דרוש מידע ספק לתשתית אינטרנט בזק עם נטפרי

שלמה וייס

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מוזיקה ונגינה

מטבע הדברים

משתמש מקצוען
הפקות ואירועים
העקיצה הייתה שאמרו לנו בעת ההזמנה שזה כולל אנטי וירוס, לפי הנוסח היה נשמע שמדובר במתנה או משהו חינמי ואישרנו. רק כשקיבלנו חשבונית ראינו חיוב של 49 שח לשלושת השנים הבאות. כשניסינו לבטל הם לא אפשרו. אפילו אם רצינו לבטל את כל החסילה יכלנו לבטל הכל חוץ מהאנטי וירוס כי אי אפשר לבטל קנין וירטואלי או משהו כזה, בקיצור נתקענו, גם פניה לחברת האשראי לא הועילה, ומחיפןש קצר ברשת הבנו שאנחנו ממש לא הראשונים שנופחים באותו סיפור. ספרנו באתר 150 תגובות (כן! 150!!) אם אותה טענה לגבי האנטי וירוס.
חוץ מה שכשהתיאשנו מהם והבנו שאנחנו הולכים לשלם את זה רצינו להתקין את האנטי וירוס. וטכנאי הזהיר אותנו שזה אנטי זבל וממש לא כדאי להתקין אותו...
הבנתם? הזהרו מהעקיצה הזו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמט

א הַלְלוּיָהּ שִׁירוּ לַיהוָה שִׁיר חָדָשׁ תְּהִלָּתוֹ בִּקְהַל חֲסִידִים:ב יִשְׂמַח יִשְׂרָאֵל בְּעֹשָׂיו בְּנֵי צִיּוֹן יָגִילוּ בְמַלְכָּם:ג יְהַלְלוּ שְׁמוֹ בְמָחוֹל בְּתֹף וְכִנּוֹר יְזַמְּרוּ לוֹ:ד כִּי רוֹצֶה יְהוָה בְּעַמּוֹ יְפָאֵר עֲנָוִים בִּישׁוּעָה:ה יַעְלְזוּ חֲסִידִים בְּכָבוֹד יְרַנְּנוּ עַל מִשְׁכְּבוֹתָם:ו רוֹמְמוֹת אֵל בִּגְרוֹנָם וְחֶרֶב פִּיפִיּוֹת בְּיָדָם:ז לַעֲשׂוֹת נְקָמָה בַּגּוֹיִם תּוֹכֵחֹת בַּלְאֻמִּים:ח לֶאְסֹר מַלְכֵיהֶם בְּזִקִּים וְנִכְבְּדֵיהֶם בְּכַבְלֵי בַרְזֶל:ט לַעֲשׂוֹת בָּהֶם מִשְׁפָּט כָּתוּב הָדָר הוּא לְכָל חֲסִידָיו הַלְלוּיָהּ:
נקרא  6  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה