סיפור שאני כותב

סופר אחד

משתמש חדש
סטיב התייצב במפקדה לאחר שהמפקד שלח לקרא לו, מצדיע למפקד, "שב" אמר, סטיב ישב, המפקד ישב גם כן "סדרת האימונים שלך הושלמה פרט! לאימון האחרון שלך" המפקד הביט לתוך עיניו האפורות של סטיב "לכוון לנשיא אקדח אקדח לראש מבלי להיתפס, יש לך את האופציה לעשות זאת בכל דרך שתרצה, אנו נביא את הציוד שתבקש, אנו פועלים על העיקרון שכיוון שהנשיא נחשב לאדם המאובטח ביותר בעולם 'אם אליו אתה יכול להגיע אתה יכול להגיע לכל אחד' יש לך 24 שעות צא".
סטיב עמד על גג בניין גבוה במרכז וושינגטון,עיניו מכווצות, פרצופו נחוש, מחשבה אחת מלאה אותו, להצליח במשימה, ולהיות חבר ביחידה המובחרת בעולם, רוחות עזות איימו להפילו הוא נאחז בחוזקה בעמוד, בידו הפנויה מחזיק משקפת אלקטרונית לעיניו משקיף, הבית הלבן ראה קרוב מאד הוא התמקד בחניון 'הם לא הגיעו, חוזר ומביט על היציאות, החלונות היפות, מחשב את מספר השומרים, 'השיירה עוד לא הגיעה זה זמן טוב' חשב בעודו מודד את כיוון הרוח ועוצמתו, שערו הזהוב התבדר ברוח הוא הוציא מחגורתו אקדח, גלוק 17, לוחץ על תפס המחסנית המחסנית החליקה לידו "אין כדורים" לחש לעצמו מחייך כשדמיין את פרצופו הנדהם של הנשיא, מחזיר את האקדח לנרתיקו,הוא נעמד בקצה הגג, וקפץ, לאחר כמה שניות משך בחוט שהיה בידו, דאון נפרש, יוצא מתיקו שנמצא על גבו,
הוא עף, הבית הלבן התקרב אליו במהירות הוא קיפל את הדאון בעודו באוויר, מתגלגל על המרפסת היפה נתקל בכיסא ושולחן קטן שעמד שם.
11:59 יש לו דקה להגיע לחדר הסגלגל, הוא הוציא מתיקו בגדים של סגל החשאי, לובשם במהירות, הוא ירד במדרגות המתעגלות מנופף לשלום לסוכנים שעברו לידו, "חדש" הפטירו והמשיכו דרכם הדלת נמצאת לידו הוא פתח את הדלת, החדר היה ריק הוא נכנס מתיישב ליד השולחן המפורסם, שולחן הנחישות, ממתין לנשיא.
נשמעו פסיעות, 'זהו הנשיא מגיע', סטיב הוציא את אקדחו מעביר את ידו על המחלק השחור, מחזיק אותו ביד יציבה מכוון אל הדלת הנשיאותית.

הדלת נפתחה,הנשיא צועד בבטחה לעבר השולחן מביט אל כסאו המהודר ונעצר בהפתעה מביט בהלם מוחלט, סטיב חייך, 'הנשיא בידיי'!
הנשיא פוסע אחורנית, בזהירות, כפי שהדריכו אותו למקרה כזה, כשמבטו עדיין על סטיב פניו לבנות וידיו רועדות, סטיב מכוון את אקדחו לראשו של הנשיא...


אגף האבטחה, הבית הלבן

" הי ג'ים תן מבט על הנשיא תבדוק שהכל בסדר" אמר רובי לג'ים האחראי על מצלמות האבטחה, רובי היה אחראי על האבטחה.
המצלמות התמקדו על פניו של הנשיא, ג'ים התעמק במסך משהו נראה לו חשוד.
"מה זה?" צעק. "הנשיא פוסע אחורה הפנים שלו חיוורות"
מצלמות אבטחה הרגילות של החדר הסגלגל מכוונות לדלת הכניסה ולחלונות, במרכז החדר יש עוד מצלמה מרכזית בחדר שמסוגלת להתמקד בכל נקודה אפשרית, היא מכובה בדרך כלל כי אין צורך בה רוב הזמן.
"ג'ים תפעיל מצלמה מרכזית,עכשיו!"
"מבוצע"
כעבור שתי שניות, המסך המרכזי התעורר לחיים המצלמה עוברת במהירות על החדר.
"עצור!מי זה,איך הוא נכנס לפה?" צווח רובי
"את זה נראה אחר כך" רובי הרים את טלפון האבטחה, שמחובר לכל יחידות האבטחה שבבית הלבן, "יחידת G להיכנס לחדר הסגלגל, יש שם פורץ לחסל אותו!"
יחידת G יחידה מובחרת של שמירת הנשיא פזורים בנקודות מפתח בבית הלבן מוכנים 24 שעות לכל פעילות חבלנית בבית הלבן.

קבוצת החיילים המיוחדים מונה 20 חיילי קומנדו מאומנים היטב, לבושים אפודות מגן, רובי סער M16 עם קרני לייזר למיקוד המטרה היו מכוונים לרצפה.
הם רצו צמודים לקירות משתדלים לא לעמוד בקו ישיר עם החדר מחשש שהפורץ יחסל אותם.
הם הגיעו בפחות מ20 שניות מפקד היחידה בעט בעוצמה בדלת, הדלת טסה קדימה מתפרקת באוויר, שתי חיילים תפסו את הנשיא ושלפו אותו מהחדר, רצים למקלט שבבית הלבן.
סטיב התרומם בשאגה מהכסא, מזנק קדימה, מתגלגל לכיוון החיילים, החיילים יורים הכדורים מנקבים את הכסא הכול כך מוכר יוצרים חורים שחורים ומכוערים על הריפוד האדום. 'מה הוא משוגע, מה הוא בא לכיוונינו' חשב המפקד
סטיב קפץ על הספה בקלילות, אחד החיילים מתקרב בזהירות לעבר סטיב, עיניו על הכוונת הרובה מכוון לכיוונו של סטיב.
סטיב קפץ לכיוון החייל, עקבו בועטת בספה וברגלו השנייה בועט ברובהו של החייל הרובה הוטס קדימה ונשבר לחלקים על הקיר שממול, החייל חזר לקבוצה בעודו מוציא אקדח מחברה צ'כית cz tt. והטעין אותו השקשוק קולני. השולחן נרעד, ובפחות משניה נפל על הרצפה טבלת הזכוכית שעליו מתנגשת חזיתית ברצפה.
גשם של רסיסים עפים לכל כיוון החיילים מגוננים בידיהם על ראשם החשוף לפגיעת הזכוכיות.
לוח השולחן פנה לכיוון החיילים ורגלי השולחן לכיוון סטיב,סטיב התגלגל על הרצפה ונעמד.
המפקד כיוון את רובהו אל סטיב וצווה פקודה "אתה תרים ידיים מאחורי הראש ואל תזוז! לוני לך לבדוק על הפושע הזה אם יש עליו נשק, ואם כן קח אותו"
החייל ששמו לוני התקרב בצעדים בטוחים לסטיב, סטיב עמד ללא ניע מרכז את מבטו על לוני.


השדר שיצחק שלח למפקדה התקבל באחד המחשבים הראשיים. הפקיד
הדפיס את ההודעה ושם בתוך מעטפה עם הלוגו של המפקדה העביר את המעטפה על האחראי עליו, האחראי נכנס למשרד המפקד ונתן בידו את המעטפה.
המפקד פענח את ההודעה בקלות על פניו מצטיירת תמיהה קלה,המפקד הכריז במערכת הכריזה "אסיפת צוות בשעה 4 בחדר האסיפות, היום"


סטיב חישב את המצב החדש במהירות, לוני כבר היה צמוד לסטיב שולח את ידו לסטיב, סטיב תפס אותו בזרועות פלדה לופת את ידיו וכך מחפה על גופו מרובהו של המפקד והופך את לוני למגן אנושי, סטיב כרך את זרועו מסביב לצווארו של לוני "או שאתם יוצאים מהחדר או שאני הופך אותו למת!" החיילים לאחר התייעצות קלה עם המפקד יצאו מהחדר ללא אומר.
סטיב שחרר את ידו מלוני "אתה יכול גם לצאת" כך בפשטות אומר סטיב לוני משפשף את צווארו קלות המום מהתפנית היה בטוח שכאן הוא מסיים את חייו, פוסע פסיעה ולפתע מגלה את סטיב בצד ימינו במרחק קצר ממנו סטיב בעט בבטנו של לוני בעוצמה,לוני הועף אחורנית מאחוריו חלון מוארך וילון בצבע קרם מחפה עליו,גבו של לוני מתנגש בחלון, כשהוילון נכרך על גופו, החלון מתנפץ לרסיסים לוני נעלם מהאופק, חצי מהוילון קרוע מתנפנף לאורך החדר המכוסח לגמרי.
החיילים שהמתינו עד כה בדממה ליד החדר פרצו לחדר עם עוד קבוצה, סטיב ללא שהות רץ לחלון וקפץ החוצה מהקומה הראשונה של הבית הלבן נוחת על גופתו המרוסקת של לוני, והתגלגל במקצועיות על הדשא הוא רץ במהירות לא מביט אחורה.
רכב שחור של אנשי הסגל של הבית הלבן נסע באיטיות ליד סטיב, סטיב ניסה לפתוח את הדלת של הרכב, אך הדלת הייתה נעולה סטיב שלח אגרוף לחלון הנהג ההמום שניסה ללחוץ על הגז, סטיב תפס את חולצתו, מסובב אותה באגרופו, "צא החוצה אם אתה רוצה לחיות"!, הנהג פתח את הדלת וברח בריצה מהמקום.
סטיב נכנס לרכב ונסע בכל המהירות מתחבר לכביש הראשי מתכונן להחליף רכב ולהימלט לדירת הקשר שלו.
סטיב עצר בפינת הכביש יצא מהרכב ופתח את המכסה המנוע הוציא מספריים דקיקות ושחק בחלקים גזר כמה כבלים, בפגאז' היה מיכל דלק סטיב רוקן את תוכלתו על המנוע מדליק את המצת שברכב, שבעיקרון משמש להדלקת סיגריות, ולאחר 30 שניות השליך את המצת אל המנוע, סטיב נמלט מהמקום, פיצוץ, הכביש רעד מעוצמת הפיצוץ.
לאחריה נשמעה עוד סדרת פיצוצים חזקים, הרכב הושמד כליל, נהגים סקרנים יצאו מרכבם לראות מה קרה,
אחד הנהגים לא שם לב שרכבו נעלם באמצע ההמולה הגדולה, סטיב התחמק במומחיות מהתנועה הפקוקה ירד עם המכונית לצדי הכביש המשטרות לא שמו לב לרכב שדהר כמו מטורף בצד הכביש, אמבולנסים, מכבי אש אחד חלף על פניו נכלם במהירות מאחוריו, 'יש לי עוד שלוש דקות להגיע ליעד' חשב לעצמו היעד היה דירת קשר במזרח וושינגטון.
אין לו מושג מה יש שם, הדבר היחיד שהוא צריך זה להגיע לשם וכמה שיותר מהר.
סטיב החנה את רכבו צמוד לדירה ויצא מהרכב במהירות נכנס לדירה, נועל את הדלת אחריו.
בפנים המתין לו שולחן ועליו עיתו,ן בעיתון היה כתוב את כל הפרטים על הפריצה לבית הלבן והמרדף, לאחר מכן היה כתוב שהאיש שאחראי על המעשה יועמד לדין במפקדה המיוחדת בשעה 2.
'זהו אני צריך להיות שם בשעה 2' חלף הרהור מהיר במוחו 'זה הם שהוציאו את העיתון'.
הוא יצא החוצה הרכב לא היה שם. רכב אחר המתין לו עם בן אדם לבוש כובע שמש, חצי מפניו מוסתרות.
סטיב עלה לרכב הם יצאו משם לעבר המפקדה ועוצרו בחניה מיוחדת לסוכנים הסוכן הוריד את סטיב ונסע.
סטיב עלה למפקדה ממתין במסדרון מחכה למפקד, המפקד עבר לידו אך לא התייחס אליו, כך במשך שעה שלימה, סטיב ממתין במסדרון מחכה שהמפקד יקרא לו אך כלום.
כעבור שעה המפקד נעמד מולו מזמין אותו להיכנס לחדרו, המפקד לא הזכיר כלום בקשר להמתנה הארוכה, אמר לו מילה אחת ויצא.
"התקבלת"
 

אושר

משתמש מקצוען
יא, איזה מתחחחחחחחחחחחחחחחחח!
זה הולך,כנראה, להיות מותחן רב מכר (אין לי דעה על אמינות התיאורים - מצלמות אבטחה, אקדחים, החדר הסגלגל וכיו"ב אינם תחום ההתמחות שלי), אם רק תמצא עורך לשוני טוב שישפר את הלשון, הסגנון, הפיסוק, סידור הפסקות ועוד כיו"ב עניינים הטעונים שיפור.
בהצלחה!
 

נוי

משתמש סופר מקצוען
פרסום וקופי
מוזיקה ונגינה
אולי עדיף שתיגש לתסריטאי הוליווד- אחלה סרט!
הכי אהבתי את התיאור של הנחיתה על הגופה המרוטשת.:eek:
מי שאוהב מתח מטורף יתלהב נוראות.
אל תשכח בסוף להעניש קשות את הרשעים ולתת שכר גדול לצדיקים.
-אחרת לא תוכל להוסיף בס"ד בראש הדף.
 

עפרה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
לא ירדתי לכל הפרטים, אבל בגדול צריך להתפלל שלא יצא מכל זה נזק ליחסי ארה"ב ישראל.
 

Smeshi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
מה שיפה אצלך זה הדרמטיות יתר הזו, היא באמת חמודה בעיניי.
 

עדיאל

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
דמיונך פורה, ויש מצב לעליה מטאורית בנתיבי הספרות.
קח טיפ או שנים, שאף פעם לא מזיקים:
הזהר לא להינשא על כנפי הדמיון, ולהיות תמיד מחובר למציאות, אחרת הסיפור יאבד את ה'אפקט'.
או שאתה סוגר את כל הקצוות, ולא משאיר מקום לתמיהות, בסוף הכל מובן ומתחבר, או שאתה פשוט משאיר עם פה פעור. אף פעם אל תנסה לסגור ולהשאיר 'קצו' אחד או שנים בלתי פתורים.
תמיד תדאג שהסיפור לא יהיה 'רק' דמיון, תראה להוסיף 'מציאותים' פה ושם, כמו לחבר את הסיפור למקרה שארע, כמו מלחמת וויטנאם, עיראק, אפגניסטאן או מה שזה לא יהיה. תדאג מדי פעם בעיצומו של הסיפור להתחבר שוב ושוב.
וכמובן, קצת הומור פה ושם, רק יוסיף נופך.

עלה והצלח, כפי שאמרתי, העתיד עוד לפניך, פורה...
 

חסידה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
טיפ אחד קטן, שלי כחובבת קריאה מושבעת מאד מפריע, שמור על אמינות ודיוק בפרטים קטנטנים.
שלא יהיה מצב, שסופרת מתארת בדרמטיות את הפלאפון שמצלצל בקול פעמונים מתוך כיסו של האברך הצעיר שהתחתן לפני חודש, כשהשנה המדוברת היא 1990.
לפי זכרוני, הפלאפונים הראשונים שצצו אצל ה'עוילם' בציבור שלנו היו בערך בשנת 1995, וגם אז היה צריך תקציב מכובד מאד בשביל להחזיק אותם.
ואת התאור הזה, קראתי.
 

אביה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
וואוווווו!
אקשן מעולה
לעניות דעתי-כדאי להתמקד בתיאור זמן יחיד: סטיב שחרר את ידו מלוני "אתה יכול גם לצאת" כך בפשטות אומר סטיב
להקפיד על שפה מדויקת-המשטרות לא שמו לב לרכב (ניידות המשטרה, השוטרים מסביב וכו')
זאת כמובן ביקורת שמעבר לסטנדרט-בכללי, זה מקסים
מאד אהבתי! ומחכה להמשך...
 

לענ"ד

משתמש צעיר
דמיון מדהים בפוריותו
רק הקטע הממחיל במילה השדר שיצחק שלח לא כל כך ברור לי הקורא הפשוט איך הוא מתקשר לסיפור
בעיקרון עם קצת עיבוד ועריכה
הספר יכול לצאת לאור
אולי תצרף אותה לטיסה לבית הלבן ולעטר בו את הפגישה של ראש הממשלה ועבס
זה בשביל ההומור אבל באמת מדובר בספר יפה
 

סופר אחד

משתמש חדש
הקטע, שכתוב על השדר שהגיע מיצחק נכנס בטעות למה שפרסמתי פה.
אני מנסה להצמד למציאות כמה שיותר למשל האקדחים וכו' אמיתיים.
הפרק הזה לא היה ערוך לגמרי.
אם יהיו תגובות כנות (האם יש לי סיכוי (זה הספר הראשון שלי) יש לי קרובת משפחה,סופרת שעוזרת לי) אז אני יוסיף עוד .
 

סופר אחד

משתמש חדש
הקטע, שכתוב על השדר שהגיע מיצחק נכנס בטעות למה שפרסמתי פה.
אני מנסה להצמד למציאות כמה שיותר למשל האקדחים וכו' אמיתיים.
הפרק הזה לא היה ערוך לגמרי.
אם יהיו תגובות כנות (האם יש לי סיכוי (זה הספר הראשון שלי) יש לי קרובת משפחה,סופרת שעוזרת לי) אז אני יוסיף עוד .
 

לענ"ד

משתמש צעיר
נכתב ע"י סופר אחד;455507:
הקטע, שכתוב על השדר שהגיע מיצחק נכנס בטעות למה שפרסמתי פה.
אני מנסה להצמד למציאות כמה שיותר למשל האקדחים וכו' אמיתיים.
הפרק הזה לא היה ערוך לגמרי.
אם יהיו תגובות כנות (האם יש לי סיכוי (זה הספר הראשון שלי) יש לי קרובת משפחה,סופרת שעוזרת לי) אז אני יוסיף עוד .

אתה רוצה להגיד לי שיש שם משהו מהמציאות, כלומר קטע המכיל משהו שבאמת אירע?
אם כך אני מתחיל לפחד..
 

סופר אחד

משתמש חדש
נכתב ע"י gutman09;456025:
אתה רוצה להגיד לי שיש שם משהו מהמציאות, כלומר קטע המכיל משהו שבאמת אירע?
אם כך אני מתחיל לפחד..
התכוונתי שהכלים, והמבנה של הבית הלבן איך שהוא מתואר, הוא כמה שיותר אמיתי, לא הסיפור.
 

סופר אחד

משתמש חדש
בקרוב:

אני אפרסם עוד פרק, את שם הספר ותקציר הסיפור

(למה ההודעה עולה רק אחרי יום?)
 

אביה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
נכתב ע"י סופר אחד;457605:
אני אפרסם עוד פרק, את שם הספר ותקציר הסיפור

(למה ההודעה עולה רק אחרי יום?)

מתי יקרה הנ"ל?
מחכים...
 

סופר אחד

משתמש חדש
בקרוב-עכשיו

שם הספר- שם המשחק: נקמה השם הוא זמני יכול להיות שישאר

תוית-האם הנקמה משתלמת?,גם בכל מחיר?.

עוד פרק יפורסם בקרוב (מחר), הפרק יעסוק במשימה של סוכן חשאי בשם סטיב(אתם מכירים כבר)

נ.ב. תקציר לא יפורסם בזמן הקרוב (שבוע-שבועיים)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיב

א הַלְלוּיָהּ אַשְׁרֵי אִישׁ יָרֵא אֶת יי בְּמִצְוֹתָיו חָפֵץ מְאֹד:ב גִּבּוֹר בָּאָרֶץ יִהְיֶה זַרְעוֹ דּוֹר יְשָׁרִים יְבֹרָךְ:ג הוֹן וָעֹשֶׁר בְּבֵיתוֹ וְצִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד:ד זָרַח בַּחֹשֶׁךְ אוֹר לַיְשָׁרִים חַנּוּן וְרַחוּם וְצַדִּיק:ה טוֹב אִישׁ חוֹנֵן וּמַלְוֶה יְכַלְכֵּל דְּבָרָיו בְּמִשְׁפָּט:ו כִּי לְעוֹלָם לֹא יִמּוֹט לְזֵכֶר עוֹלָם יִהְיֶה צַדִּיק:ז מִשְּׁמוּעָה רָעָה לֹא יִירָא נָכוֹן לִבּוֹ בָּטֻחַ בַּיהוָה:ח סָמוּךְ לִבּוֹ לֹא יִירָא עַד אֲשֶׁר יִרְאֶה בְצָרָיו:ט פִּזַּר נָתַן לָאֶבְיוֹנִים צִדְקָתוֹ עֹמֶדֶת לָעַד קַרְנוֹ תָּרוּם בְּכָבוֹד:י רָשָׁע יִרְאֶה וְכָעָס שִׁנָּיו יַחֲרֹק וְנָמָס תַּאֲוַת רְשָׁעִים תֹּאבֵד:
נקרא  12  פעמים

אתגר AI

דף חדש • אתגר 121

לוח מודעות

למעלה