מידע שימושי סינדרום בני ברק

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י shandy;2370075:
אני לא רואה את המעלה הגדולה בזה שכל האוטובוסים נכנסים שם לשכונה. במקום שכונה שקטה ונעימה זה הופך אותה לסואנת ומסוכנת לילדים. מי צריך את זה כשכביש רמות כל כך קרוב?

הבעיה שאין למי להתלונן, החכמים במשרד התחבורה תמיד יודעים יותר טוב מכל האזרחים הפשוטים שמשתמשים באמת בתח''צ, בניגוד לחכמולוגים שם שלא ראו אוטובוס מבפנים כמה שנים רבות...
 

מרשימה

משתמש סופר מקצוען
נכתב ע"י shandy;2370075:
אני לא רואה את המעלה הגדולה בזה שכל האוטובוסים נכנסים שם לשכונה. במקום שכונה שקטה ונעימה זה הופך אותה לסואנת ומסוכנת לילדים. מי צריך את זה כשכביש רמות כל כך קרוב?

מי שצריך את זה,
זה מי שצריך בבני ברק תחנה כל כמה בניינים...
 

תותח שיווקי

משתמש פעיל
אין באמת פתרון לבעיית התחבורה של בני ברק. נכחתי באין סוף פאנלים של הרבה אנשים חשובים ומקצועיים שעסקו ספציפית בנושא הזה, ולאף אחד לא היה פתרון אמיתי להציע. בני ברק סובלת מבעיה מובנית, התב"ע של העיר היא ל-50,000 נפש בלבד!! בעוד אנו עומדים כעת על 196,000 בלע"ה ועוד היד נטויה... חוץ מהתושבים הקבועים העיר מארחת עוד רבבות מדי יום, ובזמני המועדים זה מוכפל ומושלש. הכבישים צרים, בני ברק היא אבן שואבת מכל עיירת פריפריה ומספר האוטובוסים בהתאם.
אין מה לעשות! פשוט!
בבעיית הנהגים שחונים בכבישים ראשיים טיפלו באגרסיביות וזה לא פתר את הבעיה. לעשות תחנה מרכזית זו גם בעיה כי אין מקום כזה בבני ברק! מלבד הבעיה להגיע אליה.
זה מה יש, ומי שלחוץ להגיע לבני ברק יקח את כל זה בחשבון ויתאזר בסבלנות.
 

אני לי

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
נכתב ע"י תותח שיווקי;2370116:
אין באמת פתרון לבעיית התחבורה של בני ברק. נכחתי באין סוף פאנלים של הרבה אנשים חשובים ומקצועיים שעסקו ספציפית בנושא הזה, ולאף אחד לא היה פתרון אמיתי להציע. בני ברק סובלת מבעיה מובנית, התב"ע של העיר היא ל-50,000 נפש בלבד!! בעוד אנו עומדים כעת על 196,000 בלע"ה ועוד היד נטויה... חוץ מהתושבים הקבועים העיר מארחת עוד רבבות מדי יום, ובזמני המועדים זה מוכפל ומושלש. הכבישים צרים, בני ברק היא אבן שואבת מכל עיירת פריפריה ומספר האוטובוסים בהתאם.
אין מה לעשות! פשוט!
בבעיית הנהגים שחונים בכבישים ראשיים טיפלו באגרסיביות וזה לא פתר את הבעיה. לעשות תחנה מרכזית זו גם בעיה כי אין מקום כזה בבני ברק! מלבד הבעיה להגיע אליה.
זה מה יש, ומי שלחוץ להגיע לבני ברק יקח את כל זה בחשבון ויתאזר בסבלנות.

אבל הסבל האמיתי הוא של התושבים! כשאני חושבת על כמות זיהום האויר שנושמים ילדים שגרים ברחובות חזון איש ועזרה, זה פשוט מזעזע! והצפירות והבלגאן... איזו מן איכות חיים זו?
אז חושבים ונותנים מענה למי שנוסע לשבת פה ושם, ולאלה שבאים לקניות כמה פעמים בשנה, ולא חושבים על התושבים הקבועים.
וזה לא עניין של סבלנות אלא של איכות חיים בסיסית.
ואני אומרת את זה בתור אחת שמאד אוהבת את בני ברק, על מעלותיה ועל חסרונותיה.
 

נתין

משתמש פעיל
נכתב ע"י תותח שיווקי;2370116:
אין באמת פתרון לבעיית התחבורה של בני ברק. נכחתי באין סוף פאנלים של הרבה אנשים חשובים ומקצועיים שעסקו ספציפית בנושא הזה, ולאף אחד לא היה פתרון אמיתי להציע. בני ברק סובלת מבעיה מובנית, התב"ע של העיר היא ל-50,000 נפש בלבד!! בעוד אנו עומדים כעת על 196,000 בלע"ה ועוד היד נטויה... חוץ מהתושבים הקבועים העיר מארחת עוד רבבות מדי יום, ובזמני המועדים זה מוכפל ומושלש. הכבישים צרים, בני ברק היא אבן שואבת מכל עיירת פריפריה ומספר האוטובוסים בהתאם.
אין מה לעשות! פשוט!
בבעיית הנהגים שחונים בכבישים ראשיים טיפלו באגרסיביות וזה לא פתר את הבעיה. לעשות תחנה מרכזית זו גם בעיה כי אין מקום כזה בבני ברק! מלבד הבעיה להגיע אליה.
זה מה יש, ומי שלחוץ להגיע לבני ברק יקח את כל זה בחשבון ויתאזר בסבלנות.

תותח יקר (תזהר לא לירות בטעות על כוחותינו), אתמול בירושלים לא היה איסוף, הלכתי 20 דקות עם כל החדגדיא והפעקאלאך, אבל 50 שניות אחרי שהגעתי לתחנה כבר ישבתי בנוחות על מקום נורמלי, דקה אחרי זה כבר יצאנו.
כל בני ברק מפרדס כץ עד ויזניץ זה לא יותר מחצי שעת הליכה, מה יקרה אם יחלקו את העיר לשלוש איזורים ובכל איזור תהיה תחנה?
ועל האכיפה ה"אגרסיבית" הלוואי שכך היה.
נכתב ע"י wald;2369541:
ראיתי כותרת, דמיינתי תיאור על בנ"א שבני ברק גרמה לו לאורות, הוא מתהלך בלילות באזור איצקוביץ וקונה כל היום ממטעמי שלוימלה, הוא חווה אותה יום יום בכל נפשו וגופו ומחפש דרך לאיזון.

ג'רוזלם סינדרום זה אהבת ירושלים ולא שנאתה.

מי שכל כך סובל מבני ברק - שילך. זה יהיה פתרון מצויין לצפיפיות.
זו בני ברק, על יופיה, על בעיותיה, למה יש צפיפות? ממה נוצרים פקקים? כי ביקוש רב לה לעיר התורה.

אוהבים את בני ברק כמו שהיא (ולאו דווקא מהצד הגסטרונומי/זלילתי) ויותר נאהב אותה כשהיא תהיה ללא הבעיות שלה.
 

תותח שיווקי

משתמש פעיל
נכתב ע"י נתין;2370244:
כל בני ברק מפרדס כץ עד ויזניץ זה לא יותר מחצי שעת הליכה, מה יקרה אם יחלקו את העיר לשלוש איזורים ובכל איזור תהיה תחנה

אוהבים את בני ברק כמו שהיא (ולאו דווקא מהצד הגסטרונומי/זלילתי) ויותר נאהב אותה כשהיא תהיה ללא הבעיות שלה.

יודע מה יקרה כשכל החדגדיא והפיצקאלאך של בני ברק יתרכזו ב-3 איזורים? זה יהיה כמו 3 כנסי 'התקבצו' (מעורבים...) בעת ובעונה אחת!!!

גם לי בני ברק האופטימלית מצטיירת בחלומות בלי החזיריה של שלוימלה ומתחריו....
 

Natan Galant

כתיבה שדגה לך לקוחות, ובכמויות!
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
מוזיקה ונגינה
עריכה תורנית
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י תותח שיווקי;2370272:
יודע מה יקרה כשכל החדגדיא והפיצקאלאך של בני ברק יתרכזו ב-3 איזורים? זה יהיה כמו 3 כנסי 'התקבצו' (מעורבים...) בעת ובעונה אחת!!!

גם לי בני ברק האופטימלית מצטיירת בחלומות בלי החזיריה של שלוימלה ומתחריו....

נו נו. אין צורך להיסחף.
 

cha

משתמש צעיר
עיצוב גרפי
נכתב ע"י מנוחהלה;2368630:
כנראה שינכם מבעלי הרכבים שנתקעו בפקק ולא מנוסעי האוטובוסים.

כי אני רק מדמיינת מוצ"ש (של קיץ, לא של חורף)
עם חמישה זאטוטים עייפים ומרוטים, שתי מזוודות, שלושה תיקים,
הר של שקיות ועגלת תאומים
עולים לאוטובוס פנימי (מקפלים עגלה?) דחוסים עם המזוודות שלהם
נוסעים עד לתחנת האיסוף האזורית, שם מתחילים לפרוק את התכולה
עגלת תאומים שתי מזוודות, שלושה תיקים והר של שקיות,
(למעט שקית אחת שהחליקה באחד הסיבובים)
פותחים את העגלה- מושיבים את הילדים
דוחסים את כל השקיות מעל ומתחת העגלה
מתמקמים בנוח עם המזוודות וצועדים 10 מטר לכיוון תחנת העליה
ושוב, הסרט מתחיל מחדש-
מקפלים עגלה דוחפים מזוודות מעמיסים תיקים---
וזה כאמור לא כולל את השקית השכוחה שהכילה במקרה
את המוצצים והבקבוקים של צמד הזאטוטים...

ולגבי חילול ד'
לא נראה לי שאני היחידה שנתקעתי באזור עריית ת"א
בפקק מטורף של יותר משעה---

אבל אם לא יהיה בכלל בתוך בני ברק אוטובוסים בין עירוניים וחכו רק ב3 או 4 תחנות מרכזיות בקצה העיר הכבישים יהיו ריקים ויהיה קל להתנייד עם אוטובוסים פנימיים בתוך העיר.
 

דונלד טראמפ

משתמש פעיל
עם כל הכבוד ובלי לזלזל, האשכול הזה ודומיו מזכירים לי את מאמר המערכת של עלון 'שיחת השבוע'.
מדי שבוע (כמעט) יוצאות משם קריאות דרמטיות לעם ישראל להתאחד, לראש הממשלה לנהוג כך, לחברי הכנסת לנהוג כך, למפלגת מר"ץ לחזור בה, ולקונגרס האמריקני להחליט אחרת....................
דהיינו - הכל נכון לגמרי, הבעיות אמיתיות, הכוונות טובות, והרעיונות מצויינים.
אבל מי שומע את זה? זו בימה להוצאת קיטור ותו לא.
 

popsi

משתמש פעיל
נכתב ע"י פנס בערפל;2369605:
האמת? שאלה טובה.
מישהו יודע להסביר מה ההגיון שכל הקווים היוצאים מהעיר או נכנסים אליה עוברים דרך קרית בעלז? מה נאבד שם?

כנראה שאתם לא גרים באיזור, כל שכונות הצפון (צאנז/סורוצקין/אונסדורף/מטרסדורף/זכרון יעקב) מקבלים שירות בתחנה זו, ולראיה בזמני לחץ נוהג אגד לשלוח אוטובוס לתחנות באמצע הדרך וכשמתמלא הוא יוצא, וכך גם שם. תחנה אחת במעלה ההר משרת את כל התושבים מסביב.
 

שריתי גוט

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
נכתב ע"י popsi;2370600:
כנראה שאתם לא גרים באיזור, כל שכונות הצפון (צאנז/סורוצקין/אונסדורף/מטרסדורף/זכרון יעקב) מקבלים שירות בתחנה זו, ולראיה בזמני לחץ נוהג אגד לשלוח אוטובוס לתחנות באמצע הדרך וכשמתמלא הוא יוצא, וכך גם שם. תחנה אחת במעלה ההר משרת את כל התושבים מסביב.

סורוצקין זה דקות מכביש רמות והשאר במילא לא יכולים ללכת ברגל לקרית בעלזא אז שיגיעו כמו כולם לירמיהו או לשרי ישראל
 

מריומה~

מהמשתמשים המובילים!
הפתרון האמיתי זה חלוקה של מסלולי אוטובוסים.
כמו קו 402 ו-422
ומחלפים וגשרים.

מה קורה בצומת המנהרות כל יום? סיוט.
נראה אם באמת יפתור את הבעיה אחרי שיגמרו את ההרחבות שעושים שם והמחלף.
ויש ככה בעוד הרבה מקומות בארץ.
כולם יודעים למשל שמירושלים לבני ברק זה שעה וחצי-
שעה ביציאה ועוד חצי שעה בכביש 1.

כביש בגין וכל המנהרות זה היה פרויקט של אולמרט
וזה ממש שינה את ירושלים באזורים הללו.

הכביש החדש של בגין חוסך עד חצי שעה בתוך ירושלים אם לא יותר.

אם היה בתוך בני ברק מישהו
עם ראש גדול היה מעיף אותה ופותר בעיות.

אני זוכרת עדיין את הפקקים ההזויים שהיו בילדותי ברחוב חזו"א לאורך פרדס ברמן.
הכבישים היו כל כך צרים שלמשל בפורים הכביש היה תקוע למשך שעות!

ר' מרדכי קרליץ הגיע ושינה את כל פני העיר.
עכשיו צריך מישהו עם ראש גדול שיבוא למהלך חדש.
להנגיש את העיר לציבור הגדל ב"ה.
 

חויד

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
נכתב ע"י בפוטנציאל;2370700:
הפתרון האמיתי זה חלוקה של מסלולי אוטובוסים.
כמו קו 402 ו-422
ומחלפים וגשרים.

מה קורה בצומת המנהרות כל יום? סיוט.
נראה אם באמת יפתור את הבעיה אחרי שיגמרו את ההרחבות שעושים שם והמחלף.
ויש ככה בעוד הרבה מקומות בארץ.
כולם יודעים למשל שמירושלים לבני ברק זה שעה וחצי-
שעה ביציאה ועוד חצי שעה בכביש 1.

כביש בגין וכל המנהרות זה היה פרויקט של אולמרט
וזה ממש שינה את ירושלים באזורים הללו.

הכביש החדש של בגין חוסך עד חצי שעה בתוך ירושלים אם לא יותר.

אם היה בתוך בני ברק מישהו
עם ראש גדול היה מעיף אותה ופותר בעיות.

אני זוכרת עדיין את הפקקים ההזויים שהיו בילדותי ברחוב חזו"א לאורך פרדס ברמן.
הכבישים היו כל כך צרים שלמשל בפורים הכביש היה תקוע למשך שעות!

ר' מרדכי קרליץ הגיע ושינה את כל פני העיר.
עכשיו צריך מישהו עם ראש גדול שיבוא למהלך חדש.
להנגיש את העיר לציבור הגדל ב"ה.

בירושלים יש מרחבים לכבישים עוקפים/גשרים מחלפים וכדו'...
גשר בבני ברק אפשר לעשות מיח"ד בקומה חמישית לגג ממול.

ההצעה שלי, מנהרות תת קרקעיות או פשוט יותר לבנות "קומה שנייה" לעיר, בתקווה שלא תקרוס באמצע העבודות...
 

נתין

משתמש פעיל
נכתב ע"י דונלד טראמפ;2370513:
עם כל הכבוד ובלי לזלזל, האשכול הזה ודומיו מזכירים לי את מאמר המערכת של עלון 'שיחת השבוע'.
מדי שבוע (כמעט) יוצאות משם קריאות דרמטיות לעם ישראל להתאחד, לראש הממשלה לנהוג כך, לחברי הכנסת לנהוג כך, למפלגת מר"ץ לחזור בה, ולקונגרס האמריקני להחליט אחרת....................
דהיינו - הכל נכון לגמרי, הבעיות אמיתיות, הכוונות טובות, והרעיונות מצויינים.
אבל מי שומע את זה? זו בימה להוצאת קיטור ותו לא.

דונלד, אני חושב שקיבלת את המסר הגאוני הזה מאובמה.
אם תמשיך עם המצב הנוכחי ללא רצון לשינוי, לא נבחר בך שנית. ראה הוזהרת.
 

שרהה

משתמש פעיל
נכתב ע"י דונלד טראמפ;2370513:
עם כל הכבוד ובלי לזלזל, האשכול הזה ודומיו מזכירים לי את מאמר המערכת של עלון 'שיחת השבוע'.
מדי שבוע (כמעט) יוצאות משם קריאות דרמטיות לעם ישראל להתאחד, לראש הממשלה לנהוג כך, לחברי הכנסת לנהוג כך, למפלגת מר"ץ לחזור בה, ולקונגרס האמריקני להחליט אחרת....................
דהיינו - הכל נכון לגמרי, הבעיות אמיתיות, הכוונות טובות, והרעיונות מצויינים.
אבל מי שומע את זה? זו בימה להוצאת קיטור ותו לא.

כבר כתבתי לאחרונה באשכול דומה
שאשכולות אלו, הם הוכחה שפרוג משמש לאנשים, כמקום לשפוך כל מה שיש להם בלב:)
 

נתין

משתמש פעיל
נכתב ע"י שרהה;2370814:
כבר כתבתי לאחרונה באשכול דומה
שאשכולות אלו, הם הוכחה שפרוג משמש לאנשים, כמקום לשפוך כל מה שיש להם בלב:)

אישית אני מכיר כמה וכמה מהנדסי כבישים מדובר באנשים חכמים שאם תתנו להם משימה הם בהחלט יצליחו לעמוד בה.
 

שרהה

משתמש פעיל
נכתב ע"י נתין;2370842:
אישית אני מכיר כמה וכמה מהנדסי כבישים מדובר באנשים חכמים שאם תתנו להם משימה הם בהחלט יצליחו לעמוד בה.

אבל מה זה קשור לפרוג?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

לוח מודעות

למעלה