ריטלין הוא רק כדי לרצות את מערכת החינוך....
למה לרצות???כדי לרצות את מערכת החינוך
התקשר איזה מלמד ביום השני לחזרת הלימודים, וטען שאינו מסוגל להתמודד עם הילד.כלומר האם מה שהורים נותנים ריטלין הוא רק כדי לרצות את מערכת החינוך....
אחד החזקים!התקשר איזה מלמד ביום השני לחזרת הלימודים, וטען שאינו מסוגל להתמודד עם הילד.
האבא בלי להתבלבל השיב - חודשיים היה בבית, אפילו פעם אחת לא התקשרתי אליך..
חברה טובה מאד שלי, שהיא גם שכנה קרובה,
שיחקה עם הריטלין שלה.
שיחקה.
וזה היה זוועה!!!
אפילו שהיא כבר בחורה בוגרת.
זה היה זוועה!!!!
מה, אתם לא השתמשתם במשקפיים שלכם בזמן 'חופשת הקורנה'
????????????????????????????????????????????????????????
לכל אחד יש 'משקפיים' אחרות.
ומשתמשים בהם בשביל הבנ''א עצמו.
בשביל שהוא ירגיש טוב עם עצמו.
שירגיש חזק ומסוגל.
בשבילו.
לא בשביל מערכת החינוך...
התקשר איזה מלמד ביום השני לחזרת הלימודים, וטען שאינו מסוגל להתמודד עם הילד.
האבא בלי להתבלבל השיב - חודשיים היה בבית, אפילו פעם אחת לא התקשרתי אליך..
חברה טובה מאד שלי, שהיא גם שכנה קרובה,
שיחקה עם הריטלין שלה.
שיחקה.
וזה היה זוועה!!!
אפילו שהיא כבר בחורה בוגרת.
זה היה זוועה!!!!
מה, אתם לא השתמשתם במשקפיים שלכם בזמן 'חופשת הקורנה'
????????????????????????????????????????????????????????
לכל אחד יש 'משקפיים' אחרות.
ומשתמשים בהם בשביל הבנ''א עצמו.
בשביל שהוא ירגיש טוב עם עצמו.
שירגיש חזק ומסוגל.
בשבילו.
לא בשביל מערכת החינוך...
מעניין לשמוע פרוט של תוצאות הזוועה.
יש מי שזה זוועה בשבילו, ויש מי שלא.
יש ילדים שמתנוענעים תוך כדי השיעור וזה מעצבן את הרבה, ויש מי שהם ADHD ברמה קשה מאוד.
וגם אם התוצאות זוועה, אני לא יודעת כמה אמירה יש לך בעניין פרטי של חברה.
אני הייתי מדייקת את הניסוח:רק אמרתי שאחוז גדול מאד שנותנות ריטלין לילדים זה בשביל לרצות את המערכת, ובבית כשיש קצת נכונות להכיל יותר.... אין צורך בכלום.
התקשר איזה מלמד ביום השני לחזרת הלימודים, וטען שאינו מסוגל להתמודד עם הילד.
האבא בלי להתבלבל השיב - חודשיים היה בבית, אפילו פעם אחת לא התקשרתי אליך..
זה לא כ"כ גרוע..במקרים של ADHD לא נראה לי שניתן לשרוד בלי, עם כל הרצון הטוב להכיל.
מינון 40 באיזה גיל?זה לא כ"כ גרוע..
אצלנו זה ADHD - עם מינון 40, זה שיגע בהתחלה בלי והיה באמת קשה.
אבל כשאין צורך (אנחנו) לא נותנים. עם כל הקושי. (הכדורים מאוד לא בריאים)
בסוף - היה בסדר. ההורים הוציאו קצת יותר אנרגיה, אבל היה טוב.
(וזה רק למי שיש לו זמן, סבלנות וכוח מיותר לילד. לא על חשבון ילדים אחרים)
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: