התנהגות בריונית לא אמורה לעבור בשתיקה.
לא משנה מה גיל הילדות.
את ערבבת פה שני נושאים.
1.התנהגות בריונית- צריך לטפל בה. טלפון לגננת עוד הערב.
2. את טוענת שהילדות הגדולות הופכות לבריוניות?
את האמת? יש מצב שכשילדה מקבלת עוצמה היא עלולה להשתמש בה לרעה. והגדולות עוצמתיות יותר למול הקטנות (אני רואה את זה עם הגדולות שלי שגדולות בכיתה כי נולדו בשבט, וממש בכיתי שהן הפסידו שנה ולא יוכלו לעלות).
אבל זה לא מכליל את כל הגדולות. והתנהגות מלגלגת כפי שפרטת אמורה להיות מטופלת.
למרות שבמאמר מוסגר אני לא הייתי ממהרת להעלב בשביל הבת שלי וממתינה עוד חודש לראות מה קורה.
לפעמים בתחילת שנה יש עדין כאוס, לא מכירים את כל הנהלים של הגן, ולאט לאט הכל מתאזן. מניסיון.
ויש נקודה נוספת:
הגדולות באופן טבעי משחקות עם הגדולות והקטנות לא.
הבת שלי היתה הכי קטנה בגן, חכמה מאד, אבל הגננת אמרה לי שבעוד הגדולות מתעסקות באותיות, אליה זה בכלל לא מדבר. הן מחליפות מדבקות והיא מתעסקת בבובות. קחי בחשבון שלפעמים הבת שלך תרגיש מחוץ לחברה גם כשאין 'בריונות' בשטח.
זה מתאזן באיזה שהוא גיל. בכיתה ד' בערך, שאז החרוצות יותר תופסות את המעמד ולאו דווקא הגדולות בגיל.
לא משנה מה גיל הילדות.
את ערבבת פה שני נושאים.
1.התנהגות בריונית- צריך לטפל בה. טלפון לגננת עוד הערב.
2. את טוענת שהילדות הגדולות הופכות לבריוניות?
את האמת? יש מצב שכשילדה מקבלת עוצמה היא עלולה להשתמש בה לרעה. והגדולות עוצמתיות יותר למול הקטנות (אני רואה את זה עם הגדולות שלי שגדולות בכיתה כי נולדו בשבט, וממש בכיתי שהן הפסידו שנה ולא יוכלו לעלות).
אבל זה לא מכליל את כל הגדולות. והתנהגות מלגלגת כפי שפרטת אמורה להיות מטופלת.
למרות שבמאמר מוסגר אני לא הייתי ממהרת להעלב בשביל הבת שלי וממתינה עוד חודש לראות מה קורה.
לפעמים בתחילת שנה יש עדין כאוס, לא מכירים את כל הנהלים של הגן, ולאט לאט הכל מתאזן. מניסיון.
ויש נקודה נוספת:
הגדולות באופן טבעי משחקות עם הגדולות והקטנות לא.
הבת שלי היתה הכי קטנה בגן, חכמה מאד, אבל הגננת אמרה לי שבעוד הגדולות מתעסקות באותיות, אליה זה בכלל לא מדבר. הן מחליפות מדבקות והיא מתעסקת בבובות. קחי בחשבון שלפעמים הבת שלך תרגיש מחוץ לחברה גם כשאין 'בריונות' בשטח.
זה מתאזן באיזה שהוא גיל. בכיתה ד' בערך, שאז החרוצות יותר תופסות את המעמד ולאו דווקא הגדולות בגיל.