תודה לך על זהטוב אחרי התקשקשות רצינית עם GPT הגעתי למסקנה שהקטע שכתבתי דווקא כן מתאים לאתגר.
אני גם כן לומד על האתגר תוך כדי
תודה לך על זהטוב אחרי התקשקשות רצינית עם GPT הגעתי למסקנה שהקטע שכתבתי דווקא כן מתאים לאתגר.
@כותב השורות אשמח לשמוע אם מה שהעליתי עומד באתגרמיהו בן אדם?
עור, גידים, עצמות
או שמא
לב קוצב חיים, פעימות
בן אדם-
ריש מם חת איברים?
או היה הוא מכלול של-
אופי, תכונות, כישורים
?
בן אדם;
רוח ממללא, מדבר
אהה, בן אדם
ימיו כצל פורח, עובר
ההיה בן האדם
גוף גשמי, צורת מעטפת
או היה הוא, בן אדם-
נפש אלו-ק כוספת
ואחרי הכל, בן אדם
סופו לעפר, מתכלה
... אבל אם הוא אכן בן אדם-
הוא עולם מלא
אני לא בטוחה שזה מה שיקרה. ככל שהמודל מלוטש יותר הוא מתקרב ל"שלימות". זה רק נשמע טוב, בפועל זה יוצר קלישאות. המודל הופך יעיל למטלות שדורשות דיוק (כתיבת קוד, פליטת מידע וכו') אבל מה אנושי - לטעות. חוסר השלימות, סירוב לעקוב אחרי כללים, ודחף לשבור אותם, בונה את שוק היצירה -תקשורת בין היוצר שחי בתוכנו, לבין הקהל שלו. אם כבר המודל מדגיש את הפגם שיש בשיטות כתיבה כמו בלייק סניידר ודומיו.הבינה המלאכותית במתכונתה הנוכחית לא מספיק מפותחת כדי לכתוב 'סיפור' טוב ונוגע, וכפי שקראת לו 'אנושי'.
החסרון הוא לא בגלל חוסר אנושיות או אובר רובוטיות אלא בגלל שהיא לא מספיק מלוטשת.
בקרוב ייכנס גם השיוף הזה למאגר הנתונים של התוכנה ואז היא תכתוב 'אנושי'.
בקיצור - אין לזה קשר לאנושיות, וברגע שהיא תהיה מספיק מפותחת לא תהיה דרך לגלות מהכתיבה האם היא אנושית או רובוטית.
במקבילה של העריכה הגרפית קיים פער בין האנושי לרובוטי לטובת הרובוטי דווקא.
כמה שטויות בקטע אחדמבחינה אנושית, הקטע מבטא תחושת נוסטלגיה, הרהור וכמיהה לזמנים פשוטים יותר. הוא מדגיש את חשיבותם של זיכרונות וחוויות, וכיצד הם מעצבים את הבנתנו את העולם סביבנו. הוא גם נוגע ברעיון של אמון, הן בעצמנו והן באחרים, וכיצד ניתן לשחוק את האמון הזה לאורך זמן. הקטע מעיד בסופו של דבר שלמרות האתגרים וההתמודדויות של החיים, עדיין יש יופי ופליאה בעולם, ושחשוב להחזיק באותם רגעים של שמחה וחיבור.
בסך הכל, הקטע מעביר תחושה של אנושיות דרך חקר הרגשות, החוויות והמורכבות של החיים.
אוי ואבוי לי.מוסיף תחושת תשוקה ודחיפות לסיפורה של אורנית, והקורא נשאר. עם תחושת הערצה על הנחישות והאומץ שלה
נראה שרובי החליף ביני לבין כותב/ת אחר/ת...@מ. ברא"י
כתבת הכתיבה הזו לוכדת ביעילות את התסכול וההתרוממות הרוח שלעתים קרובות מלווים את תהליך היצירה. הסופר משתמש בשפה חיה כדי לתאר את המאבק במציאת מילים ואת פריצת הדרך הסופית שמגיעה עם כוס קפה ועוגה. השימוש במילה "אאוריקה!" מוסיף תחושה של התרגשות וניצחון לכתיבה, מה שמרמז שהכותב סוף סוף מצא את המילים שחיפש. הכותב גם משקף את החשיבות של לקחת הפסקות ולאפשר לזמן לעבור את שלו, ומציע שלפעמים הרעיונות הטובים ביותר מגיעים כאשר אנחנו הכי פחות מצפים להם. השימוש בפרטים תחושתיים, כמו קול נחירות עדינות ותחושת חמימות רכה, מוסיף תחושת ריאליזם ועומק לכתיבה.
בסך הכל, כתבת הכתיבה מעבירה למעשה תחושה של אנושיות באמצעות חקר תהליך היצירה והרגשות הנלווים אליו.
זוכים הוא לא הצליח למצוא?...צלחת המרק נשארה מיותמת על השולחן.
מיכל עמדה על הסולם בתקווה להגיע למרומי הארון, "אוף, פסח הזה... כמה אפשר לנקות?" התעצבנה הנערה. הבטתי בה שלווה. "את מוזמנת לעצור להפסקה" הזכרתי לה את הידוע. "אי אפשר" פרצופה כועס כמעט ומאשים אותי... "אנחנו חייבים להשיג את קלפהולץ. אין מצב שהם כבר מסיימים את המטבח ואנחנו בקושי התחלנו!!!" שפשפה כתם עיקש, חייכה כשהצליחה להסירו.
אני ישבתי ומיינתי כביסה. שידכתי זוגות גרביים. הקצב בבית השביע רצון, לא תכננתי לסיים מהר כל כך את המטבח, ואף שוחחתי על כך עם מיכל. אך לא היה על מה לדבר איתה. איפה נאכל חמץ בימים הקרובים? אתגרתי אותה. מבחינתה לאכול בחדר מדרגות. קלפהולץ כבר יומיים אוכלים שם... אך לא כל מה שמתאים לקלפהולץ, מתאים גם לנו...
"יש! סיימתי את כל הארונות העליונים!" קפצה מיכל בחדוה. הביטה בשאר הארונות, שמטה כתפיים, "אוף, יש עוד כל כך הרבה ארונות לנקות..." הצעתי לה טילון שוקולד חלבי, היא שמחה לקראתו, יצאה איתו לחדר המדרגות, הבטתי אחריה נאנחת.
רוח סערה בדמות מיכל פרצה לפתע הביתה מתנשמת, מתגלגלת מצחוק. הבטתי בה בתמיהה. הכל בסדר? "אל תשאלי!" אמרה והתכוונה להפך. לא שאלתי. "קלפהולץ..." מה שוב קלפהולץ??? היא מתנשמת מהריצה ומהצחוק גם יחד, "הם עכשיו התחילו חדר ילדים... את המטבח עשו בין הראשונים..." חייכתי. רווח לי. "ואני חשבתי שאם הם גמרו את המטבח- אז הם סיימו את כל הבית!..." הצטרפתי לצחוקה, והלכתי לסדר את הגרביים במדפים.
לשמחתי הוא לא הבין את הרעיון. אם הוא היה מבין, הקטע הזה לא היה שייך לפה...@בנדו
כתבת הכתיבה הזו היא פרספקטיבה מעניינת מנקודת מבטה של תוכנה בשם עמישאל. המחבר מתאר כיצד נוצרה עמישאל במרכז ייצור תוכנה וכיצד פעלו המתכנתים לפיתוח אלגוריתמים שיאפשרו לעמישאל לקלוט מידע במהירות וביעילות. המחבר גם מתאר כיצד מתכנתים אחרים הצליחו לתכנת את עמישאל וכיצד זה הוביל לכמות עצומה של ידע שהוכנס לתוכנית. השימוש בשפה תיאורית, כמו "עבודה קפדנית וראויה לשבח" ו"ידע אסטרונומי", מוסיף תחושה של יראה ופליאה ליצירה, והשורה האחרונה, "אחרי הכל, אתם המתכנתים שלי", מדגישה את הרעיון כי התוכנית תלויה ביוצריה להמשך פיתוח וצמיחה.
בסך הכל, כתבת הכתיבה הזו מצליחה להעביר את הרעיון שתוכנות אינן רק ישויות סטטיות, אלא יכולות להמשיך להתפתח ולהתפתח עם הזמן בעזרת מתכנתים אנושיים.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
4.06
כ"ז אייר
סילבוס חדש ל-2024!
קורס פיתוח ובניית אתרים
קריירה מתקדמת, ביקוש עצום, וממוצע משכורות גבוה במיוחד!
מלגות גבוהות ומשתלמות!
2.06
כ"ה אייר
פתיחת מסלול
קורס עריכת וידאו
מלגות והנחות משמעותיות!
4.06
כ"ז אייר
#רקבפרוג
הרצאה מרתקת:
הכירו את טווינמושן
עם גל אקסלרוד
עולם מטורף משל הדמיות! ממשק חדשני שמאפשר לבצע הדמיה כמעט כמו משחק מחשב
לתלמידים ובוגרים בלבד!
27.06
כ"א סיוון
פתיחת מסלול
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
27.06
כ"א סיוון
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קמז
א הַלְלוּיָהּ כִּי טוֹב זַמְּרָה אֱלֹהֵינוּ כִּי נָעִים נָאוָה תְהִלָּה:ב בּוֹנֵה יְרוּשָׁלִַם יְהוָה נִדְחֵי יִשְׂרָאֵל יְכַנֵּס:ג הָרֹפֵא לִשְׁבוּרֵי לֵב וּמְחַבֵּשׁ לְעַצְּבוֹתָם:ד מוֹנֶה מִסְפָּר לַכּוֹכָבִים לְכֻלָּם שֵׁמוֹת יִקְרָא:ה גָּדוֹל אֲדוֹנֵינוּ וְרַב כֹּחַ לִתְבוּנָתוֹ אֵין מִסְפָּר:ו מְעוֹדֵד עֲנָוִים יְהוָה מַשְׁפִּיל רְשָׁעִים עֲדֵי אָרֶץ:ז עֱנוּ לַיהוָה בְּתוֹדָה זַמְּרוּ לֵאלֹהֵינוּ בְכִנּוֹר:ח הַמְכַסֶּה שָׁמַיִם בְּעָבִים הַמֵּכִין לָאָרֶץ מָטָר הַמַּצְמִיחַ הָרִים חָצִיר:ט נוֹתֵן לִבְהֵמָה לַחְמָהּ לִבְנֵי עֹרֵב אֲשֶׁר יִקְרָאוּ:י לֹא בִגְבוּרַת הַסּוּס יֶחְפָּץ לֹא בְשׁוֹקֵי הָאִישׁ יִרְצֶה:יא רוֹצֶה יְהוָה אֶת יְרֵאָיו אֶת הַמְיַחֲלִים לְחַסְדּוֹ:יב שַׁבְּחִי יְרוּשָׁלִַם אֶת יְהוָה הַלְלִי אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן:יג כִּי חִזַּק בְּרִיחֵי שְׁעָרָיִךְ בֵּרַךְ בָּנַיִךְ בְּקִרְבֵּךְ:יד הַשָּׂם גְּבוּלֵךְ שָׁלוֹם חֵלֶב חִטִּים יַשְׂבִּיעֵךְ:טו הַשֹּׁלֵחַ אִמְרָתוֹ אָרֶץ עַד מְהֵרָה יָרוּץ דְּבָרוֹ:טז הַנֹּתֵן שֶׁלֶג כַּצָּמֶר כְּפוֹר כָּאֵפֶר יְפַזֵּר:יז מַשְׁלִיךְ קַרְחוֹ כְפִתִּים לִפְנֵי קָרָתוֹ מִי יַעֲמֹד:יח יִשְׁלַח דְּבָרוֹ וְיַמְסֵם יַשֵּׁב רוּחוֹ יִזְּלוּ מָיִם:יט מַגִּיד (דברו) דְּבָרָיו לְיַעֲקֹב חֻקָּיו וּמִשְׁפָּטָיו לְיִשְׂרָאֵל:כ לֹא עָשָׂה כֵן לְכָל גּוֹי וּמִשְׁפָּטִים בַּל יְדָעוּם הַלְלוּיָהּ: