@אבימי שיפוט מעניין ומכבד מאד. קריאת המשובים עצמה נותנת המון בכל הנוגע להבנה של בניית קומיקס.
אהבתי את ההסבר על האטמוספירה-
להגיבן הערת בנוגע לתסריט שמתאים יותר לסרט ופחות לקומיקס. אשמח להסבר- חשבתי שסיפור או קומיקס שמתאים לתפקד כסרט (או, במילים אחרות, שהקוראים יכולים לחוש אותו כסרט) בעצם הצליח בכל המישורים, עד כדי כך שהוא ממש חי וזורם כהתרחשות אמיתית. סרט הוא בעצם תיעוד כמעט חסר מגבלות של ההתרחשויות, שלא כמו סיפור או קומיקס, שמוגבלים למילים או לתמונות ספצפיות. איזו עליונות יכולה להיות למדיום של הקומיקס על המדיום של הסרט? למעט אולי, הרובד הנסתר של המחשבות, אותן אפשר להביע בסיפור ובקומיקס על ידי מילים. (למרות שגם את המחשבות- אפשר להביע בסרט בעשרות צורות משמעותיות לא פחות מאשר מילים. כמו למשל, שפת גוף לחוצה במקום מחשבה לחוצה, פלש זיכרון במקום הקשר לעבר, דיבור עם סאבסטקסט במקום בועת חשיבה וכדומה).
אשמח לדעתך.
אהבתי את ההסבר על האטמוספירה-
רוצה לקחת את הנקודה הזאת איתי הלאה גם לסיפורת הכתובה. למרות שאין ספק שבוויזואל זה כיף ומעניין אפילו יותר.ֿאתם מתרגמים את התפיסה המופשטת של האירוע לאמצעים מוחשיים. יש אינסוף דרכים להציג אטמוספירה.
להגיבן הערת בנוגע לתסריט שמתאים יותר לסרט ופחות לקומיקס. אשמח להסבר- חשבתי שסיפור או קומיקס שמתאים לתפקד כסרט (או, במילים אחרות, שהקוראים יכולים לחוש אותו כסרט) בעצם הצליח בכל המישורים, עד כדי כך שהוא ממש חי וזורם כהתרחשות אמיתית. סרט הוא בעצם תיעוד כמעט חסר מגבלות של ההתרחשויות, שלא כמו סיפור או קומיקס, שמוגבלים למילים או לתמונות ספצפיות. איזו עליונות יכולה להיות למדיום של הקומיקס על המדיום של הסרט? למעט אולי, הרובד הנסתר של המחשבות, אותן אפשר להביע בסיפור ובקומיקס על ידי מילים. (למרות שגם את המחשבות- אפשר להביע בסרט בעשרות צורות משמעותיות לא פחות מאשר מילים. כמו למשל, שפת גוף לחוצה במקום מחשבה לחוצה, פלש זיכרון במקום הקשר לעבר, דיבור עם סאבסטקסט במקום בועת חשיבה וכדומה).
אשמח לדעתך.