תעופה נסיעה לאומן לר"ה תשפ"ד

urieli

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
קמפיין ההתרמה של כנפי נשרים עלה לאויר מצורף קישור לתרומות כל מי שיוכל שיעביר הלאה לקבוצות נוספות ושכרו גדול מן השמים כאן
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
קמפיין ההתרמה של כנפי נשרים עלה לאויר מצורף קישור לתרומות כל מי שיוכל שיעביר הלאה לקבוצות נוספות ושכרו גדול מן השמים כאן
ניתן למצוא בקישור הנ"ל גם את הרישום לקבלת הסבסוד:
עדיין לא זכית מעולם להגיע לציון ?!

להרשמה לכרטיס מסובסד
הקש כאן


א. הרישום והסבסוד הזה מיועד למי שעומד בשני תנאים אלו: 1. שאף פעם לא היה באומן אף פעם בחייו. 2. מי שעדיין לא נרשם אצל שום סוכן נסיעות לראש השנה תשפ"ד.

ב. לאחר הרישום להקיש על כפתור הזמנה טלפונית ואז יצרו עימכם קשר לסיום התשלום וקבלת הסבסוד.​
 

urieli

משתמש פעיל
מוזיקה ונגינה
יתן למצוא בקישור הנ"ל גם את הרישום לקבלת הסבסוד:
עדיין לא זכית מעולם להגיע לציון ?!

להרשמה לכרטיס מסובסד
הקש כאן


א. הרישום והסבסוד הזה מיועד למי שעומד בשני תנאים אלו: 1. שאף פעם לא היה באומן אף פעם בחייו. 2. מי שעדיין לא נרשם אצל שום סוכן נסיעות לראש השנה תשפ"ד.

ב. לאחר הרישום להקיש על כפתור הזמנה טלפונית ואז יצרו עימכם קשר לסיום התשלום וקבלת הסבסוד.​
סעיף ב' מאוד מבעס\מרגיז ......... אכל לקה ושילם:)
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
לחוזרים מבודפשט שימו לב:
בתקופה האחרונה ישנם מקרים רבים של ישראלים שטסו מנמל התעופה בבודפשט לישראל עם חברת וויז אייר, ולא הצליחו לעלות על המטוס שלהם בגלל סגירה מוקדמת של שער העלייה למטוס (הבורדינג).
הסיבה לכך היא שבבודפשט ביקורת הדרכונים מתבצעת אחרי הדיוטי פרי, כך שמי שמתעכב קצת בדיוטי לא מקבל אישור לעלות למטוס מתוך הנחה שלא יספיק להגיע בזמן.

במקרים אלו נציגי וויז אייר אמרו למאחרים שהבורדינג נסגר, למרות שעוד היו אנשים בתור והמטוס עמד על הקרקע. והנוסעים נאלצו לקנות כרטיסים חדשים.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
מי שיקח את הטיסה של ריינאייר שלישי לבודפשט, יש לי מקום בשבילו באוטובוס שלי.
יעלה באיזור 100$.
ניתן ליצור קשר בפרטי
תנסה לפרסם את זה כאן (בימים הקרובים אנו מקוים שתיהיה חשיפה גדולה לאתר הזה):
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
שליח חב"ד במולדובה הרב מנדי אקסלרוד בראיון:

* אחרי קבלת הפנים שנעשתה במרכז חב"ד יחד עם השר אלי כהן וכל חברי המשלחת, ישבו השר פרוש וח"כ רביבו והצוותים במשך שעות והעלו רעיונות ופתרונות על מנת להקל את הנסיעה של חסידי ברסלב.

* אנחנו נערכים כבר מזה כחדשיים לעלית ההמונים מהצד הלוגיסטי, הערכות נרחבת למזון ושתיה שיספקו את האלפים הרבים. מטבע הדברים העלויות גבוהות ולא תהיה הכנסת אורחים חינם אלא הדברים יעלו כסף, אם כי נשתדל לסבסד ככל יכלתנו ואנו מבקשים גם את עזרת הציבור.
(חב"ד מולדובה ממוקם בקישינב ברח' חב"ד ליובאוויטש 8, במרחק של כחצי שעת נסיעה מנמל התעופה בעיר)
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
והנה הודעת הסיכום של משרד החוץ המולדובי:


ראש הדיפלומטיה של הרפובליקה של מולדובה, ניקו פופסקו, אירח את שר החוץ של מדינת ישראל, אלי כהן, במשרד החוץ, זהו ביקורו הראשון של גורם רשמי. בדרגה כזו ב-12 השנים האחרונות.

מאיר פרוש, השר לענייני ירושלים ומסורות ישראל, ואליהו רביבו, חבר הכנסת (הפרלמנט) של מדינת ישראל, היו חלק ממשלחת מדינת ישראל.

במהלך הפגישה דנו הפקידים במספר פרויקטים ויוזמות קונקרטיות.

"אנחנו רוצים להתחיל במשא ומתן להסכם סחר חופשי, כמו גם להסכם דו-צדדי בנוגע להפחתת דמי הנדידה. יחד עם זאת, בירכתי על כך שהסכם המרת רישיונות הנהיגה ייחתם בתקופה הקרובה.

אנו מחויבים להגברת הסחר הדו-צדדי ולמשיכת השקעות ישראליות לכלכלתנו. במובן זה, הזמנו חברות תעופה ישראליות להתחיל טיסות לרפובליקה של מולדובה וממנה. בנוסף, אנו מעוניינים בשיתוף פעולה בתחום האנרגיה, החקלאות, ניהול המים, התחבורה והביטחון". – אמר ניקו פופסקו.

השרים דנו גם בפזורה המולדובה במדינת ישראל, בירכו בהקשר זה על השלמת המשא ומתן על פרוטוקול להסכם על העסקה זמנית של עובדים מרפובליקה של מולדובה במגזרים מסוימים במדינת ישראל, פרוטוקול כי יבטל מתווכים ותשלומים מופרזים, יפחית עלויות בתהליך הגיוס ויעשה לגליזציה של כל ההיבטים של תהליך זה.

במקביל, נדון נושא העלייה לרגל הדתית לאומן שבאוקראינה. בהקשר זה יציעו השלטונות, ככל שניתן, את התמיכה הדרושה לאנשים שיעברו את שטחה של הרפובליקה של מולדובה, בתיאום עם הצד האוקראיני.

גם שיתוף הפעולה בתחום המשפטים היה נושא חשוב על סדר היום של הביקור, כאשר המשרדים הרלוונטיים של שתי המדינות כבר נערכים לחתימה על הסכם לסיוע משפטי הדדי, לטובת אזרחי שתי המדינות.

"דנו במצב הביטחוני באזור, כולל המלחמה הלא מוצדקת של הפדרציה הרוסית נגד אוקראינה. הדגשתי כי הרפובליקה של מולדובה מכבדת את השלמות הטריטוריאלית, העצמאות והריבונות של אוקראינה ומגנה את התוקפנות הרוסית בכל תוקף. התייחסנו גם למצב במזרח התיכון, תוך התמקדות בתהליך השלום ובחשיבות הדיאלוג לאיתור פתרון שלום בר קיימא.

דיברנו על המחויבות של הרפובליקה של מולדובה בשימור זכרם של קורבנות השואה ובמאבק בגילויי אנטישמיות, הן מקומיות והן בינלאומיות. בתום הביקור הנחתי יחד עם השר כהן פרחים באנדרטה לזכר חללי הגטו היהודי לכבוד זכרם של היהודים שסבלו כתוצאה מהתקופה הטראגית של הגטו והפוגרום בקישינב". – סיכם הפקיד המולדובי.
1691556671921.jpeg
1691556697266.jpeg
1691556814214.jpeg
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
לאחר הפרסום הראשוני כאן לפני כחדשייים:
אוקראינה ומולדובה מודיעות על בניית גשר חדש מעל נהר הדנייסטר שיהווה עוד חיבור ראשי בין המדינות:
כעת זה אושר סופית בקבינט:

קבינט השרים אישר את ההסכם עם מולדובה על הקמת גשר יאמפיל

קבינט השרים אישר את הצעת החוק להקמת גשר יאמפיל בגבול אוקראינה-מולדובה מעבר לנהר הדנייסטר.

החוק מאשר את ההסכם בין קבינט השרים של אוקראינה לממשלת הרפובליקה של מולדובה על בניית גבול כביש מעבר לנהר הדנייסטר בגבול מדינת אוקראינה-מולדובה באזור יאמפיל- קוסאושי,

נזכיר כי ב-12 ביוני, ההסכם על בניית הגשר נחתם על ידי השר לפיתוח הקהילה, השטחים והתשתיות של אוקראינה , אולכסנדר קוברקוב , ושרת התשתיות והפיתוח האזורי של מולדובה, ליליה דביזה .

לפני כמה ימים אישרר הפרלמנט של מולדובה את ההסכם לבניית גשר כבישים מעבר לנהר הדניסטר. וכעת אושר על ידי קבינט השרים בקייב.

נזכיר את הפרטים:
האורך הכולל של גשר יאמפיל המתוכנן הוא 1.4 ק"מ. יהיו בו 2 נתיבי תנועה עם מדרכות משני הצדדים. הוא מתוכנן להיבנות על פי תקנים נטולי מחסומים. לגשר יהיו נתיבי מישוש נוספים ללקויי ראייה.

גשר ימפיל יהפוך לחלופה למעבר המעבורת במעבר הגבול ימפיל-קוסאושי, שאינו פועל מזה מספר שנים ומזמן אינו עומד בדרישות הזמן ובצרכים האמיתיים של תושבי שתי המדינות. כמו כן, הגשר יוריד דרמטית את העומסים בנקודת המעבר הבינלאומית "מוגילוב - פודולסק", שדרכה עוברת כמעט כל זרימת התחבורה בין אוקראינה למולדובה.

ההסכם על בניית הגשר הוא המשך מעשי להסכמות שהושגו לפני שנתיים בין נשיא אוקראינה וולודימיר זלנסקי ונשיאת מולדובה מאיה סנדו . יישומם הושפע מהמלחמה הכוללת של רוסיה באוקראינה.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
כתבה בתקשורת האוקראינית כעת:

באומן מתכוננים להגעת החסידים בראש השנה: במהלך הישיבה דנו בבעיות ומשימות.

בתאריכים 15 בספטמבר עד 17 בספטמבר יבואו חסידים לאומן כדי לחגוג את ראש השנה היהודי. אמש- ב-8 באוגוסט התקיימה בעיר ישיבת ועדת הממשל האזורי של צ'רקסי בנושאי הבטחת ארגון אירועים הקשורים לעליה לרגל השנתית של חסידי ברסלב לאומן. בפגישה השתתפו ראש ה-OVA צ'רקסי (-המינהל הצבאי של מחוז צ'רקאס (נ.ה.)) איחור טבורץ, ראש עיריית אומן אירינה פלטניובה, סגנית השגרירה יוצאת הדופן והבכירה של מדינת ישראל בקייב גב' לירון פינקלשטיין, חברי הוועדה של מינהל המדינה האזורית צ'רקסי הבטחת ארגון אירועים הקשורים לעלייה לרגל השנתית של חסידי ברסלב, ראשי ונציגי המשטרה, שירות החירום הממלכתי, SBU, DPS, שירותי בריאות, קרנות צדקה וכו'.

Ihor Taburets, ראש ה-Cherkasy OVA, ציין כי למרות שמומלץ לעולי רגל להימנע מביקור באומן, כל השירותים חייבים לפעול להבטחת בטיחות במהלך העלייה לרגל, מתן סיוע רפואי, תפקוד מוסדות הסעדה ציבוריים, עבודתם של עובדים בקהילה, הבטחת אמצעים נגד מגיפות וכו'.

- "אם תהיה הזדמנות כזו, אמליץ להימנע מנסיעה זו, שכן באוקראינה מתנהלת מלחמה רחבת היקף, התוקפן מנסה להמשיך להחזיק בשטחים שנכבשו, אתה רואה התקפות טילים ופצצות שיטתיות על הערים שלנו, על הכפרים שלנו, על האוכלוסייה האזרחית. במידת האפשר, אני קורא לכם להגביל את עצמכם לביקור במקומות אלה, אך עלינו להיערך לכל הכיוונים על מנת לצמצם את כל הסיכונים ככל האפשר", - ציין איחור טבורץ .

מתוכנן כי השנה יפעלו קונסול או נציג של שגרירות ישראל באזור העלייה לרגל באומן, כך דיווחה סגנית השגרירה יוצאת הדופן והבכירה של מדינת ישראל בקייב, גב' לירון פינקלשטיין .

"במהלך חגיגת ראש השנה יהיו נוכחים נציגי משטרת מדינת ישראל לסייע בארגון הסדר", אמר סגן השגריר יוצא הדופן והבמלאי של מדינת ישראל.

ראש עיריית אומן, אירינה פלטניובה, דיברה על הבעיות והמשימות שיש לפתור לקראת העלייה לרגל.

- 20,000-30,000 עולי רגל, המתאספים ברחובות המיקרו-מחוז טוריסטיב, מאתחלים את המערכות, הרשתות ואספקת החשמל, ואספקת הביוב והמים. בנוסף, יש נושא נוסף כמו זבל. לצורך כך פעלה אצלנו קבוצת עבודה בהוראת ראש העיר. והמשימה העיקרית שהציבה מועצת העיר היא מס התיירים. אני פונה לנציגי עסקי התיירות, קרנות צדקה ולכל נציגי הקהילה היהודית לפעול למען תשלום מס התיירים, אומר ראש עיריית אומני.

אירינה פלטניובה ציינה גם כי רק כשבעת אלפים איש יוכלו להשתמש במקלטים באזור העלייה לרגל - זה הרבה פחות ממספר החסידים הכולל המגיעים לאומן מדי שנה.

- מועצת העיר אומן לא יכולה לקחת אחריות על משהו שלא קיים. ואותם אנשים שיש להם רצון ללכת לאוקראינה צריכים להבין שכל האחריות לבטיחותם מוטלת רק עליהם, - אמרה ראש עיריית אומן אירינה פלטניובה .

ויאצ'סלב גורין, ראש מחלקת המשטרה הלאומית במחוז צ'רקסי, אנדריי דאניק, ראש המחלקה להגנת הבריאות של מחוז צ'רקאס, אנטונינה אומאנטס, ראש מחלקת DPSS, דיברו על ההיבטים הארגוניים של הבטחת הסדר והביטחון במהלך החגיגה. של ראש השנה באזור צ'רקסי, אליונה בויקו, מנכ"לית המרכז האזורי לבקרת ומניעת מחלות צ'רקסי של משרד הבריאות וולודימיר פפאח ואחרים.

"יהיה לנו מספר מספיק של כוח אדם מעורב, כשליש יהיו שוטרים מאזור צ'רקאסי, ושני שליש יהיו שוטרים מאזורים אחרים באוקראינה", הבטיח ויאצ'סלב גורין .

- בשטח אומן תתפרס חוליית חילוץ מאוחדת המורכבת מ-100 איש, שתכלול יחידות כיבוי, חילוץ, צלילה, חבלנים והגנה כימית. בנוסף, אנחנו מתכננים, כבר סוכם, לערב מתחמים רובוטיים טקטיים, - הודיע אנדריי דאניק .


במסגרת הישיבה דנו גם במערכת ההתראה האווירית החסידית במהלך החג, הגבלות מכירת אלכוהול, כדאיות הקמת עיר אוהלים, נושא המקלטים שעניינו את רוב השירותים המספקים ושולטים בתנאי העלייה לרגל. , בקרת איכות מזון וכו'.

— בואו נעבור לצעדים מעשיים ובואו נקווה שהפגישה הבאה תתקיים תוך ניתוח מה שהשגנו כדי שהכל יהיה בסדר, — איחור טבורץ, ראש צ'רקאסי OVA סיכם את הפגישה .
 
נערך לאחרונה ב:

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
כתבה בתקשורת האוקראינית כעת:

באומן מתכוננים להגעת החסידים בראש השנה: במהלך הישיבה דנו בבעיות ומשימות.
הכתבה צוטטה ככתבה וכלשונה (כמובן בתרגום לעברית...)
נדגיש כאן כמה נקודות מהכתבה:

* איחור טבורץ ממליץ להימנע מהנסיעה ואף יקרא לעשות כן אם תהיה לו ההזדמנות לעשות זאת, אך בד בבד "עלינו להיערך לכל הכיוונים על מנת לצמצם את כל הסיכונים ככל האפשר"

* יהיה נוכחות של משטרת ישראל באומן במהלך החג

* המקלטים מספיקים רק ל7000 איש (לענ"ד זה בעיה רצינית שצריך להתפלל שלא תהווה בעיה)

* נראה שההערכות מבחינתם מדברות על סדר גודל שבין 20,000 ל30,000 איש בלבד (בזמן שהערכת סוכני הנסיעות מדברת על סכום גבוה הרבה יותר)
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
והנה הודעת הסיכום של משרד החוץ המולדובי:


ראש הדיפלומטיה של הרפובליקה של מולדובה, ניקו פופסקו, אירח את שר החוץ של מדינת ישראל, אלי כהן, במשרד החוץ, זהו ביקורו הראשון של גורם רשמי. בדרגה כזו ב-12 השנים האחרונות.

מאיר פרוש, השר לענייני ירושלים ומסורות ישראל, ואליהו רביבו, חבר הכנסת (הפרלמנט) של מדינת ישראל, היו חלק ממשלחת מדינת ישראל.

במהלך הפגישה דנו הפקידים במספר פרויקטים ויוזמות קונקרטיות.

"אנחנו רוצים להתחיל במשא ומתן להסכם סחר חופשי, כמו גם להסכם דו-צדדי בנוגע להפחתת דמי הנדידה. יחד עם זאת, בירכתי על כך שהסכם המרת רישיונות הנהיגה ייחתם בתקופה הקרובה.

אנו מחויבים להגברת הסחר הדו-צדדי ולמשיכת השקעות ישראליות לכלכלתנו. במובן זה, הזמנו חברות תעופה ישראליות להתחיל טיסות לרפובליקה של מולדובה וממנה. בנוסף, אנו מעוניינים בשיתוף פעולה בתחום האנרגיה, החקלאות, ניהול המים, התחבורה והביטחון". – אמר ניקו פופסקו.

השרים דנו גם בפזורה המולדובה במדינת ישראל, בירכו בהקשר זה על השלמת המשא ומתן על פרוטוקול להסכם על העסקה זמנית של עובדים מרפובליקה של מולדובה במגזרים מסוימים במדינת ישראל, פרוטוקול כי יבטל מתווכים ותשלומים מופרזים, יפחית עלויות בתהליך הגיוס ויעשה לגליזציה של כל ההיבטים של תהליך זה.

במקביל, נדון נושא העלייה לרגל הדתית לאומן שבאוקראינה. בהקשר זה יציעו השלטונות, ככל שניתן, את התמיכה הדרושה לאנשים שיעברו את שטחה של הרפובליקה של מולדובה, בתיאום עם הצד האוקראיני.

גם שיתוף הפעולה בתחום המשפטים היה נושא חשוב על סדר היום של הביקור, כאשר המשרדים הרלוונטיים של שתי המדינות כבר נערכים לחתימה על הסכם לסיוע משפטי הדדי, לטובת אזרחי שתי המדינות.

"דנו במצב הביטחוני באזור, כולל המלחמה הלא מוצדקת של הפדרציה הרוסית נגד אוקראינה. הדגשתי כי הרפובליקה של מולדובה מכבדת את השלמות הטריטוריאלית, העצמאות והריבונות של אוקראינה ומגנה את התוקפנות הרוסית בכל תוקף. התייחסנו גם למצב במזרח התיכון, תוך התמקדות בתהליך השלום ובחשיבות הדיאלוג לאיתור פתרון שלום בר קיימא.

דיברנו על המחויבות של הרפובליקה של מולדובה בשימור זכרם של קורבנות השואה ובמאבק בגילויי אנטישמיות, הן מקומיות והן בינלאומיות. בתום הביקור הנחתי יחד עם השר כהן פרחים באנדרטה לזכר חללי הגטו היהודי לכבוד זכרם של היהודים שסבלו כתוצאה מהתקופה הטראגית של הגטו והפוגרום בקישינב". – סיכם הפקיד המולדובי.
לפי מה שאני מבין מדובר סך הכל בפגישה של ישראל עם מולדובה שלא קשורה בשום דבר לראש השנה.
כלכלה, שיתו"פ כלכלי, סחר חופשי ושמים פתוחים, עובדים זרים, משפטים, עצמאותה של מולדובה בצל האיום מרוסיה..., אנטישמיות.
כשעל הדרך עושים תמונות וכותרות בנושא ראש השנה.
אם זה אכן כך אז זה מאד מרגיע.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
ההודעה הרשמית של איחור טבורץ:
(מתוך המינהל הצבאי של מחוז צ'רקאס)

איחור טבורץ על העלייה לרגל השנה של ראש השנה

בעוד חודש - ראש השנה.

אנו ממליצים לעולי הרגל להימנע ככל האפשר מביקור באומן, תוך התחשבות במלחמה, בהפגזה מסיבית קבועה של ארצנו ופרובוקציות אפשריות מרוסיה.

יחד עם זאת, אנו מבינים שחלק מהמאמינים, כמו בשנה שעברה, עוד יעזו לבוא. לכן, יחד עם ממשלת העיר, מגזר הביטחון והביטחון, כל השירותים המתמחים, אנו כבר פועלים מונעת.

היום התקיימה ישיבת הוועדה המיוחדת בנושא זה בהשתתפות סגנית השגרירה היוצאת והמיוחדת של מדינת ישראל באוקראינה, הגב' לירון פינקלשטיין.

קודם כל, אנחנו מתאמים את העבודה שלנו על אמצעי אבטחה. הם, כמו בשנה שעברה, יתחזקו. אעדכן אותך בפירוט מאוחר יותר. אנחנו עובדים גם על תחומים אחרים, עם ניסיון של חגיגות קודמות. מדובר במתן סיוע רפואי, הפעלת מוסדות הסעדה ציבוריים, עבודת עובדים קהילתיים, אמצעים נגד מגיפות וכו'.

העדיפות העיקרית נותרה בטיחות התושבים והמבקרים המקומיים.
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
לפי מה שאני מבין מדובר סך הכל בפגישה של ישראל עם מולדובה שלא קשורה בשום דבר לראש השנה.
כלכלה, שיתו"פ כלכלי, סחר חופשי ושמים פתוחים, עובדים זרים, משפטים, עצמאותה של מולדובה בצל האיום מרוסיה..., אנטישמיות.
כשעל הדרך עושים תמונות וכותרות בנושא ראש השנה.
אם זה אכן כך אז זה מאד מרגיע.
לכן הדגשתי את הנקודות הנוגעות אלינו
"במקביל, נדון נושא העלייה לרגל הדתית לאומן שבאוקראינה. בהקשר זה יציעו השלטונות, ככל שניתן, את התמיכה הדרושה לאנשים שיעברו את שטחה של הרפובליקה של מולדובה, בתיאום עם הצד האוקראיני."
שאפילו בהודעה הרשמית שלהם מציינים שדובר על עליית החסידים לראש השנה!
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
לחוזרים מבודפשט שימו לב:
בתקופה האחרונה ישנם מקרים רבים של ישראלים שטסו מנמל התעופה בבודפשט לישראל עם חברת וויז אייר, ולא הצליחו לעלות על המטוס שלהם בגלל סגירה מוקדמת של שער העלייה למטוס (הבורדינג).
הסיבה לכך היא שבבודפשט ביקורת הדרכונים מתבצעת אחרי הדיוטי פרי, כך שמי שמתעכב קצת בדיוטי לא מקבל אישור לעלות למטוס מתוך הנחה שלא יספיק להגיע בזמן.

במקרים אלו נציגי וויז אייר אמרו למאחרים שהבורדינג נסגר, למרות שעוד היו אנשים בתור והמטוס עמד על הקרקע. והנוסעים נאלצו לקנות כרטיסים חדשים.
בבודפשט הדיוטי פרי ממוקם לפני עמדות מעבר הגבול, שמחולק לפי שערי עליה למטוס.
ולכן:
  1. צריך לשים לב לא להתעכב בדיוטי פרי ולזכור שלא יוכלו לרוץ ברגע האחרון.
  2. לקחת בחשבון שיכולים להיות תורים ועומס בבידוק דרכונים.
  3. לבדוק לפני הבידוק דרכונים שזה המקום הנכון (שער העליה שלכם).
  4. בכל טיסה צריך לשים לב לזמן סגירת השער.
עכשיו מה שלא מובן בהודעה:
איפה עומדים נציגי וויזאייר שלא מאשרים לעלות למטוס?
לאיזה אנשים הם אמרו ולמה?
מי מניח שלא יגיע בזמן?
מאיפה המקור?
אם אפשר להבהיר, תודה.
 

אור אורות

מהמשתמשים המובילים!
סגנית השגרירה יוצאת הדופן והבכירה של מדינת ישראל בקייב גב' לירון פינקלשטיין
כך דיווחה סגנית השגרירה יוצאת הדופן והבכירה של מדינת ישראל בקייב, גב' לירון פינקלשטיין .
אמר סגן השגריר יוצא הדופן והבמלאי של מדינת ישראל.
היום התקיימה ישיבת הוועדה המיוחדת בנושא זה בהשתתפות סגנית השגרירה היוצאת והמיוחדת של מדינת ישראל באוקראינה, הגב' לירון פינקלשטיין.
מה זה?
איך זה כתוב באוקראינית?
 

נחמן העמקן

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
עוד כתבה בתקשורת האוקראינית בענין:

אנו ממליצים לעולי הרגל להימנע ככל האפשר מביקור באומן, טבורץ​


%D1%85%D0%B0%D1%81%D0%B8%D0%B4-2.1.jpg

ראש צ'רקסי OVA Ihor Taburets קרא לעולי הרגל שיחגגו את ראש השנה במהלך חודש ראש השנה להימנע מביקור באומני, לנוכח המלחמה.
הוא הודיע על כך.
"אנו ממליצים לעולי הרגל להימנע מביקור באומן ככל האפשר, תוך התחשבות במלחמה, בהפגזה מסיבית קבועה של ארצנו ופרובוקציות אפשריות מרוסיה", אמר ראש ה-OVA בהודעה.
יחד עם זאת, במינהל האזורי מבינים שחלק מהמאמינים עוד יגיעו, ממש כמו בשנה שעברה. לפיכך, ב-8 באוגוסט התקיימה ישיבת ועדה מיוחדת בנושא זה בהשתתפות סגנית השגרירה היוצאת והמיוחדת של מדינת ישראל באוקראינה, הגב' לירון פינקלשטיין.
"קודם כל, אנחנו מתאמים את העבודה שלנו על אמצעי אבטחה. הם יתחזקו, כמו בשנה שעברה, ציין איחור טבורץ. - אנחנו עובדים גם על תחומים אחרים, עם ניסיון של חגיגות קודמות. מדובר במתן סיוע רפואי, תפקוד מוסדות הסעדה ציבוריים, עבודת עובדים קהילתיים וצעדים נגד מגיפות".
נוסיף, כי ראש עיריית אומן, אירינה פלטניובה, כבר קיימה פגישה ב-12 ביולי עם ראש מח"ט רבי נחמנא נתן בן נון ונציגי חסידי ברסלב.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קה

א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ:
נקרא  1  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה