בנ"א שומע בתקליט חצילים מקיש 1 ומזמיןואם אין למצוא חצילים מחו"ל,
מה אכפת ללקוחות שהחברה תספק חצילים מיהל תוך ציון המקום כדי שמי שיצרה יקנה?
הוצאת שם רע.הפורום פה נהפך לקינטור על משנת יוסף סתם כי בא לכם?
התחיל בטפט ועוברים לחומרות \נערווים שלכם
מי שלא רוצה שלא יקנה,הם יסתדרו בלעדיכם
נכון, התבלבלתי. הגרי"ש.אין חזו"א כזה זה יש חלק שאומרים כן בשם הגרי"ש ויש אומרים בשמו אחרת והם כתבו מופרש מהיכן מקור החצילים,
מה עדיף שלא יביאו בכלל חצילים כי אין משהו שהוא לכל השיטות?
אני גם לא אכלתי כל מה שהם הביאו בשמיטה והיה תקופות שלא היה ירק כזה או אחר שענה על ההגדרות ההלכתיות ועד היום זה ככה שיש ירקות שהם מביאים ואני לא סומך.
אם יש אנשים שסוברים משהו ואין כרגע אפשרות לספק משהו טוב מבחינתם לכן שלא יספקו את הסחורה לאף אחד? כנל עכשיו לאחר פסח?
נ. ב. אני עדיין מחכה שמישהו יפנה אותי בקו של הרב כץ היכן מדבר על הנושא.
מהערבה הצפונית, שעל פי מרן הגרי"ש נחשב לארץ ישראל.
נכון.גם אי אפשר להחמיר את כל החומרות שבעולם,
בשביל אנשים כאלו,
יש כשרויות שיש להם יח"צ,
יח"צ זה אומר מדריך כשרות מעוצב, ובו כתוב: כל מה שתחת החותמת שלנו כשר למהדרין מן המהדרין ! סופי סופי ! אין יותר כשר מזה !
אתה לא יודע כלום, הכל סוד צבאי, וגמרנו.
את עושה מעצמך צחוק,מכרתם לגוי וקניתם ממנו חזרה? בכבוד רב. ציינו זאת באופן ברור, אמרו גם את שם הרב שפיקח על המכירה (כמקובל בכל עסק רשמי) ותנו לנו להכריע אם אנחנו סומכים או לא.
פשוט בגלל שהם לא מכרו לגוי הם לא יכולים להביא רב שפיקח על המכירה...הוצאת שם רע.
יש כאן נושא אחד לאורך השרשור כולו: חוסר שקיפות. זה הכל.
נכון, התבלבלתי. הגרי"ש.
אנחנו גם לא קנינו, ולכן מה? למה לא לציין בפירוש: הבאנו חצילים מהערבה הצפונית, שעל פי מרן הגרי"ש נחשב לארץ ישראל.
למה הניסוחים הפתלתלים האלו? יש כאן ניחוח מובהק של הסתרה חוסר שקיפות.
מכרתם לגוי וקניתם ממנו חזרה? בכבוד רב. ציינו זאת באופן ברור, אמרו גם את שם הרב שפיקח על המכירה (כמקובל בכל עסק רשמי) ותנו לנו להכריע אם אנחנו סומכים או לא.
המדיניות הזו, של הערפול - לא יפה, ועליה מדיוק מדבר השרשור כולו
אה, הם מכרו לגוי והשאירו אצלו?את עושה מעצמך צחוק,
כבר כתבו אלף פעם, הם לא מכרו לגוי וקנו בחזרה,
מה כ"כ קשה להבין.
אין מילים......אה, הם מכרו לגוי והשאירו אצלו?
מכרו לגוי וקנו מגוי אחר?
קנו מגוי בלי למכור?
קשה לכם שאנשים מחמירים על משהו שאתם לא. סבבה. אל תהפכו אותם לפסיכיים.
ובזאת, בל"נ, פרשתי
הם אמרו! אולי גם שיגידו מי הרבנים שסוברים שכך הרב אליישיב אמר ומי חולקים?!הוצאת שם רע.
יש כאן נושא אחד לאורך השרשור כולו: חוסר שקיפות. זה הכל.
נכון, התבלבלתי. הגרי"ש.
אנחנו גם לא קנינו, ולכן מה? למה לא לציין בפירוש: הבאנו חצילים מהערבה הצפונית, שעל פי מרן הגרי"ש נחשב לארץ ישראל.
למה הניסוחים הפתלתלים האלו? יש כאן ניחוח מובהק של הסתרה חוסר שקיפות.
הם לא מכרו לגוי זה טעות אם אתם לא מאמינים להם זה בעיה אבל לכן הם חייבים לשקר בשביל שיהא אנשים מרוצים?מכרתם לגוי וקניתם ממנו חזרה? בכבוד רב. ציינו זאת באופן ברור, אמרו גם את שם הרב שפיקח על המכירה (כמקובל בכל עסק רשמי) ותנו לנו להכריע אם אנחנו סומכים או לא.
אני רואה את השקיפות הכי גדולה אצלם אין אף כשרות עם כזו שקיפות לא ראיתי אצל הבדצ בשמיטה החצילים מכאן או מכאן רק על חסה היה כיתוב מפארן(גם הם לא כתבו מי אוסר ומי מתיר בפארן חוצפה)המדיניות הזו, של הערפול - לא יפה, ועליה מדיוק מדבר השרשור כולו
בסופרים יש תעודה של בד"ץ וכל אחד מחליט אם לסמוך או לא לסמוך על הבד"ץ הזה, ואם לחפש את האריזות הרצויות או לא.השקיפות בסופרים יותר צלולה?
מביאים שם מקמח שנטחן בתשפ"ב.
מערבבים חבילות של נטחו השנה עם נמכר לגוי.
שמים חמץ שנמכר באותם עמודות של החמץ שהגיע עכשו.
שקוף שזה שקוף.
ומשנת יוסף - עכור כמה שזה שקוף:
צפה בקובץ המצורף 1354204
צפה בקובץ המצורף 1354205
כך היה באתר מהרגע שהמכירה נפתחההפירוט שהדגשתם נכתב אחרי שמישהו שם בהנהלה קרא את האשכול.
מי שחשוב לו, יודע לבדוק וגם מבין בדיוק מה זה יהל ומה זה ערבה צפונית ויודע גם להרים אליהם טלפון ולברר, או - שומו שמיים - לא לאכול חסה או חצילים, שד' ישמור.אנחנו גם לא קנינו, ולכן מה? למה לא לציין בפירוש: הבאנו חצילים מהערבה הצפונית, שעל פי מרן הגרי"ש נחשב לארץ ישראל.
למה הניסוחים הפתלתלים האלו? יש כאן ניחוח מובהק של הסתרה חוסר שקיפות.
מכרתם לגוי וקניתם ממנו חזרה? בכבוד רב. ציינו זאת באופן ברור, אמרו גם את שם הרב שפיקח על המכירה (כמקובל בכל עסק רשמי) ותנו לנו להכריע אם אנחנו סומכים או לא.
המדיניות הזו, של הערפול - לא יפה, ועליה מדיוק מדבר השרשור כולו
הם כתבו נרכש מאינו יהודי לאחר הפסח מה לא נכון בזה? מי שדבר כזה מציק לו שלא יקנה הפירוט להיפך יגרום לאנשים שהמילה גוי מאחרי פסח מפחידה אותם דווקא לקנות כי הם הבינו שזה כן טוב.בסופרים יש תעודה של בד"ץ וכל אחד מחליט אם לסמוך או לא לסמוך על הבד"ץ הזה, ואם לחפש את האריזות הרצויות או לא.
הפירוט שהדגשתם נכתב אחרי שמישהו שם בהנהלה קרא את האשכול.
מרגע שנכנסתי למכירה כך היה כתוב, כמדומני.הפירוט שהדגשתם נכתב אחרי שמישהו שם בהנהלה קרא את האשכול.
לא. בתחילה היה כתוב רק:כך היה באתר מהרגע שהמכירה נפתחה
זה הכיתוב שמופיע
"נרכש מאינו יהודי לאחר הפסח בפיקוח חבורה מיוחדת"
נ. ב. אני עדיין מחכה שמישהו יפנה אותי בקו של הרב כץ היכן מדבר על הנושא.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: