מבית היוצר של ארתור פינקלשטיין יועצו ז"לניתוח התגובה:
מה שנתניהו עושה שנים, מפמפם מסר - עם קשר ובלי.
בפרט שקיבלו אותה פה אחד..בקמפיין שלו קיבלו החלטה
נדמה לי שגם יאיר לפידלדעתי הוא הפוליטיקאי היחיד שמשתמש בהם כרגע (תקנו אם אני טועה).
ירח טוקר אמר שעכשיו רק התחילו לתכנן את הסלוגנים.הח"כים מיהדות התורה לא מבינים שעכשיו יש להם הזדמנות להשיב קולות אבודים מסמוטריץ ושות', שכעסו עליהם בימי הסגר?
בואו לאולפנים [כן, גם לאולפנים החרדיים] ותתקפו את המשטרה + אמיר אוחנה.
רק טוב זה יעשה בקרב המגזר.
מישהו בחוץ יתעצבן? כמה קולות תפסידו מזה?
למה דרעי מרשה לעצמו לעצבן את המישהו ההוא ואתם לא?
במועד ג' זה היה המוטו של כל המפלגות.ירח טוקר אמר שעכשיו רק התחילו לתכנן את הסלוגנים.
שבוע לפני פתיחת הקלפיות בעז"ה.
סבלנות.
יש סיבה אחת וחבל שהם לא מפנימים את זה.תכלס', לא חושב שיש בכלל סיבה לעשות קמפיין, לא מאמין שזה יוסיף יותר מ200 קולות.. (ליהדו"ת).
אבל יש תקציב שצריך לבזבז, נו טוב, למה לא לפרנס עוד כמה אברכים?! אני בעד!!
מסכים בהחלט.אבל האמת היא, שאין באמת כל סיבה להתחיל 3 חודשים מראש,
בפרט שהקצב היום שונה בתכלית מפעם וכל שעה יש משו חדש,
כך שאפחד כבר לא יזכור בעוד שבוע, על מה שפכת היום מליונים..
לפענ"ד - אין הדבר כן: בהשקעה נכונה ומושכלת, ניתן לגרום לרבים־רבים מן ה'חוץ' להצביע בעד מפלגות חרדיות; אלא שלאיש (כנראה) לא אִכפת מהנושא.תכלס', לא חושב שיש בכלל סיבה לעשות קמפיין, לא מאמין שזה יוסיף יותר מ200 קולות.. (ליהדו"ת).
זה לא נכון (ולא בקטע שאינך צודק אלא זה הרבה יותר מכך).לפענ"ד - אין הדבר כן: בהשקעה נכונה ומושכלת, ניתן לגרום לרבים־רבים מן ה'חוץ' להצביע בעד מפלגות חרדיות; אלא שלאיש (כנראה) לא אִכפת מהנושא.
זוהי בדיוק הטעות.@רסיס לילה אם יורשה לי - לדעתי אתה קצת מגזים, כי בסופו של דבר האכזבה היא מהעסקנים וההצבעה לגדולי ישראל.
ואאל"ט המקרה של בית שמש בהקשר זה שונה, וכך גם עוד כמה מקרים.
מה שכן, עבור אותו קהל שכן מצביע לעסקנים, לא יקנה כל כך בקלות כל קמפיין, וחלקם לעולם לא יצביעו לעסקנים הללו ויהי מה.
הוסף לכך את היות התקופה מאתגרת עד כדי בלתי אפשרית מכל צד, והנה לך מתכון בטוח ל - - -
ותמיהתי היא, למה הוא צריך לקנות בקלות?! ולמה 'כל' קמפיין?! למה הוא אמור להיות האידיוט השימושי בשירות העסקנים?! אדרבא, תשקיעו ותעבדו קשה כדי שהוא כן יקנה, ושהקמפיין לא יהיה 'עוד' קמפיין, אבל למה כל זה לא קורה?! והתשובה ברורה...אותו קהל שכן מצביע לעסקנים, לא יקנה כל כך בקלות כל קמפיין
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: