התייעצות נטפרי ואר אל

sem

משתמש פעיל
כןתשתית של בזק.
אבל זה לא בעית קליטה כי גם בחיבור של הכבל למחשב זה עדיין בעייתי
יכול מאוד להיות שהמודם/ראוטר מקולקל. ואז גם אם תחליפו ספק לא תפטר הבעיה.

אני כבר שנים עם אר אל ונטפרי בשמוש מסיבי מאוד לאורך השני כמעט 0 תקלות
 

ה. בקר

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
יוצרי ai
יכול מאוד להיות שהמודם/ראוטר מקולקל. ואז גם אם תחליפו ספק לא תפטר הבעיה.

אני כבר שנים עם אר אל ונטפרי בשמוש מסיבי מאוד לאורך השני כמעט 0 תקלות
החלפנו וזה לא קשור
 

מירי בו

משתמש פעיל
אני ממודיעין עילית, ב 019
עם מהירות 15 מ"ב, עובדת מהבית,
יש קטיעות מדי פעם, אבל ממש בסדר
 

כוח עזר

משתמש מקצוען
למה זה מושפע מאיזורים לא הבנתי?
מדובר על בסיס תשתית בזק.
זה עובדות בזק זה התשתית ולמי שעושה איתם בנדל אם נותנים את מלוא הפס רוחב עכשיו ברגע שרק התשתית של בזק ולא בנדל עם בזק רוחב הפס יורד פלאים עכשיו זה כבר תלוי לפי איזורים וספקים
 

Harmonyapro

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים
יש לנו סינון של נטפרי ומחוברים דרך אר אל

מזה כמה חודשים יש לנו קטיעות הרשת, נפילות ואיטיות מטורפת.

מתקשרים, הם מטפלים, עובד כמה שעות או ימים ושוב...


האם יש דרך אחרת טובה יותר להתחבר לנטפרי, ספק אחר?

אשמח לשמוע מהמנוסים
אני גם דרך הראל עם סטיק וסים של פלאפון. בגדול עובד מצוין ממש ב''ה!:):)

עד שהמדינה נכנסת לסגר וכולם עוברים לעבוד מהבית.....:eek::eek::(:(:confused:

אצלי בכ''א הבנתי שזה בד''כ תלוי דרך מי את מחוברת בהראל. כלומר איזה סים יש לך.
הניתוקים וכ' קשורים בחברת תקשורת לרוב ולא בספק.
מבירור קצר שערכתי -חברת פלאפון השיגה המון לקוחות חדשים במהלך השנה האחרונה.(הרבה בזכות הקורונה)
ואין לה את המשאבים הנצרכים לספק לכולם שירות מצוין כשהיה ולכן כשיש עומסים גדולים מאד כמו בסגר זה נופל וניהיה איטי הרבה פעמים...

בסגר הקודם אמרתי חד פעמי לא נורא עכשיו כשזה די נראה מתכונת של פעם בכמה חודשים אני בהחלט שוקלת להחליף סים..
תנסו לעבור לא יקרה כלום ודרך אגב הם מאוד יקרים ב019 יש 40 ג"ב ב50 ש"ח אבל צריך לראות אם יש להם קליטה באזור שלכם הם עובדים על הרשת פרטנר בהצלחה
דווקא ספצפית הדוג' כאן לא זולה לעומת הראל.
אני קבלתי ב50ש''ח 50 ג'י'גה וב80 ומשהו 100ג'יגה..
 

aridesk

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
זה עובדות בזק זה התשתית ולמי שעושה איתם בנדל אם נותנים את מלוא הפס רוחב עכשיו ברגע שרק התשתית של בזק ולא בנדל עם בזק רוחב הפס יורד פלאים עכשיו זה כבר תלוי לפי איזורים וספקים


מה שאמרת זה ממקור אמין או ממחשבות מנסיון אישי?

אם במחשב בבזק מגדירים תשתית של 25 במקום 40 זה לא יעזור איזה ספק שתשימו.


אני כן מסכים שיש הבדלי מהירות קלים בד"כ בין ספקים אבל זה לא לפי איזורי מגורים.
 

כוח עזר

משתמש מקצוען
מה שאמרת זה ממקור אמין או ממחשבות מנסיון אישי?

אם במחשב בבזק מגדירים תשתית של 25 במקום 40 זה לא יעזור איזה ספק שתשימו.


אני כן מסכים שיש הבדלי מהירות קלים בד"כ בין ספקים אבל זה לא לפי איזורי מגורים.
מקור מבזק עצמם ולי זה היה הבדל של בערך 20 מגה
 

כוח עזר

משתמש מקצוען
מה שאמרת זה ממקור אמין או ממחשבות מנסיון אישי?

אם במחשב בבזק מגדירים תשתית של 25 במקום 40 זה לא יעזור איזה ספק שתשימו.


אני כן מסכים שיש הבדלי מהירות קלים בד"כ בין ספקים אבל זה לא לפי איזורי מגורים.
ובזק כן יכולים להגדיר לפי ספק עובדה שכאשר נטשתי את הבנדל עם בזק זה קרה אז אותו דבר יכול להיות גם עם ספקים
 

כוח עזר

משתמש מקצוען
מה שאמרת זה ממקור אמין או ממחשבות מנסיון אישי?

אם במחשב בבזק מגדירים תשתית של 25 במקום 40 זה לא יעזור איזה ספק שתשימו.


אני כן מסכים שיש הבדלי מהירות קלים בד"כ בין ספקים אבל זה לא לפי איזורי מגורים.
וזה גם קשור מה המרחק בין הספק לביתך מה שנקרא פינג [זמן תגובה]
 

aridesk

משתמש סופר מקצוען
הדמיות בתלת מימד
עריכה והפקת סרטים
וזה גם קשור מה המרחק בין הספק לביתך מה שנקרא פינג [זמן תגובה]

התשתית מגיעה לבית.
הספק זה רק האוטובוס שרוכב עליה כביכול.
אין קשר לקירבה לשרתים של הספק.
נראה לי קצת שיש סלט נושאים
 

קו ירוק

משווק אינטרנט כשר (כל הארץ)
מנוי פרימיום
יש כאן הרבה דברים לא מסודרים (סלט) , ואפרט:

תשתית ביתית (עובד על קו של בזק ) לא אמור להיות בעיות של קליטה סלולרית - זה לא קשור לסלולר.
יכול להיות בעיות אחרות - בראוטר - בכבל של הראוטר - בחיבור של המחשב עצמו - או בWIFI של המחשב, כשיש בעיה חשוב לאבחן אותה במדויק זה יכול לנבוע ממגוון דברים, לא תמיד קשור לספק זה או אחר.

בנטסטיק ( מודם סלולרי) זה בנוי על קליטה כמו בפלאפונים, וכאן יש מספר גורמים שחשוב לבדוק טרם התקשרות עם ספק כזה או אחר, למשל 019 עובדים על רשת של פרטנר, יש כאלו שבמקום שלהם פרטנר מצויין יש כאלו שזה ממש על הפנים, גם לאראל יש מגוון חברות הוט/פלאפון/סלקום/פרטנר, אראל הם ספק משני של החברות הראשיות, ולכן חשוב שכל אחד יתאים את הרשת שעובדת אצלו הכי טוב.

ויש כאלו שיש להם נטסטיק מירושה דור 2.5 לפני תרפפו"א שנים והם אומרים הי הספק שאני מחובר אליו ממש דפקט, ובסך הכל הנטסטיק שלהם הוא על הפנים - ואם היה להם סטיק דור 4 היה להם מהירות יפה מאד...

ויש כאלו שיש להם מחשב שהוא ממש גרוטאה מושלמת וגם כן מחווים דעה על סטיק או על ספק וכו' וזה גם לא מדויק כי הבעיה במחשב שלהם ...

ויש כאלו שיושבים בממ"ד או באולפן - או בדירה במינוס עם קירות כמו הבונקר של נסראללה וזה גורם לבידוד של קליטה, וגם מחווים דעה שחברה פלונית אלמונית דפוקה, וזה ממש לא נכון כי אילו היו מוציאים את הסטיק החוצה מהחלון היה מצוין, אבל לא העלו על דעתם מחסרון ידיעה...

קיצורו של דבר: בכדי לדבר על בעיה מסוימת בספק או בנטסטיק או בחברה סלולרית צריך לדעת למצות את הדברים הבסיסיים, ואז יש לאבחנה ערך בשביל הציבור...
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה