קורונה נותנים לילדים חופשי בטלפון?חברות הסלולר גובות 10 אגורוח לכל דקה!!!! הוראת משרד התקשורת בעניין חבילות הדקות לא מבוצעת למעט הטבה קטנה.

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים
אם זה מספרים רגילים ולא 1900 או משהו, הם עוברים על החוק. תפנו אליהם מיידית ותשאלו מה זו החוצפה הזו, ואל תהססו לפנות למשרד התקשורת ואפי' לתביעה משפטית.
טוב לדעת! ננסה
 

זושא כץ

משתמש מקצוען
אני בשיחה עם חב' גולן טלקום על חריגה מחבילה של 2500 דק' במחיר 16.9
הנציגה ניסתה לומר לי כי ההוראה של מ. התקשורת עוד לא פעילה...
אח"כ היא חזרה שאצלם בחברה יש אפשרות לעבור לחבילה אחרת של 5000 דק' במחיר 25 ש"ח
התעקשתי על מתווה מ. הבריאות
ואז היא חזרה שהיא צריכה לבדוק כמה דק' חרגתי רק עד30.4 שאז נגמר ההוראה של מ. התקשורת
אמרתי לה שבהוראת מ. התקשורת כתוב כי הוראה זו תקיפה עד 6.5.20 אז היא יצאה לבירור נוסף

וניצחתי!

אני יזוכה על כל החיוב, ויחוייב רק על החיוב כפי הוראת מ. התקשורת!
 
נערך לאחרונה ב:

goldyl

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
גולן חזרו לנתק לי שיחות לאחר שעה
מישהו יודע האם זה חוקי?
(זה ממש מביך כשזה קורה בשיחה עם המנהל...)
 

A052

משתמש סופר מקצוען
זה תמיד כך, בחוזה הם כותבים 120 דק', כך שתוכלו לתבוע אותם בבית משפט.
 

goldyl

משתמש סופר מקצוען
הנדסת תוכנה
זה תמיד כך, בחוזה הם כותבים 120 דק', כך שתוכלו לתבוע אותם בבית משפט.
זה כבר מזמן לא קרה לי וכעת קורה לי שוב
120 דקות זה שעתיים...
איך אני אמורה להוכיח שהם מנתקים לי שיחות??
 

שירהפ

משתמש מקצוען
לי יצא חשבון של 350 שקל במקום 140 חריגה של דקות לנייחים בהוט נייח,
האם ההוראות שיצאו זה גם לחברות טלפון?
יש מה לפנות בנושא? למי?
 

A052

משתמש סופר מקצוען
לנייח עדיין לא יצאו הוראות.

תמיד אפשר לבקש הנחה, כדאי בכתב דרך פניות הציבור.
 

רות לוי

משתמש פעיל
מנסיון אישי כל גבית תשלום שנראית צודקת או לא צודקת מבחינתכם לשלוח מכתב למבקר המדינה בצרוף עותק לחברה ותקבלו תשלום על כל שקל שניגבה ממכם בעורמה
 

זושא כץ

משתמש מקצוען
תעריפי החריגה המוזלים יוארכו למאי, ומה על חיובי מרץ?
מצד אחד בשורה: משרד התקשורת מאריך את מועד התשלום המוזל עבור דקות חריגה מחבילות התקשורת בטלפונים הניידים והנייחים • ח”כ מקלב דורש: לקנוס חברות אשר אינן מכבדות את הוראת משרד התקשורת וגובות מחיר מופקע עבור חריגה מחבילות דקות השיחה • ומצד שני: ‘בזק’ גובה דמי חריגה גבוהים על דקות שמעבר לחבילות בחודש מרץ ונציגה שלה טוענת בשירות הלקוחות: “לא ניתן להתחשב בלקוחות – בשל הפיקוח שעלינו”
לאה אפרתי 04.05.2020
חשבון טלפון | צילום: 'ביזנעס'
בשורה: עם התארכות משבר הקורונה, משרד התקשורת מאריך את מועד התשלום המוזל עבור חריגה מדקות השיחה בחבילות התקשורת בטלפונים הניידים והקווים, זאת לאחר פניית ח”כ הרב אורי מקלב לשר התקשורת שנרתם לטובת הציבור החרדי, על פי נתוני חברת בזק, ישנה עליה גדולה בחריגה מדקות השיחה ובחודש הקודם כעשרה אחוזים מלקוחות החברה היו אמורים לשלם כמאה שקלים בממוצע נוספים על התעריף הקבוע עקב חריגות.
אם זה לא מספיק, ראו להלן את סיפורו של לקוח מבני ברק שפנה ל’ביזנעס’ ושילם 200 שקלים יותר על חריגה.


“נוכח העובדה כי טרם התקבלה החלטה על חזרה מלאה לפעילות המשק בישראל, ובפרט על חזרה מלאה של פעילות מסגרות החינוך”, נכתב בשימוע לחברות התקשורת, “סבור משרד התקשורת כי ממשיכים להתקיים הנימוקים אשר על בסיסם ניתנה ההוראה. לפיכך, ראוי כי ההסדר שנקבע בהוראה יוארך לתקופה נוספת בת חודש ימים”, כותב מר נתי כהן, המנהל הכללי של משרד התקשורת לחברות הסלולר, תוך שהוא מציין כי במהלך תקופה זו יבחנו השיקולים מחדש.
במקביל, פנה ח”כ אורי מקלב לשר התקשורת לאור תלונות ופניות אשר הגיעו לשכתו מהציבור בהן הם מלינים כי החברות אינן מכבדות את הוראת משרד התקשורת ועל המשרד לקנוס את אותן חברות אשר מנצלות לרעה את הלקוחות, “בחלק מחברות הסלולר, נציגי שירות הלקוחות “לא שמעו” על הנחיית המשרד בעניין חבילות הדקות, עקב כך, מנויים רבים אינם מודעים לזכויותיהם”, כתב מקלב.


‘ביזנעס’ מציין כי מפניית צרכנים רבים מלקוחות ‘בזק’ עלה כי הם קיבלו חיובים גבוהים בגין חריגה מחבילות. כך למשל, פנה למערכת האתר אדם שיש לו חבילה בת 750 דקות שיחה ב-65 ש”ח לחודש – שחויב עוד 410 ש”ח נוספים בגין 2667 דקות חריגה – החריגה בוצעה בחודש מרץ, לפני השימוע לחברות.
לשאלת ‘ביזנעס’ האם לא תתאפשר התחשבות בלמידה מרחוק דרך הטלפון – מדובר בלקוח מהמגזר החרדי – בשל הקורונה, לא התקבלה תגובת ‘בזק’. בנוסף, אחד הלקוחות ציין כי נאמר לו במוקד שירות הלקוחות “שאין באפשרות בזק להוזיל את החבילה בשל הפיקוח עליה”, כששאלנו על איזה פיקוח מדובר ומדוע לא תוכל בזק להעביר החלטה שתועיל לקהל צרכניה באופן חד פעמי, והאם בעקבות החלטת שר התקשורת לזמן לשימוע את חברות התקשורת ההנחות שתתקבלנה תהיינה על כל תקופת הקורונה (החל ממחצית חודש מרץ), או שמא רק מאפריל / מאי – לא קיבלנו את תגובת ‘בזק’. לכשתתקבל, נפרסמה.
 

זושא כץ

משתמש מקצוען
לנייח עדיין לא יצאו הוראות.

תמיד אפשר לבקש הנחה, כדאי בכתב דרך פניות הציבור.
הסלולרי מתנתק? החרדים לא אשמים, בקרוב יוזלו גם הנייחים
שר התקשורת יזמן לשימוע את מנכ”לי חברות הטלפונים הביתיים במטרה להוזיל את התשלום על חריגות בתקופת הקורונה בטלפון הנייח הביתי • הצפי לתשלום בטלפון הנייח לאחר השימוע: 2 אגורות בלבד לכל דקת חריגה • מול הטענות על קריסת מערכות בחברות הסלולר בשל השימוש המוגבר של המגזר החרדי טוענים במשרד התקשורת: החברות עמדו בעומסים
חיליק ברקוביץ 30.04.2020

קיבלתם חשבון טלפון מנופח בשל השימוש המוגבר בעת הקורונה? בלשכת שר התקשורת – שם קיבלו פניות רבות מאזרחים שנדהמו לקבל את חשבון הטלפון החודשי – פועלים לכך שבחודש הקרוב לא תשלמו כל כך הרבה.
“אנחנו מדברים בדרך כלל כ-800-950 דקות, וגם כך משלמים על חריגה מהחבילה שלנו (700 דקות), שנובעת ממספר הנפשות הרב בבית באופן תדיר, סכום שנע בסביבות ה-150-180 שקל בחודש. אבל עכשיו, בדיוק כשהמצב הורע בגלל הקורונה ושני ההורים בבית בלי עבודה, הופתענו: קיבלנו חשבון טלפון של 690 שקלים בגלל החריגה אל כ-2,600 דקות שיחה”, מספר חיים ש’, בני ברקי, שעמד אובד עצות מול החשבון החודשי של חברת הטלפון.


לשאלתנו אם המשפחה בת שבעת הילדים לא הצטיידה בקווים ובמכשירים חדשים, אומר חיים: “יש לנו, ההורים, שני קווי סלולר שהופקעו מאיתנו ועברו לילדים, לפחות במרבית שעות היום; היה לנו בבית טלפון נייד נוסף, ששימש את הילדים ביציאות מהבית, לקניות או לשיחות עם חברים בימי שגרה. במקביל, רכשנו בסוף השבוע עוד שני קווים סלולריים חדשים במאות שקלים (לפני התשלום החודשי הסביר), כשכמובן יש לנו בנוסף, גם קו טלפון ביתי, נייח, אחד. אלא שמסתבר, שכל השפע הזה, לכאורה, אמור להספיק לתשע נפשות ששוהות בבית אחד, ויש גם הספקים לימודיים שישפיעו על התעודות…
“שמענו על יוזמות של השכרת טלפונים ניידים או השאלה בזול בערים החרדיות השונות, אבל אצלנו, בבני ברק, לא שמעו על זה עדיין, אז הילדים משתמשים גם בנייח, בלי ברירה”, מסכם חיים ש’, שאף פנה בסוף השבוע שעבר ליועצי שר התקשורת בנושא.
“הנושא בטיפול”, נאמר לו, אך מסתבר שבמשרד התקשורת אכן מטפלים בנושאים מעין אלה ברצינות.

בשל פניות רבות מעין אלה שהגיעו ללשכתו, כמו גם פניות מצד ח”כ מקלב בנושא, הורה שר התקשורת דוד אמסלם, לדרג המקצועי לפעול על מנת למנוע חיובים גדולים שצפויים למנויים בחשבונות קווי הטלפון הנייח בתקופת משבר הקורונה. ההסדר שיוצע בשימוע שאליו יזומנו נציגי חברות הטלפונים הנייחים, יוגבל לתקופה של חודש ויוטל על כל החברות המשווקות שירות טלפון נייח.
על פי ההסדר, החברות יעבירו אוטומטית לקוחות שחרגו מחבילת הדקות הקיימת להם לחבילה גדולה יותר, בהתאם לשימוש. במידה ומנויים יחרגו מחבילת הדקות הגדולה ביותר שמשווקת על ידי החברה עלות דקת החריגה בה יחויבו תהיה עלות מופחתת מהעלות הקיימת היום, בשימוע, המשרד ממליץ על תעריף של 2 אגורות על כל דקת חריגה.
הנחייתו של שר התקשורת, והתערבותו בנושא, נועדה למנוע תשלומים שאינם סבירים על ידי מנויים שיעשו שימוש מוגבר בטלפון הנייח בעקבות המצב שנוצר בתקופת משבר הקורונה – בדומה למהלך שננקט בתחום הטלפון הנייד.
אמסלם אמר כי “זהו בדיוק הרגע לגלות רגישות וסולידריות, התחשבות וחמלה. לנוכח המצב הרגיש והמורכב, ובעקבות עלייה משמעותית בצריכת דקות שיחה בטלפונים הנייחים, בעיקר עקב תוכנית הלמידה מרחוק, הוריתי לאנשי המשרד לבחון דרכים למניעת תשלום לא הוגן של הלקוחות לחברות, כפי שעשינו בטלפונים הניידים. מודל התשלומים הנוכחי מותאם לצריכת שירותי תקשורת בתקופת שגרה ועל כן מן הראוי ונדרש לבצע בו התאמות למצב המיוחד בו אנו נמצאים”.
חיים מציין באזני ‘ביזנעס’ כי הוא שאל את יועצי שר התקשורת אם כדאי להמתין עם תשלום החשבון של חודש מרץ – שמא ההטבות יינתנו רטרואקטיבית (כפי שביקש מקלב מול חברות הסלולר ולא נענה), אך חיים לא קיבל המלצה שלא לשלם בינתיים ונאמר לו כי “הנושא בטיפול מועדף אצל השר”, אך לא ניתן להמליץ לו להימנע מתשלום. אם לשפוט על פי העבר הקרוב, יש להניח כי השימוע שיתקיים יחול על החברות מחודש אפריל במקרה הטוב, או למצער החל מחודש מאי ולמשך 30 יום בלבד לעת עתה. לתשומת ליבכם.
 
נערך לאחרונה ב:

אף פעם לא מאוחר מדי

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מנסיון אישי כל גבית תשלום שנראית צודקת או לא צודקת מבחינתכם לשלוח מכתב למבקר המדינה בצרוף עותק לחברה ותקבלו תשלום על כל שקל שניגבה ממכם בעורמה
מה המייל של מבקר המדינה ?
מה המייל של ח''כ מקלב ?
מישהו יודע מה קורה לגבי חריגה בחברת ''בזק'' ?
 

A052

משתמש סופר מקצוען
מה המייל של מבקר המדינה ?
חפשו בגוגל, יש גם טופס מקוון.
מה המייל של ח''כ מקלב ?
יש באתר הכנסת.
מישהו יודע מה קורה לגבי חריגה בחברת ''בזק'' ?
לנייח עדיין לא יצאו הוראות.

תמיד אפשר לבקש הנחה, כדאי בכתב דרך פניות הציבור.
 

רינת גבאי

משתמש מקצוען
מוזיקה ונגינה
למי שיש בעיות עם חריגות גלישה
ישנה אפשרות לעשות חבילה ללא הגבלה ואז נגמרות הבעיות.
 

פקאן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
לנו יצא חשבון של 1200 שקלים בהוט נייח, כי המספר של בית הספר והמספר של הרבנית הגויה נחשבים מחוץ לחבילה.
יש דרך להינצל מזה??
סליחה שחרגתי מנושא האשכול, אבל---
מי זו הרבנית הגויה?!?!?
 

GRN

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי
עיצוב ואדריכלות פנים

גמד

משתמש מקצוען
אגב
כדאי לחשוב לעבור לפרטנר
אני בפרטנר
יש לי חבילה של 5000 דקות ב 30שקל
ו 9000 דקות ב 35 שקל
אף פעם לא נגמרת
 

פקאן

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
סיפור בהמשכים שמפורסם כאן בפרוג נונסטופ, של מוסדות קבר רחל
אני כבר לא רואה את הפרסומות האלו מרוב שיש מהן הרבה... :p ;)
 

מעט מן האור

משתמש מקצוען
D I G I T A L
לי יצא חשבון של 350 שקל במקום 140 חריגה של דקות לנייחים בהוט נייח,
האם ההוראות שיצאו זה גם לחברות טלפון?
יש מה לפנות בנושא? למי?
לפנות למשרד התקשורת.

הדרך המומלצת להגשת תלונה /פניה:
  • באמצעות טופס פניות ציבור
דרכים נוספות להגשת תלונה /פניה:

  • באמצעות הדוא"ל (דואר אלקטרוני) <לא ניתן לפרסם מיילים באופן פומבי>
    הערה: בגין תלונה על חברה עליך לצרף את פנייתך לחברה בכתב ואת תשובת החברה בכתב (אם התקבלה). חובה לציין בשורת הנושא את השם המלא ומספר הטלפון.
  • או באמצעות פקס 03-5198106
    הערה: יש למלא את כל הפרטים בטופס להגשת תלונה באמצעות פקס ולצרף אליו את פנייתך בכתב לחברה ואת התשובה בכתב שניתנה ע"י (על ידי) החברה (אם התקבלה).
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קיט ע'

קכא עָשִׂיתִי מִשְׁפָּט וָצֶדֶק בַּל תַּנִּיחֵנִי לְעֹשְׁקָי:קכב עֲרֹב עַבְדְּךָ לְטוֹב אַל יַעַשְׁקֻנִי זֵדִים:קכג עֵינַי כָּלוּ לִישׁוּעָתֶךָ וּלְאִמְרַת צִדְקֶךָ:קכד עֲשֵׂה עִם עַבְדְּךָ כְחַסְדֶּךָ וְחֻקֶּיךָ לַמְּדֵנִי:קכה עַבְדְּךָ אָנִי הֲבִינֵנִי וְאֵדְעָה עֵדֹתֶיךָ:קכו עֵת לַעֲשׂוֹת לַיי הֵפֵרוּ תּוֹרָתֶךָ:קכז עַל כֵּן אָהַבְתִּי מִצְוֹתֶיךָ מִזָּהָב וּמִפָּז:קכח עַל כֵּן כָּל פִּקּוּדֵי כֹל יִשָּׁרְתִּי כָּל אֹרַח שֶׁקֶר שָׂנֵאתִי:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

חשיפה כפולה • אתגר 130

לוח מודעות

למעלה