זה נכון שאם תהיה מערכת שתנטר ותזכה את החשבון לא יהיו כמעט דילוגים.
אבל אם נשקיע מעצמינו 5 דק' כל פעם אחרי שזה קורה בשליחת תלונה - והמערכת תהיה מוצפת,
גם יכול להיות שינוי.
התלונות צריכות להשלח למשרד התחבורה ולא לפניות הציבור של קווים, שם הן תתגלגלנה אחר כבוד לפח.
ברגע שפניות הציבור של משרד התחבורה יהיו מוצפים - יהיה להם אינטרס מאוד גדול למנוע את העבודה אצלם במשרד ולדאוג שקווים יעבדו באופן נורמלי.
אוטובוס הוא ענין של היצע וביקוש, לא של 'כמה החברה מחליטה להוציא' .
שמחתי נורא לקרוא שיש אנשים שחיכו שעה/שעה ורבע..
לצערי, בתחנה של סמינר גור לא עצר לנו שום אוטובוס (היינו בה ב21:30)
בשעה 23:00 התקדמנו לרחוב נחמיה, שם ב23:20 אחרי תחנונים, הנהג הסכים להעלות אותנו..
אבל גם קווים פנימיים,
קו 6 לדוגמא, הוא קו נוראי בעיניי, למה אנשים נמצאים שם אחד על השני???
למה לא להוציא עוד אוטובוסים?
גם אם זה קשור לראש העיר - אז גם לשם צריך להתקדם.
כל פעם שאנחנו במודיעין אנחנו נדהמים לראות את שפע האוטובוסים הריקים..
למה שם לא מצמצמים אוטובוסים?
למה שם בחיים לא תהיה מציאות של 'סרדינים',
וגם בשעות שתלמידים יוצאים ממוסדות לימוד יש תגבור של הקווים?
משהו צריך להשתנות.
לעניות דעתי, אף אחד לא יעשה את זה בשבילנוץ