זה לא יעזור כ"כ יש לחברת החשמל מונופול מטורף בתחוםכן
סלקום נכנסת לאט לאט לתחום
זה לא יעזור כ"כ יש לחברת החשמל מונופול מטורף בתחוםכן
סלקום נכנסת לאט לאט לתחום
חרם זה גם מעבר להתנהלות הכלכלית שלך!!!כדי לעצור מגמה כוללת צריך חרם גדול.
כשחברות יראו את מחיר עליית המחירים, הם יגנזו את הרעיון להצטרף לפסטיבל הייקור.
זה לא יקרה בהחרמה הפרטית שלי, שהיא לא החרמה אלא התנהלות כלכלית כפי שציינת.
היו אומרים 'איימת על אגד' כי אגד באמת היו מונופול.. מה היית עושה, הולך ברגל לצפת?לא להתרגז. פעם היו אומרים לך תפגין על אגד
כדי לעצור מגמה כוללת צריך חרם גדול.
כשחברות יראו את מחיר עליית המחירים, הם יגנזו את הרעיון להצטרף לפסטיבל הייקור.
זה לא יקרה בהחרמה הפרטית שלי, שהיא לא החרמה אלא התנהלות כלכלית כפי שציינת.
מסכים לחלוטין עם החלק הראשון קצת פחות עם השני,חברה שמגדילה את הכנסותיה באופן קבוע, זה חברה תקנית. אין חברה שלא מנסה לפתח עוד מוצרים, לפרסם יותר, לחדש יותר, כדי להגדיל רווחים.
כל חברה גודלת אט אט ואין בזה שום חיסרון.
עדיין בעליית מחירים מופרזת הגיוני שהציבור יתקומם, וחברה צריכה לנהוג בעדינות בין הרצון להרויח, לבין קשר טוב עם הציבור.
מחאת הקוטג' כן הורידה מחירים.שוב, לא הבנתי מספיק את המטרה.
אנחנו מחרימים את אוסם (נניח).
ציבור מספיק גדול, שגורם למכירות של אוסם לרדת בחדות.
במקביל, המכירות של המתחרים עולות מאוד (כי כולנו אצנו רצנו לקנות את השקדי מרק שלהם).
זה אמור לגרום למתחרים של אוסם לא להעלות מחירים?
לענ"ד ההיפך, הם יוכלו להעלות בשקט בשקל-שניים לחבילה, ממילא כולם קונים מהם.
יש כמה מתחרים ומה שהם יעשו זה לפרסם אנחנו זולים יותרזה אמור לגרום למתחרים של אוסם לא להעלות מחירים?
לענ"ד ההיפך, הם יוכלו להעלות בשקט בשקל-שניים לחבילה, ממילא כולם קונים מהם.
דובר על פסטהלא יודעת, משהו פה לא מספיק ממוקד.
אולי היה עדיף לבחור שניים-שלושה מוצרי דגל שהתייקרו, ואותם ספציפית להחרים.
אמירה כללית של 'להחרים את אוסם', די נשמעת כמו 'לאיים על אגד', כמו שציינו פה.
לא יודעת, משהו פה לא מספיק ממוקד.
אולי היה עדיף לבחור שניים-שלושה מוצרי דגל שהתייקרו, ואותם ספציפית להחרים.
אמירה כללית של 'להחרים את אוסם', די נשמעת כמו 'לאיים על אגד', כמו שציינו פה.
פסטה זה רעיון בכלל לא טוב.דובר על פסטה
@תילתן כך לדוגמה: ביסלי אוסם וביסלי באגסי לצורך העניין עשויים מאותם חומרי גלם (קמח שומן מלח תבלינים)הבעיה שאתם מכלילים את כל החברות בנשימה אחת.
יש עליית מחירים שנגזרת מהוצאות שעלו ומתח רווחים לא מופרז, שחייב להישמר.
ויש ניצול ועליית מחירים מופרזת.
???סלקום נכנסת לאט לאט לתחום
זה כמו לבדוק ולראות שחומרי הגלם של מרצדס ופיאט הם אותם חומרי גלם, ולדרוש ממרצדס למכור במחירים של פיאט....כך לדוגמה: ביסלי אוסם וביסלי באגסי לצורך העניין עשויים מאותם חומרי גלם (קמח שומן מלח תבלינים)
למה ביסלי אוסם נמכר ב-7.9 ואילו באגסי מרוויחים דיים במחיר של 3 שקלים ליחידה.
זה הרבה הרבה הרבה הרבה הרבה מעבר למחיר של חומרי הגלם (שאכן עלו)
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: