dini12n n3b
משתמש פעיל
תשנה את זה לכיתה של הבן שלנו
לכל המנהליםאני מכירה טוב את הצד של המלמדים, ואני יכולה להגיד שמלמדים לא מקבלים מספיק הערכה מצד ההנהלה.
בעלי מלמד ותיק, קרוב ל-20 שנה, מה נותן לו את הכח להמשיך ולהתמיד בזה יום יום?
אם בעלי הצליח עם כיתה מאתגרת במיוחד, או חולל איזה שינוי מהותי בילד עם קושי, ההנהלה בקושי מכירה בזה ובוודאי שלא תצ'פר אותו על זה.
בשונה מעבודות אחרות, שמקובל לקבל בונוסים על מאמץ, על פרויקטים מאתגרים וכדומה, בחיידרים אין דבר כזה.
בשמי ובשם הרב'ס האחרים.תודה @שרי ש.
גם אני קראתי ונדהמתי מכל מה שנכתב כאן
תאווי בצע, חושבים על הכיס שלהם ועוד כל מיני אמרות שפר
מה זה? מאיפה זה בא לכם?
מה מבקשים בסך הכל? להעריך. אנחנו לא מלאכים, כל אחד צריך הערכה ולא משנה מה הוא או במה הוא עובד.
אני מכירה טוב את הצד של המלמדים, ואני יכולה להגיד שמלמדים לא מקבלים מספיק הערכה מצד ההנהלה.
בעלי מלמד ותיק, קרוב ל-20 שנה, מה נותן לו את הכח להמשיך ולהתמיד בזה יום יום?
אם בעלי הצליח עם כיתה מאתגרת במיוחד, או חולל איזה שינוי מהותי בילד עם קושי, ההנהלה בקושי מכירה בזה ובוודאי שלא תצ'פר אותו על זה.
בשונה מעבודות אחרות, שמקובל לקבל בונוסים על מאמץ, על פרויקטים מאתגרים וכדומה, בחיידרים אין דבר כזה.
ההערכה חייבת לבוא מצד ההורים, וכן, לפעמים הערכה מגיעה ע"י צ'ופר (והכוונה שלי לא רק בכסף, גם מכתב שנכתב מהלב נקרא צ'ופר). מה לעשות. אנחנו ההורים חייבים את זה לילדים שלנו. אנחנו רוצים שאם מחר יצוץ משהו שידרוש מהרבה השקעה מעבר (והורים לא מודעים לכמה יצירתיות נדרש מהמלמד כל יום שגם הילד החזק והחלק ביותר ייהנה בשיעורים), שיהיה לרבה כח ומוטיבציה להשקיע את נשמתו לא רק בגלל השכר שבטוח מגיע לו משמים אלא גם כי הוא יודע שיש מישהו שרואה ושם לב למאמצים שלו.
אסיים שרוב רובם של ההורים מעריכים באמת. יעידו על כך מאות המכתבים ששמורים אצלנו.
חבל.בתור מלמד אני רק רוצה לציין, שברכות ותודות שנשלחים אלי עם 'חרוזים' אני אפילו לא קורא...
רוב הסיכוים שהועתק מהיכן שהוא, ובנוסף זה לא מגיע מהלב, אלא בניסיון להרשים ולצאת ' מכובד'.
אני הכי אוהב לקרוא מכתב חם ומעריך שכתוב בפשטות ובזרימה.
לגבי הכסף, אני מלכתחילה מוריד ציפיות, כי אני יודע שלא לכולם יש, וגם ככה משקיעים במשלוח מנות, אבל מי שנותן זה נרשם אצל המלמד...
גם אני מחברת ברכות אישיות ומקפידה שיהיה תואם למה שאני מעריכה אצל הרבה כל שנה כותבת מחדש בחרוזים חבל שלא מעריכיםחבל.
אני ממש משקיעה בחרוזים מעצמי. לא ממחזרת ולא מבקשת שיחברו בעבורי.
הדבר היחיד שעשיתי השנה, הוא לגננת דוברת אידיש שמתקשה בשפה העברית - כתבתי חרוזים בעברית, וביקשתי מחברה שתתרגם לי.
אבל אני תמיד כותבת אישית. ואני לא היחידה
מה לכתוב בלי חרוזים??סתם מכתב?אני יסביר למה לא מעריכים (כמובן שאני לא מתכוין לכל המלמדים ברור לי שיש כאלה שכן קוראים ונהנים),
בגלל שבדרך כלל החרוזים מועתקים אז מלכתחילה אני לא מתייחס לזה ברצינות, וגם בגלל שחלק מהמילים והתחושות לא נכתבות או שנכתבות בצורה חסרה בגלל החרוזים.
שוב, זו דעתי ועוד כמה מלמדים שאני מכיר ולא דעת כל המלמדים בכל מזרח התיכון...
חבל מאד,בתור מלמד אני רק רוצה לציין, שברכות ותודות שנשלחים אלי עם 'חרוזים' אני אפילו לא קורא...
רוב הסיכוים שהועתק מהיכן שהוא, ובנוסף זה לא מגיע מהלב, אלא בניסיון להרשים ולצאת ' מכובד'.
אני הכי אוהב לקרוא מכתב חם ומעריך שכתוב בפשטות ובזרימה.
זה נכון שיש יופי מסוים במכתב פשוט מהלב.בתור מלמד אני רק רוצה לציין, שברכות ותודות שנשלחים אלי עם 'חרוזים' אני אפילו לא קורא...
רוב הסיכוים שהועתק מהיכן שהוא, ובנוסף זה לא מגיע מהלב, אלא בניסיון להרשים ולצאת ' מכובד'.
אני הכי אוהב לקרוא מכתב חם ומעריך שכתוב בפשטות ובזרימה.
חבל.
אני ממש משקיעה בחרוזים מעצמי.
תמשיכו בזה גם אם המלמד הוא מהסוג השני, הוא יודע שזה לוקח הרבה זמן ומחשבה, (ובפרט שזה מותאם למלמד הזה .. אני מקפיד להכניס החרוזים ובאקרוסטיכון משהו על הגמרא או המשניות הנלמדת)גם אני מחברת ברכות אישיות ומקפידה שיהיה תואם למה שאני מעריכה אצל הרבה כל שנה כותבת מחדש בחרוזים חבל שלא מעריכים
כבר היה בזה מחלוקת הדולה בין הפייטנים הקדומים מה עדיף שיבינו יותר או שחרוזים יהיו יותר יפים (חוץ מזה שכל דבריהם היה ברוה"ק)וגם בגלל שחלק מהמילים והתחושות לא נכתבות או שנכתבות בצורה חסרה בגלל החרוזים.
אני מהחלק האחר במזרח התיכוןשוב, זו דעתי ועוד כמה מלמדים שאני מכיר ולא דעת כל המלמדים בכל מזרח התיכון...
אני נותןעד כמה מתאים לתת מעטפה לגננת בגן חובה?
כן, מהלב. פשוט לשפוך את הלב על המכתב.ה לכתוב בלי חרוזים??סתם מכתב?
מחפש תרומה לחדר הילדים...(יש לך מזגן בבית? חם היום... ראיתי שאפילו פתחו על זה אשכול...)
אפשר גם להכניס את שם המלמד בראשי תיבות וכד'אם חורזי החרוזים, יכניסו מלה או שנים שמבטאת את המלמד המסויים, משהו בהקשר לתלמיד או החומר הנלמד, ששום אחר לא יבין רק המלמד הספציפי, אז כנראה הוא כן יעריך, והוא יבין שהוא לא הוריד את זה מהשאכול של פרוג......
יפה,אם חורזי החרוזים, יכניסו מלה או שנים שמבטאת את המלמד המסויים, משהו בהקשר לתלמיד או החומר הנלמד, ששום אחר לא יבין רק המלמד הספציפי, אז כנראה הוא כן יעריך, והוא יבין שהוא לא הוריד את זה מהשאכול של פרוג......
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: