דרוש מידע משנת יוסף מתעתדת לפתוח רשת חנויות / המחסור בחמאת טרה

לא לפרסום

משתמש מקצוען
לא יודעת למה הרבה רואים קניה במשנת יוסף כבזיוון.
באופן אישי, נוח לי בהרבה לרדת מתחת הבית ולאסוף את המוצרים מאשר ללכת כברת דרך עד הסופר הסמוך (והרחוק)
האמת שזה תלוי בתחנות...
אני שמעתי על תחנה שהאחראי אדיב ושומע ומקשיב.ואפילו אורז לנשים מבוגרות את ההזמנה ורק מגיעות לקחת.ואם בסוף החלוקה[המילים במקור]הוא רואה שלקוח לא הגיעה הוא מתקשר להזכיר.כי כידוע מי שלא הגיע הפסיד הכסף.שאפו גדול....
אבל
הכרתי חלוקה שהאחראי נעלם בזמן החלוקה מדבר בטלפון ולפעמים מגדיל לעשות ומדבר ברחוב ליד.לא יודע כלום מעניני המכירה. פעם אחת ביום חם .חיפשתי מוצר פניתי אליו אם הוא ראה. הרי הוא אמור לסדר הוא אפילו לא ניסה לחשוב הוא אמר לי לא יודע תחפש.אחרי חצי שעה של חיפוש התייאשתי.כנראה היה חוסר ולא הגיע[הגעתי בתחילת המכירה]כן זה נראה לי בזיון ואפילו זלזול
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
מה זה יתן לדוגמא?
שיביאו לנו מחו"ל חלב חמוץ.
 

שוקי פרוגר

משתמש סופר מקצוען
מנהל קבוצה
כתיבה ספרותית
כלקוח קבוע של משנת יוסף במכלול השיקולים אני מכניס גם את זה שכמעט כל העובדים שמסדרים וממיינים וכו' הם יהודים שומרי מצוות, לי זה נותן ערך מוסף.
גם אם זה 'משפיל' אותי להתכופף לאסוף בננות בחניה.
 

אסתי3311

משתמש סופר מקצוען
האמת שזה תלוי בתחנות...
אני שמעתי על תחנה שהאחראי אדיב ושומע ומקשיב.ואפילו אורז לנשים מבוגרות את ההזמנה ורק מגיעות לקחת.ואם בסוף החלוקה[המילים במקור]הוא רואה שלקוח לא הגיעה הוא מתקשר להזכיר.כי כידוע מי שלא הגיע הפסיד הכסף.שאפו גדול....
אבל
הכרתי חלוקה שהאחראי נעלם בזמן החלוקה מדבר בטלפון ולפעמים מגדיל לעשות ומדבר ברחוב ליד.לא יודע כלום מעניני המכירה. פעם אחת ביום חם .חיפשתי מוצר פניתי אליו אם הוא ראה. הרי הוא אמור לסדר הוא אפילו לא ניסה לחשוב הוא אמר לי לא יודע תחפש.אחרי חצי שעה של חיפוש התייאשתי.כנראה היה חוסר ולא הגיע[הגעתי בתחילת המכירה]כן זה נראה לי בזיון ואפילו זלזול
זה כבר קשור לתודעת שירות לא לאופי איסוף המוצרים.

דובר כאן שאופן התנהלות המכירה= בזיון.
אני ממש לא רואה כך את הדברים.

ולגבי הרוחיות של משנת יוסף- אין לי בעיה שירויחו.
אני הצטרפתי אליהם לאחרונה לא שמתי לב שהם מציגים את עצמם כעמותה/ ארגון חסד וכדו'.
 

Hbendi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
קיבל את כספו בחזרה בניכוי 20%.
זוועה ההחזרים שלהם
היתה לי תקלה בהזמנה וביקשתי להחזיר מוצר שלא יכולתי לבטל.
אפשר להחזיר אבל מקבלים זיכוי ב-5% פחות
זה לא כתוב בשום מקום!!!! (לדברי השירות לקוחות זה מופיע בקטלוג של החגים) וגם זה לא חוקי
אכפת להם?
ככה עושים כסף! פה 10 ושם 5 וככה מגיעים לסכומים נאים
ללא מטרת רווח- הם כבר מזמן לא!
 

האברך ממיר

משתמש מקצוען
זה לא כתוב בשום מקום!!!! (לדברי השירות לקוחות זה מופיע בקטלוג של החגים) וגם זה לא חוקי
בכניסה להזמנה, לפני הכניסה לאפשרות הזמנת המוצרים, המערכת לא מאפשרת להתקדם לשלב ההזמנה בפועל, לפני שמתחייבים לבוא לאסוף את המוצרים בזמן.
גם באתר זה כך וגם בטלפון.
באתר זה ע"י סימון התיבה של ההתחייבות, ובטלפון ע"י ההקשה על 1.
לדעתי העניה, מי שמתחייב על כך, צריך לשאול את עצמו מה יקרה אם הוא לא יבוא.
מבחינתי, מאוד הערכתי אותם על כך שזיכו אותי על מוצרים שלא אספתי למרות שהם היו במקום.
במכירה של גוף אחר, על מוצרים טריים לא זיכו אותי בכלל. ובצדק. מה הם יעשו עם העגבניות שנשארו להם? ימכרו את זה בשבוע הבא?
 

אני וביתי

משתמש מקצוען
לא מבין למה חושבים שמשנת יוסף זולים, רוב המוצרים שלהם במחירים רגילים כמו ביש חסד או אושר עד, מי שרוצה לדוגמא, קורנפלקס תלמה עולה במשנת יוסף וכן ב''יש'' 16.90, אולי בירקות ופירות קצת יותר זולים, וזה ודאי לא שווה את הדוחף והביזיון ללכת כל שבוע לנקודה מוזנחת ולהסתער על הסחורה... ניסיתי את זה בשמיטה שאז היה נוח לי בגלל שהביאו הרבה מחו''ל אבל היום אני לא מתקרב...
רוב המוצרים זולים יותר מיש חסד מוצרים כגון מותגים קורנפלקס תלמה וכדו ששם אין אפשרות להוזלה בגלל החברות.
באשכול מקביל לפני תקופה מישהו עשה השוואות מחירים יצא הרבה יותר זול.
בדיוק יצא לי השבוע לקנות רסק עגבניות לדוגמא ביש רביעייה ב14 במשנת ב11 פער של יותר מ25 אחוז כנל בשימורים ועוד הרבה מוצרים לא מדבר על פירות וירקות ששם הפער משמעותי.
אפילו השמן שהרבה נפנפו בו שהנה יש יותר זולים כי השמן עולה 6.9 ולא 9 כמו שהיה בזמן עליית המחירים עכשיו ירד ל6.5 מי שקונה אותו השטיקים של יש שיקנה שם.
אני ישמח שיפתח חנות של קיי טי באזור בני ברק זה עדיין יהא יותר זול מכל החנויות.
 

Hbendi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
בכניסה להזמנה, לפני הכניסה לאפשרות הזמנת המוצרים, המערכת לא מאפשרת להתקדם לשלב ההזמנה בפועל, לפני שמתחייבים לבוא לאסוף את המוצרים בזמן.
גם באתר זה כך וגם בטלפון.
באתר זה ע"י סימון התיבה של ההתחייבות, ובטלפון ע"י ההקשה על 1.
לדעתי העניה, מי שמתחייב על כך, צריך לשאול את עצמו מה יקרה אם הוא לא יבוא.
מבחינתי, מאוד הערכתי אותם על כך שזיכו אותי על מוצרים שלא אספתי למרות שהם היו במקום.
במכירה של גוף אחר, על מוצרים טריים לא זיכו אותי בכלל. ובצדק. מה הם יעשו עם העגבניות שנשארו להם? ימכרו את זה בשבוע הבא?
מה?
לא דיברתי על כך שלא אספתי אלא על הענין שהיתה תקלה ולא יכולתי לבצע שינויים
בכולופן, בשום מקום לא כתוב ע"כ שבזיכוי מנכים מהסכום 5%. (ושוב, זה לא חוקי בעליל!!!)
 

אני משתמש

משתמש פעיל
מה?
לא דיברתי על כך שלא אספתי אלא על הענין שהיתה תקלה ולא יכולתי לבצע שינויים
בכולופן, בשום מקום לא כתוב ע"כ שבזיכוי מנכים מהסכום 5%. (ושוב, זה לא חוקי בעליל!!!)
צודק מאה% מה גם שאת ההחזר תקבל רק בהזמנה הבאה, ואם לא בא לי להזמין?
 

Hbendi

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אתה יכול לקבל החזר לאשראי ולהיחסם מהזמנות חדשות.
עושים לי דווקא? מה זה הקשקוש הזה?
ושוב, הם לא מסכימים שום החזר מלא! רק ניכוי של 5%
בינתיים מנסה למכור את המוצרים... (חצאיות בי"ס במידות לא נכונות:confused:)
 

אני וביתי

משתמש מקצוען
עושים לי דווקא? מה זה הקשקוש הזה?
ושוב, הם לא מסכימים שום החזר מלא! רק ניכוי של 5%
בינתיים מנסה למכור את המוצרים... (חצאיות בי"ס במידות לא נכונות:confused:)
כל מקום אחר שמזמינים באתר בגדים מקבלים החזר מלא עם המידות לא מתאימות?
אוף למה אני דובר שלהם בחינם? אבל מרתיח אותי הדרישה מהם להחזר מלא.
הם לא מחזירים לאשראי כי אחרת הם לא יעמדו בטלפונים של דרישה להחזר באשראי. מי שרוצה החזר באשראי זה אומר שלא מעוניין להזמין בסדר יקבל החזר ויחסם( משער שאם זה סכום גדול וסיבה מצדקת הם יסכימו).
 

ייד

משתמש מקצוען
חנות רגילה משלמת:
חשמל, ארנונה, פינוי אשפה, דוחס קרטונים, וכו'
במשנת יוסף העירייה (כלומר הארנונה שלי) משלמת...
על הארנונה, פינוי אשפה, דוחס קרטונים, ושאר מרעין בישין, בסוף אנחנו משלמים
כי אף חנות לא רוצה להפסיד
ב״ה בא מישהו עם רעיון שיחססוך לנו את ההוצאה המיותרת הזאת
ואנחנו באים אליו בטענות?
 

תהילה ר

משתמש פעיל
זה לא נכון שזה לא חוקי לנכות 5 אחוז גם אם לא רשום
ציטוט מכל זכות
  • ביטול עסקה מאפשר לעוסק לגבות מהצרכן דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר המוצר/השירות, או 100 ₪, לפי הסכום הנמוך מביניהם.
 

משה 05276

משתמש מקצוען
כל מקום אחר שמזמינים באתר בגדים מקבלים החזר מלא עם המידות לא מתאימות?
אוף למה אני דובר שלהם בחינם? אבל מרתיח אותי הדרישה מהם להחזר מלא.
הם לא מחזירים לאשראי כי אחרת הם לא יעמדו בטלפונים של דרישה להחזר באשראי. מי שרוצה החזר באשראי זה אומר שלא מעוניין להזמין בסדר יקבל החזר ויחסם( משער שאם זה סכום גדול וסיבה מצדקת הם יסכימו).
לגביי ניכוי 5 אחוז זה בסדר זה החוק
אבל למה למען השם אם היה חסר מוצר כלשהו הם מוכנים לזכות ולא להחזיר לאשראי מה אני גמ"ח שלהם
אולי גם בעלי חנויות יגיד לכם אני לא עומד בכמות אנשים שחוזרים ורוצים החזר אז אני יתן לכם רק זיכוי
 

אני וביתי

משתמש מקצוען
לגביי ניכוי 5 אחוז זה בסדר זה החוק
אבל למה למען השם אם היה חסר מוצר כלשהו הם מוכנים לזכות ולא להחזיר לאשראי מה אני גמ"ח שלהם
אולי גם בעלי חנויות יגיד לכם אני לא עומד בכמות אנשים שחוזרים ורוצים החזר אז אני יתן לכם רק זיכוי
אם בעל חנות יגיד ככה זה שיקול של כל אחד האם להמשיך לקנות אצלו.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה