דרוש מידע משנת יוסף- זיכויים- האם זה חוקי?

מצב
הנושא נעול.

רותי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
רק קצת רוצה לאזן
אני חייבת לציין שאני תמיד קיבלתי שירות לקוחות יפה ,דרך המייל
כל זיכוי שהיה נצרך קיבלתי . ותמיד ענו לי באדיבות ויחסית מהירות
ואין לי שום קשר למנהלים. לא יודעת אפילו מיהם
תנסי עכשיו
עכשיו הם כבר לא מסכימים חבל.........
אז למה כן נועד שרות לקוחות?
 

רוגעל'ה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
רק קצת רוצה לאזן
אני חייבת לציין שאני תמיד קיבלתי שירות לקוחות יפה ,דרך המייל
כל זיכוי שהיה נצרך קיבלתי . ותמיד ענו לי באדיבות ויחסית מהירות
אני קונה משם רק מה שמשתלם לי ואם לא מספיק משתלם לי לא עושה הזמנה בשבוע זה
ואין לי שום קשר למנהלים. לא יודעת אפילו מיהם
מה זה בא לומר?
שהמדיניות שלהם משתנה לפי המצב רוח?
(אני מקווה שלא, למרות שלפי ההודעות המגוונות כאן, זה נשמע שמשהו במדיניות לא תקין...)
 

פיין תמרי

משתמש פעיל
כנראה משהו מלפני תרפפ"ו שנים, אין חיה כזאת היום
מזדהה, אבל הטענות היו על הפלת כל השיכחות והטעויות על הלקוח.
הם בהחלט שיפרו את השירות, אבל יש עוד הרבה במה להשתפר
וכן, הם משתמשים בשטח ציבורי ששיך לי, לא יכולה להחנות את הרכב
בשעות האלו, מישהו שאל אותי? ביקש רשות?
 

רותי

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
באמת הנושא של בקשת זכויים עם דף ועט בתחנה בגשם או תחת השמש הקופחת הוא לא הגיוני .
מה הבעיה דרך המייל???????
התוכחתי איתם רבות אך ללא הועיל.
כנ"ל
זה ממש מוריד הרבה מרמת השרות והאמון
וחבל לי בשבילם
 

hila

משתמש סופר מקצוען
צילום מקצועי
באמת בשבעות האחרונים לא הזמנתי כי עברתי דירה והתחנה רחוקה לי
אך הייתי לקוחה שלהם כשנתיים +
 

מנהטן

משתמש פעיל
הפתרון היחיד יהיה לשלוח מייל ולומר שעד שלא יתוקנו העוולות ויוחזרו כל הכספים אנחנו נעצור את הרכישות.
אני מוכנה להתחיל.
ממש לא,
אבל בעבר הלא כ"כ רחוק עזרתי המון בתחנה, בהתנדבות - לשואלים,
מלענות לכל השואלים על שאלותיהם - עד לאסוף את הקרטונים בסוף המכירה,
אולי תלך להתנדב גם באושר עד?
 

כובע הנזיר

משתמש מקצוען
מזדהה, אבל הטענות היו על הפלת כל השיכחות והטעויות על הלקוח.
הם בהחלט שיפרו את השירות, אבל יש עוד הרבה במה להשתפר
וכן, הם משתמשים בשטח ציבורי ששיך לי, לא יכולה להחנות את הרכב
בשעות האלו, מישהו שאל אותי? ביקש רשות?
אצלינו המכירה בימי שני.

כנ"ל, בחניה שלי. עד עכשיו! שוכנת בטח באמצע החניה ערימה ארוזה של המוצרים שנשארו.
 

@YB@

משתמש פעיל
בואו נדבר תכלס'...

חברים יקרים
אנו מתכבדים להזמינכם בכל הכבוד הראוי - כל אחד/ת לפי כבודו/ה ומעלתו/ה
לטקס שינוי השם של האשכול
ל- 'אשכול תלונות על משנת יוסף'
ובו תוכלו לשפוך כל אחד את אשר על ליבו על העסק ששמו 'משנת יוסף'....

כמובן בכפוף לאישור של @prigat פותחת האשכול....

קצת הומור לא יזיק....
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
שטויות
מי שרוצה לגנוןב תמיד ימצא את הדרך...........
בטוחה שאנשים לקחו כפןל ושחכו לדווח על חיוב או התבלבלו בין תפןח צהוב לאדום ולא חסר בלבלולים
ולא מאמינה שמנהל החתימה יחתום על 100+ דפים...........
אם לא נתקלת בזה זה לא אומר שזה שטויות
וקרה גם מיקרים שאדם היה כתוב לו מוצר מסוים והוא חשב שהוא צריך לקחת את כל החבילה במקום מוצר בודד
זה סיפורים שקרו, אולי אצלכם זה לא היה אבל אצלינו כן
 

מינימאוס

משתמש מקצוען
תנסי עכשיו
עכשיו הם כבר לא מסכימים חבל.........
אז למה כן נועד שרות לקוחות?
המכירה אצלינו ביום שני אחה"צ
ביום שני בערב שלחתי להם מייל
בשלישי בבוקר כבר היה זיכוי במערכת, ותשובה במייל.

בשבוע אחר, כשהיה חסר מוצר, קבלתי החזר מלא! [ברור שלא מורידים אחוזים]
רק במקרה כשהזמנתי מוצר, [ביגוד] ולא התאים לי הגודל
החזרתי, ואז ניכו לי בהתאם לחוק
על מוצר שעולה מעל 50 שח [חליפה] הורידו 5 %
ועל מוצר קטן, שעולה פחות מ50 שח, 5 שח
 

אבי01

משתמש פעיל
ואגב, מישהו הצליח לעדכן משקלים דרך האתר?
כי לפעמים זה הפרש עצום.
 

מבריק הפלא

משתמש סופר מעניין
מנוי פרימיום
רק קצת רוצה לאזן
אני חייבת לציין שאני תמיד קיבלתי שירות לקוחות יפה ,דרך המייל
כל זיכוי שהיה נצרך קיבלתי . ותמיד ענו לי באדיבות ויחסית מהירות
אני קונה משם רק מה שמשתלם לי ואם לא מספיק משתלם לי לא עושה הזמנה בשבוע זה
ואין לי שום קשר למנהלים. לא יודעת אפילו מיהם
כנראה שלא קנית בתקופה האחרונה
 

גאונה

משתמש מקצוען
ואגב, מישהו הצליח לעדכן משקלים דרך האתר?
כי לפעמים זה הפרש עצום.
מעל הפרש מסוים הם לא נותנים לעדכן באתר רק דרך הטלפון.
לי היה פעם בשר בקר שהיה הפרש של כמעט 6 קילו (!) , ונתנו זיכוי ולא כסף.
זה היה מאות שקלים החזר.
 

מבריק הפלא

משתמש סופר מעניין
מנוי פרימיום
ממש לא,
אבל בעבר הלא כ"כ רחוק עזרתי המון בתחנה, בהתנדבות - לשואלים,
מלענות לכל השואלים על שאלותיהם - עד לאסוף את הקרטונים בסוף המכירה,
סורי
אבל אתה פרייר.

אני ישבתי עם מנהלי משנת יוסף על לפתוח חנות פיזית.
וכאשר דיברנו על ההוצאות היה לי ויכוח מאוד רציתי על כמה עובדים צריך וכמה עלות משכורות.
ואז הוא אמר לי ’צריך לנסות לגייס מתנדבים, כמו שקורה אצלי”
ז"א שהוא מודה מפורש שהוא עושה שטיפות מוח שזה חסד (לעצמו כן הוא זה שמרוויח את הכסף) וככה הוא חוסך אלפי שקלים של משכורות וכח אדם
 

דולפין כחול

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
איור וציור מקצועי
אני קיבלתי מהם בשבוע האחרון זיכוי דרך המייל!
מעניין....
לפני שבועיים ניסיתי להזדכות במייל על מוצרים חסרים או חלקיים, וקיבלתי מענה שאין זיכויים כלל דרך המייל (כי יש לקוחות שמשתמשים באופציה הזאת לרעה)

אבל פעם קודמת שהתלוננתי במייל קיבלתי זיכוי די מידי
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה