דרוש מידע משנת יוסף- זיכויים- האם זה חוקי?

מצב
הנושא נעול.

רוגעל'ה

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
כאמור, כל אחד יעשה את שיקוליו.
לא ברור מי שממשיך לקנות שם ולהתלונן.
אין עניין לחזור למקום שלא מרוצים.

לא כל כך מצליח להבין את הכעס - אף אחד לא חייב לקנות שם מי שלא אוהב את ההתנהלות של החברה העיסקית יכול לעבור לקנות היכן שליבו חפץ.
לאא כותב בציניות - אלא ברצינות אני לא מצליח להבין...

זה נכון לטעון את זה פר ב"א פרטי.
אבל כציבור, זה לא נכון להגיד את זה.

מדובר בהונאה! לא פחות מזה.
אז הפעם אני נפלתי, והפסקתי לקנות.
ופעם קודמת ההוא נפל איתם, והפסיק
ולמה צריך להגיע לזה שכולם בסוף בסוף יפלו ויפסידו כספים?
(ואני עוד לא מדברת על זה שחנויות שכונתיות לא מצליחות להחזיק את עצמם בינתיים, שגם זה בסופו של דבר בעוכרינו).

אני אישית השארתי אצלם הרבה כסף וזה מאד מעצבן אותי.
והכל בשם ה"נהלים" הלא הגיוניים שהם קבעו.
ואין לי על מה להתלונן, כי לא רוצה אל תקני. אז אני לא אקנה, אבל את מה שכבר גנבו ממני (כן!) אין לי איך להחזיר.
נשמע הגיוני?
לי לא!
 

whitestar

משתמש מקצוען
מנהל קבוצה
מנוי פרימיום
אבל אם הזמנת באתר את יכולה לראות את ההיסטוריה של הרכישות
איך אני אזכור מה הגיע ולא הגיע בכל מכירה?
מדובר על לפחות 5-6 מכירות
מי אוחז ראש?
סמכתי על נייר הזיכויים-רואה ששווה לכפרות
 

כובע הנזיר

משתמש מקצוען
בלתק
ביקשתי היום לשלם הפרש כי לקחתי בטעות מוצר יותר יקר (קמח מלא במקום לבן)

מוכנים להחזיר %80 מהמוצר שלא אספתי ואין אפשרות להחזיר את המוצר שלקחתי בטעות!

כשאמרתי שאני לא מאשרת את הגביה הזו נכתב כך:

לפני כל הזמנה שלכם אתם מאשרים שכל טעות ושכחה היא על חשבון הלקוח בלבד
אנו מגיעים לקראתכם ומזכים 80% על מוצר ששכחתם בתחנה ואנו לא יודעים מה מצבו
ולקחתם ללקוח אחר את הקמח שהוא שילם ולא קיבל
וגרמתם בכך נזק רב למשנת יוסף
לכן אתם מחויבים על 20% מעלות המוצר, ולא נוכל לבטל אותו
 

יהודי - זה אני!

משתמש צעיר
למה כל אשכול שנפתח על משנת יוסף,
יש דיונים וויכוחים,
אי אפשר להיות ממוקדים?
להזכירכם, זו השאלה:

משנת יוסף- זיכויים- האם זה חוקי?​

לי אין מושג, יש מישו שכן?
אגב, לדעתי הם מגובים חוקית ב 100%,
 

saryk

משתמש מקצוען
בלתק
ביקשתי היום לשלם הפרש כי לקחתי בטעות מוצר יותר יקר (קמח מלא במקום לבן)

מוכנים להחזיר %80 מהמוצר שלא אספתי ואין אפשרות להחזיר את המוצר שלקחתי בטעות!

כשאמרתי שאני לא מאשרת את הגביה הזו נכתב כך:

לפני כל הזמנה שלכם אתם מאשרים שכל טעות ושכחה היא על חשבון הלקוח בלבד
אנו מגיעים לקראתכם ומזכים 80% על מוצר ששכחתם בתחנה ואנו לא יודעים מה מצבו
ולקחתם ללקוח אחר את הקמח שהוא שילם ולא קיבל
וגרמתם בכך נזק רב למשנת יוסף
לכן אתם מחויבים על 20% מעלות המוצר, ולא נוכל לבטל אותו

קרה גם לי.
זה לא יתכן שימכרו מוצר דומה באותה מכירה בלי לשים שילוט בולט/מדבקה בולטת!
לא היה לי שום מושג שבאותה מכירה נמכר גם קמח מלא.
בהתכתבות במייל לא עזר כלום.
התקשרתי ודיברתי באסרטיביות - ואישרו לי להחזיר במכירה הבאה, בזיכוי מלא על 2 המוצרים.
 

יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
לא נראה לי שחוקית [לגבי דין תורה, איני יודע] הם צודקים.
החוק מאפשר ביטול עיסקה שנעשתה דרך האינטרנט או הטלפון.
החוק לא מאפשר לעסק להתנות נגד חוק זה.
רק שהעסק רשאי לגבות 5% או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם.
וזה על מוצר שהגיע ורק הלקוח מבטל את העיסקה ללא סיבה.
כשהמוצר לא הגיע או תקול, הלקוח אמור לקבל את כל הכסף.
מאמין שבהמשך הזמן משנת יוסף עוד יקבלו קנסות מהמדינה.
 

יהודי - זה אני!

משתמש צעיר
לא נראה לי שחוקית [לגבי דין תורה, איני יודע] הם צודקים.
החוק מאפשר ביטול עיסקה שנעשתה דרך האינטרנט או הטלפון.
החוק לא מאפשר לעסק להתנות נגד חוק זה.
רק שהעסק רשאי לגבות 5% או 100 ש"ח, הנמוך מביניהם.
וזה על מוצר שהגיע ורק הלקוח מבטל את העיסקה ללא סיבה.
כשהמוצר לא הגיע או תקול, הלקוח אמור לקבל את כל הכסף.
מאמין שבהמשך הזמן משנת יוסף עוד יקבלו קנסות מהמדינה.
שמוצר לא מגיע או מגיע תקול,
הזיכוי הוא זיכוי מלא.
וכשמשהו רוצה לבטל או להחזיר זה עם זיכוי חלקי,
5 ש"ח מתחת 50 ש"ח - שהם בכלל לא אמורים לתת להחזיר,
ו 5% מעל 50 ש"ח, עד 14 יום,

את זה הם מיישמים בשטח.
 

חוה ש

משתמש מקצוען
איך אני אזכור מה הגיע ולא הגיע בכל מכירה?
מדובר על לפחות 5-6 מכירות
מי אוחז ראש?
סמכתי על נייר הזיכויים-רואה ששווה לכפרות
זה שהם לא קיבלו את רשימת הזיכויים, זו בעיה שלהם.
תדרשו מהם את מה שאתם זוכרים בודאות + מה שספק.
מי שעומד בהוראות שלהם ולא מקבל זיכוי דרך המייל אלא רק דרך הדפים, ברור שהם צריכים לספוג את הנזק שהם גרמו.
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
לא היה לי שום מושג שבאותה מכירה נמכר גם קמח מלא.
זה כבר טעות שלך, כי בדף ההזמנה כתוב במפורש ש'קמח מלא הוא קרטון חום' ובשטח יש שני קרטונים
חום זה קמח מלא
לבן- זה קמח לבן
ואת זה מידיעה ברורה אני יודע שזה כתוב בדף ההזמנה, אבל מי מסתכל בזמנינו בדף ההזמנה ?! רואים קמח - לוקחים !
ואחרי זה באים בתלונות על משנת יוסף
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
הקטע של הדף ועט - הזיה אמתית! למה א"א בתוך המערכת לעשות גם דף/שלוחה של זיכויים???
זה כי יבוא אנשים ויכתבו זיכויים ובפועל המוצר כן היה בתחנה אבל הוא התעצל לחפש/לא ראה - אז קדימה נכתוב זיכוי !
כנראה גם זה הסיבה שצריך את החתימה של מנהל התחנה כיון שהוא ודאי יודע אם הגיע מוצר מסוים או לא
 

מבריק הפלא

משתמש סופר מעניין
מנוי פרימיום
משנת יוסף- זיכויים- האם זה חוקי?
לי אין מושג, יש מישו שכן?
אגב, לדעתי הם מגובים חוקית ב 100%,
התשובה לאחר ברור לעומק.

הם עובדים בצורה לא חוקית בעליל ומסתמכים על כך שהם מתעסקים עם חרדים ולכן לא יתבעו אותם
 

מנהטן

משתמש פעיל
זה כי יבוא אנשים ויכתבו זיכויים ובפועל המוצר כן היה בתחנה אבל הוא התעצל לחפש/לא ראה - אז קדימה נכתוב זיכוי !
כנראה גם זה הסיבה שצריך את החתימה של מנהל התחנה כיון שהוא ודאי יודע אם הגיע מוצר מסוים או לא
אצלנו אין שום חתימה כולם כותבים מה שבא להם בלי בקרה..
ואף אחד לא משוגע סתם לרשום זיכוי במקום לשאול את מנהל התחנה ולקחת הביתה. נשמע טענה מגוכחת.
 

יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
באופן כללי.
יש חוקי ולא חוקי
ויש מושג שנקרא 'שירות לקוחות'.
דהיינו גם במקרה ולא מגיע ללקוח על פי חוק, אז באים לקראתו [כמובן, עד גבול מסוים].
אם באים לקראת הלקוח, ניתן לתת זיכוי.
אם חייבים לו, אז צריך להחזיר לו את כספו במהירות האפשרית.
 

אמא של אלי

משתמש פעיל
בלתק
ביקשתי היום לשלם הפרש כי לקחתי בטעות מוצר יותר יקר (קמח מלא במקום לבן)

מוכנים להחזיר %80 מהמוצר שלא אספתי ואין אפשרות להחזיר את המוצר שלקחתי בטעות!

כשאמרתי שאני לא מאשרת את הגביה הזו נכתב כך:

לפני כל הזמנה שלכם אתם מאשרים שכל טעות ושכחה היא על חשבון הלקוח בלבד
אנו מגיעים לקראתכם ומזכים 80% על מוצר ששכחתם בתחנה ואנו לא יודעים מה מצבו
ולקחתם ללקוח אחר את הקמח שהוא שילם ולא קיבל
וגרמתם בכך נזק רב למשנת יוסף
לכן אתם מחויבים על 20% מעלות המוצר, ולא נוכל לבטל אותו
קרה לי אותו מקרה בדיוק על מוצר יקר מאוד , לקחתי בטעות מהדגם היקר יותר( האריזה היתה ממש מטעה)
וכן אותו דבר בדיוק הייתי צריכה לשם קנס של 20% , ביקשתי להחליף בשבוע אח"כ ונעניתי בשלילה
כנראה מכרו את המוצר במכירות הבאות ונהו מכל הכיוונים.
אני בעקבות כך הפסקתי לקנות במשנת יוסף!
 

ברוך ר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
מוזיקה ונגינה
עימוד ספרים
אצלנו אין שום חתימה כולם כותבים מה שבא להם בלי בקרה..
ואף אחד לא משוגע סתם לרשום זיכוי במקום לשאול את מנהל התחנה ולקחת הביתה. נשמע טענה מגוכחת.
אולי זה נשמע מגוחך, אבל זה מציאות בשטח
אף פעם לא דיברת עם מנהל תחנה ושמעת ממנו סיפורים. אני שמעתי כאלו סיפורים ממנהל התחנה שלנו
והוא אדם אמין מאד
 

יוסייוסייוס

משתמש מקצוען
שמוצר לא מגיע או מגיע תקול,
הזיכוי הוא זיכוי מלא.
וכשמשהו רוצה לבטל או להחזיר זה עם זיכוי חלקי,
5 ש"ח מתחת 50 ש"ח - שהם בכלל לא אמורים לתת להחזיר,
ו 5% מעל 50 ש"ח, עד 14 יום,

את זה הם מיישמים בשטח.
בבדיקה נוספת שעשיתי יתכן ואכן אין זכות לבטל עסקה של מוצרי מזון וכדומה.
אבל ברור שעל מוצר פגום או שלא הגיע, הלקוח זכאי להחזר כספי ולא זיכוי.
 
נערך לאחרונה ב:
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה