משחק חת חתול

איירבראש

משתמש רשום
בכל תור מניחים קלף על ערימה. ועל השחקן להחליט אם לקחת את הקלף הזה או את הקלף האחרון שהונח בערימה. השחקן שם את הקלף שקיבל הפוך במקום אחד הקלפים שברשותו, שאותו הוא זורק לערימה. כששחקן מעריך שסכום מספרי הקלפים שברשותו נמוך משאר המתחרים, הוא יכול לומר את המילה "חתחתול".
 

אחוזה בהר

משתמש מקצוען
הועתק מפה
איך משחקים
1
כל שחקן מקבל 4 קלפים. בלי להסתכל עליהם, הוא מסדר אותם בשורה כשפניהם כלפי מטה. שאר הקלפים מונחים כקופה.
2
כל שחקן בתורו מושך קלף מהקופה ומחליט אם ברצונו להחליפו באחד מהקלפים שלו. לאחר מכן הוא מניח קלף בקופה הפתוחה. שימו לב לקלפי הפעולה שמשנים מהלכים ומכריעים משחקים. היפטרו מהעכברים, והעדיפו חתולים!
3
הסיבוב מסתיים כאשר שחקן חושב שסכום הנקודות בארבעת קלפיו הוא הנמוך ביותר.אז הוא מכריז בקול: חתחתול! כל שחקן רשאי לתור נוסף לאחר מכן חושפים את הקלפים ומגלים מי מהשחקנים ניצח בסיבוב. השחקן שניצח הוא השחקן עם סך הנקודות הנמוך ביותר, בסיום כל הסבבים.
 

byy

תכנון ועיצוב פנים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
מצורף בזה:)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  12  פעמים

לוח מודעות

למעלה