זהו שאין לי את היצירתיות הזאתלכל משחק כמעט יש פוטנציאל לפתח את מה שאת מעונינת... לדעתי אין צורך בקניית משחקים חדשים.
לדוג' מפטריות ניתן להרכיב מספר בצבע מסוים, מלגו לקחת כמות מסוימת בצבע מסוים ולבנות מגדל. וכן הלאה...
תודה רבה!!לנו בבית יש מגנטים צבעוניים, מכוניות צבעוניות
אני משחקת עם הבת שלי ואומרת לה "עכשיו נשים מרובע אדום", ירוק, כתום וכד'
וכן יש לנו שולחן אדום קטן עם כסאות קטנים וצבעוניים, שגם כאן אני מלמדת את הבת שלי צבעים
הבן שלי למד צבעים כי הייתי קונה לו מכוניות בכל מיני צבעים, והשתדלתי שלא יחזור צבע פעמים....
כשהגננת במעון אמרה שלי שהם מתחילים ללמוד צבעים, אמרתי שלה שהוא כבר יודע.........
********************
לגבי שיבושים
הבת שלי מטופלת אצל קל"ת, ששם היא מלמדת אותה לחתוך מילים תו"כ דפיקה על השולחן בכל עיצור, וב"ה אנחנו רואים שיפור..
בהצלחה!
ואשמח לרעיונות להבנה של המספרים
כלו׳ כשרואה 3 כוסות מייד יאמר בלי לספור. (שגם זה משימה)
בעמי חכמי יש כאלו פעילויותתודה רבה!!
לגבי קלינאית אנחנו בתהליכים
בה זה לא משהו חמור בכלל אנסה משהו כמו שאת אומרת
ואשמח לרעיונות להבנה של המספרים
כלו׳ כשרואה 3 כוסות מייד יאמר בלי לספור. (שגם זה משימה)
מדובר על ילד בן 4+.בן כמה הילד?
אני לא מצפה מילד בן שנתיים שידע ככה מספרים...
הבת שלי, כשאני מביאה לה 2 דברים, 2 חצאי לחם, אז היא אומרת מיד "שתים"
או כל דבר אחר
היא יודעת לספור יפה, ולהגיד שהיא עוד חודש בת "שלוש", היא משלימה...
אבל כשהיא רואה שלושה מוצרים היא לא אומרת שלוש, מה גם שזה מספר קצת קשה שצריך לספור איתו ביחד ולהגיע לשלוש.
בהצלחה!
ואיי זכרונות ילדותבעמי חכמי יש כאלו פעילויות
לדעתי בכל חנות צעצועיםואיי זכרונות ילדות
את יודעת איפה אפשר להשיג את זה בירושלים?
מדובר על ילד בן 4+.
תודה מהממת!!!!!!אני אוהבת להסתכל בפינטרסט, יש שם רעיונות כמעט עד אין סוף
ומשחקים להיגוי-
להיות תוכי- את אומרת מילה והוא אומר אחרייך, ללחוש באוזן מילה והוא אומר בקול,
אבל אם יש לו קושי בהגיית צלילים מסויימים אז מתחילים קודם ללמוד את הצליל עצמו
וטיפ קטן שהבנתי- מה שגורם למתח בינך לבינו ולהרגשו בשבילו שהוא מאכזב אותך, תרפי ואל תתעסקי עם הנושאבעצמך
כי הקשר בינכם חשוב יותר.
קל לומר את זה-קשה לבצע. אבל אני רואה ששווה לעבוד על זה.
באיזה גיל מצפים שיידע לומר כמות לפי מבט ולא לספור?כלו׳ כשרואה 3 כוסות מייד יאמר בלי לספור. (שגם זה משימה)
זה רק בשביל שיהיה לך במודעות כי זה עלול לקרות במהלך הזמן כשעובדים עם ילדים על דברים ספציפיים.ובקשר להערה בסוף, אין שום מתח או משהו ב"ה, זה כ"כ לא גורע ממנו כלום,
בעיני הוא ילד מושלם וחכם עד שפשוט לא שמתי לב לזה, והוא ילד שאני גאה בו
לולי הגננת שהעירה את תשומת ליבי שיש קצת קושי לא הייתי מתמקדת בזה,
(ראיתי אבל אמרתי לעצמי שהוא ממש משתפר לאט לאט,
לא נכנסתי לזה שיש צורך בעזרה חיצונית וכדאי עכשיו כדי לא לצבור פערים בעתיד ח"ו, ב"ה שעד היום לא התנסיתי בזה)
גיל 3- לתפוס כמות של שתייםבאיזה גיל מצפים שיידע לומר כמות לפי מבט ולא לספור?
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ק'
קמה קָרָאתִי בְכָל לֵב עֲנֵנִי יי חֻקֶּיךָ אֶצֹּרָה:קמו קְרָאתִיךָ הוֹשִׁיעֵנִי וְאֶשְׁמְרָה עֵדֹתֶיךָ:קמז קִדַּמְתִּי בַנֶּשֶׁף וָאֲשַׁוֵּעָה (לדבריך) לִדְבָרְךָ יִחָלְתִּי:קמח קִדְּמוּ עֵינַי אַשְׁמֻרוֹת לָשִׂיחַ בְּאִמְרָתֶךָ:קמט קוֹלִי שִׁמְעָה כְחַסְדֶּךָ יי כְּמִשְׁפָּטֶךָ חַיֵּנִי:קנ קָרְבוּ רֹדְפֵי זִמָּה מִתּוֹרָתְךָ רָחָקוּ:קנא קָרוֹב אַתָּה יי וְכָל מִצְוֹתֶיךָ אֱמֶת:קנב קֶדֶם יָדַעְתִּי מֵעֵדֹתֶיךָ כִּי לְעוֹלָם יְסַדְתָּם: