בקשה משהו לבעל לסוף זמן

דיאלוג

מהמשתמשים המובילים!
למרות שישנה סבירות גבוהה שהשורות הבאות לא יהיו מוסכמות על חלק מהקוראים, מכל מקום אומר את שנראה לעניות דעתי: באם מחפשים לפנק את הבעל, לחוות חוויה משותפת או סתם לחגוג, אזי ההצעות והרעיונות הן רבות ומגוונות עד בלי די ועד אין קץ.
אולם באם המדובר הוא באות הערכה לבעל על השקעתו והתמדתו בלימוד התורה, הערצה על שהתורה היא חייו, הרי שממש לא מתאים ואף מבזה לקנות לו "גלידה" כאות הוקרה. לא מדובר על ילד בן שלוש ששמים לו דבש על אותיות הא' ב' בשביל לחבר אותו לאותיות, גם לא מדובר בילד גדול או אף בחור צעיר שצריכים לדרבן אותו בדברים חיצונים על מנת שירגיש שהתורה היא דבר חשוב.
מדובר על אברך כולל שכבר יודע מה העיקר ומה הטפל, אז נשכנע אותו על ידי שחייה זוגית וכדו' שהבחירה שלו בתורה ראויה להערצה?
אפשר לקנות כסא נח, סטנדר, ספר או אפילו מכונת קפה. דברים שיש להם הקשר ללימוד שלו והם סוג של כלי עזר.
אפשר גם להרחיק יותר ולקנות תמונה וכדו', ואפשר כמובן את כל מה שכבר נאמר כאן באשכול כי מי שרוצה לחגוג זו זכותו אבל לא כל חגיגה היא חג שמחת תורה. אני בטוח שלא הוצאתי את המיץ וגם לא ביאסתי כאן מישהו. מי שבאופן מובנה לא חושב כמוני בעניין הזה, זה גם לא מדגדג לו.
כיון שאין כאן מושג על הסטטוס שלך בחיים..
זוגיות טובה זה הכי הכי הכי בעולם 'כלי עזר' ללימוד התורה .
(כמובן שיש לה ערך מהותי יהודי בסיסי גם מעבר לזה..)
 

מצפה למשיח

משתמש מקצוען
לדעתי צלחת מחולקת עם פיצוחים, או שוקולדים וממתקים עם ארוחה טובה והעיקר מכתב יפה מעומק הלב עם הערכה.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה