קו 404 אינו קו חדשלפני כעשור שאלתי על זה את דרור גנון, לדעתו אין פתרון לבעיית בני ברק ולכן הוא גם לא מנסה למצוא לזה פתרון.
לפני כחמש שנים עובדת בעיריית בני ברק ניסתה לקבל מהציבור רעיונות ואף הזמינה את המעוניינים למפגש.
חלק ממשתתפי המפגש חשבו שמדובר בהזדמנות טובה להביע את דעתם על עיריית בני ברק, וכך המפגש הסתיים בלא שהגיעו לתובנות משמעותיות.
באותה תקופה העירייה פעלה לשנות את מסלולי האיסוף בעיר, לתזמן את המרמזורים ולהתקין סככות המתנה תוך תיקון המדרכות באזורי התחנות.
הפתרונות שמקדמים הם הקמת מסופים שתתרחש בעוד הרבה שנים, וגם אוסרים על הוספת קווים חדשים שיפעלו לבני ברק, ולכן הקו לחריש לא עובר בבני ברק, וגם קרית מלאכי לא זוכים לקו ישיר למרות שיש בזה צורך והיגיון.
באופן חריג, ולמרות המדיניות הזאת דווקא קו 404 כן נכנס לבני ברק.
אני יודע שהמפעילות לא מעוניינות בחלופות מקוצרות לקווים שלהם, כי זה מקשה על התפעול ביחוד כשמדובר בקבלנים.
הוא חלופה נוספת לקו 422
למעשה הוא בדיוק קו 422 מקוצר
ובתמורה לכך שונו לוחות הזמנים של קו 422...