כובע הנזיר
משתמש מקצוען
החנייה מקורה ובחינםחנה מחוץ לעיר וסע לתוך העיר בנתיב מהיר וייחודי ברכב ציבורי במחיר החניה
ואין שום בעיה שישמש גם את בני ברק, צריך רק להוסיף שאטל לבני ברק. כמעט אפס עלויות.
כל הזכויות שמורות
החנייה מקורה ובחינםחנה מחוץ לעיר וסע לתוך העיר בנתיב מהיר וייחודי ברכב ציבורי במחיר החניה
קו 416 הוא קו יעיל מאוד, אבל התדירות הנמוכה שלו (אחת ל-30 דק' !) פוגעת באמינות שלוהוא לא מוזר ומיותר
הוא זה שאמור היה על פי ההגיון לאסוף את תושבי גבעת שאול מקור ברוך גאולה וכו.
מענין למה הם מעדיפים את הציר השנוא ופונים ל402...
קו 411 יוצא ריק למחצה. תמיד תמצא בו מקום בתחנה האחרונה בכניסה לעיר.
45-50 דקות לב"במישהו פעם נסע בקו 404 בציר החדש?
כמה זמן זה נסיעה?
חניון שפירים מיועד עבור אנשי משרדים שמגיעים בבוקר לנקודה A ויוצאים ממנה חזרה אל החניון בערב, בלי לטייל ברחבי העיר. זה ממש לא מקביל למודל הנסיעות של בני ברק - שמאופיינות בעיקר בנסיעה בתוך העיר.אבל קודם כל ולפני הכל
חייבים שמקבלי ההחלטות יבינו את זה
שבבני ברק - הרכבים הפרטיים תוקעים את יעילות התח"צ
ולא - שהתח"צ תוקעת את הרכבים הפרטיים.
עד שהם יבינו את זה הם יעלו כל מיני פתרונות שמטרתם לדחוף מהעיר החוצה את התח"צ
במקום למצוא פתרונות שייעלו את התח"צ ויסלקו מהעיר החוצה את הרכבים הפרטיים.
שבבני ברק יהיה הכי שווה - להחנות את הרכב מחוץ לעיר בחניון ולעלות על אוטובוס.
כי זה מה שתואם את ההיגיון שלהם.
בתל אביב היו כאלו בעיות של עומס ותשתיות מיושנות ולא מתאימות שלא מאפשרות הוספת נתיבים וחניות .
הקימו את חניון שפירים.
חנה מחוץ לעיר וסע לתוך העיר בנתיב מהיר וייחודי ברכב ציבורי במחיר החניה.
תוך שנה התחילו בעבודות להשלשת מספר מקומות החניה שהיה מראש באלפים - מרוב הצלחה לתוכנית.
החנייה מקורה ובחינם
ואין שום בעיה שישמש גם את בני ברק, צריך רק להוסיף שאטל לבני ברק. כמעט אפס עלויות.
אההחניון שפירים מיועד עבור אנשי משרדים שמגיעים בבוקר לנקודה A ויוצאים ממנה חזרה אל החניון בערב, בלי לטייל ברחבי העיר. זה ממש לא מקביל למודל הנסיעות של בני ברק - שמאופיינות בעיקר בנסיעה בתוך העיר.
טובקו 416 הוא קו יעיל מאוד, אבל התדירות הנמוכה שלו (אחת ל-30 דק' !) פוגעת באמינות שלו
אם הוא היה יוצא בתדירות גבוהה יותר הוא היה יכול באמת להיות פתרון עבור השכונות שצוינו
הוא קו מיותר כי הוא חלופה מקוצרת של 411, ו411 לא מתמלאקו 416 הוא קו יעיל מאוד, אבל התדירות הנמוכה שלו (אחת ל-30 דק' !) פוגעת באמינות שלו
אם הוא היה יוצא בתדירות גבוהה יותר הוא היה יכול באמת להיות פתרון עבור השכונות שצוינו
הוא לא ממש חלופה מקוצרת של 411הוא קו מיותר כי הוא חלופה מקוצרת של 411, ו411 לא מתמלא
רוב הנוסעים לא ממתינים לאוטובוס שמוביל אותם עד לדלת של מחוז חפצם, אלא מעדיפים לעלות על האוטובוס שידוע שהגיע וידוע שיש בו מקום.הוא לא ממש חלופה מקוצרת של 411
המסלולים שלהם בבני ברק שונים גם כן
401 הוא חלופה של 402 ושתיהם מתמלאים.
נושא הדיון הוא כרגע "האם נוסעי התח"צ מעדיפים קו שלוקח לו זמן לנסוע או שחלופה מקוצרת שצריך לנסוע אליה יעילה להם בהרבה"
הקו הזה מוכיח את הכישלון של התזה. הוא חלופה מקוצרת ומהירה והנוסעים מצביעים ברגליים.
קו 411 איכשהו נוסע מלא למחצה אך ורק כיון שהוא נכנס לבית וגן וקרית יובל
ושם הוא מתמלא..
כל שאר הנוסעים מעדיפים את 401 או 402
ולא את 411 או 416 שהמסלול שלהם כבינעירוניים קצר ויעיל ממש כמו מסוף.
בעיני מה שכתבתי הוא 1+1, דבר שאי אפשר להפריך בקושיות. אם יש קושיות צריך רק ליישב אותן.הוסיפו קווים ממקומות אחרים.
הקו הזה נשאר הכי עמוס.
בוא ובדוק למשל בקווי בני ברק -
יוצא קו 416 מגשר המיתרים עבור ביציאה מהעיר והחוצה. קו 411 מקרית יובל ובית וגן דרך גשר המיתרים והיציאה מהעיר.
קוי 422 ו404 מרמות
קו 412 מנווה יעקב
וקווי 402 ו401 מהציר ה"שנוא".
הקווים שמתמלאים קבוע בכל יום ועד אמצע המסלול אין בהם מקום כלל הם קווי 401 ו402.
416 ו411 למשל , נוסעים כמעט תמיד באמצ"ש בתפוסה אפסית/חלקית לחלוטין למרות שתחילת המסלול של 416 קרובה מאד לתחנה ראשונה של 402
ושתושבי גבעת שאול,הר נוף,מאה שערים,גאולה ומקור ברוך
אמורים להעדיף להגיע אליו מכל הסיבות שבעולם.
גם אם חוזרים על זה בנחרצות זה לא הופך את זה לנכון.בעיני מה שכתבתי הוא 1+1, דבר שאי אפשר להפריך בקושיות. אם יש קושיות צריך רק ליישב אותן.
זה מעניין מאד, וכנראה צודקלסיום אמר לי מבין באנ״ש תח״צ לפני שנים כשפיצלו את קווי ב״ב
שאם לא יבטלו את 402 כמספר! ויחליפו את המספר שלו לחלוטין לא יעזור כל התוכנית להוספת קווים ולחלוקת עומסים, יש משהו שמרני מיתולוגי בציבור שלנו שקשה לשנות, ואולי כדאי לשקול את זה בשינוי הבא שעושים!
אם כי לדעתי עם הזמן זה ישתפר.זה מעניין מאד, וכנראה צודק
חבל לחכות וטוב מאוחר מ....אם כי לדעתי עם הזמן זה ישתפר.
נכון.מה שקורה עם קווי ב״ב באופן ספציפי זה ניהול לקוי בצורה מזעזעת, וחלוקת משאבים משונה ביותר!
במקום להוציא את 411 לסופ״ש ואולי כמה נסיעות מרכזיות ביום, ולהפוך את 416 לקו תדיר מאוד על חשבונו
וממילא לעלות את אימון הציבור בו,
בוחרים לתת ל411 טיול של חצי שעה בירושלים ובסוף להוציא אותו יחד עם 416 פעם בחצי שעה מהעיר!?!
{דברים דומים על 404/422 רק בצורה הפוכה, בקיצור משהו משובש פה וחבל!!}
יש בזה הרבה מאוד מן הצדקלסיום אמר לי מבין באנ״ש תח״צ לפני שנים כשפיצלו את קווי ב״ב
שאם לא יבטלו את 402 כמספר! ויחליפו את המספר שלו לחלוטין לא יעזור כל התוכנית להוספת קווים ולחלוקת עומסים, יש משהו שמרני מיתולוגי בציבור שלנו שקשה לשנות, ואולי כדאי לשקול את זה בשינוי הבא שעושים!
האמת לא הבנתי עד הסוף מה רציתם לומר בתכל'ס.גם אם חוזרים על זה בנחרצות זה לא הופך את זה לנכון.
כבר דנו פה למעלה בכל הנושא הזה,
אבל זה ברור לכולם שיש מושג של מרכז עיר,
ולא תמיד נכון ואפי׳ נח לכולם שיהיה רק תחנה אחת,
ועובדה שגם היום אחרי שיש את מרכזית הארזים אמורה להישאר תחנה ביציאה מהעיר אפי׳ שיש אפשרות להוציא את האוטובוסים מהעיר לכביש 9.
מה שהיה עד היום היה סיבוב של הקווים במרכז העיר בצורה שכל תושבי השכונות מסביב יוכלו לבחור את תחנת העלייה הנוחה עבורם מבחינת קווים פנימיים וכדו׳
מכיון והציבור גדל ואיתם ערי הלווין/פריפריה וכו׳ בלתי אפשרי להמשיך ככה ובחרו לשנות את זה לשני תחנות איסוף לרוב הקווים,
אבל לקווים המרכזיים ממשיכים לתת שירות דרך המסלול הישן בשביל תושבי השכונות!! שיהיה אופציות איך לנסוע מכל שכונה בנוחות יתירה.
חשוב שיהיה ברור לתושבי המרכז שני תחנות כמו שהיה עד המרכזית היה מעולה והם לא התלוננו כלל גם זה היה כרוך בעבורם בהליכה רגלית של רבע שעה!
ומבחינתם גם הקווים המרכזיים יכולים להיות עם פחות תחנות!
מה שקורה עם קווי ב״ב באופן ספציפי זה ניהול לקוי בצורה מזעזעת, וחלוקת משאבים משונה ביותר!
במקום להוציא את 411 לסופ״ש ואולי כמה נסיעות מרכזיות ביום, ולהפוך את 416 לקו תדיר מאוד על חשבונו
וממילא לעלות את אימון הציבור בו,
בוחרים לתת ל411 טיול של חצי שעה בירושלים ובסוף להוציא אותו יחד עם 416 פעם בחצי שעה מהעיר!?!
{דברים דומים על 404/422 רק בצורה הפוכה, בקיצור משהו משובש פה וחבל!!}
לסיום אמר לי מבין באנ״ש תח״צ לפני שנים כשפיצלו את קווי ב״ב
שאם לא יבטלו את 402 כמספר! ויחליפו את המספר שלו לחלוטין לא יעזור כל התוכנית להוספת קווים ולחלוקת עומסים, יש משהו שמרני מיתולוגי בציבור שלנו שקשה לשנות, ואולי כדאי לשקול את זה בשינוי הבא שעושים!
@אופקים 1 אתה חייב לקדם את השינוי...יש בזה הרבה מאוד מן הצדק
ניסיתי לפני מספר חודשים לשכנע יהודי מבוגר לנסוע באחת החלופות החדשות (401) שתביא אותו עד הבית, במקום בקו 402 הישן שכבר לא מגיע לאזור שלו (רבי עקיבא - רח' ירושלים), הוא ממש כעס על ההצעה שלי, מבחינתו 402 הוותיק והמוכר הוא האופציה הבטוחה ביותר למרות שהוא מרוחק מרחק הליכה גדול מאוד מהבית שלו...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
עברנו לזום!
הרצאת פתיחה חגיגית בזום לקורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
הרצאה מרתקת עם מנדי נאבול, מנכ"ל "פיפול דיגיטל" ואיש פרסום ויח"צ.
היום!!!
26.09
כ"ג אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קד
א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ: