איסוף ופיזור כפי שהיה עד עכשיו, למעט תחנת המוצא/סיום בהרטום שהועתקה למסוף הארזים.מה המשמעות של מרכזית הארזים
שלא יהיה בכלל יותר איסוף ופיזור של תחבורה בינעירונית בירושלים?
בעיה ענקיתבגדול זה המדיניות של משרד התחבורה.
את מכירה את המייל של לשכת מקלב/ משרד התחבורה???בעיה ענקית
זה חייב ללכת עם תדירות גבוהה של תחבורה בינעירוניית
נניח למי שיש פעם בשעה וחצי אוטובוס לכרמיאל
הוא יצא בשעה סבירה יותר מוקדם
ואז יתקע בפקק לא צפוי
ואז הוא יחכה שעה וחצי לאוטובוס הבא לכרמיאל
יוצא שהוא ינסע 4 וחצי-5 שעות במקום לנסוע שעתיים פלוס עם רכב...
לא חכם להביא את כל הרעיונות מאירופה לכאן
אא"כ מתאימים את התחבורה הציבורית בארץ לאירופה בכל התחומים
לא מדוייקבעיה ענקית
זה חייב ללכת עם תדירות גבוהה של תחבורה בינעירוניית
נניח למי שיש פעם בשעה וחצי אוטובוס לכרמיאל
הוא יצא בשעה סבירה יותר מוקדם
ואז יתקע בפקק לא צפוי
ואז הוא יחכה שעה וחצי לאוטובוס הבא לכרמיאל
יוצא שהוא ינסע 4 וחצי-5 שעות במקום לנסוע שעתיים פלוס עם רכב...
לא חכם להביא את כל הרעיונות מאירופה לכאן
אא"כ מתאימים את התחבורה הציבורית בארץ לאירופה בכל התחומים
אשמח שתפרט על המגווןנגישות גבוהה יותר למגוון יעדים בעיר.
הליכה רגלית? רק מרמות למטה.אשמח שתפרט על המגוון
ואם אפשר גם נתוני תושבים כמה גרים במגוון (כמובן ברמת הליכה רגלית עם ילדים ומזוודות) וכמה באיזור הקרוב (באותו רמה כדלעיל) להר חוצבים
אולי הם באמת צודקים בהעברת הקווים
אז לאיזה מגוון יעדים הוא קרוב?הליכה רגלית? רק מרמות למטה.
במודעה המצורפת מפורטים הקווים שעוברים בצומת רמות.אשמח שתפרט על המגוון
ואם אפשר גם נתוני תושבים כמה גרים במגוון (כמובן ברמת הליכה רגלית עם ילדים ומזוודות) וכמה באיזור הקרוב (באותו רמה כדלעיל) להר חוצבים
אולי הם באמת צודקים בהעברת הקווים
רק הר חומה ופסגת זאב אין להם להר חוצבים, ולרמות אין מרחק הליכה רגלית משום מקוםבמודעה המצורפת מפורטים הקווים שעוברים בצומת רמות.
אין לי את היכולת לבדוק כעת איזה קווים עוברים ליד הר חוצבים, אבל בוודאי שמדובר בפחות קווים.
התחנה החדשה לא נגישה רגלית, וגם אין בנתיים אפשרות סבירה לחנייה של רכבים באזור.
ונתוני תושבים, זה לא אני
לא אני אמרתי שזה קרוב למגוון יעדיםאז לאיזה מגוון יעדים הוא קרוב?
כמעט כל הקווים הנ"ל תחנה אחת לפני מסוף הארזים או 1 אחרי הוא הר חוצבים והרבה מאוד קווים הם סתם קשקוש למי שמכיר את אופי הקווים הללובמודעה המצורפת מפורטים הקווים שעוברים בצומת רמות.
אין לי את היכולת לבדוק כעת איזה קווים עוברים ליד הר חוצבים, אבל בוודאי שמדובר בפחות קווים.
התחנה החדשה לא נגישה רגלית, וגם אין בנתיים אפשרות סבירה לחנייה של רכבים באזור.
ונתוני תושבים, זה לא אני
מדוייק וזוועה!לא מדוייק
אז למה רק חלק מהציבור מקבל את ה פ ר ס ! ! ! הזה....כהקווים בתדירות גבוהה, אז תחנה מרכזית מיותרת, כי אין עניין באולם המתנה.
לפני השינוי כמעט מכל מקום יכלו לבוא ברגל מאיזורים היהודים של ירושליםגם לפני השינוי הנוסע יכל להתקע בפקק ולהפסיד את האוטובוס, ולכן על פי רוב הוא יצא מוקדם וההמתנה הייתה במקום לא נוח.
זוועההשינוי הוא שההמתנה אמורה להפוך ליותר נסבלת בעקבות השינוי.
המודעה הזאת ברובה לא נכונה כי נניח משמגר יש לך את קו 54 אבל הוא מנער אותך לאורך כל הרטום לפני שמפיל אותך בבור של ארזים...במודעה המצורפת מפורטים הקווים שעוברים בצומת רמות.
אין לי את היכולת לבדוק כעת איזה קווים עוברים ליד הר חוצבים, אבל בוודאי שמדובר בפחות קווים.
התחנה החדשה לא נגישה רגלית, וגם אין בנתיים אפשרות סבירה לחנייה של רכבים באזור.
ונתוני תושבים, זה לא אני
בצומת רמות יש הרבה יותר קווים לכיון רמות, 516,81,86,36 ואולי עוד משהו ששכחתי (כי אני לא מתגורר בירושלים כבר שנים רבות)כמעט כל הקווים הנ"ל תחנה אחת לפני מסוף הארזים או 1 אחרי הוא הר חוצבים והרבה מאוד קווים הם סתם קשקוש למי שמכיר את אופי הקווים הללו
וע"כ אי אפשר להגיד שהמסוף הוא נגיש/קרוב
למה לא שאלת מה הסיבה שלפני השינוי חלק אחר מהציבור קיבל את הפרס?מדוייק וזוועה!
אתמול מצאתי בשעה 11:02 בבוקר שני נשים שהפסידו את האוטובוס הישיר לצפת (יצאו בערך ב 10:20 מאזור כיכר
השבת!) ואז הן צריכות להמתין עד 15:00 לישיר לצפת!
לבכות.
אז למה רק חלק מהציבור מקבל את ה פ ר ס ! ! ! הזה....
לפני השינוי כמעט מכל מקום יכלו לבוא ברגל מאיזורים היהודים של ירושלים
זוועה
לא רק שיגלו עולם חדש, הם יגלו שיש עוד שכונות יהודיות בירושליםנראה לי שזה אחד הרווחים הגדולים בשינוי, שתושבי רוממה והמסתעף שבטוחים שירושלים נגמרת בשדרות גולדה יגלו עכשיו עולם חדש
(זה למעשה תמצית הויכוח פה. אנשים שגרים בלב ירושלים ולא יודעים מה קורה מסביבם, עד שברור לו שזה ורק זה 'האיזורים היהודיים'. חד וחלק)לפני השינוי כמעט מכל מקום יכלו לבוא ברגל מאיזורים היהודים של ירושלים
כבר הבאנו למעלה צילומי מסך אותנטיים שהדרך הזו לוקחת מתחנת שפע חיים יעקובזון עד מסוף הארזים בממוצע 15 דק' בשעות השיא של כל יום...המודעה הזאת ברובה לא נכונה כי נניח משמגר יש לך את קו 54 אבל הוא מנער אותך לאורך כל הרטום לפני שמפיל אותך בבור של ארזים...
באמת מטרה קדושה ששוה בשבילו לטלטל משפחות עם ילדים (הגרים בכלל בצפון)נראה לי שזה אחד הרווחים הגדולים בשינוי, שתושבי רוממה והמסתעף שבטוחים שירושלים נגמרת בשדרות גולדה יגלו עכשיו עולם חדש
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: