תח"צ "מראות האוטובוסים" - מאוד מסוכן !!!

ההוא סבא

משתמש פעיל
המשתמש נחסם
דרך אגב בכוונתי לפתוח קו שיש בו אפשרות לשליחת אימיילים בחינם ולפרסם את המספר בעיקר בתחנות אוטובוסים כך שכל אחד יוכל לשלוח אימייל כל פעם שקו או נהג מסוים עושים בעיות.
למי ישלח המייל? וכיצד זה יסייע?
 

איש השדה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
יותר קל שתעמדו קצת רחוק מהאוטובוס מאשר לתת רעיונות איפה לשים את המראות של האוטובוסים
לא הבנתי מה הענין להיצמד ואז להתלונן?
לא צריך לעבוד קשה כדי להיצמד ולהיחבל...
מספיק שתעמוד 50 סנטי' פנימה, והאוטובוס יכנס אחר כבוד אל התחנה עד המדרכה ושתרגיש את המראה מקרוב - עד כדי הרגשה מוחשית ואמיתית...(וכואבת... מניסיון...).
 

איש השדה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית
בדקתי עכשיו את הגובה בין המדרכה למראה באוטובוס של אקסטרה, וזה היה 1.60 (כמעט 100 %...)-
כך שברור שזה משהו לא בסדר מבחינה בטיחותית...
 

איש השדה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית

ArtDesigner

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
הדמיות בתלת מימד
אני 1.83 מ' ויצא לי לא פעם להתחמק בשניה האחרונה ממראה שכזו.

יש לי רעיון שצריך לבדוק האם הוא בכלל ישים אבל זה יכול להיות בהחלט פתרון מסויים:
מראה שנפתחת רק כשהדלתות פתוחות , שמשמשת לראות את הדלתות האחוריות
ועוד מראה רגילה בגובה שלא מסכנת הולכי רגל
אולי יש פה מישהו שיכול לגלגל את הרעיון למקומות הנכונים, אולי משם תצמח הישועה.
 

rsmרשמ

משתמש צעיר
אני 1.83 מ' ויצא לי לא פעם להתחמק בשניה האחרונה ממראה שכזו.

יש לי רעיון שצריך לבדוק האם הוא בכלל ישים אבל זה יכול להיות בהחלט פתרון מסויים:
מראה שנפתחת רק כשהדלתות פתוחות , שמשמשת לראות את הדלתות האחוריות
ועוד מראה רגילה בגובה שלא מסכנת הולכי רגל
אולי יש פה מישהו שיכול לגלגל את הרעיון למקומות הנכונים, אולי משם תצמח הישועה.
אם כבר מדברים על רעיונות אולי יחליפו את התח''צ לטייסת?
אולי יש פה מישהו שיכול לגלגל את הרעיון למקומות הנכונים, אולי משם תצמח הישועה.
 

ניק 20238

משתמש פעיל
דרך אגב בכוונתי לפתוח קו שיש בו אפשרות לשליחת אימיילים בחינם ולפרסם את המספר בעיקר בתחנות אוטובוסים כך שכל אחד יוכל לשלוח אימייל כל פעם שקו או נהג מסוים עושים בעיות.
עדיף שתפתח קו שיוכלו להקליט שם את כל פרטי המקרים
מייל פחות נגיש לאנשים בתחנה
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
פיתרון באופק:
אוטובוסים חדשים של דן עם מצלמות במקום מראות
20240404_104442.jpg
קרדיט תמונה @יצחק למפרט
 

איש השדה

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
עריכה תורנית

דיאלוג

מהמשתמשים המובילים!
נשמע חכם אבל מוזר ברמות שמשרד התחבורה אישר את זה
איך אפשר לסמוך על מצלמות בלבד? רכב אמור לתפקד שגם אם אחד המצלמות לא עובדות הוא יוכל ליסוע
בלי מראות צד = תאונה מחרידה
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai
אוטובוסים חדשים של אגד עם מצלמות במקום מראות
צפה בקובץ המצורף 1687568
גם כאן אפשר לראות את ההגבהה המלאכותית ש'ממשיכה' את דפנות האוטובוס
מטרתה להסתיר את תאי החשמל והמיזוג שעל גג האוטובוס
בחיבור בין שני חלקי המפרקית אפשר לראות את הגובה האמיתי של האוטובוס
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
גם כאן אפשר לראות את ההגבהה המלאכותית ש'ממשיכה' את דפנות האוטובוס
מטרתה להסתיר את תאי החשמל והמיזוג שעל גג האוטובוס
בחיבור בין שני חלקי המפרקית אפשר לראות את הגובה האמיתי של האוטובוס
נכון ממש
אגב זה לוק מאד יפה
מה זה גם - איפה הראשון?
 

מנוי פרימיום

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
יוצרי ai

2089233

משתמש פעיל
נשמע חכם אבל מוזר ברמות שמשרד התחבורה אישר את זה
איך אפשר לסמוך על מצלמות בלבד? רכב אמור לתפקד שגם אם אחד המצלמות לא עובדות הוא יוכל ליסוע
בלי מראות צד = תאונה מחרידה
כל המשאיות החדשות היום הם ככה
רק עם מצלמה
יש זווית ראיה הרבה יותר טובה
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
נשמע חכם אבל מוזר ברמות שמשרד התחבורה אישר את זה
איך אפשר לסמוך על מצלמות בלבד? רכב אמור לתפקד שגם אם אחד המצלמות לא עובדות הוא יוכל ליסוע
בלי מראות צד = תאונה מחרידה
בכל העולם היום עוברים לזה
ישראל כמובן לא מחדשת בזה משהו
 

יצחק למפרט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
כרגע החלפת המראות למצלמות מתבצעת רק במפרקיות, ששם הכלי גם ככה גדול (אם כי, מפרקיות גם גמישות מאוטבוס רגיל, שאורכו 12.25. מפרקי מחולקת לשני חלקים כמעט שווים שכל אחת מהם הוא כ-9 מטר [מפרקיות הן באורך תקני של 18 או 18.75 מ]


עם זאת, גם הכלים החדשים הקצרים של אקסטרה בירושלים שעכשיו מורכבים במרכיבים, לא מכילים מצלמות אלא מראות צד.


1000052082.jpg1000052081.jpg

צילום: דובי פלנהנדלר
 

יצחק למפרט

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
עימוד ספרים
בכל העולם היום עוברים לזה
ישראל כמובן לא מחדשת בזה משהו

לא בכל העולם, הניסוי באאודי אי-טרון למראות-מצלמה נכשל, ורבים מהלקוחות ביקשו מראות רגילות.

יש כמדומני רק במשאיות של מרצדס (וברכבת הקלה...) מראות-מצלמה כמו באוטובוסים המפרקיים הנ"ל.

טכנולוגיה זה תמיד טוב, אבל היא צריכה להיות בשלה וגם זולה, כרגע אני לא בטוח שזה ככה.

גם אם המצלמות עולות אלפי שקלים בודדים, מאוטובוס עירוני דיזל שעולה 660 אלף שקל זה 1-2% מערך הרכב, במפרקי-חשמלי (ככל הנראה עולה קרוב ל-2 מליון שקל...) זה סכום זניח ביותר.

ג"נ: אני גם גבוה מספיק כדי שהמראות יפריעו לי, אבל סביר שהם ימשיכו להפריע לנו גם בעוד עשור - כי זה לא חובה בכל האוטובוסים להחליף למראות-מצלמה היום, ואוטובוס בתחב"צ חי לרוב 8-9 שנים בממוצע, ובפועל יש גם בעלי מזל שמגיעים לגיל 12-13.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה