מנהרות הכותל / מסלול האבן הגדולה / שרשרת הדורות

אחד יחיד ומיוחד

משתמש חדש
מנוי פרימיום
אני עשיתי שבוע שעבר את מסלול האבן הגדולה. היה לנו מדריך חרדי-חסידי בשם גרין, והיה מיוחד ממש. בשפה שלנו. אנחנו בחרנו בקבוצה שמנתה רק גברים. אבל מיד אחרינו ראינו שהוא הנחה קבוצה של משפחות - כולם חרדים.
הכל היה באוירה חיובית ומרוממת. לדעתי מתאים מגיל 8 ומעלה, לילדים שמעניין אותם התחום. המדריך גם התייחס יפה לילדים ונתן להם לשאול מה שלא היה להם מובן.
ממליץ בחום!!
 
ואוו היה לכם ממש סיעתא דשמיא כי לנו היה קבוצה מעורבת לחלוטין עם משפחה אחת חרדית בלבד,
לא ידעתי שאפשר לבחור הרכב של הקבוצה, אבל אולי אפשר להמר על זה לפי שעות - אנחנו באנו בשעה 11 ורוב האנשים (גם מסלולים אחרים) שחיכו בלובי לא היו חרדים, וכשסיימנו הלובי היה מפוצץ חרדים.

המדריך היה 'דתי' והתייחס יחסית יפה למקורות חז"ל...

זה לא שאני לא ממליצה- כי תכלס נהננו, אבל אם אפשר באמת לדאוג לנקודות הללו מראש אז ממש מומלץ כי זה הפריע...
 

אחד יחיד ומיוחד

משתמש חדש
מנוי פרימיום
אני לא התעסקתי בהזמנת הכרטיסים, אבל ידוע לי שזה בהחלט היה מסוכם מראש. קבוצה של גברים בלבד, ומדריך חרדי. מובן מאליו שכל המשתתפים היו לבושים במלבוש עליון וכו'.
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק צח

א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

ותשובה ותפילה וצדקה • אתגר 111

לוח מודעות

למעלה