שיתוף מי שלא מזדהה שתקום +_+ !

מצב
הנושא נעול.

ERNR

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אז לא, היא חד משמעית מלמדת אמא כאן רק בתנאי שאתה מצטרף אליה בדרך שלה.
אם לא, זה טעות. והיא לא מקבעת טעויות היא תגרום לך לשנות את ההתנהגות שלך כדי להרגיש שייך אליה ולזכות באהבתה.
לא נשמע שלמדת שפר אם זה מה שהבנת משפר
או שלמדת אצל מנחה שעוותה הכל לגמרי!

שפר היא גישה מדהימה.
אמממה
יש שם דברים שלא מספיק מדויקים וצריך ראש פתוח ומספיק אינטליגנטי כדי לא לקחת את הדברים למקום של ניכור ומקומות קיצוניים של ניתוק
מסכימה עם זה שנשים עלולות לקחת את זה למקום של ניכור או התעלמות
חבל שמגישה כ”כ יפה יוצאים עיוותים כמו האמון שגורם לאימהות להפסיק לעודד ולא לזה התכוון המשורר....

וכן לוקחת בחשבון שיסכלו אותי כאן
אבל זו דעתי ואני מכירה את גישת שפר לעומק יחד עם עוד גישות אחרות מדהימות.
 
נערך לאחרונה ב:

רחלה 123

משתמש מקצוען
יש שם דברים שלא מספיק מדויקים וצריך ראש פתוח ומספיק אינטליגנטי כדי לא לקחת את הדברים למקום של ניכור ומקומות קיצוניים של ניתוק
גישה נכונה אמורה להיות מתאימה ונגישה גם לאנשים פחות חכמים.
 

הספרן

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
כתיבה ספרותית
יוצרי ai
וכן לוקחת בחשבון שיסכלו אותי כאן
אני זורק את האבן הראשונה.. שיסקלו ולא שיסכלו
אם כי במובן מסוים אפשר לפרש גם את זה, מלשון 'סכל', יחשיבו אותי לכסילה, ובמילה אחת 'יסכלו'
כמובן הערה לשונית ותו לא
 

צרצרית

משתמש מקצוען
לא נשמע שלמדת שפר אם זה מה שהבנת משפר
או שלמדת אצל מנחה שעוותה הכל לגמרי!

שפר היא גישה מדהימה.
אמממה
יש שם דברים שלא מספיק מדויקים וצריך ראש פתוח ומספיק אינטליגנטי כדי לא לקחת את הדברים למקום של ניכור ומקומות קיצוניים של ניתוק
מסכימה עם זה שנשים עלולות לקחת את זה למקום של ניכור או התעלמות
חבל שמגישה כ”כ יפה יוצאים עיוותים כמו האמון שגורם לאימהות להפסיק לעודד ולא לזה התכוון המשורר....

וכן לוקחת בחשבון שיסכלו אותי כאן
אבל זו דעתי ואני מכירה את גישת שפר לעומק יחד עם עוד גישות אחרות מדהימות.
אני לא למדתי את שפר מעולם, אבל בתור אחת שמחפשת הנחית הורים - כשאני שומעת כל כך הרבה פעמים שמסבירים שרוב האמהות לא הבינו את הגישה, עיוותו אותה והוציאה אותה מהקשרה,
בואי - זה מרתיע אותי.
בדיוק אני היחידה שאצליח לעמוד על סוד היקום?

ואגב, זה הטיעון העיקרי של תומכי שפר בכל דיון. למה?
 

מקופלת

משתמש מקצוען
שפר היא גישה מדהימה.
אמממה
יש שם דברים שלא מספיק מדויקים וצריך ראש פתוח ומספיק אינטליגנטי כדי לא לקחת את הדברים למקום של ניכור ומקומות קיצוניים של ניתוק
נניח ש90% מהאמהות אין להן ראשפתוח והן לא אינטלגנטיות.
אבל לפחות ל @y&m יש ראש פתוח ואינטלגנטי מעל לממוצע, אז אם גם היא לקחה את השיטה למקומות לא נכונים, למי כן מובנת השיטה?
 

אמא לשלוש

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
לא נשמע שלמדת שפר אם זה מה שהבנת משפר
או שלמדת אצל מנחה שעוותה הכל לגמרי!

שפר היא גישה מדהימה.
אמממה
יש שם דברים שלא מספיק מדויקים וצריך ראש פתוח ומספיק אינטליגנטי כדי לא לקחת את הדברים למקום של ניכור ומקומות קיצוניים של ניתוק
מסכימה עם זה שנשים עלולות לקחת את זה למקום של ניכור או התעלמות
חבל שמגישה כ”כ יפה יוצאים עיוותים כמו האמון שגורם לאימהות להפסיק לעודד ולא לזה התכוון המשורר....

וכן לוקחת בחשבון שיסכלו אותי כאן
אבל זו דעתי ואני מכירה את גישת שפר לעומק יחד עם עוד גישות אחרות מדהימות.
הנחיית הורים צריכה להיות מתאימה לכולם באותה מידה
גם לאינטלגנטים וגם לסכלים
ואם נשים יכולות לקחת את זה למקומות מסוכנים כנראה שהשיטה מסוכנת!
 

ERNR

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
לא התכוונתי שמי שלקח את הגישה למקום לא נכון הוא סכל
(אולי לי זה קרה עם השגיאת כתיב האומללה :))
מהכרות בעבודה עם נשים יש נשים שאכן אפ' קוראות לעצמן נפגעות שפר (ולדעתי זה די רחוק מ 90%) והן חכמות אבל אולי לקחו את הדברים קצת עם ראש בקיר...
ובמקביל יש הרבה נשים שעשו עבודה אמיתי והגיעו לחיבור אמיתי עם הילד
אבל בהחלט מסכימה שיש גישות יותר מדוייקות
 
נערך לאחרונה ב:

ברוכה תהיי

משתמש מקצוען
כשהיה את החרם על אנג'ל,
היו הרבה שניסו לטעון שזה לא כוון לגדו"י, שדברים יצאו מהקשרם, למי מזיז שלא קונים אצלם? ועוד כל מיני טענות..
והיתה טענה נגדית אחת פשוטה: יש עוד תחליפים מצוינים בשוק. למה להזדקק לכל הצידוקים המפולפלים בדווקא??

שפר לא יחידה בשוק.
אם יש כ"כ הרבה מערערים, וק"ו נפגעים, למה להזדקק דווקא אליה??
יש שיטות מאוזנות בהרבה, קשובות בהרבה, שמועברות ע"י נשים יראות שמים לא פחות משרמן, ואולי אלו לא שיטות אינסטנט עם מתכון אחיד נוסח "את האמא ואת מחליטה!!", ואולי-לפעמים- דרוש יותר זמן וסבלנות לניסוי ותעיה ובדיקה מה נכון לילד מסוים זה, ואיך זה משתלב עם תכונות ההורים והמערך המשפחתי כולו, אבל בטווח הארוך, מכל התהליך הזה, הקשר עם הילדים נבנה בצורה הרבה יותר נכונה, עמוקה ובלתי מותנית.
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
לא נשמע שלמדת שפר אם זה מה שהבנת משפר
או שלמדת אצל מנחה שעוותה הכל לגמרי!

שפר היא גישה מדהימה.
אמממה
יש שם דברים שלא מספיק מדויקים וצריך ראש פתוח ומספיק אינטליגנטי כדי לא לקחת את הדברים למקום של ניכור ומקומות קיצוניים של ניתוק
מסכימה עם זה שנשים עלולות לקחת את זה למקום של ניכור או התעלמות
חבל שמגישה כ”כ יפה יוצאים עיוותים כמו האמון שגורם לאימהות להפסיק לעודד ולא לזה התכוון המשורר....

וכן לוקחת בחשבון שיסכלו אותי כאן
אבל זו דעתי ואני מכירה את גישת שפר לעומק יחד עם עוד גישות אחרות מדהימות.
תקשיבי יקרה,
את זה אומרת כל מסונוורת שפרמן (קרדיט ל @ארבע)
בלי לדון לחכמתי ובינתי או לחכמתה ובינתה של המנחה.

התשובה לטענה הזאת פשוטה:
גישה שכ"כ הרבה לא מצליחים להעביר אותה טוב.
או לא מבינים אותה נכון.

יש לה בעיה.
והיא אולי אפילו מסוכנת.

אולי כדאי לפתוח קבוצות רק עם מבחני IQ בקבלה לקורס.
 

y&m

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
לא התכוונתי שמי שלקח את הגישה למקום לא נכון הוא סכל
(אולי לי זה קרה עם השגיאת כתיב האומללה :))
מהכרות בעבודה עם נשים יש נשים שאכן אפ' קוראות לעצמן נפגעות שפר (ולדעתי זה די רחוק מ 90%) והן חכמות אבל אולי לקחו את הדברים קצת עם ראש בקיר...
ובמקביל יש הרבה נשים שעשו עבודה אמיתי והגיעו לחיבור אמיתי עם הילד
אבל בהחלט מסכימה שיש גישות יותר מדוייקות
בנפרד תמיד כדאי לקחת בחשבון שיש נשים שההכרות שלהן עם שפרמן היא בפרספקטיבה ארוכת שנים והן כבר בתהליך פריעת הצ'ק... אחרי שבזמן האירוע הן כמוך היללו את השיטה. והן דווקא כן יודעות, וכן למדו ממנחה טובה, ויש להן פשוט מילים עם פרשנות נרחבת שבקורס עדיין לא מכירים (ולעולם לא יכירו).

זאת שיטה שעובדת.
נותנת תוצאות.
לא סתם היא מוכרת כ"כ. (לשון מכירה לא הכרות)
ולכן היא מסוכנת.

אם את מכירה את השיטה את וודאי מתמצאת בנושא של טעות: המעסיק ומאבק כח. צורת ההתמודדות עם הטעויות בשיטה, היא הרסנית מאד ובעייתית בטווח הרחוק. אם תחשבי ואת חכמה , תביני שזה בדיוק ניצול מניפולטיבי של האמא את הצורך הקיומי של הילד בהשתייכות כדי להתאים את ההתנהגות לכזו הרצויה בעיניה.

זה בדיוק במילים אחרות: אמא בתנאי.

(בעיות משמעותיות נוספת עם השיטה:
1. נטיה להעברת אחריות מהאמא לילדים באופן שלא תמיד מותאם ובצורה לא די מבוקרת.
2. חסימת קבלת רפלקציה מהסביבה לגבי התנהגות נכונה: רק את האמא רק את יודעת, מה שאת עושה תמיד יהיה טוב לילד. (ה' נתן אותו לך)
3. מי שמערער הוא תמיד לא יודע, שמע ממנחה לא טובה, עיוות, הולך ראש בקיר ועוד.
 
נערך לאחרונה ב:

ERNR

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
תקשיבי יקרה,
את זה אומרת כל מסונוורת שפרמן (קרדיט ל @ארבע)
בלי לדון לחכמתי ובינתי או לחכמתה ובינתה של המנחה.

התשובה לטענה הזאת פשוטה:
גישה שכ"כ הרבה לא מצליחים להעביר אותה טוב.
או לא מבינים אותה נכון.

יש לה בעיה.
והיא אולי אפילו מסוכנת.

אולי כדאי לפתוח קבוצות רק עם מבחני IQ בקבלה לקורס.
לא מסונוורת בכלל ...
(גילו נאות אני מדריכה אימהות בגישה אחרת שמשלבת בתוכה גם את הגישה של אדלר)
אני עדיין חושבת שבשפר יש בסיס טוב
ומסכימה עם זה שיש צורך בדיוקים נוספים
האמת היא שטעיתי שכתבתי על ראש אינטלגנטי אבל אני כן חושבת (וגם יודעת) שיש הרבה שדווקא הרוויחו המון מהגישה

אבל אולי צריך לפתוח לנושא הזה אשכול בנפרד לא נעים מהמארחת הציירת המוכשרת...
 

ליאורה ז.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הדרך בה שמעתי שמדבררים את השיטה, לטעמי היא התעללות ריגשית. אני במרכז, וכולם צריכים להתיישר סביבי. שזה כמובן גישה לא יהודית. אלא לכל אדם יש בחירה, ובכל בחירה יש תועלת ומחיר, ואז צריך להדריך "ובחרת בחיים..."
לא הצלחתי להסביר מה מפריע לי בשיטה הזו,
דבררת בדיוק את מה שהרגשתי כלפי השיטה הזו.
תודה לך!!
 

ליאורה ז.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
הני, אם הציורים שלך מעוררים כ"כ הרבה אמוציות סימן שידעת להביע אותם טוב
אולי כל חודש משהו תשימי ציורים חדשים לעוד דיון פורה, כזה..:)
מאוד מרתק ויפה לראות איך כל 1 חושב/ת אחרת.
נשמח..
 

נתנאל Art

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
איור וציור מקצועי
אני זורק את האבן הראשונה.. שיסקלו ולא שיסכלו
אם כי במובן מסוים אפשר לפרש גם את זה, מלשון 'סכל', יחשיבו אותי לכסילה, ובמילה אחת 'יסכלו'
כמובן הערה לשונית ותו לא
או "סיכול" כמו "סיכול ממוקד"..... :LOL:
 

חוחית

משתמש סופר מקצוען
אני רק מדמינת לעצמי זיקנה של אנשי שפר.
האמא יושבת על הכסא, חלשה.
הבת, מהרהרת בליבה "אני אתן בה אמון!"
"היא בטוח תצליח לקום ולהגיע למיטה, לא?"
היא לא א ו מ ר ת את זה.
היא חושבת את זה.
היא נותנת בה אמון.
נשמע לכם שפוי?

וכבר בתגובה הקודמת שלי כתבתי שתמיד בשפר יש את "האנשים שלא הבינו נכון".
רק תדמיינו לעצמכם שבמד"א היו מלמדים ככה החייאה.
לפעמים, אנשים לא מבינים איך עושים החייאה?
נשמע לכם?

מדובר כאן על חיי אדם!!!!
נפש יקרה לא פחות מגוף.
זאת שיטה הזויה שגרמה לאינסוף נזקים.
 

h.m Automation

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
אוטומציה עסקית
עימוד ספרים
יצא לכם פעם לאייר על נושא שקרוב לליבכם?
נגיד…, הילדים?
אז ככה זה נראה ;)

האיורים הוכנו עבור סדרת כתבות והדרכות בנושא חינוך ילדים (מיכל פינגבלט,)

אנא הישארו על הקו
דעתכם חשובה לנו :)

צפה בקובץ המצורף 1556652
[צפה בקובץ המצורף 1556649
צפה בקובץ המצורף 1556650

וואוו. פשוט וואוו

המבט שלי אם אפשר (אם לא דלגו להודעה הבאה)
ממש התחברתי לאיורים האלה בלי קשר לשום גישה
בעיני האיור הראשון מתאר את זה שלפעמים התחושה שהאמהות (וגם האבהות) סוגרת עלינו ומתישה מאוד. זה לא סותר את זה שהם מתוקים וחמודים והחיים שלנו
האיור השני מראה את הסיטואציה שהילד צורח סתם ככה בלי סיבה. ומה שאמא שלו לא תתן לו לא עוזר. וואי כמה שזה יכול לשגע לפעמים
האיור השלישי פשוט מושלם. הנסיכה הקטנה נמה לה בשלווה והאמא מתרוצצת ומתרוצצת
וכשהיא תקום בבוקר עוד יהיו לה טענות על מה ששמו לה בסנדוויץ'

כמה שהם מתוקים וחמודים. ככה הם מתישים לפעמים

נכתב ע''י אבא שמוציא את הילדים בבוקר...

ובקשר לכל גישות החינוך. אין לי מושג
 

RRL

משתמש מקצוען
D I G I T A L
סיפרה לי מישהי שהיא הלכה עם השיטה ממש חזק וזה הגיע למצב שהילדים שלה לא רצו להקים בתים מרוב שהיו עייפים מהחיים כי כל עול הבית נפל עליהם כי האמא נותנת בהם אמון....
הם עשו הכל כולל הכל!
כביסות, כלים, הלבשת הקטנים, הכנת האוכל, קניות, וכמובן שלקיחת אחריות על ההתמודדויות שלהם כילדים בלימודים, בחברה וכו' (אל תשכחו שילד גם מתמודד ביום יום שלו)

אני לא שוללת לגמרי אבל ברור שצריך לשלב פה מלא רגש ושכל ותבונה של אמא ולא ללכת ראש בקיר!
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

אשכולות דומים

תגובות
6
צפיות
1K

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  106  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה