משום מה העונה לדעתי קולקציה על הפנים אולי אחד שתיים נחמדלא ראיתי הבדל באיכות בין הבגדים מבזאר שטראוס לבגדים של קידישיק למשל...
ובכל זאת יש לקידישיק נהירה המונית שאני עדיין לא מצליחה להבין אותה.
לדעתי פעם היה הרבהיותר
אולי הטעם שלי השתנה לא יודעת
משום מה העונה לדעתי קולקציה על הפנים אולי אחד שתיים נחמדלא ראיתי הבדל באיכות בין הבגדים מבזאר שטראוס לבגדים של קידישיק למשל...
ובכל זאת יש לקידישיק נהירה המונית שאני עדיין לא מצליחה להבין אותה.
שימי לב:יהיה שוב. יהיו אחרים.
(לגבי קידישיק בודאות יוצרים מצג של מחסור בערב חג, או שהם באמ לא יכולים להביא כמויות כאלה. בהמשך עונה יש הכל, לפני החג קשה מאד)
אני מצליחה במכירות סוף עונה. ואני מלבישה את הילדים אותו דבר.(לא מחכה לסוף, גם 30-40 אחוז טוב)
אבל אני לא מקובעת כמו שאת רואה.
ולשלם מחירים גבוהים זה משהו שלא יעבור אצלי.
נניח היה ארוע הייתי נחנקת וקונה איזה סט. אבל מכירה לא מעט חברות (שהמצב שלהם הכלכלי לא שונה משלי עד כמה שאני יודעת) שלא יודעות לפתוח עונה בלי 2 סטים לשבת ו2 סטים לחול. לבריאות לכולם. אבל מי שרוצה אפשר לחיות אחרת.
ואז אני אומרת לעצמי שבשביל 10-15 שקל לבגד אני לא אלביש את הילדים שלי עם בגדי חורף עד שבועות...ההנחה הרגילה - מחיר מועדון - היא 17-16 אחוז מהמחיר הגבוה.
אני אישית אף פעם לא הייתי חסידה שלהם,משום מה העונה לדעתי קולקציה על הפנים אולי אחד שתיים נחמד
לדעתי פעם היה הרבהיותר
אולי הטעם שלי השתנה לא יודעת
ההנחה הרגילה - מחיר מועדון - היא 17-16 אחוז מהמחיר הגבוה.
עדיין.לא .
יוצא 10-30 שקל פחות לכל בגד.(תלוי במחיר הראשוני)
לכל מי שלא חייבת רק סטים לכל הבנות ומתאים לה שכל בת/בן לובש בגדים אחרים -
הם עושים מבצע ראשוני כזה כבר בלג בעומר ובחנוכה שזה עדיין ממש תחילת העונה מבחינת הלבישה
ויש מלאי יפה
ואם אין מX לא נורא יש מY יפה גם כן....
אבל "סטים" תואמים בהחלט קשה יותר להשיג אז.
עדיין.
בשביל 10-30שקל שווה לא לקנות בתחילת עונה? כשיש עוד את כל המידות?
אני לא אוהבת את ההנחות האלה.
אם כבר מחכה ל 50-70 אחוז.
להניע קמפיין חינוך עצמי מחדש, זו ציפייה לא מציאותית.וכאן נכנסת שאלת הבחירה האישית
האם להתאבד על הדברים הנ"ל או להחליט שאין לי משאבים לבזבז על סט לחמישה או בוגבו.
ומשאבים אין כוונתי רק כסף אלא גם זמן וכוחות.
הציפיה מגורם שלישי לנהל בחירות אנושיות לחלוטין שאינן הלכתיות ועוד בדרך של כפיה כמו תקנות היא ציפיה לא מציאותית.
זו תפיסה שמרחיקה ממנו שוב ושוב את אחד העקרונות ביהדות- בחירה חופשית שניתנה לנו מאת הקב"ה.
וכשאין בחירה, גם מתנערים מאחריות.
באיזה מקום זהיכול להיות שיש עדיין מבצעים בדולי בול.
מלכי ישראל 16 קומה שניהבאיזה מקום זה
שום קמפיין. קמפיין זה ציבורי. אני מדברת על היחידים.להניע קמפיין חינוך עצמי מחדש, זו ציפייה לא מציאותית.
דווקא תקנות מחייבות הם פיתרון מאוד מציאותי שהוכיח את עצמו בהרבה חסידויות כפי שציינתי. והמונח 'כפייה' לא נכון בהקשר הזה, גם כי נורמה חברתית היא כפייה לא פחות אגרסיבית וכשאין בחירה מתנערים מאחריות, אבל בעיקר כי התארגנות חברתית לשינוי הגיוני היא כפייה שכולם רוצים אותה.
גם אם זה לא צועד יד ביד עם האידיאל המדומה של קדושת הבחירה החופשית, בכל הדורות תוקנו תקנות הנוגעות לחיי הקהילה בכל מקום שבו היה צורך בהם, כולל איסור לקנות בזמן הפקעת שערים. גם בענייני קיום המצוות עצמם שעליהם באמת מכוונת הבחירה החופשית המדוברת במקור, יש כפייה על המצוות, לעיתים מסורה לבי"ד ולעיתים לכל אחד. כך שלא הייתי ממהר לצרף אותה כעיקר 14.
זה לא סותר, ואני לא מדבר דווקא על סטים אלא על הגבלת מחיר מקסימלי. אלו שמסוגלים להתעלם ולהתנתק מהרגלים חברתיים אקסקלוסיביים, לא מתלוננים. אבל לפי מה שנראה כאן יש הרבה שההתמודדות הזו קשה או בלתי אפשרית עבורם ובגלל זה משלמים כספים שאין להם על הלבשה - זה מצב שרצוי למנוע אותו, הצעתי רעיון שעשוי לעזור להם, וגם לאלה שנמצאים באמצע - כן מוותרים מחוסר יכולת אבל מרגישים דפוק עם עצמם.שום קמפיין. קמפיין זה ציבורי. אני מדברת על היחידים.
כ"א יעשה את בחירותיו שלו במקום לצפות שישנו בשבילו את המציאות.
סטים מעולם לא היו קדושים ואפילו לא קרוב. יש הרבה חרדים שמסתדרים יופי טופי בלעדיהם.
להגדיר אותם כמשהו שמחייב תקנות זה קצת מגוחך. זה לתת להם משקל הרבה מעבר למה שהם ראויים לו.
בקצב הזה נצטרך תקנות גם לכובע פונפון בחורף.
זה מזכיר לי אנשים שמצפים שיקימו תקנות בשביל הגבלת מחירי דיורזה לא סותר, ואני לא מדבר דווקא על סטים אלא על הגבלת מחיר מקסימלי. אלו שמסוגלים להתעלם ולהתנתק מהרגלים חברתיים אקסקלוסיביים, לא מתלוננים. אבל לפי מה שנראה כאן יש הרבה שההתמודדות הזו קשה או בלתי אפשרית עבורם ובגלל זה משלמים כספים שאין להם על הלבשה - זה מצב שרצוי למנוע אותו, הצעתי רעיון שעשוי לעזור להם, וגם לאלה שנמצאים באמצע - כן מוותרים מחוסר יכולת אבל מרגישים דפוק עם עצמם.
זה דבר שדי מתאים לארגון "יד אליעזר" שכבר עשו צעדים בשוק האולמות ופתחו את ארמונות חן בב"ב וארמונות פרידמן באשדוד ושברו את השוק במחירים שלהם שמסובסדים ע"י נגידים. ואולם חתונות זה משהו שדורש תיחזוק וסבסוד שוטף והם עושים את זה בהצלחה רבה. לפחות באולמות באשדוד.לא חושבת שזה חייב להראות ככה....
נראה לי שזה שהדבר מוגבל בזמן מאאאאאאאאאאאד ולא לכולם מותר...נוצר לחץ עצום ולא עומדים בעומס
אבל זה באמת סוג המודל הבסיסי, משהו כזה וזה מראה לי שזה מציאותי, עובדה אנשים עושים את זה רק כנראה יש להם ראש גדול יותר ממני.
יכול להיות שיש להם ספונסרים ונדבנים לזה, בחלום שלי לעשות את זה דרך קופה גדולה שאולי תוכל ותביא נדיב גדול לצורך הזה
זה לא באמת רציני להתחיל לתקן תקנות על סטים של בגדים. אין מה להשוות בכלל למחירי הדיור. בקצב הזה יתקנו גם שאסור לקנות מעדנים ביו"ח.להניע קמפיין חינוך עצמי מחדש, זו ציפייה לא מציאותית.
דווקא תקנות מחייבות הם פיתרון מאוד מציאותי שהוכיח את עצמו בהרבה חסידויות כפי שציינתי. והמונח 'כפייה' לא נכון בהקשר הזה, גם כי נורמה חברתית היא כפייה לא פחות אגרסיבית וכשאין בחירה מתנערים מאחריות, אבל בעיקר כי התארגנות חברתית לשינוי הגיוני היא כפייה שכולם רוצים אותה.
גם אם זה לא צועד יד ביד עם האידיאל המדומה של קדושת הבחירה החופשית, בכל הדורות תוקנו תקנות הנוגעות לחיי הקהילה בכל מקום שבו היה צורך בהם, כולל איסור לקנות בזמן הפקעת שערים. גם בענייני קיום המצוות עצמם שעליהם באמת מכוונת הבחירה החופשית המדוברת במקור, יש כפייה על המצוות, לעיתים מסורה לבי"ד ולעיתים לכל אחד. כך שלא הייתי ממהר לצרף אותה כעיקר 14.
ארמונות חן בבני ברק לא נסגר?זה דבר שדי מתאים לארגון "יד אליעזר" שכבר עשו צעדים בשוק האולמות ופתחו את ארמונות חן בב"ב וארמונות פרידמן באשדוד ושברו את השוק במחירים שלהם שמסובסדים ע"י נגידים. ואולם חתונות זה משהו שדורש תיחזוק וסבסוד שוטף והם עושים את זה בהצלחה רבה. לפחות באולמות באשדוד.
אין לי מושג. אני מכירה את שלושת האולמות באשדוד. הבנתי שהם מסובסדים ע"ב שוטף. כלומר שהעלות שהם לוקחים לא מכסה את ההוצאות. אין ערב ששלושת האולמות לא תפוסים. מי שהגה את הרעיון ומי שמתחזק אותו זכה אמת!!!ארמונות חן בבני ברק לא נסגר?
שמעתי משהו לאחרונה שהם לא מצליחים להחזיק את עצמם אז סוגרים.
אני לא ממש מתמצאת, כן הבנתי שבירושלים הם סגרו כבר - וזה חשבתי שבגלל שיש פחות ופחות משפחות שרוצות להתחתן בירושלים בגלל המוזיקה, אבל לא יודעת אם אני צודקת כי הבנתי שגם בבני ברק זה נסגר או הולך להיסגראין לי מושג. אני מכירה את שלושת האולמות באשדוד. הבנתי שהם מסובסדים ע"ב שוטף. כלומר שהעלות שהם לוקחים לא מכסה את ההוצאות. אין ערב ששלושת האולמות לא תפוסים. מי שהגה את הרעיון ומי שמתחזק אותו זכה אמת!!!
אני השתכנעתי. נקווה שגם אחרים.אז צריכים לבחור על מה להתפשר. על קדושת הסטים או על בגדים במחיר סביר ובתנאים אחרים (נניח בד איכותי).
דיברתי בעיקר על תקנות והגבלות על הוצאות בשמחות שבציבור החסידי יצאו מכל פרופורציה. בהרבה חסידויות הבינו שחייבים להגיד סטופ עם תקנות מפורטות וזה פשוט עבד, וכולם נהנים מזה, כי כלה שלא קיבלה גם שעון זהב לשבת וגם שעון מותג ליום חול - יודעת שאף חברה שלה לא מקבלת את שניהם. הנורמלי החדש הוא גם נורמלי אבל יותר זול.זה לא באמת רציני להתחיל לתקן תקנות על סטים של בגדים. אין מה להשוות בכלל למחירי הדיור. בקצב הזה יתקנו גם שאסור לקנות מעדנים ביו"ח.
וגם התקנות של מחירי הדיור לא חייבו את כל הציבור ולכל אחד הייתה ברירה אם לקנות במקום עם התקנות או להישאר במרכז הארץ.
אני לא פוסק הלכתי, אבל לדעתי אפשר וחייבים ובטח שיש כוח ביד בי"ד או ביד ז' טובי העיר (כמופיע בברייתא שציטטתי בספוילר).א"א לאסור משהו למי שכן יש לו עם כל החמלה על מי שאין לו.
מסכימה איתךזה מזכיר לי אנשים שמצפים שיקימו תקנות בשביל הגבלת מחירי דיור
כשהם רוצים רק עד קומה שלישית , בשכונת רמות וליד הכולל שלהם
אין כזה דבר. אי אפשר לשבת ולחכות שאנשים יבחרו בשבילנו ועוד יסדרו לנו את כל התנאים
גם סטים, גם תחילת עונה, גם מחיר סביר.
החיים הם פשרה במקרים רבים.
אז צריכים לבחור על מה להתפשר. על קדושת הסטים או על בגדים במחיר סביר ובתנאים אחרים (נניח בד איכותי).
הייתי שם היום סחורה עדכנית, המחירים די זהים לשאר הרשתות היא אמרה שהוא לא נותן לה להוריד מידי מחירים יש פריטים שזולים בכמה שקלים ויש עודפים מהחורף בזול.מדובר בסחורה העדכנית של בלו ווייב?
או עונות קודמות?
אין לי מושג. אני מכירה את שלושת האולמות באשדוד. הבנתי שהם מסובסדים ע"ב שוטף. כלומר שהעלות שהם לוקחים לא מכסה את ההוצאות. אין ערב ששלושת האולמות לא תפוסים. מי שהגה את הרעיון ומי שמתחזק אותו זכה אמת!!!
הדוגמא של יד אליעזר מעודדת אותי - שדבר כזה כן הגיוני ומציאותיאני לא ממש מתמצאת, כן הבנתי שבירושלים הם סגרו כבר - וזה חשבתי שבגלל שיש פחות ופחות משפחות שרוצות להתחתן בירושלים בגלל המוזיקה, אבל לא יודעת אם אני צודקת כי הבנתי שגם בבני ברק זה נסגר או הולך להיסגר
בגלל שזה כבר מידי קשה להחזיק את זה. אבל אני לא בטוחה במאה אחוז שזה נכון.
מה שכן, גם להם היו (לא יודעת מה בשנים האחרונות) הרבה תקנות וחוקים מי יכול לזכות להיכנס להגרלה על האולם
וזה לגמרי בסדר בעיני, כי אני חושבת שבלי זה זה היה ממש לא פיר, אבל זה רק מראה שדברים כאלה לא יכולים להיות לא 'פרוטקציונרים'
ועוד שאולם זה הרבה הרבה הרבה יותר קל מתלחזק מכירת בגדים בסדר גודל...
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: