עזרה מי המאייר שירים את הכפפה ויצייר קריקטורה על ה'מרחב הקולי'?

  • פותח הנושא od
  • פורסם בתאריך

od

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
היום פרסם החינוך העצמאי שורות אלו:"לעת הזו – חובה לשוב למעגלי הלמידה מרחוק, במרחבים הקוליים העשירים בתוכן לימודי וחינוכי ובעזרת פיתוחים רבים מהחודשים האחרונים וכלים רבים העומדים לרשות הצוותים".

כמורה, אני יודעת כמה המרחבים הקוליים עשירים. כאמא - אני יודעת כמה מעט נוזל מהעושר הזה לתוך האוזנים של הילדים.

זה לא התחום שלי, אבל אולי קריקטורה טובה תציג את המציאות הכואבת הזו.
ומשם הדרך לפתרון שהוא לא מרחב קולי, תהיה מהירה יותר.

ישר כח!

נ.ב. אם יש, אשמח לשיתוף.
 
נערך לאחרונה ב:

Pencil

משתמש מקצוען
איור וציור מקצועי
צילום מקצועי
עריכה והפקת סרטים

לא כמו כולם

משתמש מקצוען
היום פרסם החינוך העצמאי שורות אלו:"לעת הזו – חובה לשוב למעגלי הלמידה מרחוק, במרחבים הקוליים העשירים בתוכן לימודי וחינוכי ובעזרת פיתוחים רבים מהחודשים האחרונים וכלים רבים העומדים לרשות הצוותים".
איזה פיתוחים הוסיפו? מעניין.
 

od

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
בהחלט איור מוצלח!
מתאר את המצב בסוף תש"פ, (לפי היומן של המורה)

רק עכשיו בחלוף עוד כמה חודשים, המצב לא השתפר... בלשון המעטה, בשני צדדי הקו.
 

צליל קסום

משתמש פעיל
סאונד והפקות אולפן
מה עוזר לכם הציורים????
הקווים האלו נתקעים כל הזמן
הילדות מתוסכלות
רק היום הבנות שלי התקשרו כמעט 100 פעמים והקו לא שיתף פעולה
הבנות של גיסתי בשכונה התקשרו למעלה מ200 פעמים
ממה התלהבתם
 

שני.ס

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
זה הולך ככה:
שיעור במרחב הקולי- לבנות כיתה א' אמור להיות שיעור של 25 דקות
בפועל זה הרבה יותר:
"להוציא חוברת קריאה" הילדה מקישה 5- לעצור את ההקלטה כדי להוציא חוברת, מוציאה חוברת מקישה 5- להמשך
לפתוח בעמוד 10 ושוב מקישה 5 פותחת בעמוד 10 ומקישה 5 להמשך
בואו נקרא יחד ב ג פ ר (מקישה 5, "אמא" איפה זה? מה היא אמרה? מקישה 5)
יופי בנות ועכשיו לפתוח את הפה לתנועת קמץ: ב א ל
ועכשיו לכתוב בעמוד 10, לעבור על הקווים ולהמשיך (מקישה 5 הולכת להגיד לאמא )
"אמא, כמה לכתוב?" הולכת חוזרת מדברת משחקת עד שאני שואלת: את לא באמצע שיעור? והילדה: אה, כן....

וסצנה אחרת "אמא, לחצתי על משהו והשיעור חזר להתחלה" :eek:
"אוי, זה התנתק לי":confused:
ועוד כל מיני תקריות כאלה....

אז איך עוברת עליכם הלמידה במרחב הקולי?
 

רפאל הררי

משתמש רשום
באזור מגורינו פתחו מסגרת למוד לילדים באופן פרטי עם רבס שאין להם כרגע עבודה, ממתקים ופרסים לתגבור וככככככככולם מרוצים גם ההורים וגם הילדים, כמו שצריך לקנות מכשירי החייאה פרטיים צריך להשיג חמצן [ תורה ] באופן פרטי....
מחפשים מערות וסביבונים היכן להתחבא.... מעינא בישא
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכד

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יְהוָה שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יְהוָה שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יְהוָה עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ:
נקרא  10  פעמים

לוח מודעות

למעלה