רכבים מידע על רכב להשכרה שאפשר להיכנס איתו לאוקראינה

eh

משתמש פעיל
דרך האתר של החברה אפשר לקנות ביטול השתתפות אמיתי בלי פיקדון אחרת זה עם פיקדון!
 

חם בלב

משתמש חדש
אבל בחברה זה עולה כ75 יורו ליום ובסוכנוניות זה 150 דולר ל5 ימים
 

איזהו

משתמש מקצוען
עימוד ספרים
עריכה תורנית
יש למישהו מידע
נסעתי עם הסעה, והנהג טען (מראש) שהוא חייב ע"פ חוק, לכל 12 שעות, 8 שעות מנוחה, הוא טען שהרכב נעול טכנית ואינו יכול לזוז ממקומו לפני 8 שעות.
האם זה אכן חוק גורף?, האם יש אחרים שכן יסעו יותר?
כמו"כ באיזה מדינות החוק הזה? (אני הייתי בהונגריה, האם זה גם בפולין ועוד?)
 

די לקשקש

משתמש חדש
הכן זה בחוק היבש אבל וזה אבל גדול אם אתה נוסע דרך חברה מסודרת לדוגמא פייכלה אז זה לא קיים יש להם קומבינה לעקוף את זה וגם בנהג פרטי אפשר לסכם מראש( שנה שעברה נסענו מי אומן לבודפשט דרך פייכלה שעה לפני שמגעים לשדה הוא עוצר ואומר שאסור לו להמשיך וכ'ו התקשרנו ליצחק אוחיון ואחרי שתי דקות הוא המשיך ליסוע כאלו לא קרה כלום )
נ.ב. מנסיון רב שנים לא משלמים מראש אף פעםםם לא משנה מי ומתי
 

3524

משתמש מקצוען
הנהגים מנצלים את החוק הזה היטב. יצא לנו פעם לנסוע קבוצה באוטובוס שכור, ובפאתי העיר רבע שעה לפני ההגעה לשדה התעופה הנהג 'נזכר' שכבר אסור לו לנהוג וצריך התרעננות. היה מוכן לוותר על ההתרעננות רק אם נוסיף לו אלף דולר, או שנפסיד את הטיסה. גוי, מה לעשות?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק כז

א לְדָוִד יְהוָה אוֹרִי וְיִשְׁעִי מִמִּי אִירָא יְהוָה מָעוֹז חַיַּי מִמִּי אֶפְחָד:ב בִּקְרֹב עָלַי מְרֵעִים לֶאֱכֹל אֶת בְּשָׂרִי צָרַי וְאֹיְבַי לִי הֵמָּה כָשְׁלוּ וְנָפָלוּ:ג אִם תַּחֲנֶה עָלַי מַחֲנֶה לֹא יִירָא לִבִּי אִם תָּקוּם עָלַי מִלְחָמָה בְּזֹאת אֲנִי בוֹטֵחַ:ד אַחַת שָׁאַלְתִּי מֵאֵת יְהוָה אוֹתָהּ אֲבַקֵּשׁ שִׁבְתִּי בְּבֵית יְהוָה כָּל יְמֵי חַיַּי לַחֲזוֹת בְּנֹעַם יְהוָה וּלְבַקֵּר בְּהֵיכָלוֹ:ה כִּי יִצְפְּנֵנִי בְּסֻכֹּה בְּיוֹם רָעָה יַסְתִּרֵנִי בְּסֵתֶר אָהֳלוֹ בְּצוּר יְרוֹמְמֵנִי:ו וְעַתָּה יָרוּם רֹאשִׁי עַל אֹיְבַי סְבִיבוֹתַי וְאֶזְבְּחָה בְאָהֳלוֹ זִבְחֵי תְרוּעָה אָשִׁירָה וַאֲזַמְּרָה לַיהוָה:ז שְׁמַע יְהוָה קוֹלִי אֶקְרָא וְחָנֵּנִי וַעֲנֵנִי:ח לְךָ אָמַר לִבִּי בַּקְּשׁוּ פָנָי אֶת פָּנֶיךָ יְהוָה אֲבַקֵּשׁ:ט אַל תַּסְתֵּר פָּנֶיךָ מִמֶּנִּי אַל תַּט בְּאַף עַבְדֶּךָ עֶזְרָתִי הָיִיתָ אַל תִּטְּשֵׁנִי וְאַל תַּעַזְבֵנִי אֱלֹהֵי יִשְׁעִי:י כִּי אָבִי וְאִמִּי עֲזָבוּנִי וַיהוָה יַאַסְפֵנִי:יא הוֹרֵנִי יְהוָה דַּרְכֶּךָ וּנְחֵנִי בְּאֹרַח מִישׁוֹר לְמַעַן שׁוֹרְרָי:יב אַל תִּתְּנֵנִי בְּנֶפֶשׁ צָרָי כִּי קָמוּ בִי עֵדֵי שֶׁקֶר וִיפֵחַ חָמָס:יג לוּלֵא הֶאֱמַנְתִּי לִרְאוֹת בְּטוּב יְהוָה בְּאֶרֶץ חַיִּים:יד קַוֵּה אֶל יְהוָה חֲזַק וְיַאֲמֵץ לִבֶּךָ וְקַוֵּה אֶל יְהוָה:
נקרא  5  פעמים

אתגר AI

מנדלה במטבח • אתגר 53

לוח מודעות

למעלה