אף אחד לא בא להתלנון או להתרעםהחוסר היגיון הזה של אנשים, זה פשוט לראות ולהשתאות.
יש כאן אדם, שהקים יוזמה לשם שמים, ללא מטרות רווח.
אתם לא משלמים לו על זה כלום, והוא גם לא מבקש כלום.
יש לו שיטת עבודה מסויימת, לפי האידיאולוגיה שהוא מאמין בה.
ואתם באים בדרישות, בטענות, ואולי אפילו קצת בכעס ובעצבים.
על מה? על זה שהוא לא מיישר קו עם ההבנה שלכם, עם הצרכים שלכם, עם הרצונות שלכם.
ואתם הרי מבינים שא"א להתרעם על מישהו שאתם לא משלמים לו, אז הטענה המגוחכת החדשה היא: אין לי בעיה שיקח כסף, אדרבה, קח כסף ותעשה כמו שאני רוצה.
סליחה?! למה אתם לא מתלוננים עלי שאני לא לוקח ממכם כסף ועושה מה שאתם רוצים?
אני חייב לכם משהו?! הוא חייב לכם משהו?!
הא למה זה דומה? למי שהכניס אורח לתוך ביתו, והאורח בא בתלונות על טיב המאכלים וטעמם, ענה לו בעה"ב: סליחה, זה מסעדה פה?! אתה אורח שלי ואני מחליט מה להגיש! ענה לו האורח: אדרבה, קח כסף ותכין אוכל לפי התפריט שלי!
כך בדיוק מתנהגים אותם המתלוננים.
זה לא אומר שהכל טוב, זה לא אומר שאין מה לשפר.
אבל כל ההצעות לייעול מוכרחות להירשם ולהיאמר בצורה כזו של הצעה לייעול, או בקשה מהמנהלים.
לא כטרוניה, כזעקה.
אף אחד, אבל אף אחד, לא חייב לכם כלום.
סליחה על הטון והווליום, מה לעשות שזה זועק כך.
יש שיטת סינון ששמה נטפרי הויא מתאימה להרבה אנשים ולעומת זאת יש עוד קבוצה של אנשים
שלה הסינון הנ"ל לא מתאים והם מחפשים סינון שנותן יותר אופציות
אין שום סיבה לכעוס על אדם שהשיטה הזו לא מתאימה לו
לדעתי זה דבר שאמור להיות ברור לא כל מה שמתאים לאדם מסוים מתאים גם לשכן שלו..
לצערי כיום יש מבחר מאוד מצומצם של חברות שנותנות סינון טוב ואיכותי
והן לא נותנות מענה להרבה דברים שאנשים זקוקים להם ברשת
התלונה על נטפרי היא דוקא בגלל השירות הטוב שלהם
שבגללם אנשים רוצים להשתמש בשירותים שלהם אבל כאמור עם יותר אופציות ועם פחות מגבלות