יש ביקוש מאוד מאוד גדול אפילו למילוי מקום (בדרך כלל)שזה אומר שיש מחסור או שאין?
היום לא מחר כןבלי להזיז אצבע או לשנות חומרי לימוד/פיקוח.
מאוד מעניין אותי אם יש מי שיכול להשכיל אותי בעניין.
הנושא כאן הוא תשלום טוב למורים/מלמדים ותפקוד של התלמוד תורה.תפרידי בין שילוב לימודי חול.
לבין תנאים גשמים נאותים ללימודים (קודש). ושכר נאות ומתגמל לאנשי החינוך.
זה שני נושאים שממש לא צריך לערבב אותם.
למה מונח לי בראש שההיצע גובר על הביקוש שיש הרבה מורות ואין מספיק עבודה לכולן?יש ביקוש מאוד מאוד גדול אפילו למילוי מקום (בדרך כלל)
לימודי חול. תוספת לימודי קודש שלא נלמדים בבוקר (בחלק מהכיתות)דיברו פה על לימודי אחרי הצהריים בחידרים, על מלמדים שעובדים מעל שעות. תחכימו אותי מה לומדים אחרי הצהריים בחידרים?
בבקשה - התייחסות...למה מונח לי בראש שההיצע גובר על הביקוש שיש הרבה מורות ואין מספיק עבודה לכולן?
טעיתי אתה בטוח??
באשדוד אפשרי גם בבני ברק לA7696011 תודהבאיזה עיר????
אני באופן אישי מכיר מספר חיידרים שמחפשים
אין מחסור במורות, עדיין. בערים הגדולות יש עודף גדול ומלחמה על כל בדל משרה.האם יש חוסר במורות בציבור החרדי?
או שהביקוש גובר על ההיצע?
כנ"ל גם בסייעות לגנים ומלוות הסעות....
תודה לכל העונים!
לימודי חולדיברו פה על לימודי אחרי הצהריים בחידרים, על מלמדים שעובדים מעל שעות. תחכימו אותי מה לומדים אחרי הצהריים בחידרים?
בתלמוד תורה של הבן שלי, יש למלמדים יום חופשי, ויש מלמד מחליף קבוע. ברגע שזה מלמד קבוע, זה כבר לא יום שהולך לפח...זה לא טענה שלהביא לילדים ממלא מקום לא יפה להגיד
אבל הלך להם יום לפח
בבני ברק דרך העירייה עצמה - מאד קשה להשיג עבודה קבועה.גננות נראה שמתחיל להתהוות מחסור קל שמתבטא יותר ברמה האנושית של הפונות לתחום.
מלוות יחסית קשה למצוא, כי הרווח הוא יחסית גדול לשעהסייעות ומלוות-לא יודעת. מדובר בעבודות שאינן דורשות הכשרה אז השוק מאוד שונה.
באמת ? איפה ?בתלמוד תורה של הבן שלי, יש למלמדים יום חופשי, ויש מלמד מחליף קבוע. ברגע שזה מלמד קבוע, זה כבר לא יום שהולך לפח...
ישנה מגמה של התמעטות עובדי הוראה.אין מחסור במורות, עדיין. בערים הגדולות יש עודף גדול ומלחמה על כל בדל משרה.
גננות נראה שמתחיל להתהוות מחסור קל שמתבטא יותר ברמה האנושית של הפונות לתחום.
סייעות ומלוות-לא יודעת. מדובר בעבודות שאינן דורשות הכשרה אז השוק מאוד שונה.
חושבים שגונבים מהמדינה הציונית.לא יאמן שאנחנו כציבור מאפשרים למציאות הזאת להמשיך,
המציאות של עושק עובדי ההוראה החרדים - הן הגברים והן הנשים - היא מציאות שפוגעת בנו בצורה הכי פנימית ועמוקה יותר מכל גזירה כזו או אחרת של אנשים מבחוץ (כן, אפילו יותר מגזירת החד-פעמי שהבטאונים החרדים לא הפסיקו לזעוק עליה)
המחירים שאנחנו משלמים הם מחירים שפוגעים בציפור הנפש של כולנו -
בין אם מדובר במורים עצמם - שמי שרוצה להשתכר נורמאלי חייב לצאת מחוץ לגבולות המגזר,
ובין אם מדובר בילדים שלנו - שמקבלים מורים עשוקים, שאין ספק, מושפעים מזה ולא לטובה.
ועדיין לא נגעתי בתופעת העושק של החוגים שמגיעים לילדים שלנו לדוגמא בצהרונים,
בדקו ודווחו - כמעט ואין חיידרים שנותנים לילדים את החוגים המגיעים להם, הכל נכנס לכל מיני כיסים פרטיים,
ההתנהלות הזאת היא התנהלות שמתאימה למגזר שאין בו דין ואין בו דיין, לא רוצה לחשוב שלשם הגענו.
איבדנו את המוסריות, איבדנו את הבין אדם לחבירו,
חברה שמאפשרת למיינסטרים השלט לעשות ככל העולה על רוחו, היא חברה שאיבדה את הכוון.
מדברת ממקום כואב, וקצת חסר אונים לנוכח המציאות ההרסנית.
זה תתמ"ד, לא יודעת אם זה קיים בתלמודי תורה חרדים. רק שזו הכוחה שאפשר לתת למלמד יום חופשי בלי לפגוע במשמעת בכיתהבאמת ? איפה ?
בעיני גם ילד שידע אנגלית ומתמתיקה זה שיפור גדול מאד
אולי כדאי לשאול את גדולי ישראל בעצמם?האם השילוב הוא כה גרוע במתכונת שכמובן תהיה תחת ברכתם והסכמתם של גדו"י
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
התחלות חדשות
פותחים שנת לימודים בפרוג!
פותחים את שנת הלימודים בפרוג עם מקצועות מתקדמים וחדשנים שיפתחו לכם דלתות בעולם התעסוקה!
ההרשמה בעיצומה!
23.09
כ' אלול
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
23.09
כ' אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
24.09
כ"א אלול
השקה חגיגית!
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
29.09
כ"ו אלול
פתיחה מסלול:
עימוד ספרי קודש
מסלול תורני
29.09
כ"ו אלול
פתיחת מסלול:
עיצוב ואדריכלות פנים
מלגות גבוהות!
29.09
כ"ו אלול
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
26.11
כ"ה חשוון
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
תהילים פרק צח
א מִזְמוֹר שִׁירוּ לַיי שִׁיר חָדָשׁ כִּי נִפְלָאוֹת עָשָׂה הוֹשִׁיעָה לּוֹ יְמִינוֹ וּזְרוֹעַ קָדְשׁוֹ:ב הוֹדִיעַ יי יְשׁוּעָתוֹ לְעֵינֵי הַגּוֹיִם גִּלָּה צִדְקָתוֹ:ג זָכַר חַסְדּוֹ וֶאֱמוּנָתוֹ לְבֵית יִשְׂרָאֵל רָאוּ כָל אַפְסֵי אָרֶץ אֵת יְשׁוּעַת אֱלֹהֵינוּ:ד הָרִיעוּ לַיי כָּל הָאָרֶץ פִּצְחוּ וְרַנְּנוּ וְזַמֵּרוּ:ה זַמְּרוּ לַיי בְּכִנּוֹר בְּכִנּוֹר וְקוֹל זִמְרָה:ו בַּחֲצֹצְרוֹת וְקוֹל שׁוֹפָר הָרִיעוּ לִפְנֵי הַמֶּלֶךְ יי:ז יִרְעַם הַיָּם וּמְלֹאוֹ תֵּבֵל וְיֹשְׁבֵי בָהּ:ח נְהָרוֹת יִמְחֲאוּ כָף יַחַד הָרִים יְרַנֵּנוּ:ט לִפְנֵי יי כִּי בָא לִשְׁפֹּט הָאָרֶץ יִשְׁפֹּט תֵּבֵל בְּצֶדֶק וְעַמִּים בְּמֵישָׁרִים: