על ראשון ראשון ועל אחרון אחרון
1. משום מה אתה נראה נעול על מסלול קיים של אוטובוס מסוים ולפי התכנית רמה ד' מקבלת קווים נפרדים לנסיעות בינעירוניות, ואם נניח שלא יהיה קוים נפרדים אזי לא משנה אם יהיה יציאה ישירה מרמה ד או לא (והיא תשאר במצב הקיים כמו שהיא היום) אזי הם יסעו דרך רמה ג' או ב' דהיינו דרך נהר הירדן או שאר מראין בישין.
2. אפשר לצאת מרמה ד' בדרך יחסית קצרה. יציאה מהשכונה דרך האמוראים ולא משנה לאיזה כיוון משם פונים לזכריה הנביא משם פונים לנחל נובע ומשם לכביש 38 (יחסית מהר).
3. למה להרחיק עד מעפילי אגוז יש בדרך עד לשם כמה יציאות יותר קרובות (ל-8355 או ל-38).
לגבי ההודעה השניה.
1. אני לא תושב בית שמש. אבל אני כל החיים גרתי בירושלים במקומות קצת יותר בעייתיות (בלשון המעטה) בנושא של פקקים והיום אני גר בבני ברק ששם דרך שלוקח בלילה כ-10 עד 15 דקות ביום זה לוקח בין 40 ל- 60 דקות בלי הגזמות.
2. אין לי רכב פרטי וגם לאבי אין רכב פרטי, כל חיי התניידתי בתח"צ.
3. אני גם נוסע לעבודה כל יום אמנם פחות ק"מ ממך אבל יחסית למרחק הדרך לוקח המון זמן.
יש דברים שעד שלא מרגישים אי אפשר אפי' לדמיין אותם.
אני לא מעוניין (מנסיון חיים).
א. שהכביש מתחת לבית שלי יהיה כביש בינעירוני צר.
ב. שהכביש מתחת לבית שלי יוגדר ככביש דמים.
ג. לשמוע כל יומיים על עוד תאונה ברחוב שאני גר.
ד. שהכביש מתחת לבית שלי יהיה קיצור דרך לכל אלו שהוויז ישלח אותם לשם. זה מייצר המון רעש, פיח, פקקים, תאונות,ושאר מראין בישין בכל שעות היממה אפי' ב-4 ו-5 לפנות בוקר.
ככל הנראה אתה לא מכיר את התופעה. זה צובר תאוצה ונהיה יותר גרוע ויותר גרוע מיום ליום. עד לפני כמה שנים משרד התחבורה וחברות התכנון כבישים לא התייחס לעניין הזה, עד שקמו אנשים באיזה מושב בדרום (אם אני לא טועה), שהמושב שלהם הפך לכביש בינעירוני לכל דבר ועניין כי הוויז מצא קיצור דרך המושב שלהם, והם התחילו להשתולל שיכירו בתופעה (אגב הם נלחמו בזה גם משפטית). היום כבר מתייחסים לזה ולא בחינם.
תבדוק קצת את הנושא וגם אתה תגיע לתובנות אחרות