בבתי ספר בציבור הכללי (וגם בד"כ בממ"ד) כיתות א-ו שייכות לבי"ס יסודי, וכיתות ז-ח מצורפות לט-יב.אם היא אם- אז 23.
שאלה ליודעות-
האם בבתי ספר בציבור הכללי בהם כתות ז-ח' הן חטיבת ביניים- המורים מלמדים אותו מס' שעות כמו המורים של א'ו?
כמה הם עובדים?
חשוב מאד לשמוע מבעלת נסיום אם בכלל יש לנו קייס בסיפור הזה
לא חושבת שניתן להסיק מסקנות מרחיקות לכת כאלו על בסיס נתון בודדבעניין השמועות על עוז לתמורה בכיתות ז-ח,
נראה שלמורות חדשות עדיף אופק חדש, בדקתי ביוניק- אופק דרגה 1 ותק 1 100% משרה 9100, בעוז כנ''ל 7900.
בדקתי. בבתי ספר יסודיים בממ"ד שהם מא-ח, גם בכיתות ז-ח עובדים לפי מבנה שבוע עבודה של יסודי, ככה שזו לא אפלייה של הציבור החרדיבבתי ספר בציבור הכללי (וגם בד"כ בממ"ד) כיתות א-ו שייכות לבי"ס יסודי, וכיתות ז-ח מצורפות לט-יב.
במקומות כאלו מבנה שבוע העבודה של המורים בז-ט הוא של חט"ב, כלומר 23 שעות פרונטליות למשרה מלאה, ולא 26.
יש מעט בתי ספר יסודיים (בעיקר בממ"ד) בהם לומדים מא-ח, יכולה לברר איך זה הולך שם (מכירה מי שמלמד במקום כזה)
גם אשתי מלמדת בממ"ד ז-ח כמו יסודיבדקתי. בבתי ספר יסודיים בממ"ד שהם מא-ח, גם בכיתות ז-ח עובדים לפי מבנה שבוע עבודה של יסודי, ככה שזו לא אפלייה של הציבור החרדי
נשמע שיש הרעת תנאים החל מהשנה במקדם ההמרה, אבל אם אני מבינה נכון היא לא שונה בין החרדי והממ"ד.גם אשתי מלמדת בממ"ד ז-ח כמו יסודי
השאלה היא האם כאשר עושים המרה המקדם הוא יותר גבוה?
פגשת את המיעוט.עוז לתמורה זה מאד משתלם
המורות שם מאד מרוצות
בעוז אין דרגות!בעניין השמועות על עוז לתמורה בכיתות ז-ח,
נראה שלמורות חדשות עדיף אופק חדש, בדקתי ביוניק- אופק דרגה 1 ותק 1 100% משרה 9100, בעוז כנ''ל 7900.
תלוי באיזה בי"ס הן עובדות.פגשת את המיעוט.
לרובן זו הרעת תנאים ופגיעה באחוזי המשרה.
במה זה מגיע לידי ביטוי הרעת תנאים?נשמע שיש הרעת תנאים החל מהשנה במקדם ההמרה, אבל אם אני מבינה נכון היא לא שונה בין החרדי והממ"ד.
דיברתי על מתחילות ללא ותק וגמוליםב
בעוז אין דרגות!
תבדקו לפי אחוזי משרה, וותק וגמולים.
(בוז אפשר יותר גמולים-והערך שלהם עלה עכשיו!)
לפי החוזר לבעלויות לתשפ"ד, נשמע שלמורי ז-ח בבתי ספר יסודיים התוספת של 12.5% למקדם ההמרה היא על מקדם של יסודי, וחא של חט"ב כפי שהיה בעברבמה זה מגיע לידי ביטוי הרעת תנאים?
מה המקור?לפי החוזר לבעלויות לתשפ"ד, נשמע שלמורי ז-ח בבתי ספר יסודיים התוספת של 12.5% למקדם ההמרה היא על מקדם של יסודי, וחא של חט"ב כפי שהיה בעבר
יש מקורות כאן אחורה לכל הענין ונספחיומה המקור?
מפורש בדפי התשובות של החינוך העצמאילפי החוזר לבעלויות לתשפ"ד, נשמע שלמורי ז-ח בבתי ספר יסודיים התוספת של 12.5% למקדם ההמרה היא על מקדם של יסודי, וחא של חט"ב כפי שהיה בעבר
אני עובדת גם באופק וגם בעוזפגשת את המיעוט.
לרובן זו הרעת תנאים ופגיעה באחוזי המשרה.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
פתיחת
קורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קיט ר'
קנג רְאֵה עָנְיִי וְחַלְּצֵנִי כִּי תוֹרָתְךָ לֹא שָׁכָחְתִּי:קנד רִיבָה רִיבִי וּגְאָלֵנִי לְאִמְרָתְךָ חַיֵּנִי:קנה רָחוֹק מֵרְשָׁעִים יְשׁוּעָה כִּי חֻקֶּיךָ לֹא דָרָשׁוּ:קנו רַחֲמֶיךָ רַבִּים יי כְּמִשְׁפָּטֶיךָ חַיֵּנִי:קנז רַבִּים רֹדְפַי וְצָרָי מֵעֵדְוֹתֶיךָ לֹא נָטִיתִי:קנח רָאִיתִי בֹגְדִים וָאֶתְקוֹטָטָה אֲשֶׁר אִמְרָתְךָ לֹא שָׁמָרוּ:קנט רְאֵה כִּי פִקּוּדֶיךָ אָהָבְתִּי יי כְּחַסְדְּךָ חַיֵּנִי:קס רֹאשׁ דְּבָרְךָ אֱמֶת וּלְעוֹלָם כָּל מִשְׁפַּט צִדְקֶךָ: