מורות בחינוך העצמאי

חי 523

משתמש פעיל
איזה שעת התנדבות היה עד היום בנוסף לתפילה?
מה שידוע לי וגם מה שראיתי בתביעות זה על שעת התנדבות תפילה שזה אחד, תרומה ותנאים למ"מ
במצבת שעות היה שעת למידה שהיא התנדבות, אם למורה היו 17 שעות בתלוש בפועל עבדה 18 שעות, ובנוסף גם היתה שעת תפילה שעל זה לא קבלה שום תמורה למשל להיות בכיתה מ8 עד 9:20 נחשב שעה אחת וגם על זה יש תביעה,
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
אין לי מושג על זה, לפחות לא על איפה שקשור למקום העבודה שלי
ויש 4 תביעות שתים על שעת התנדבות
 

חי 523

משתמש פעיל
אין טעם סתם להתוכח, עיינו שם, לנו היה גם תפילה חינם וגם עוד שעת עבודה חינם
 

מדיה ואתרים

בניה , עריכה ועיצוב
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
D I G I T A L
גם אם שעות שהיה זה חוקי זה רק לעזור בביה"ס
ולא להכנס לכיתות בשום אופן
כמו"כ כל המורות עם תקן חדש קיבלו מכתב פיטורין אם לא יהא שעות בשבילם וזה חוקי כמובן עד שנתים מקבלת התקן
מה עדיף למורה ? ללכת להיות הספרנית בשעתיים האלו במקום ללמד ?
וזה מה שבתי ספר הולכים לעשות עכשיו
רוב המורות יעדיפו ללמד את השעת התנדבות - במקום למצוא את עצמם אחראיות על ניקיון בית הספר
החלפת ניירות וכ'...
 

חוחית

משתמש סופר מקצוען
מה עדיף למורה ? ללכת להיות הספרנית בשעתיים האלו במקום ללמד ?
וזה מה שבתי ספר הולכים לעשות עכשיו
רוב המורות יעדיפו ללמד את השעת התנדבות - במקום למצוא את עצמם אחראיות על ניקיון בית הספר
החלפת ניירות וכ'...
אם הן תהיינה פריאריות-בהצלחה.
 

פייגי לוי

משתמש רשום
אין טעם סתם להתוכח, עיינו שם, לנו היה גם תפילה חינם וגם עוד שעת עבודה חינם
מצטרפת. גם אנחנו כך.
עדיין לא הבנתי:
1. האם שעות השהיה הן חוקיות גם בעולם הישן שבו אנחנו נמצאות?
2. האם הן באמת מגולמות בשכר? איך אני בודקת את זה?
3. סליחה על הבורות, אבל מה זה תביעה ייצוגית? שישלמו עכשיו רטרו לכל המורות את השעות שעבדו בהתנדבות?
 

חי 523

משתמש פעיל
שעות שהיה
עיינתי באתר של משרד החינוך
סיכום הדברים:
1. שעות שהיה פירושן, שעות שעו"ה חייב לשהות בבית הספר מעבר לשעות הפרונטליות,
2. בשעות אלו יבצע משימות כגון שיחות עם הורי תלמידים, ארגון חומרי למידה ועוד.
3. עו"ה משולם על שעות אלה בתוך השכר המשולב.
4. חלון או דלת , פירושו שעה פנויה בין השעות של המערכת, שעליהן העו"ה אינו משולם.
5. לפי ההסכם האמור , שעות השהיה אמורות להיות משולבות בשעות של החלונות, כדי שלא להקשות על המורה,

ציטוטים קצרים ממה שכתוב שם

1.17 תוספת שכר בגין שהייה
1.17.0 הקדמה‏
בתאריך ה - 26 במאי 1981 נחתם הסכם קיבוצי בין ארגוני המורים וממשלת ישראל
שעיקריו מובאים בזאת:......

1.17.1 שעות שהייה
1 עובדי הוראה במשרה מלאה ישהו במוסדות החינוך השונים, לצורך פעילות חינוכית בין
כותלי המוסד החינוכי, שתי שעות שבועיות בנוסף על מספר השעות המתחייב ממשרתם
על-פי ההסכמים החלים עליהם כיום וזאת מבלי לפגוע בהגדרת מספר השעות למשרה של
עובדי ההוראה החלה כיום לפי ההסכמים הקיימים.

ד. שעות השהייה של עובד ההוראה ישובצו במערכת שעות עבודתו כך, שמשך השהייה
הנוספת האמורה במוסד החינוכי לא יפחת משעה אחת בכל פעם.
לשם כך יצורפו, במקרה הצורך, 2 חצאי שעות, שצריכות להינתן כל שבוע - לשעה
אחת שלמה, שתינתן אחת לשבועיים.
מספר השעות השבועיות הפנויות ("חלונות", "דלתות") של עובדי ההוראה יישאר
כפי שהיה מקובל עד כה, ובמסגרת זו ישובצו שעות השהייה.
עובדי הוראה שאין
להם שעות פנויות במערכת ועובדי הוראה המעוניינים בכך - ישובצו שעות השהייה
שלהם כפי שיוסכם בינם לבין מנהל המוסד.

1.17.2 הוראות ביצוע‏
תוכן הפעילות בשעות השהייה
כדי להסיר ספק נקבע כי שעות השהייה לא תשמשנה למילוי מקום או לעבודת
הוראה אחרת
או להשגחה על תלמידים או לשיעורי עזר. כמו כן לא תבואנה במקום
תפקידים קיימים להם הוקצו בעבר שעות תקן ו/או גמול תפקיד.
עובד הוראה לא יידרש להקדיש לפעולות הקשורות בשעות השהייה זמן נוסף מעבר
לזמן שהוסכם עליו בהסכם זה, אולם אין בכך כדי לפגוע או לגרוע מן התפקידים
המוטלים על עובד ההוראה לפי ההסכמים וההסדרים הקיבוציים הקיימים.
1.17.2 הוראות ביצוע‏

ג. רשימת הפעולות

(1) פגישות לשיחות אישיות של עובדי הוראה עם תלמידים בודדים ועם הוריהם.
(2) הכנת חומר לימודי מותאם להרכב הכיתה ורמת התלמידים בכל שלבי החינוך.
(3) פגישות עבודה עם עובדים סוציאליים, קציני ביקור סדיר, מפלג הנוער,
מומחי אבחון ופסיכולוגים.
(4) סיוע בארגון והפעלה של תלמידים החונכים תלמידים.
(5) הכנת תכנית למעורבות של תלמידים לשירות בקהילה.
(6) הדרכת תלמידים לשירות לזולת ו/או לחברה, קיום מעקב אחר פעולות חברה
והתנדבות.
(7) ארגון פעולות טיפוח בית-הספר, הנוי והסביבה.

1.17 תוספת שכר בגין שהייה
1.17.4 תשלום ותנאים‏
1 כללי
א. החל מ - 1.6.81:

עובד הוראה שחל עליו הסכם זה ושיפעל כאמור לעיל, יקבל תשלום בשיעור % 10
משכרו המשולב
, שיהיה חלק בלתי נפרד לכל דבר ועניין משכרו, לרבות לצורך
תשלום גמולים
או תוספות הנקבעות לפי אחוז מן השכר המשולב (4)

החל מ - 1.1.94:
תוספת השהייה תיכלל בטבלאות השכר המשולב. (5)
 
נערך לאחרונה ב:

חיימנה

משתמש פעיל
שעות שהיה
עיינתי באתר של משרד החינוך
סיכום הדברים:
1. שעות שהיה פירושן, שעות שעו"ה חייב לשהות בבית הספר מעבר לשעות הפרונטליות,
2. בשעות אלו יבצע משימות כגון שיחות עם הורי תלמידים, ארגון חומרי למידה ועוד.
3. עו"ה משולם על שעות אלה בתוך השכר המשולב.
4. חלון או דלת , פירושו שעה פנויה בין השעות של המערכת, שעליהן העו"ה אינו משולם.
5. לפי ההסכם האמור , שעות השהיה אמורות להיות משולבות בשעות של החלונות, כדי שלא להקשות על המורה,

ציטוטים קצרים ממה שכתוב שם

1.17 תוספת שכר בגין שהייה
1.17.0 הקדמה‏
בתאריך ה - 26 במאי 1981 נחתם הסכם קיבוצי בין ארגוני המורים וממשלת ישראל
שעיקריו מובאים בזאת:......

1.17.1 שעות שהייה
1 עובדי הוראה במשרה מלאה ישהו במוסדות החינוך השונים, לצורך פעילות חינוכית בין
כותלי המוסד החינוכי, שתי שעות שבועיות בנוסף על מספר השעות המתחייב ממשרתם
על-פי ההסכמים החלים עליהם כיום וזאת מבלי לפגוע בהגדרת מספר השעות למשרה של
עובדי ההוראה החלה כיום לפי ההסכמים הקיימים.

ד. שעות השהייה של עובד ההוראה ישובצו במערכת שעות עבודתו כך, שמשך השהייה
הנוספת האמורה במוסד החינוכי לא יפחת משעה אחת בכל פעם.
לשם כך יצורפו, במקרה הצורך, 2 חצאי שעות, שצריכות להינתן כל שבוע - לשעה
אחת שלמה, שתינתן אחת לשבועיים.
מספר השעות השבועיות הפנויות ("חלונות", "דלתות") של עובדי ההוראה יישאר
כפי שהיה מקובל עד כה, ובמסגרת זו ישובצו שעות השהייה.
עובדי הוראה שאין
להם שעות פנויות במערכת ועובדי הוראה המעוניינים בכך - ישובצו שעות השהייה
שלהם כפי שיוסכם בינם לבין מנהל המוסד.

1.17.2 הוראות ביצוע‏
תוכן הפעילות בשעות השהייה
כדי להסיר ספק נקבע כי שעות השהייה לא תשמשנה למילוי מקום או לעבודת
הוראה אחרת
או להשגחה על תלמידים או לשיעורי עזר. כמו כן לא תבואנה במקום
תפקידים קיימים להם הוקצו בעבר שעות תקן ו/או גמול תפקיד.
עובד הוראה לא יידרש להקדיש לפעולות הקשורות בשעות השהייה זמן נוסף מעבר
לזמן שהוסכם עליו בהסכם זה, אולם אין בכך כדי לפגוע או לגרוע מן התפקידים
המוטלים על עובד ההוראה לפי ההסכמים וההסדרים הקיבוציים הקיימים.
1.17.2 הוראות ביצוע‏

ג. רשימת הפעולות

(1) פגישות לשיחות אישיות של עובדי הוראה עם תלמידים בודדים ועם הוריהם.
(2) הכנת חומר לימודי מותאם להרכב הכיתה ורמת התלמידים בכל שלבי החינוך.
(3) פגישות עבודה עם עובדים סוציאליים, קציני ביקור סדיר, מפלג הנוער,
מומחי אבחון ופסיכולוגים.
(4) סיוע בארגון והפעלה של תלמידים החונכים תלמידים.
(5) הכנת תכנית למעורבות של תלמידים לשירות בקהילה.
(6) הדרכת תלמידים לשירות לזולת ו/או לחברה, קיום מעקב אחר פעולות חברה
והתנדבות.
(7) ארגון פעולות טיפוח בית-הספר, הנוי והסביבה.

1.17 תוספת שכר בגין שהייה
1.17.4 תשלום ותנאים‏
1 כללי
א. החל מ - 1.6.81:

עובד הוראה שחל עליו הסכם זה ושיפעל כאמור לעיל, יקבל תשלום בשיעור % 10
משכרו המשולב
, שיהיה חלק בלתי נפרד לכל דבר ועניין משכרו, לרבות לצורך
תשלום גמולים
או תוספות הנקבעות לפי אחוז מן השכר המשולב (4)

החל מ - 1.1.94:
תוספת השהייה תיכלל בטבלאות השכר המשולב. (5)
כלומר ---
שהחינוך העצמאי יצטרך לשלם על שעות השהיה האלו
מה הרווח שלו מזה ??????
 

חיימנה

משתמש פעיל
עד כמה שאני מבין, המשמעות היא שהמורות כבר משולמות בפועל עבור השעות, אלא שעד היום לא עקבו אחרי זה.
‏‏לכידה.PNG
 

חי 523

משתמש פעיל
תכלס
תהיה תוספת שכר בגלל השהיה, למי שכבר יש לה משרת אם, או לא????????????
 

קשתות

משתמש פעיל
היות שנמצאות כאן מורות שייתכן שיודעות, שאלה לגבי מעיין החינוך.
אמרו לביתי שמחנכת מקבלת רק שעת חינוך אחת.
האם נכון?
 

נבחר

משתמש סופר מקצוען
עריכה תורנית
היום התפרסם שאישרו את עצם הבקשה לתביעה ייצוגית
(לא את התביעה אלא את האישור להפוך את זה לייצוגי)
אני מחפש את המקור
 

יבנה המקדש

משתמש מקצוען
הלוואי שתתקבל התביעה הייצוגית בנושא שעת התנדבות , שמורות אולצו במשך שנים לתרום אותה.
וכאן לא ניתנה אף פעם אופציה לביטולה. (בניגוד לתרומה שלאחר 5 שנים מורה יכלה לחתום שהיא לא מעוניינת לתרום)
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  105  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה