עזרה מורה בתיכון משפילה תלמידה לעיני הכיתה באופן קבוע

מצב
הנושא נעול.

בכוון הנכון

משתמש פעיל
כשהייתי בכיתה ה' הורדתי נעלים בהפסקה, והן פשוט נעלמו זה היה בשיעור האחרון בשעה 3 וידעתי שאח"כ נועלים את הבית ספר, כל השיעור עשיתי כאילו אני מנקה את הכיתה ופשוט חיפשתי את הנעלים,
לא מצאתי אותן בסוף,
חברה יצאה החוצה ואמרה לי שהיא ראתה אותן ליד החלון,
עד היום אני לא יועדת מי לקחה אותן,
אני רק זוכרת את החרדה המטורפת והדפיקות לב שהיו לי כשלא מצאתי אותן,
הייתי בטוחה שאני נשארת בבית ספר עד מחר, (כי הייתי נוסעת בהסעה לבית ספר)

יום אח"כ בבוקר המחנכת (שמתחילת שנה נטפלה אלי) קראה לי באמצע שיעור החוצה ואמרה לי שבגלל המקרה שקרה אתמול אני צריכה ללכת כל שבוע ליועצת של בית הספר - זה היתה אחת ההשפלות שעברתי בחיים שלי!
באותו יום הלכתי ליועצת ופשוט לא הפסקתי לבכות מאז שנכנסתי ועד שיצאתי ממנה
ומשבוע אח"כ הייתי הולכת לשירותים מתחילת השיעור שידעתי שהיא צריכה לקרוא לי ועד סופו,
הייתי מסתובבת בחרדה בהפסקות כי פחדתי לראות אותה,
ועד היום כשאני רואה את היועצת הזאת ברחוב הלב שלי דופק בטרוף,
והמחנכת בכלל,
אני לא סולחת לה עד היום,
לפני כמה שנים שמעתי שבעלה חולה במחלה,
אני חושבת שאולי זה בגלל ההקפדות שלי,
אבל אני פשוט לא מסוגלת לסלוח!!!
הסליחה היא לא בשביל המורה
הסליחה היא בשביל הריפוי שלך !!
ואם קשה לבד - יש אנשי מקצוע בשביל זה
 

גרפיקאית מתנסה

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
לחברה שלי יש בת חלשה בלימודים, במיוחד בחשבון
המורה למטמתיקה משפילה אותה בפני כל הכיתה, מעליבה אותה שתצא מהשיעור כי היא ממילא לא תבין כלום
לא בודקת לה את המבחנים כי לדבריה "אין מה לבדוק מבחן מתחת 25%" - כך היא אמרה לה בפני כל הבנות (אבל מבדיקה של ההורים נראה שהיתה מגיעה ל 75% והמורה הגזימה ממש. אבל גם אם לא זאת התנהלות מזעזעת).

הדבר חוזר על עצמו וגורם לתלמידה ולהורים צער ועוגמת נפש (הבחורה בת 14 בסך הכל, וילדה רגישה)

ההורים ניסו לדבר עם ההנהלה אבל לדבריהם אין מה לעשות

אני אישית למדתי אצל המורה הזו לפני שנים, וגם אני פחדתי ממנה, היא היתה פוגעת בי
אבל פה נראה שהעניין החמיר

אם יש למישהו עצה איך אפשר אולי לעזור אשמח לכל רעיון
אני ממש רוצה לעזור אותם ולעודד, אבל לא יודעת מה אפשר לומר... המורה הזו עתידה ללמד את הבת עד סוף התיכון...

מה עושים?!
מה??????????????? אני בשוק!!!!!!!!!!!!! תתלוננו!!! ואם לא עוזר ואין משהו אחר אז לעבור תיכון!! שלא תסבול מסכנה !! שתעבור לתיכון ברמה שלה....
 

מזמור לתודה!!!

משתמש פעיל
מה??????????????? אני בשוק!!!!!!!!!!!!! תתלוננו!!! ואם לא עוזר ואין משהו אחר אז לעבור תיכון!! שלא תסבול מסכנה !! שתעבור לתיכון ברמה שלה....
כנראה שזאת הרמה שלה!
למה לעשות להם רע על הלב?
אם הם העדיפו כך - ובד"כ יש לתיכונים שיקולים מקצועיים/חינוכיים/חברתיים ברורים ומובנים
ישבו הצוות עם ההורים לשיחה פתוחה, הבינו שכך עדיף,
תעריכו - אל תתקיפו! רחמים!
 

ר גן עדן

* מעצבת פנים והום סטילינג *
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים

ליאורה ז.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
אולי יש מקרים שעדיף באמת למנוע את הלימוד בכיתה קטנה,
בדיוק 2 שכנות שלי ואני,
דיברנו על האשכול הזה.

לא תאמינו,
אחת מהן סיפרה שהיא היתה בכיתה קטנה עם בנות שחלק
עם פיגור,
וחלק,
בריאות אבל עם כל מיני קשיים לימודיים.

אמרה לי שלמדה שם תקופה, ובסוף החזירו אותה לכיתה רגילה.
אבל זה הספיק לה לכל החיים.
שאלתי אותה "למה?"
סיפרה שבמקום להתקדם וללמוד, היא למדה לא ללמוד (:unsure:)
היו לה המוון מורות פרטיות, הן עשו במקומה את הש.ב. (!)
(מכירים את המשפט: "לא הביישן למד"..)
גם כשהבינה וידעה את החומר לא העיזה לכתוב,
בעיקר במבחנים.

הייתי בהלם כשסיפרה לי את כל זה!!
כי היא נראית מאוד אינטלגנטית, בריאה, פקחית ומוצלחת מאוד!
 

הקה

משתמש מקצוען
כתיבה ספרותית
בדיוק 2 שכנות שלי ואני,
דיברנו על האשכול הזה.

לא תאמינו,
אחת מהן סיפרה שהיא היתה בכיתה קטנה עם בנות שחלק
עם פיגור,
וחלק,
בריאות אבל עם כל מיני קשיים לימודיים.

אמרה לי שלמדה שם תקופה, ובסוף החזירו אותה לכיתה רגילה.
אבל זה הספיק לה לכל החיים.
שאלתי אותה "למה?"
סיפרה שבמקום להתקדם וללמוד, היא למדה לא ללמוד (:unsure:)
היו לה המוון מורות פרטיות, הן עשו במקומה את הש.ב. (!)
(מכירים את המשפט: "לא הביישן למד"..)
גם כשהבינה וידעה את החומר לא העיזה לכתוב,
בעיקר במבחנים.

הייתי בהלם כשסיפרה לי את כל זה!!
כי היא נראית מאוד אינטלגנטית, בריאה, פקחית ומוצלחת מאוד!
יש הרבה סוגים של כיתות קטנות, ברור שאם צריך כיתה קטנה צריך לבדוק איפה יש כיתה מתאימה
 

ליאורה ז.

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בדיוק 2 שכנות שלי ואני,
דיברנו על האשכול הזה.

לא תאמינו,
אחת מהן סיפרה שהיא היתה בכיתה קטנה עם בנות שחלק
עם פיגור,
וחלק,
בריאות אבל עם כל מיני קשיים לימודיים.

אמרה לי שלמדה שם תקופה, ובסוף החזירו אותה לכיתה רגילה.
אבל זה הספיק לה לכל החיים.
שאלתי אותה "למה?"
סיפרה שבמקום להתקדם וללמוד, היא למדה לא ללמוד (:unsure:)
היו לה המוון מורות פרטיות, הן עשו במקומה את הש.ב. (!)
(מכירים את המשפט: "לא הביישן למד"..)
גם כשהבינה וידעה את החומר לא העיזה לכתוב,
בעיקר במבחנים.

הייתי בהלם כשסיפרה לי את כל זה!!
כי היא נראית מאוד אינטלגנטית, בריאה, פקחית ומוצלחת מאוד!
אני חושבת שכל מקרה לגופו,
אבל צריך גם לחשוב על הצד הזה:unsure:
 

מישהי דרמטית

משתמש צעיר
לחברה שלי יש בת חלשה בלימודים, במיוחד בחשבון
המורה למטמתיקה משפילה אותה בפני כל הכיתה, מעליבה אותה שתצא מהשיעור כי היא ממילא לא תבין כלום
לא בודקת לה את המבחנים כי לדבריה "אין מה לבדוק מבחן מתחת 25%" - כך היא אמרה לה בפני כל הבנות (אבל מבדיקה של ההורים נראה שהיתה מגיעה ל 75% והמורה הגזימה ממש. אבל גם אם לא זאת התנהלות מזעזעת).

הדבר חוזר על עצמו וגורם לתלמידה ולהורים צער ועוגמת נפש (הבחורה בת 14 בסך הכל, וילדה רגישה)

ההורים ניסו לדבר עם ההנהלה אבל לדבריהם אין מה לעשות

אני אישית למדתי אצל המורה הזו לפני שנים, וגם אני פחדתי ממנה, היא היתה פוגעת בי
אבל פה נראה שהעניין החמיר

אם יש למישהו עצה איך אפשר אולי לעזור אשמח לכל רעיון
אני ממש רוצה לעזור אותם ולעודד, אבל לא יודעת מה אפשר לומר... המורה הזו עתידה ללמד את הבת עד סוף התיכון...

מה עושים?!
אני הייתי אפילו עוברת תיכון!
בנפש של נערה לא משחקים!
 

מישהי דרמטית

משתמש צעיר
בדיוק 2 שכנות שלי ואני,
דיברנו על האשכול הזה.

לא תאמינו,
אחת מהן סיפרה שהיא היתה בכיתה קטנה עם בנות שחלק
עם פיגור,
וחלק,
בריאות אבל עם כל מיני קשיים לימודיים.

אמרה לי שלמדה שם תקופה, ובסוף החזירו אותה לכיתה רגילה.
אבל זה הספיק לה לכל החיים.
שאלתי אותה "למה?"
סיפרה שבמקום להתקדם וללמוד, היא למדה לא ללמוד (:unsure:)
היו לה המוון מורות פרטיות, הן עשו במקומה את הש.ב. (!)
(מכירים את המשפט: "לא הביישן למד"..)
גם כשהבינה וידעה את החומר לא העיזה לכתוב,
בעיקר במבחנים.

הייתי בהלם כשסיפרה לי את כל זה!!
כי היא נראית מאוד אינטלגנטית, בריאה, פקחית ומוצלחת מאוד!
עדיין, זאת ממש לא שיטה לחנך!
 

פזמון

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
מה שעולה מכל האשכול, שצריך ללמד הורים לשמור על תקשורת טובה עם הילדים.
כי מכל זה עולה התמיהה האדירה, איפה היו ההורים?
לא מאשימה. אבל מעוררת נקודה למחשבה, שעלינו כהורים לשים לב למה שעובר על הילדים.
 

מישהי דרמטית

משתמש צעיר
?
אשמח שתסבירי
גם אם יש מישהי ממש מפגרת שגוררת את כל הכיתה (או ההקבצה, אם זה במתמטיקה) לתחתית הרמה האנושית (אמרתן שאני דרמטית ) עדיין יש דרך שבה מחנכים אותה ולא צועקים עליה "את טיפשה!!!!!!!!!!!!!!!!!"
 

ר גן עדן

* מעצבת פנים והום סטילינג *
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
איור וציור מקצועי
הדמיות בתלת מימד
עיצוב ואדריכלות פנים
אני הייתי אפילו עוברת תיכון!
בנפש של נערה לא משחקים!
ההורים בהכוונת הרב ובליווי ותמיכה של אנשי הצוות של הסמינר העבירו את הבת היום לכיתה קטנה
שמתאימה לרמה הלימודית שלה, ונותנת יחס אישי ומכובד לכל אחת

רב יודע יותר טוב מאתנו מה נכון.
 

אמא של אלי

משתמש פעיל
עברתי עכשיו על האשכול
מזעזע!
אבל חשוב לי ממש להביא את קולם של אלפי מורות ומורים שמשקיעים בתלמידים ובאמת אוהבים,
האשכול מרגיש קצת לא הוגן , כיון שלקחו מספר מועט של מורים שכנראה גם הם רצו לעשות טוב וכשלו מאוד בדרך (לא מצדיקה לרגע!) וצבעו את כל עולם ההוראה בצבע שחור
רובם של המורים מסורים ומחוברים לתלמידים וחבל סתם להשמיץ.
כמובן שמורים בעייתיים חובה לטפל ואסור לשתוק אבל לא להכליל בבקשה את כלל המורים
 

אלוווופה

משתמש מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
הנדסת תוכנה
עברתי עכשיו על האשכול
מזעזע!
אבל חשוב לי ממש להביא את קולם של אלפי מורות ומורים שמשקיעים בתלמידים ובאמת אוהבים,
האשכול מרגיש קצת לא הוגן , כיון שלקחו מספר מועט של מורים שכנראה גם הם רצו לעשות טוב וכשלו מאוד בדרך (לא מצדיקה לרגע!) וצבעו את כל עולם ההוראה בצבע שחור
רובם של המורים מסורים ומחוברים לתלמידים וחבל סתם להשמיץ.
כמובן שמורים בעייתיים חובה לטפל ואסור לשתוק אבל לא להכליל בבקשה את כלל המורים
זה ברור אף אחד לא חושב ככה לרגע, כל שאר הסיפורים שהועלו כאן זה להזדהות נטו עם הסיפור הנ"ל.
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  54  פעמים

אתגר AI

תרפיה בבעלי חיים • אתגר 143

לוח מודעות

למעלה