יש בדבריך מן האמת אבל זה לא מדויק.
ישנם פונטים יותר עונתיים ויש פונטים שהם לכל החיים.
פרנקריל למשל קיים כבר 100 שנה בערך ועדיין אין לו תחליף.
נרקיסים כבר כמה עשרות שנים
נרקיס על משקליו עדין מוזכר בפי מעצבים רבים כפונט הסנס סריף המועדף עליהם במקרים רבים.
מרים על שלל גרסאותיו.
גם אלמוני של אאא כבר 8 שנים איתנו ולא נראה שהוא הולך לעזוב בקרוב- קלסיקה.
אטלס פרו של אאא כנ"ל
יש לא הרבה פונטים שהם סוסי עבודה שיראו רעננים גם אחרי שנים רבות.
ישנם דברים שהם בעומק האיכות של עיצוב הגופן שיש להם כוח שרידות שמעבר לטרנדים ואדרבה הם אלה שמעצבים את מה שאנחנו חושבים על עיצוב.
זה לא עניין של לעוס ולא לעוס בנוגע לפונטים מסוג זה.
לכן מעצב צריך לבדוק מה עיקר אצלו ומה משתלם לו וכמו שכתבתי עבור מעצבים רבים לדעתי רכישות נקודתיות במחירי מבצע טובות יותר במבחן ההוצאה מול תועלת. כמובן שזה מגביל למשקלים עיקריים בכל משפחת גופנים אבל גם פה צריך לדעת להבחין בין עיקר לטפל וכל אחד יבחן לעצמו.
וכמובן אפשר גם לנסות מינוי וליהנות. זה גם שווה הרבה למעצב.
אולי דווקא זה מה שייקח אותו קדימה.
אבל זה כבר נושא קצת שונה