פונט מה קרה למחירים של אאא ?

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
שימו לב זה רישיון רק על פרינט - לדסקטופ,
לא לווב.
כמו 99% מהפונטים שרוכשים. תמיד רישיון לווב הוא נפרד, ויקר הרבה יותר.

מה אתם אומרים על קנייה של שלוק? עבר זמנו?
יש לי את גזר החדש של פונטביט, אבל יש לשלוק משהו יוצא דופן ועוד לא הפסקתי לחלום עליו :)
עם המחיר עכשיו זה ממש אפשרי.
 

102

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
לא עדיף לעשות את המנוי החודשי (129 ש״ח)
וכך לקבל את כל הפונטים כולל הפונטים החדשים שהם מוציאים במהלך השנה?
 

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
לא עדיף לעשות את המנוי החודשי (129 ש״ח)
וכך לקבל את כל הפונטים כולל הפונטים החדשים שהם מוציאים במהלך השנה?
כן ולא
כי ככה הפונטים לעולם לא שלך....
אבל גם כן:) כי יש לך שנה שלמה של פונטים של אאא.... – ליגה אחרת

אבל אני יעשה את זה רק אחרי שהחבילה הענקית שלי בפונטביט תגמר.... (יש לי 4 שנים שם:rolleyes:)
 

חיים רכניטצר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
מה אתם אומרים על קנייה של שלוק? עבר זמנו?
יש לי את גזר החדש של פונטביט, אבל יש לשלוק משהו יוצא דופן ועוד לא הפסקתי לחלום עליו :)
גזר מככב עכשיו בהרבה מאוד מודעות.
 

יונתן ליפשיץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
לא עדיף לעשות את המנוי החודשי (129 ש״ח)
וכך לקבל את כל הפונטים כולל הפונטים החדשים שהם מוציאים במהלך השנה?
גם זה יוצא איזה 1500 ש"ח לשנה ולשנתיים 3000 וכן הלאה.
זה מאוד תלוי בשימוש איך כמה ולמה. למעשה היום בסכום של 1500 אפשר לקבל רכישה משמעותית מאוד ולכל החיים. וגם את זה אפשר בתשלומים:).
 

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L
גזר מככב עכשיו בהרבה מאוד מודעות.
בידיוק לכן אני לא סובלת אותו!הוא נלעס מהר מידי . לא???
כמו 99% מהפונטים שרוכשים. תמיד רישיון לווב הוא נפרד, ויקר הרבה יותר.

מה אתם אומרים על קנייה של שלוק? עבר זמנו?
יש לי את גזר החדש של פונטביט, אבל יש לשלוק משהו יוצא דופן ועוד לא הפסקתי לחלום עליו :)
עם המחיר עכשיו זה ממש אפשרי.
אני גם לא יודעת מה איתו... מצד אחד אני חולה עליו!
הוא מיוחד ויש לי אפילו לוגו דימיוני ומושלם מאד ללקוחה שלי איתו
אבל ואבל ענק~~~ הוא נהיה עובר לעוס אחד שכבר עבר הרבה ועבר התוקף????
 

חיים רכניטצר

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית

❤יעל

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
צילום מקצועי
D I G I T A L

גרפיקה יהלום

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
למעשה היום בסכום של 1500 אפשר לקבל רכישה משמעותית מאוד ולכל החיים.
מה זה לכל החיים, פונטים תמיד מתחדשים, וחלקם יקרים ואח"כ נהיה לעוס...
גם אני התלבטתי על מנוי, אבל הפונטים לא נשארים שלי......
 

יונתן ליפשיץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
מה זה לכל החיים, פונטים תמיד מתחדשים, וחלקם יקרים ואח"כ נהיה לעוס...
גם אני התלבטתי על מנוי, אבל הפונטים לא נשארים שלי......
יש בדבריך מן האמת אבל זה לא מדויק.
ישנם פונטים יותר עונתיים ויש פונטים שהם לכל החיים.
פרנקריל למשל קיים כבר 100 שנה בערך ועדיין אין לו תחליף.
נרקיסים כבר כמה עשרות שנים
נרקיס על משקליו עדין מוזכר בפי מעצבים רבים כפונט הסנס סריף המועדף עליהם במקרים רבים.
מרים על שלל גרסאותיו.
גם אלמוני של אאא כבר 8 שנים איתנו ולא נראה שהוא הולך לעזוב בקרוב- קלסיקה.
אטלס פרו של אאא כנ"ל
יש לא הרבה פונטים שהם סוסי עבודה שיראו רעננים גם אחרי שנים רבות.
ישנם דברים שהם בעומק האיכות של עיצוב הגופן שיש להם כוח שרידות שמעבר לטרנדים ואדרבה הם אלה שמעצבים את מה שאנחנו חושבים על עיצוב.
זה לא עניין של לעוס ולא לעוס בנוגע לפונטים מסוג זה.
לכן מעצב צריך לבדוק מה עיקר אצלו ומה משתלם לו וכמו שכתבתי עבור מעצבים רבים לדעתי רכישות נקודתיות במחירי מבצע טובות יותר במבחן ההוצאה מול תועלת. כמובן שזה מגביל למשקלים עיקריים בכל משפחת גופנים אבל גם פה צריך לדעת להבחין בין עיקר לטפל וכל אחד יבחן לעצמו.
וכמובן אפשר גם לנסות מינוי וליהנות. זה גם שווה הרבה למעצב.
אולי דווקא זה מה שייקח אותו קדימה.
אבל זה כבר נושא קצת שונה:)
 

חנה א

משתמש מקצוען
עיצוב גרפי
גם אלמוני של אאא כבר 8 שנים איתנו ולא נראה שהוא הולך לעזוב בקרוב- קלסיקה.
אטלס פרו של אאא כנ"ל

מבין כולם,
אלה נראים לי הכי משתלמים. למרות שאלמוני נראה בכל חור.
אה, וגם מכמורת ואמביוולנטי ופלוני...
מה אומרים? הלוואי והייתי יכולה את כולם....:rolleyes:
 
נערך לאחרונה ב:

חישוקים

מעטפת פרסום לעסקים
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
פרסום וקופי
D I G I T A L
לא בטוח
כי אני פשוט מראש כבר לא התחברתי לגזר הוא חיקוי עלוב מאד מאד של שלוק....
מסכימה,
שלוק הרבה יותר אינטליגנטי ומתוחכם.
גזר ילדותי קצת... וניכר ממש שהוא נוצר כחיקוי לשלוק, אין לו אופי משל עצמו.
 

102

משתמש סופר מקצוען
עיצוב גרפי
יש בדבריך מן האמת אבל זה לא מדויק.
ישנם פונטים יותר עונתיים ויש פונטים שהם לכל החיים.
פרנקריל למשל קיים כבר 100 שנה בערך ועדיין אין לו תחליף.
נרקיסים כבר כמה עשרות שנים
נרקיס על משקליו עדין מוזכר בפי מעצבים רבים כפונט הסנס סריף המועדף עליהם במקרים רבים.
מרים על שלל גרסאותיו.
גם אלמוני של אאא כבר 8 שנים איתנו ולא נראה שהוא הולך לעזוב בקרוב- קלסיקה.
אטלס פרו של אאא כנ"ל
יש לא הרבה פונטים שהם סוסי עבודה שיראו רעננים גם אחרי שנים רבות.
ישנם דברים שהם בעומק האיכות של עיצוב הגופן שיש להם כוח שרידות שמעבר לטרנדים ואדרבה הם אלה שמעצבים את מה שאנחנו חושבים על עיצוב.
זה לא עניין של לעוס ולא לעוס בנוגע לפונטים מסוג זה.
לכן מעצב צריך לבדוק מה עיקר אצלו ומה משתלם לו וכמו שכתבתי עבור מעצבים רבים לדעתי רכישות נקודתיות במחירי מבצע טובות יותר במבחן ההוצאה מול תועלת. כמובן שזה מגביל למשקלים עיקריים בכל משפחת גופנים אבל גם פה צריך לדעת להבחין בין עיקר לטפל וכל אחד יבחן לעצמו.
וכמובן אפשר גם לנסות מינוי וליהנות. זה גם שווה הרבה למעצב.
אולי דווקא זה מה שייקח אותו קדימה.
אבל זה כבר נושא קצת שונה:)

אז בעצם קנית 4-5 פונטים
ועל השאר יש לך מנוי?

כי גם אם מחליטים נגיד שאלמוני (רגיל וצר) הוא השקעה טובה
המחיר שלו גם עכשיו בכלל בכלל לא זול זה כמו שנתיים של מנוי אצלם

ונראלי שמי ששזוכר לפני עשור בערך ספוילר וספייסר היו כמו אלמוני של היום
ולמרות שהם קלאסיקות מי משתמש בהם היום?!
גם בקלאסיקות יש חידושים (יוצא דופן ממש זה פרנקהיל)
 
נערך לאחרונה ב:

יונתן ליפשיץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עיצוב פונטים
אז בעצם קנית 4-5 פונטים
ועל השאר יש לך מנוי?

כי גם אם מחליטים נגיד שאלמוני (רגיל וצר) הוא השקעה טובה
המחיר שלו גם עכשיו בכלל בכלל לא זול זה כמו שנתיים של מנוי אצלם

ונראלי שמי ששזוכר לפני עשור בערך ספוילר וספייסר היו כמו אלמוני של היום
ולמרות שהם קלאסיקות מי משתמש בהם היום?!
גם בקלאסיקות יש חידושים (יוצא דופן ממש זה פרנקהיל)
אין לי מנוי
אבל יש לי פונטים שלהם שאני משתמש בהם המון כמו אלמוני ואלמוני צר ואטלס פרו.
לא את כל המשקלים. ברוב המקרים הרגיל ובולד מכסים יפה את הצרכים.
האם הם בגדר קלסיקה. לדעתי כן ולדעתי הם כאן להשאר ואני לא אומר את זה רק על סמך הפופולריות שלהם בהווה אבל יכול להיות שאני טועה. ונתתי גם עוד כמה דוגמאות חוץ מפרנקריל וגם בקטגוריית הסנס.
יש לי גם עוד כמה שרכשתי אצלם לצורך עבודות נקודתיות ופחות משתשמש בהם. לפעמים. ולא בגלל שהם לא מעולים אלא משום שלרוב הם פחות עונים לצרכים שלי. שאלה של חשבון.
ובגדול תמיד חסר פונטים והשקעה בפונטים מעבר לחבילות הבסיסיות בהחלט נכונה לדעתי.
העיקר שמעצב יכיר את הצרכים שלו. שידע מה הוא עושה.
 
נערך לאחרונה ב:

אקסלנט

משתמש פעיל
עיצוב גרפי
שימו לב לעניין המשפחות
יש משקלים שהם כמעט לא שימושיים, בפרט הרזים והלייטים
אאא כותבים במפורש, שמשקל לייט אצלם לא מיועד בשום אופן לטקסט רץ
למה הוא כן מיועד? לכותרות ולטקסטים בגודל ענק. וזה כשברוב המקרים אנחנו משתמשים בפונטים מודגשים ועבים דווקא לכותרות
וזה כאשר בחברות אחרות כמו פונטביט, משקל לייט הכי מוצלח לטקסט רץ

זה מפתה לקנות משפחה שלמה, גם להרגיש שיש לך את כל האופציות, וגם הקטע של ההנחה ברכישת משפחה שלמה. אם תתנסו באלמוני לדוגמה, תראו שחוץ מהרגיל, בולד ובלאק אין שימוש כמעט באף משקל וסתם חבל על הכסף
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכו

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו:
נקרא  108  פעמים

אתגר AI

תאומים • אתגר 145

לוח מודעות

למעלה