זה בטוח לא גזל? וגם: איך אפשר להחזיר מוצרים? כי אני הסתבכתי עם מידה שלא טובה עלי!בטמו אני יכול להזמין מוצר בשלש מידות שונות ולהחזיר בקלות את מה שאני לא צריך.
זה בטוח לא גזל? וגם: איך אפשר להחזיר מוצרים? כי אני הסתבכתי עם מידה שלא טובה עלי!בטמו אני יכול להזמין מוצר בשלש מידות שונות ולהחזיר בקלות את מה שאני לא צריך.
מעניין מה שכתבת, מה הכוונה?לגבי מינימום הזמנה או שקונים ומבטלים חלק מהפריטים או שנכנסים דרך פרסומת של גוגל.
אתה הראשון ששמענו ממנו על כזה דבר.בגדים לא תואמים בצבעים ובמידות.
ע"פ דעת תורה:זה בטוח לא גזל? וגם: איך אפשר להחזיר מוצרים? כי אני הסתבכתי עם מידה שלא טובה עלי!
איך אפשר ליצור קשר עם טמו?עשיתי השוואה מדגמית על כמה מוצרים
טימו זול בהרבה, אבל תמיד טוב לעקוב ולהשוות (ולמדוד ס"מ של המוצרים שלא יהיו הפתעות )
לגבי איכות המוצרים, שאף אחד לא יצפה לקבל מדי, שווה את השנקלים שעולה... ותו לא.
נח שהם מביאים לי עד הבית!
לאחרונה הם נהיו איטיים כמו צב, ומשלוחים של אלי אקספרס מגיעים קצת לפני
אבל אין בזה כללים ואני תולה את זה בגלל המלחמה וטיסות שבוטלו.
כמובן ב2 האתרים לשלם בפייפאל בלבד!
יש נקודת זכות לטימו, שיש להם שירות לקוחות זמין ומעולה בצאט עם נציג, ואם מוצר לא הגיע לשביעות רצוני (שבור, פגום, לא בצבע שבתמונה וזה אכפת לי.. צריך לתאר להם נוגע ללב ..)
הם מזכים על המקום ישירות לכרטיס גם מבלי להחזיר.
אלי אקספרס האחרונים שיתקפלו בפנייך--
תדברו עם הנציגים בצאט, הם מאוד שירותים, ובהרבה מקרים מחזירים את הכסף + משאירים את המוצר אצלכם, מהניסיון שלי, אני מאמין הם יפתרו את זה בצורה שתהיו מרוציםאני הזמנתי מטמו ורציתי להחזיר.
הם אמרו לי לפתוח קריאה לתאום עם השליח - אבל לא יצרו איתי קשר.
ניסיתי בעצמי ליצור קשר עם חברת השליחויות ולא היה מענה בכלל.
עד שטמו סגרו לי את ההחזרה... (ולא קיבלתי את הכסף חזרה)
אני כבר לא מרוצהתדברו עם הנציגים בצאט, הם מאוד שירותים, ובהרבה מקרים מחזירים את הכסף + משאירים את המוצר אצלכם, מהניסיון שלי, אני מאמין הם יפתרו את זה בצורה שתהיו מרוצים
כנראה שכבר ביקשת בעבר כמה פעמים, תלחצו טיפה, והכל יהיה בסדר...אני כבר לא מרוצה
מוצר של 2 ש"ח הם מבקשים שאני ישלח חזרה
רבתי איתם בצ'אטכנראה שכבר ביקשת בעבר כמה פעמים, תלחצו טיפה, והכל יהיה בסדר...
לפני יומיים התלוננתי (בצדק) על מוצרים בשווי של 80 שח וקיבלתי החזר מלא (לא קרדיט) בלי צורך להחזיר
היה מדובר על 2 הזמנות, ואכן בהזמנה השניה על מוצר של 39.5 הנציג רצה שאשלח חזרה, שאלתי אותו אם יש אפשרות אחרת כי קשה לי ללכת עד לדואר ולהמתין בתור, הוא בדק עבורי ואמר לי שאני לקוח ממש טוב והם רוצים שאני יהיה מרוצה וזיכה אותי בכל הסכום ללא צורך להחזיר,
אבל תכלס' אם אתם לא מרוצים, מה אכפת לכם להחזיר, לא כדאי סתם לנצל אותם, אני מאמין שכתוב להם בדיוק כמה הם ויתרו לכל אחד, וחוצמז'ה גזל עכום אסור (יכול להיות שלנציג לא אכפת כי זה לא על חשבונו אלא על בעל החנות שעובד איתם)
אם לא קיבלת את החבילה, אני חושב שאתה יכול לבטל את העסקה דרך חברת האשראי, עד כמה שידוע לי החוק מחייב אותם לבטל עם לא קיבלת את המוצר,רבתי איתם בצ'אט
ושום דבר לא עזר
אולי יש מגבלה לסכומים שהם מחזירים
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: