גג פעמיים בשבועבטח שלא.
תכפילי בכל הפעמים שהם מקבלים ותגלי שזה מזיק. מאוד.
ביום שלישי אם יש יומ-הולדת, ובערב שבת
לא מזיק!!!
גג פעמיים בשבועבטח שלא.
תכפילי בכל הפעמים שהם מקבלים ותגלי שזה מזיק. מאוד.
החוויה שלי מזה לא היתה כזו, שמחתי שקראו אבל היה יותר חיובי האפקט של החלוקה האישית לכל ילדה.אני גננת ואני רואה איך הילדה "זורחת" בכל פעם שאני מספרת את הספר שלה
אני קונה פרסים לכל הגן 5-6 פעמים בשנה, המקסימום שיצא לי זה 1 ש"ח ליחידהאיכשהו פרסים תמיד יוצאים לי יותר משקל ליחידה. אולי בגלל שיש מלאי מוגבל מוגבל של פרסים בפחות משקל, ויש גבול כמה פעמים אפשר להביא את אותו פרס בדיוק.
כל אחת רואה את הילד זורחת איפה שמתאים לה...אני גננת ואני רואה איך הילדה "זורחת" בכל פעם שאני מספרת את הספר שלה
את מוזמנת לגן שלי לפחות 70 ספרים על 12 ילדותכל אחת רואה את הילד זורחת איפה שמתאים לה...
אני רואה ילדה זורחת כשהיא מחלקת חטיף
"המשחקים של הגן" משמשים את הילדים שלנו, אז יש להורים אינטרס להעשיר את מגוון המשחקים.אמיתי?
אני צריכה לממן את המשחקים של הגן?
לחלק לכל ילד ממתק מחנך להעניק לאחרים הרבה יותר מאשר להביא לגן משחק בטח אם זה משחק משותף ששתיים שלוש ילדים קנו יחד."המשחקים של הגן" משמשים את הילדים שלנו, אז יש להורים אינטרס להעשיר את מגוון המשחקים.
בהרבה גנים חוגגים לשני ילדים יחד, ואז יכול לצאת משחק ב60-70 שח.
זה לא רק משחקי קופסה, יכול להיות צעצועים, כלי נגינה ועוד.
ובעיני יש ערך בלחנך ילד להעניק לאחרים ביום הולדתו, וקבלת ה'צומי' היא תוצאה, ולא מטרה בפני עצמה.
לא יודעת אם להביא מתנה לגן מחנך למשהו, אבל אני די בטוחה שלחלק ממתק או פרס בגן לא מחנך לשום נתינה. זה כבוד והתרגשות לילד, וזהו פחות או יותר.לחלק לכל ילד ממתק מחנך להעניק לאחרים הרבה יותר מאשר להביא לגן משחק בטח אם זה משחק משותף ששתיים שלוש ילדים קנו יחד.
לא יותר בריאבגזרת הממתקים: אפשר להחליף בחטיף/ מטבע שוקולד/ ופל מצופה- קצת יותר בריא.
אני בטוחה שזה כן מחנך לנתינה והענקה.לא יודעת אם להביא מתנה לגן מחנך למשהו, אבל אני די בטוחה שלחלק ממתק או פרס בגן לא מחנך לשום נתינה. זה כבוד והתרגשות לילד, וזהו פחות או יותר.
הוא אשר התכוונתי....לא יותר בריא
אבל אולי פחות מזיק
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: