חיים הקוסם
משתמש מקצוען
אולי תסבירו לי למה בכלל בחורים אוספים לת"ת??
וכיום האיסוף כספים הוא בייבי סיטר טוב לבחורים שיעסקו במשהו רוחני ולא יתהולללו ברחוב
אולי תסבירו לי למה בכלל בחורים אוספים לת"ת??
רמ"ה הירש דיבר על השנה דוקא
או באופן כללי על איסוף כספים ע"י בחורי ישיבות?
גם בשיעור ג' חובה עליכם להגיד את דעתכםכששמעתי מהבן נ"י ששלחו אותם לאסוף בעיר בפרפריה ממש כאב לי.
אילולי היה בשיעור א', הר"י היה מקבל ממני טלפון..
מנהגנו "אל תהיה צודק, תהיה חכם"גם בשיעור ג' חובה עליכם להגיד את דעתכם
זה לא נולד היום.. דורות עושים את זה בעולם הישיבותבשביל ה1000 ש"ח לבחור מוציאים בחורים מהלימוד למשך שבועיים
ומכניסים את ראשם בכח להיות שנוררים
מענין מה דעת גדולי ישראל על זה
אז חוץ מהכסף הבחור הופך להיות המייצג והמסביר של כל העולם החרדי, הזוי שזה עוד בתמיכת הישיבותראיתי היום בחור עומד בצומת כזאת שכל בן אדם שעומד שם הוא בולט מרוב חוסר הולכי הרגל...
ובקיצר הבחור עמד עם קופסת קרטון עליה מודבק דף עם אותיות בקידוש לבנה "עזרה לחתן במצוקה"
אציין שמדובר ביציאה מאיזור מה שנקרא "צפונובוני"...
מה חילוני (כזה) חושב כשהוא רואה את זה?
הרי אצל חילונים אין מציאות כזאת של התרמה לחתן! כל חתן הולך לעבוד ולהביא כסף!
קיצר, מסתבר שהרבה כעס כלפי חרדים נוצר מהקופסא שלו יותר מהכסף שהוא השיג שם
הכל טוב ויפה, אבל לפי כמות ה"חגורות" שיש לך בפרופיל אתה יכול לפרנס את עצמך יפה מאוד + תרומה הגונה לת"תממש לא מסכים.
אני בחור ישיבה ואם יש למישהו תלונות, אז שיבוא אלי.
אצלנו מפורש אמר ראש הישיבה שהשבוע הזה הוא בין אדם לחבירו.
והיה צריך להיות כל השנה, אבל אי אפשר...
ספציפית לגבי הבחורים ה"מבזים" עצמם...
אז ככה, בפורים ובעיקר לפני יש מצצצצצב אשששששששש שכל בחורשמביא יותר עושים לו יותר טררררם
תכלס' אפשר גם לאסוף בדרכים אחרות
וכל בחור יש לו לפחות קצת שכל בראש, הוא בוחר לבד אם לעבור דלת דלת (-משעמםםםםםםםםםם, ולא רווחי...)
או לעשות ככל העולה על רוחו. (כן, גם אסיפה בצמתים) והיום כבר קשה מאד להגיד לבחור "אל תלך לצומת"
בשעה שהוא יודע נכונה כי ממתינים לו שם 1,500 שקלים...
בשביל הלחם והחלב של הישיבות (כפשוטו)אבל למה בחורים בישיבה קטנה הולכים לאסוף?
לא מבין למה זה לא מובן.ממש לא מסכים.
אני בחור ישיבה ואם יש למישהו תלונות, אז שיבוא אלי.
אצלנו מפורש אמר ראש הישיבה שהשבוע הזה הוא בין אדם לחבירו.
והיה צריך להיות כל השנה, אבל אי אפשר...
ספציפית לגבי הבחורים ה"מבזים" עצמם...
אז ככה, בפורים ובעיקר לפני יש מצצצצצב אשששששששש שכל בחורשמביא יותר עושים לו יותר טררררם
תכלס' אפשר גם לאסוף בדרכים אחרות
וכל בחור יש לו לפחות קצת שכל בראש, הוא בוחר לבד אם לעבור דלת דלת (-משעמםםםםםםםםםם, ולא רווחי...)
או לעשות ככל העולה על רוחו. (כן, גם אסיפה בצמתים) והיום כבר קשה מאד להגיד לבחור "אל תלך לצומת"
בשעה שהוא יודע נכונה כי ממתינים לו שם 1,500 שקלים...
זה הפאנצ'...ואגב- שמת לב שכל הקישורים שלך מביאים לאותו מקום בדיוק?......
שוב, אנחנו לא משנים סטטוס בין "תורתו אומנותו" לבין "עובד"אולי עדיף שבמקום שבועיים שוטטות ברחובות שהבחורים יעבדו בשבועיים האלו?
נקודה למחשבה.
יש מספיק בתי עסק שיכולים להעסיק אותם בתור מלקטים נניח וכו’
לא חושבת שלעבוד במאפיית מצות (מה שבכל מצב רוב הבחורים עושים) ישנה את הסטטוסזה הפאנצ'...
וחוצמיזה, תזכה למצוות בזכות התרומה...
שוב, אנחנו לא משנים סטטוס בין "תורתו אומנותו" לבין "עובד"
לא נראה שסורצקין צריך שיאספו לו כסף ללחם וחלבבשביל הלחם והחלב של הישיבות (כפשוטו)
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: