מכיוון שהנושא עדיין לא הוברר, אפרט.
החסרונות בטלפון של 013
1.אם הוא יושב על תשתית של הוט = צרות צרורות. מכיון שהוט פחות יציב במהירות בעיקר בזמן הורדה או שימוש גם בטלפון וגם גלישה, ואז המתאם מאבד נתונים והשיחה נהפכת לקולות עמומים של דפיקות בחדר אטום..... עד לאיפוס המודם והמתאם, והמתנה של כ 15 דקות עד להעלאה בחזרה. (אולי עם תשתית של בזק זה קצת יותר טוב אבל שמעתי שגם בבזק זה כך).
2. מהירות האינטרנט, במצב רגיל ללא 013 המהירות אצלי בן בהעלאה בן בהורדה 2.5 -2.7 . ביחד עם המתאם של 013 - בלי להוציא שיחה הורדה בין 1.8 ל 2.4 .והעלאה בין 1.5 ל1.9. בזמן הוצאת שיחה גם העלאה וגם הורדה נמצאים בין 0.6 ל1.5 .עד שהקו מפיל איתו גם את האינטרנט....
3. השיחה לא מסוגלת להחזיק יות מ5 דקות...
4. מאז שאתה מחייג מספר עד לצליל חיוג אפשר להמתין לפעמים כמעט דקה... וכן בהרמת הטלפון עד לקבלת הצליל של הקוו.
5. לא ניתן לשלוח פקס אלא ע"י הגדרה מיוחדת של המתאם שמתבטלת פתאום..
שרות הלקוחות של 013.
1. הם דוחפים דברים שבמפורש סרבת להם. כגון קוו נוסף שאותו עשו לי חודשיים חינם ולאחר מכן 59 ש"ח במקום 29 ש"ח שסוכם על הקוו היחד שבקשתי. ואת המנוייד בהתחייבות מיידית של 29 ש"ח לחודש ל18 חודשים. למרות שהדגשתי רק לנייד קוו אחד עם חודשיים נסיון בחינם , ללא קוו נוסף כי אין לי צורך בקוו נוסף. 3 פעמים התקשרתי לבטל את הקוו השני ווהתחיבות , ולאחר המתנה ארוכה והמון נסיונות ושיחות שנופלות. ברגע שהסברתי את בקשתי הנציג ניתק לי את הטלפון בפנים, הדבר חזר על עצמו 3 פעמים עם נציגים שונים....
בנוסף - דחפו לי שיחות לחו"ל עם תשלום חודשי נוסף של שקלים בודדים למרות שהדגשתי שאני לא מוציא שיחות לחו"ל.
2. הם משקרים בצורה לא רגילה עם הרבה התנצלויות ו"ראש קטן".
הם אומרים שהקוו השני נותק כשהוא קיים כרגיל.
אומרים שהשרות לקוחות פועל 24 שעות והוא רק עד 8.
הם אומרים שמהירות הגלישה לא יורדת בכלום, ונציג בכיר אמר שיורד מקסימום 0.4 מהמהירות ,ואת המציאות כבר כתבתי למעלה.
הם אומרים שההתקנה עולה 100 במקרה של ביטול התחייבות וגובים 150.
הם אומרים שלתמיכה אפשר להתקשר שיחת חינם 1800-013-013 וזה רק למכירות לא לתמיכה, זאת אומרת כשייש בעייה תתקשר מהניד ותחכה חצי שעה... על חשבונך.
3. הם לא מבינים שום דבר בתמיכה, הם כל הזמן רק משנים הגדרות ואומרים לאפס את המתאם ומבטיחים שהכל הסתדר ושום דבר לא משתנה.
4. אמרו לי שכשאחליט לצאת מהם אתקשר טלפון אחד ואומר לנציג או שאכתוב בצאט שלהם באתר וזה מספיק, והקוו ינותק מידית. בפועל הם העבירו אותי מאחד לשני עד שכתבתי לאחת הנציגות בצאט והבהרתי לה שהמסך מצולם ואז היא חזרה אלי והפנתה אותי למשהוא אחר שמנתק. ולאחר שהוא ראה שכוונתי רצינית לנתק הוא שאל מתי יבוא הנציג של הוט? אמרתי לו מחר בצהריים, אז הוא אמר לי לאחר שהקוו ינויד יצרו אתך קשר...
למחרת הנציג של הוט לא הגיע. בברור עם הוט התברר שמשהוא התקשר בשמי עם הפרטים שלי (ת.ז. וכרטיס אשראי) בבוקר לבטל את ההזמנה של הוט. וד"ל
כל זה בחודש וחצי האחרונים על חשבון בין הזמנים.
אני ל013 בע"ה לא חוזר.(בעלה של צמרת).
יצוין שרק איומים לתביעה באגודה לצרכנות ופרסום באינטרנט עזרו לי להזיז משהו איתם...
נציגה "תמימה" שהתקשרה הבהירה ש-
לדעתם הקוו עדיין לא נוייד והשיחות יוצאות דרכם, עד שנוכיח שנוייד... הסברתי לנציגה שאם הקוו לא של הוט, השיחה עכשיו לא היתה קיימת, היא היתה נופלת ברגע הראשון,,,
בנוסף היא רצתה שוב את הכרטיס אשראי (לאימות פרטים כביכול) , כמובן שלא נתתי.
את המתאם עוד לא החזרתי, כי אם אשלח בדואר הם יגידו שלא שלחתי. ואם בדאר רשום, החברות הגדולות בד"כ לא לוקחות את זה. וללכת עד חיפה אין לי כח.... מה עושים?
בנתיים אני מחכה לאיזה גבייה תמימה בכרטיס אשראי שבגללה אתבע אותם ואגרום להם לפצות אותי ולקחת את המתאם בעצמם...