מוריד מחומרת הביטוי שלו.ג' בפנייה למצביעים האדישים: אל תזרקו קולות למזבלה
איפה?ישנם תכנים -בעיקר בפרופיל האישי- שאם אינך מבין אנגלית לא תבין מה רוצים ממך.
אני מאמין שאין טענתך קשורה לאשכול, כאן נמצאים קופירייטרים, שגם אם לא למדו ליבה, יודעים לתרגם בלחיצת כפתור ולהמשיך הלאה.ובכלל אני לא מבין למה בפרוג שהוא אתר חרדי למהדרין ובו גולשים גם בוגרי ישיבות שלא למדו ליבה ובמסגרת עבודתם הם לא נצרכו ללימוד אנגלית, ורמת הבנתם בשפה ובאותיותיה קטנה עד מינימלית, ובכל זאת ישנם תכנים -בעיקר בפרופיל האישי- שאם אינך מבין אנגלית לא תבין מה רוצים ממך.
המסר ברור.תסריט לסרטון בחירות:
מאבטח בנתב"ג מחזיק את גלאי המתכות (אגב, לאן הם נעלמו?) ביד אחת ונשען על הקיר, קצת משועמם. פתאום מגיע אדם בהיר ונעים למראה עם עינים כחולות. המאבטח מזדקף ואומר 'הלו מיסטר!' (שלום אדוני!) האיש עונה לו 'הלו! איים ג'ואיש!' (שלום! אני יהודי!) המאבטח עונה לו 'וולקם טו איזראל! וי אר וורי גלאד ד'אט יו קיים טו ליב היר!' (ברוך הבא לישראל! אנחנו שמחים מאד שבאת לגור כאן!) והאיש מחויך נכנס בשער.
אחר כך מגיעה קבוצה של חמישה אפריקאים עם בגדים מסורתיים (עצמות באוזניים, רעמת שיער וכל מיני כאלה) ואומרים לו 'הלו, וי אר ג'ואיש!' (שלום, אנחנו יהודים!) המאבטח כבר לא מחייך, קצת מגמגם, אומר 'אה... ה... הלו!' והם נכנסים פנימה.
אחר כך מגיעים עשרה סינים מלוכסני עינים עם כובעים משולשים (אולי כמה מהם נושאים פסלון בודהה?) ואפילו לא עוצרים לידו, רק אומרים 'וי אר ג'ואיש, וי אר ג'ואיש' (אנחנו יהודים, אנחנו יהודים). המאבטח מרים את הקול ושואל 'רגע, רגע! אתם בטוחים שאתם יהודים?' שנים מהם מסתובבים אליו, מכסים את העינים ביד אחת ואומרים 'שַׁאמִי סָארֵל, שַׁאמִי סָארֵל!' וממשיכים בהילוך מהיר פנימה.
אחר כך באים עשרה אינדיאנים עם בגדים מסורתיים, נוצות, צבעים על הפנים, בשורה הם נושאים על גבם עמוד טוטם גדול עם גילופים לעבודה זרה. המאבטח מנסה לחסום אותם וצועק 'רגע, אבל אתם בכלל לא יהודים!!' בבת אחת כולם עוצרים, האינדיאני הקרוב אליו מגיש לו קלסר מלא דפים שבתוכו באותיות מאירות עינים בראש הדף "בג"צ", ומראה לו את הפסק שכל בית דין שגייר אדם מזכה אותו בחוק השבות. המאבטח מתחיל לקרוא ומתבלבל, ובינתיים האינדיאנים עם הטוטם ממשיכים פנימה בשער.
[אולי יש עכשיו עוד טייק שרואים את הקבוצות האלה בתוך הטרמינל משתחוים כל אחד לבושת שלו ורוקדים סביבו. זה חריף אבל אולי טוב כי גם המציאות חריפה!]
כאן הסרטון נגמר, ויש כיתוב "בג"צ רוצה להרוס את יסודותיו של עם ישראל. רק מפלגת _____ תעצור אותו!!! למען הילדים של כולנו." או משהו כזה. יש מקומות שאפשר להקציע.
כך יהיה קל לראות את הרעיון שלךמה אני הייתי אומר במקום יהדות התורה
ובכן, נראה שדיברתי על לב הרשעים.המסר ברור.
אך בקמפיין צריך לדעת לפלח את קהל היעד, מהם מצפים לקבל את הקול.
ובכן הציבור שלנו מחולק בגדול ל-4 סוגים, כנגד ארבעה בנים.
ובתשובה המקורית: אילו היה שם.....ובכן, נראה שדיברתי על לב הרשעים.
הפוך: זו המטרה, לייצר תחושת דחיפות וסכנה איומה.
אבל צריך אחידות, כידוע לכל פרסומאי.נכון
ולכן צריך להשאיר את זה רק בשלטים על ליברמן ודומיו
לעומת זאת בשלטים של לדוג' ר' חיים ועוד שלטים נראה לי שצריךלשנות משום ששם אין סכנה..
אבל צריך אחידות, כידוע לכל פרסומאי.
החליפו כבר את הסלוגן ל'חוזרות לחיים'.1) מכיוון שא"א לכתוב חוזרים לחיים אפשר לכתוב חזרנו לחיים
החליפו כבר את הסלוגן ל'חוזרות לחיים'.
יפה מאוד ותודה.כך יהיה קל לראות את הרעיון שלך
צפה בקובץ המצורף 854922
ולכן המסקנה: "אין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים".אני די מיואש מליברמן, בגדול לא רק שלא יורד בסקרים אלא עולה קצת
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכד
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת לְדָוִד לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ יֹאמַר נָא יִשְׂרָאֵל:ב לוּלֵי יי שֶׁהָיָה לָנוּ בְּקוּם עָלֵינוּ אָדָם:ג אֲזַי חַיִּים בְּלָעוּנוּ בַּחֲרוֹת אַפָּם בָּנוּ:ד אֲזַי הַמַּיִם שְׁטָפוּנוּ נַחְלָה עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ:ה אֲזַי עָבַר עַל נַפְשֵׁנוּ הַמַּיִם הַזֵּידוֹנִים:ו בָּרוּךְ יי שֶׁלֹּא נְתָנָנוּ טֶרֶף לְשִׁנֵּיהֶם:ז נַפְשֵׁנוּ כְּצִפּוֹר נִמְלְטָה מִפַּח יוֹקְשִׁים הַפַּח נִשְׁבָּר וַאֲנַחְנוּ נִמְלָטְנוּ:ח עֶזְרֵנוּ בְּשֵׁם יי עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: