דרוש מידע מהי חברת סלולר עם הכי הרבה דקות בחבילה?

מולטי תקשורת

יעוץ
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

מולטי תקשורת

יעוץ
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

מולטי תקשורת

יעוץ
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית

בכור גבריאלי

משתמש רשום
רבותי, שווה קריאה!!!!
אני היום בפרטנר,
והיה לי איתם סיפור לא נעים בכלל....
כך שלהבא שווה לי לשלם יותר בחברה אחרת,
וד"ל.
גם אני סבלתי מרורות מפרטנר ומה ש:
לצערנו סיפורים כאלו קורים בכל חברה כיום...
אז לשם השוואה:

הלכתי לסניף פרטנר וקניתי שני ניידים לי ולאשתי לא לפני שביקשתי מהמוכר שאני חפץ בניידים כמו אלו שהיו לי עד כעת והמוכר טען שהניידים הם אותו דבר מבפנים ורק כלפי חוץ הם שונים.

טוב, הטענתי שמונה שעות לפני השימוש הראשון כהוראת המוכר והנה לא רק שהניידים שונים לגמרי, אלא שהחל להישמע מהניידים רעש כמו של גנרטורים קטנים ולמפרע התברר שהניידים המשונים גם צלצלו מעצמם לאנשים שונים.

כמובן שמיד מיד חזרתי למוכר בטענה שזה לא כפי מה שביקשתי ממנו, אך המוכר ישב בנח כשהוא נשען על הכורסא צוהל ושמח ואומר לי 'אין החלפות' וכאשר לא הפסקתי להפציר- הוא אמר שהחברה אינה מאשרת לו להחליף.

צלצלתי פעם אחרי פעם לפרטנר והם טענו שזה התפקיד של המוכר, המוכר טען שזה התפקיד של החברה וככה חלף לו יום נוסף.

ביום למחרת, החברה טענה שאם הייתי פונה אליהם תוך 24 שעות- היה ניתן להחליף.

מה שבפועל היה ולא החליפו לי, אלא שהגילוי על השעות היה למפרע כמובן.

טוב, התברר שאין לי מה לעשות עם הניידים, אז לפחות ביקשתי לקנות ניידים אחרים והנה גם זה לא נתנו לי. כאילו אני כבול אליהם.

בלית ברירה כיבינו את שני הניידים וקנינו שני קווים מ'סלקום'.

פתאום מגיעים חשבונות עמוסים בטענות על שיחות מעבר לממוצע והניידים כבויים.

פניתי לחברה והאוזן אטומה.

כמובן שלא שילמתי כלום על מה שלא עשיתי והחברה כאילו שכחה ממני.

הכל כאילו בסדר. אין כלום.

חלפו להם חמש שנים והנה דואר רשום עם טענות סרק על שיחות עד אותה עת וקנסות ופיגורים וכו'.

מי לא ניסה את מזלו אז להעיל לי מולם ולא הצליח.

עד שהחברה טענה שאם אחזור אליהם ירדו לי מחצית מהקנסות, בלית ברירה הסכמתי אלא ש...

כאילו היתה כאן הוראה שלא לאפשר לי לחזור.

הנציג בחברה טען שעלי לעשות את זה מול הסניף של החברה ישירות ובסניף של החברה- טען לי הנציג שעדיין לא הגיע לו האישור לכך ושעלי להמתין וכך המתנתי והמתנתי עד ההפתעה הבאה...

שוב דואר רשום מהחברה שמכיוון שלא שילמתי לבסוף את המחצית עליה ויתרו לי רק אם אשוב לחברה ולבסוף לא שבתי אליה- אז כעת עלי לשלם על כך ריביות וקנסות וכו' ורק אם אשוב כעת לחברה שלהם יוותרו לי על שליש מהסכום האגדי.

ושוב כמובן כל מה שטענתי היה כקליפת השום מול הברנשים.

אך בלית ברירה שוב הסכמתי לשוב לחברה זו ושוב הנציג שלח אותי לחברה והחברה לנציג.

הפעם כבר קלטתי את העסק לגמרי אך לא ידעתי עדיין איך להיחלץ ממנו.

ראיתי לפתע מודעה בנוסח כמו 'רבותי, התפרנסו זה מזה. מוכר הימישע מאנ"ש של חברת פרטנר יגיע אליך עד הבית'.

נפלה בלבי כמו תקווה כשצלצלתי אליו עם הסיפור שקרה לי והוא מבטיח שהוא יסדר לי הכל כמובן עם המספרים הקודמים שלי בפרטנר.

אחרי הטענה של שמונת השעות אותם הוא לא שכח להורות לי לעשות, אני מצלצל לניידים והם סגורים.

איך?

עשיתי הפוך כמובן, צלצלתי מהניידים הקנויים והנה בניידים של סלקום אני רואה מספרים חדשים.

אני מצלצל אל המוכר ועד שהוא הואיל לבסוף לענות לי- הוא אומר לי 'אין לי מה לעשות בשבילך. זה הוראה של החברה.'

רבונו של עולם! אז למה פניתי אליו? כדי להסתבך בכפולות שתיים?

ואכן זה מה שכמובן קרה לי בהמשך (כשהחברה כנראה רשמה במחשב הראשי כלפי 'קונה פתי עם הצלחה מסחררת בשדידת כספים').

פניתי בלית ברירה לעורך דין.

אותו עורך דין גער בי;

מה לך ולחברות הסוללר?

למה 'בזק' לא מחתימים אותך כמנוי לחברה?

למה רק הם מחתימים אותך?

אתה לא יודע שכולם שם רמאים?

תבין, אני, בתור עורך דין ממולח וידוע שנים ע"ג שנים מפחד מהם כלפי עצמי.

יש לי נייד פשוט עם אותו מסלול כבר עשר שנים כדי לא להתעסק איתם.

עכשיו אין לי הרבה מה לעשות, רק להציע לך שכדאי לך רק טלפון בבית ולא בכיס, אבל אנסה לעשות בשבילך משהו.
הוא צלצל לחברה לידי ואמר 'שלום. כאן עורך דין...., אני מבקש מצד חוק העזר לאנשים במצוקה כלכלית להסיר את... מהרשימה אצלכם...' ועמד על כך בצורה נעימה כשהוא מזהיר אותי לא להתעסק יותר עם חברות הסוללר בחיים שלי.
והנה מה שנכתב ש:
לצערנו סיפורים כאלו קורים בכל חברה כיום...
אז הנה בפועל, היו לי הרי עוד שני ניידים של סלקום שקניתי בכל המצב הזה ובשיחות שדיברתי- עליתי על הסכום שהיה לי בבנק, הם שלחו לי 'התראה' ושוב פניתי לאותו עורך דין, עורך הדין הנ"ל הציע לכתוב מכתב של בקשה להבנה לחברה, החברה צלצלה חזרה בהודעה שהורידה לי את כל הקנסות כדי שאוכל לשלם את החוב ושאלו אותי מהחברה אם ארצה להמשיך להיות מנוי אצלם או להפוך את הניידים שלי ל'טוקמן'. ביקשתי להפוך את הניידים ל'טוקמן' כדי להיות יותר משוחרר ולחשוב אחרי זה, סלקום עשו מיד כבקשתי.

וזה שנראה שאולי הייתי כאן פתי כנראה גם גרם ל @זכריה התימני לכתוב:

אני היום בפרטנר,
והיה לי איתם סיפור לא נעים בכלל....
כך שלהבא שווה לי לשלם יותר בחברה אחרת,
וד"ל.
ומבלי לפרט יותר.

כי מי שהיה נוכח במצבי- היה רואה שזה יכול לקרות לכל אחד.

ואפילו שהסקרנות שלי ושל עוד רבים כנראה היא לדעת מה היה גם לו.

בכל אופן, להסרת חשד של זיקה ל'סלקום', אכן חבל שחברת סלקום לא מודעת לכמה אנשים כבר סיפרתי את הסיפור שלי, אולי הייתי מקבל על זה לפחות משהו של הטבה ממנה...

ברכות על שקראתם דברי, אך כמודמני שעשיתי חסד עם כל קורא שחושש מנוכלים כעין המדובר בדברי הללו.
 

מולטי תקשורת

יעוץ
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
רבותי, שווה קריאה!!!!

גם אני סבלתי מרורות מפרטנר ומה ש:

אז לשם השוואה:

הלכתי לסניף פרטנר וקניתי שני ניידים לי ולאשתי לא לפני שביקשתי מהמוכר שאני חפץ בניידים כמו אלו שהיו לי עד כעת והמוכר טען שהניידים הם אותו דבר מבפנים ורק כלפי חוץ הם שונים.

טוב, הטענתי שמונה שעות לפני השימוש הראשון כהוראת המוכר והנה לא רק שהניידים שונים לגמרי, אלא שהחל להישמע מהניידים רעש כמו של גנרטורים קטנים ולמפרע התברר שהניידים המשונים גם צלצלו מעצמם לאנשים שונים.

כמובן שמיד מיד חזרתי למוכר בטענה שזה לא כפי מה שביקשתי ממנו, אך המוכר ישב בנח כשהוא נשען על הכורסא צוהל ושמח ואומר לי 'אין החלפות' וכאשר לא הפסקתי להפציר- הוא אמר שהחברה אינה מאשרת לו להחליף.

צלצלתי פעם אחרי פעם לפרטנר והם טענו שזה התפקיד של המוכר, המוכר טען שזה התפקיד של החברה וככה חלף לו יום נוסף.

ביום למחרת, החברה טענה שאם הייתי פונה אליהם תוך 24 שעות- היה ניתן להחליף.

מה שבפועל היה ולא החליפו לי, אלא שהגילוי על השעות היה למפרע כמובן.

טוב, התברר שאין לי מה לעשות עם הניידים, אז לפחות ביקשתי לקנות ניידים אחרים והנה גם זה לא נתנו לי. כאילו אני כבול אליהם.

בלית ברירה כיבינו את שני הניידים וקנינו שני קווים מ'סלקום'.

פתאום מגיעים חשבונות עמוסים בטענות על שיחות מעבר לממוצע והניידים כבויים.

פניתי לחברה והאוזן אטומה.

כמובן שלא שילמתי כלום על מה שלא עשיתי והחברה כאילו שכחה ממני.

הכל כאילו בסדר. אין כלום.

חלפו להם חמש שנים והנה דואר רשום עם טענות סרק על שיחות עד אותה עת וקנסות ופיגורים וכו'.

מי לא ניסה את מזלו אז להעיל לי מולם ולא הצליח.

עד שהחברה טענה שאם אחזור אליהם ירדו לי מחצית מהקנסות, בלית ברירה הסכמתי אלא ש...

כאילו היתה כאן הוראה שלא לאפשר לי לחזור.

הנציג בחברה טען שעלי לעשות את זה מול הסניף של החברה ישירות ובסניף של החברה- טען לי הנציג שעדיין לא הגיע לו האישור לכך ושעלי להמתין וכך המתנתי והמתנתי עד ההפתעה הבאה...

שוב דואר רשום מהחברה שמכיוון שלא שילמתי לבסוף את המחצית עליה ויתרו לי רק אם אשוב לחברה ולבסוף לא שבתי אליה- אז כעת עלי לשלם על כך ריביות וקנסות וכו' ורק אם אשוב כעת לחברה שלהם יוותרו לי על שליש מהסכום האגדי.

ושוב כמובן כל מה שטענתי היה כקליפת השום מול הברנשים.

אך בלית ברירה שוב הסכמתי לשוב לחברה זו ושוב הנציג שלח אותי לחברה והחברה לנציג.

הפעם כבר קלטתי את העסק לגמרי אך לא ידעתי עדיין איך להיחלץ ממנו.

ראיתי לפתע מודעה בנוסח כמו 'רבותי, התפרנסו זה מזה. מוכר הימישע מאנ"ש של חברת פרטנר יגיע אליך עד הבית'.

נפלה בלבי כמו תקווה כשצלצלתי אליו עם הסיפור שקרה לי והוא מבטיח שהוא יסדר לי הכל כמובן עם המספרים הקודמים שלי בפרטנר.

אחרי הטענה של שמונת השעות אותם הוא לא שכח להורות לי לעשות, אני מצלצל לניידים והם סגורים.

איך?

עשיתי הפוך כמובן, צלצלתי מהניידים הקנויים והנה בניידים של סלקום אני רואה מספרים חדשים.

אני מצלצל אל המוכר ועד שהוא הואיל לבסוף לענות לי- הוא אומר לי 'אין לי מה לעשות בשבילך. זה הוראה של החברה.'

רבונו של עולם! אז למה פניתי אליו? כדי להסתבך בכפולות שתיים?

ואכן זה מה שכמובן קרה לי בהמשך (כשהחברה כנראה רשמה במחשב הראשי כלפי 'קונה פתי עם הצלחה מסחררת בשדידת כספים').

פניתי בלית ברירה לעורך דין.

אותו עורך דין גער בי;

מה לך ולחברות הסוללר?

למה 'בזק' לא מחתימים אותך כמנוי לחברה?

למה רק הם מחתימים אותך?

אתה לא יודע שכולם שם רמאים?

תבין, אני, בתור עורך דין ממולח וידוע שנים ע"ג שנים מפחד מהם כלפי עצמי.

יש לי נייד פשוט עם אותו מסלול כבר עשר שנים כדי לא להתעסק איתם.

עכשיו אין לי הרבה מה לעשות, רק להציע לך שכדאי לך רק טלפון בבית ולא בכיס, אבל אנסה לעשות בשבילך משהו.
הוא צלצל לחברה לידי ואמר 'שלום. כאן עורך דין...., אני מבקש מצד חוק העזר לאנשים במצוקה כלכלית להסיר את... מהרשימה אצלכם...' ועמד על כך בצורה נעימה כשהוא מזהיר אותי לא להתעסק יותר עם חברות הסוללר בחיים שלי.
והנה מה שנכתב ש:

אז הנה בפועל, היו לי הרי עוד שני ניידים של סלקום שקניתי בכל המצב הזה ובשיחות שדיברתי- עליתי על הסכום שהיה לי בבנק, הם שלחו לי 'התראה' ושוב פניתי לאותו עורך דין, עורך הדין הנ"ל הציע לכתוב מכתב של בקשה להבנה לחברה, החברה צלצלה חזרה בהודעה שהורידה לי את כל הקנסות כדי שאוכל לשלם את החוב ושאלו אותי מהחברה אם ארצה להמשיך להיות מנוי אצלם או להפוך את הניידים שלי ל'טוקמן'. ביקשתי להפוך את הניידים ל'טוקמן' כדי להיות יותר משוחרר ולחשוב אחרי זה, סלקום עשו מיד כבקשתי.

וזה שנראה שאולי הייתי כאן פתי כנראה גם גרם ל @זכריה התימני לכתוב:


ומבלי לפרט יותר.

כי מי שהיה נוכח במצבי- היה רואה שזה יכול לקרות לכל אחד.

ואפילו שהסקרנות שלי ושל עוד רבים כנראה היא לדעת מה היה גם לו.

בכל אופן, להסרת חשד של זיקה ל'סלקום', אכן חבל שחברת סלקום לא מודעת לכמה אנשים כבר סיפרתי את הסיפור שלי, אולי הייתי מקבל על זה לפחות משהו של הטבה ממנה...

ברכות על שקראתם דברי, אך כמודמני שעשיתי חסד עם כל קורא שחושש מנוכלים כעין המדובר בדברי הללו.
סיפור הזוי
יכול רק להגיד לך טיפ להבא גם אם נראה לך שחברה גונבת אותך הכי גרוע זה להתעלם ולא לשלם וכו
אתה חושב שאתה צודק תאיים עליהם בטלפון שאתה הולך למשפט וכו
לטמון את הראש בחול לא עוזר הם רק עושים מזה מטעמים בצורה של ריבית וכו וכו
 

בכור גבריאלי

משתמש רשום
סיפור הזוי
יכול רק להגיד לך טיפ להבא גם אם נראה לך שחברה גונבת אותך הכי גרוע זה להתעלם ולא לשלם וכו
אתה חושב שאתה צודק תאיים עליהם בטלפון שאתה הולך למשפט וכו
לטמון את הראש בחול לא עוזר הם רק עושים מזה מטעמים בצורה של ריבית וכו וכו
ברכות על דבריך ועדיין רוב הסיפור ארע אימתי שכבר כן:
בלית ברירה הסכמתי אלא ש...

כאילו היתה כאן הוראה שלא לאפשר לי לחזור.

הנציג בחברה טען שעלי לעשות את זה מול הסניף של החברה ישירות ובסניף של החברה- טען לי הנציג שעדיין לא הגיע לו האישור לכך ושעלי להמתין וכך המתנתי והמתנתי עד ההפתעה הבאה...

שוב דואר רשום מהחברה שמכיוון שלא שילמתי לבסוף את המחצית עליה ויתרו לי רק אם אשוב לחברה ולבסוף לא שבתי אליה- אז כעת עלי לשלם על כך ריביות וקנסות וכו' ורק אם אשוב כעת לחברה שלהם יוותרו לי על שליש מהסכום האגדי.
 

מולטי תקשורת

יעוץ
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
רבותי, שווה קריאה!!!!

גם אני סבלתי מרורות מפרטנר ומה ש:

אז לשם השוואה:

הלכתי לסניף פרטנר וקניתי שני ניידים לי ולאשתי לא לפני שביקשתי מהמוכר שאני חפץ בניידים כמו אלו שהיו לי עד כעת והמוכר טען שהניידים הם אותו דבר מבפנים ורק כלפי חוץ הם שונים.

טוב, הטענתי שמונה שעות לפני השימוש הראשון כהוראת המוכר והנה לא רק שהניידים שונים לגמרי, אלא שהחל להישמע מהניידים רעש כמו של גנרטורים קטנים ולמפרע התברר שהניידים המשונים גם צלצלו מעצמם לאנשים שונים.

כמובן שמיד מיד חזרתי למוכר בטענה שזה לא כפי מה שביקשתי ממנו, אך המוכר ישב בנח כשהוא נשען על הכורסא צוהל ושמח ואומר לי 'אין החלפות' וכאשר לא הפסקתי להפציר- הוא אמר שהחברה אינה מאשרת לו להחליף.

צלצלתי פעם אחרי פעם לפרטנר והם טענו שזה התפקיד של המוכר, המוכר טען שזה התפקיד של החברה וככה חלף לו יום נוסף.

ביום למחרת, החברה טענה שאם הייתי פונה אליהם תוך 24 שעות- היה ניתן להחליף.

מה שבפועל היה ולא החליפו לי, אלא שהגילוי על השעות היה למפרע כמובן.

טוב, התברר שאין לי מה לעשות עם הניידים, אז לפחות ביקשתי לקנות ניידים אחרים והנה גם זה לא נתנו לי. כאילו אני כבול אליהם.

בלית ברירה כיבינו את שני הניידים וקנינו שני קווים מ'סלקום'.

פתאום מגיעים חשבונות עמוסים בטענות על שיחות מעבר לממוצע והניידים כבויים.

פניתי לחברה והאוזן אטומה.

כמובן שלא שילמתי כלום על מה שלא עשיתי והחברה כאילו שכחה ממני.

הכל כאילו בסדר. אין כלום.

חלפו להם חמש שנים והנה דואר רשום עם טענות סרק על שיחות עד אותה עת וקנסות ופיגורים וכו'.

מי לא ניסה את מזלו אז להעיל לי מולם ולא הצליח.

עד שהחברה טענה שאם אחזור אליהם ירדו לי מחצית מהקנסות, בלית ברירה הסכמתי אלא ש...

כאילו היתה כאן הוראה שלא לאפשר לי לחזור.

הנציג בחברה טען שעלי לעשות את זה מול הסניף של החברה ישירות ובסניף של החברה- טען לי הנציג שעדיין לא הגיע לו האישור לכך ושעלי להמתין וכך המתנתי והמתנתי עד ההפתעה הבאה...

שוב דואר רשום מהחברה שמכיוון שלא שילמתי לבסוף את המחצית עליה ויתרו לי רק אם אשוב לחברה ולבסוף לא שבתי אליה- אז כעת עלי לשלם על כך ריביות וקנסות וכו' ורק אם אשוב כעת לחברה שלהם יוותרו לי על שליש מהסכום האגדי.

ושוב כמובן כל מה שטענתי היה כקליפת השום מול הברנשים.

אך בלית ברירה שוב הסכמתי לשוב לחברה זו ושוב הנציג שלח אותי לחברה והחברה לנציג.

הפעם כבר קלטתי את העסק לגמרי אך לא ידעתי עדיין איך להיחלץ ממנו.

ראיתי לפתע מודעה בנוסח כמו 'רבותי, התפרנסו זה מזה. מוכר הימישע מאנ"ש של חברת פרטנר יגיע אליך עד הבית'.

נפלה בלבי כמו תקווה כשצלצלתי אליו עם הסיפור שקרה לי והוא מבטיח שהוא יסדר לי הכל כמובן עם המספרים הקודמים שלי בפרטנר.

אחרי הטענה של שמונת השעות אותם הוא לא שכח להורות לי לעשות, אני מצלצל לניידים והם סגורים.

איך?

עשיתי הפוך כמובן, צלצלתי מהניידים הקנויים והנה בניידים של סלקום אני רואה מספרים חדשים.

אני מצלצל אל המוכר ועד שהוא הואיל לבסוף לענות לי- הוא אומר לי 'אין לי מה לעשות בשבילך. זה הוראה של החברה.'

רבונו של עולם! אז למה פניתי אליו? כדי להסתבך בכפולות שתיים?

ואכן זה מה שכמובן קרה לי בהמשך (כשהחברה כנראה רשמה במחשב הראשי כלפי 'קונה פתי עם הצלחה מסחררת בשדידת כספים').

פניתי בלית ברירה לעורך דין.

אותו עורך דין גער בי;

מה לך ולחברות הסוללר?

למה 'בזק' לא מחתימים אותך כמנוי לחברה?

למה רק הם מחתימים אותך?

אתה לא יודע שכולם שם רמאים?

תבין, אני, בתור עורך דין ממולח וידוע שנים ע"ג שנים מפחד מהם כלפי עצמי.

יש לי נייד פשוט עם אותו מסלול כבר עשר שנים כדי לא להתעסק איתם.

עכשיו אין לי הרבה מה לעשות, רק להציע לך שכדאי לך רק טלפון בבית ולא בכיס, אבל אנסה לעשות בשבילך משהו.
הוא צלצל לחברה לידי ואמר 'שלום. כאן עורך דין...., אני מבקש מצד חוק העזר לאנשים במצוקה כלכלית להסיר את... מהרשימה אצלכם...' ועמד על כך בצורה נעימה כשהוא מזהיר אותי לא להתעסק יותר עם חברות הסוללר בחיים שלי.
והנה מה שנכתב ש:

אז הנה בפועל, היו לי הרי עוד שני ניידים של סלקום שקניתי בכל המצב הזה ובשיחות שדיברתי- עליתי על הסכום שהיה לי בבנק, הם שלחו לי 'התראה' ושוב פניתי לאותו עורך דין, עורך הדין הנ"ל הציע לכתוב מכתב של בקשה להבנה לחברה, החברה צלצלה חזרה בהודעה שהורידה לי את כל הקנסות כדי שאוכל לשלם את החוב ושאלו אותי מהחברה אם ארצה להמשיך להיות מנוי אצלם או להפוך את הניידים שלי ל'טוקמן'. ביקשתי להפוך את הניידים ל'טוקמן' כדי להיות יותר משוחרר ולחשוב אחרי זה, סלקום עשו מיד כבקשתי.

וזה שנראה שאולי הייתי כאן פתי כנראה גם גרם ל @זכריה התימני לכתוב:


ומבלי לפרט יותר.

כי מי שהיה נוכח במצבי- היה רואה שזה יכול לקרות לכל אחד.

ואפילו שהסקרנות שלי ושל עוד רבים כנראה היא לדעת מה היה גם לו.

בכל אופן, להסרת חשד של זיקה ל'סלקום', אכן חבל שחברת סלקום לא מודעת לכמה אנשים כבר סיפרתי את הסיפור שלי, אולי הייתי מקבל על זה לפחות משהו של הטבה ממנה...

ברכות על שקראתם דברי, אך כמודמני שעשיתי חסד עם כל קורא שחושש מנוכלים כעין המדובר בדברי הללו.
יש פה כמה דברים שלדעתי לא שמעת עליהם על מספר זמני שמעת עד שלא מאשרים ניוד ?
ויש מושג שלקוח מסומן בפרטנר בשק אדום או שחור זה אומר שהוא בטיפול משפטי ולכן הם לא יכולים להחזיר אותך לחברה לא אומר שהם בסדר רק יש פה כמה סיפורים מעורבבים..
וקצת חוסר הבנה על איך עובד התחום הזה
 

בכור גבריאלי

משתמש רשום
יש פה כמה דברים שלדעתי לא שמעת עליהם על מספר זמני שמעת עד שלא מאשרים ניוד ?
אכן. לא שמעתי. אבל חלופת המספרים נשארה לצמיתות.
ויש מושג שלקוח מסומן בפרטנר בשק אדום או שחור זה אומר שהוא בטיפול משפטי
כאילו שאכן כנ"ל זה קיים רק בפרטנר. ובכן אני מבין מדבריך שהתחושה שהייתי באיזה סוג של שק היתה נכונה?
ולכן הם לא יכולים להחזיר אותך לחברה
הבנתי, אז מה בפועל עושים במצב כזה?
והם לא יכלו לפרט את סדר הדברים?
והם מבקשים לחזור כשאין לי לאן?

טוב, אז אולי לכן כתבת שזה
לא אומר שהם בסדר
?
וגם שהמוזר ההתחלתי כאן היה מה שכבר בניידים הראשונים, כאמור בדברי, הם חייבו אותי בנוסף לקנסות גם על שיחות כשהניידים בכלל כבויים כבר חמש שנים.
 
נערך לאחרונה ב:

מולטי תקשורת

יעוץ
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
אכן. לא שמעתי. אבל חלופת המספרים נשארה לצמיתות.

כאילו שאכן כנ"ל זה קיים רק בפרטנר. ובכן אני מבין מדבריך שהתחושה שהייתי באיזה סוג של שק היתה נכונה?

הבנתי, אז מה בפועל עושים במצב כזה?
והם לא יכלו לפרט את סדר הדברים?
והם מבקשים לחזור כשאין לי לאן?

טוב, אז אולי לכן כתבת שזה

?
וגם שהמוזר ההתחלתי כאן היה מה שכבר בניידים הראשונים, כאמור בדברי, הם חייבו אותי בנוסף לקנסות גם על שיחות כשהניידים בכלל כבויים כבר חמש שנים.
חיבו אותך על שיחות ספיציפיות או על חבילה חודשית?
 

מייל

משתמש פעיל
לא מבין מה צריך כ"כ הרבה דקות
כשצמצמו את החבילות מ"ללא הגבלה" לחבילות דקות בדקתי בחשבוניות שלי שנתיים אחורה מה הממוצע שלנו בשיחות
לי היה באזור ה500 דקות בחודש, ולאשתי היה באזור ה900 בחודש
אשריך שאתה לא מקשיבה לקווי הניעס
 

בכור גבריאלי

משתמש רשום
על
שיחות ספיציפיות
ומכיוון שכך ומכיוון שלא היה על מה לדבר איתם, לכן אמר לי עו"ד הנ"ל "אתה לא מבין למה מחתימים אותך? למה בבזק לא צריך חתימה ובסוללר כן? בדיוק למען השחיתות הזו?" וכך המשיך ונתן לי על הראש "אני בתור עו"ד ידוע מסתפק בסוללר ישן, נשאר עם אותו מסלול כבר עשר שנים ועדיין מפחד להסתבך איתם, אבל אתה מה? מה בכלל לך ולסוללר?"
 
נערך לאחרונה ב:

מולטי תקשורת

יעוץ
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
אוטומציה עסקית
איך מבררים על החבילה הזאת?
מוזמן ליצור איתי קשר
th9934746*gmail.com
רק קח בחשבון עלות סים בגולן 49 ש"ח
לדעתי כבר יותר שוה הוט 5000 דקות ב20..
 

sol key

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
כתיבה ספרותית
סאונד והפקות אולפן
מוזיקה ונגינה
צילום מקצועי
הפקות ואירועים
מוזמן ליצור איתי קשר
th9934746*gmail.com
רק קח בחשבון עלות סים בגולן 49 ש"ח
לדעתי כבר יותר שוה הוט 5000 דקות ב20..
התקשרתי בסוף לחברה
אבל ניגמר להם החבילה הזאת
 

אולי מעניין אותך גם...

לוח לימודים

מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  6  פעמים

אתגר AI

רישום קווי - חורף • אתגר 22

לוח מודעות

למעלה