זה לתכנית 4000 דקות29.00 לקו
משני קווים ומעלה 25.00 לכ קו
זה לתכנית 4000 דקות29.00 לקו
משני קווים ומעלה 25.00 לכ קו
יש 5000 בהוט ב20לאחר בירור עם הוט מובייל
5000 דק' = 25 ש"ח
10000 דק' = 38 ש"ח
יש יותר זול?
לאחר בירור עם הוט מובייל
5000 דק' = 25 ש"ח
10000 דק' = 38 ש"ח
יש יותר זול?
בלי חו"ליש 5000 בהוט ב20
צודק התכוונתי למסלול של 4000.זה לתכנית 4000 דקות
60 דקות לחולבלי חו"ל
גם אני סבלתי מרורות מפרטנר ומה ש:אני היום בפרטנר,
והיה לי איתם סיפור לא נעים בכלל....
כך שלהבא שווה לי לשלם יותר בחברה אחרת,
וד"ל.
אז לשם השוואה:לצערנו סיפורים כאלו קורים בכל חברה כיום...
אז הנה בפועל, היו לי הרי עוד שני ניידים של סלקום שקניתי בכל המצב הזה ובשיחות שדיברתי- עליתי על הסכום שהיה לי בבנק, הם שלחו לי 'התראה' ושוב פניתי לאותו עורך דין, עורך הדין הנ"ל הציע לכתוב מכתב של בקשה להבנה לחברה, החברה צלצלה חזרה בהודעה שהורידה לי את כל הקנסות כדי שאוכל לשלם את החוב ושאלו אותי מהחברה אם ארצה להמשיך להיות מנוי אצלם או להפוך את הניידים שלי ל'טוקמן'. ביקשתי להפוך את הניידים ל'טוקמן' כדי להיות יותר משוחרר ולחשוב אחרי זה, סלקום עשו מיד כבקשתי.לצערנו סיפורים כאלו קורים בכל חברה כיום...
ומבלי לפרט יותר.אני היום בפרטנר,
והיה לי איתם סיפור לא נעים בכלל....
כך שלהבא שווה לי לשלם יותר בחברה אחרת,
וד"ל.
סיפור הזוירבותי, שווה קריאה!!!!
גם אני סבלתי מרורות מפרטנר ומה ש:
אז לשם השוואה:
הלכתי לסניף פרטנר וקניתי שני ניידים לי ולאשתי לא לפני שביקשתי מהמוכר שאני חפץ בניידים כמו אלו שהיו לי עד כעת והמוכר טען שהניידים הם אותו דבר מבפנים ורק כלפי חוץ הם שונים.
טוב, הטענתי שמונה שעות לפני השימוש הראשון כהוראת המוכר והנה לא רק שהניידים שונים לגמרי, אלא שהחל להישמע מהניידים רעש כמו של גנרטורים קטנים ולמפרע התברר שהניידים המשונים גם צלצלו מעצמם לאנשים שונים.
כמובן שמיד מיד חזרתי למוכר בטענה שזה לא כפי מה שביקשתי ממנו, אך המוכר ישב בנח כשהוא נשען על הכורסא צוהל ושמח ואומר לי 'אין החלפות' וכאשר לא הפסקתי להפציר- הוא אמר שהחברה אינה מאשרת לו להחליף.
צלצלתי פעם אחרי פעם לפרטנר והם טענו שזה התפקיד של המוכר, המוכר טען שזה התפקיד של החברה וככה חלף לו יום נוסף.
ביום למחרת, החברה טענה שאם הייתי פונה אליהם תוך 24 שעות- היה ניתן להחליף.
מה שבפועל היה ולא החליפו לי, אלא שהגילוי על השעות היה למפרע כמובן.
טוב, התברר שאין לי מה לעשות עם הניידים, אז לפחות ביקשתי לקנות ניידים אחרים והנה גם זה לא נתנו לי. כאילו אני כבול אליהם.
בלית ברירה כיבינו את שני הניידים וקנינו שני קווים מ'סלקום'.
פתאום מגיעים חשבונות עמוסים בטענות על שיחות מעבר לממוצע והניידים כבויים.
פניתי לחברה והאוזן אטומה.
כמובן שלא שילמתי כלום על מה שלא עשיתי והחברה כאילו שכחה ממני.
הכל כאילו בסדר. אין כלום.
חלפו להם חמש שנים והנה דואר רשום עם טענות סרק על שיחות עד אותה עת וקנסות ופיגורים וכו'.
מי לא ניסה את מזלו אז להעיל לי מולם ולא הצליח.
עד שהחברה טענה שאם אחזור אליהם ירדו לי מחצית מהקנסות, בלית ברירה הסכמתי אלא ש...
כאילו היתה כאן הוראה שלא לאפשר לי לחזור.
הנציג בחברה טען שעלי לעשות את זה מול הסניף של החברה ישירות ובסניף של החברה- טען לי הנציג שעדיין לא הגיע לו האישור לכך ושעלי להמתין וכך המתנתי והמתנתי עד ההפתעה הבאה...
שוב דואר רשום מהחברה שמכיוון שלא שילמתי לבסוף את המחצית עליה ויתרו לי רק אם אשוב לחברה ולבסוף לא שבתי אליה- אז כעת עלי לשלם על כך ריביות וקנסות וכו' ורק אם אשוב כעת לחברה שלהם יוותרו לי על שליש מהסכום האגדי.
ושוב כמובן כל מה שטענתי היה כקליפת השום מול הברנשים.
אך בלית ברירה שוב הסכמתי לשוב לחברה זו ושוב הנציג שלח אותי לחברה והחברה לנציג.
הפעם כבר קלטתי את העסק לגמרי אך לא ידעתי עדיין איך להיחלץ ממנו.
ראיתי לפתע מודעה בנוסח כמו 'רבותי, התפרנסו זה מזה. מוכר הימישע מאנ"ש של חברת פרטנר יגיע אליך עד הבית'.
נפלה בלבי כמו תקווה כשצלצלתי אליו עם הסיפור שקרה לי והוא מבטיח שהוא יסדר לי הכל כמובן עם המספרים הקודמים שלי בפרטנר.
אחרי הטענה של שמונת השעות אותם הוא לא שכח להורות לי לעשות, אני מצלצל לניידים והם סגורים.
איך?
עשיתי הפוך כמובן, צלצלתי מהניידים הקנויים והנה בניידים של סלקום אני רואה מספרים חדשים.
אני מצלצל אל המוכר ועד שהוא הואיל לבסוף לענות לי- הוא אומר לי 'אין לי מה לעשות בשבילך. זה הוראה של החברה.'
רבונו של עולם! אז למה פניתי אליו? כדי להסתבך בכפולות שתיים?
ואכן זה מה שכמובן קרה לי בהמשך (כשהחברה כנראה רשמה במחשב הראשי כלפי 'קונה פתי עם הצלחה מסחררת בשדידת כספים').
פניתי בלית ברירה לעורך דין.
אותו עורך דין גער בי;
מה לך ולחברות הסוללר?
למה 'בזק' לא מחתימים אותך כמנוי לחברה?
למה רק הם מחתימים אותך?
אתה לא יודע שכולם שם רמאים?
תבין, אני, בתור עורך דין ממולח וידוע שנים ע"ג שנים מפחד מהם כלפי עצמי.
יש לי נייד פשוט עם אותו מסלול כבר עשר שנים כדי לא להתעסק איתם.
עכשיו אין לי הרבה מה לעשות, רק להציע לך שכדאי לך רק טלפון בבית ולא בכיס, אבל אנסה לעשות בשבילך משהו.
הוא צלצל לחברה לידי ואמר 'שלום. כאן עורך דין...., אני מבקש מצד חוק העזר לאנשים במצוקה כלכלית להסיר את... מהרשימה אצלכם...' ועמד על כך בצורה נעימה כשהוא מזהיר אותי לא להתעסק יותר עם חברות הסוללר בחיים שלי.
והנה מה שנכתב ש:
אז הנה בפועל, היו לי הרי עוד שני ניידים של סלקום שקניתי בכל המצב הזה ובשיחות שדיברתי- עליתי על הסכום שהיה לי בבנק, הם שלחו לי 'התראה' ושוב פניתי לאותו עורך דין, עורך הדין הנ"ל הציע לכתוב מכתב של בקשה להבנה לחברה, החברה צלצלה חזרה בהודעה שהורידה לי את כל הקנסות כדי שאוכל לשלם את החוב ושאלו אותי מהחברה אם ארצה להמשיך להיות מנוי אצלם או להפוך את הניידים שלי ל'טוקמן'. ביקשתי להפוך את הניידים ל'טוקמן' כדי להיות יותר משוחרר ולחשוב אחרי זה, סלקום עשו מיד כבקשתי.
וזה שנראה שאולי הייתי כאן פתי כנראה גם גרם ל @זכריה התימני לכתוב:
ומבלי לפרט יותר.
כי מי שהיה נוכח במצבי- היה רואה שזה יכול לקרות לכל אחד.
ואפילו שהסקרנות שלי ושל עוד רבים כנראה היא לדעת מה היה גם לו.
בכל אופן, להסרת חשד של זיקה ל'סלקום', אכן חבל שחברת סלקום לא מודעת לכמה אנשים כבר סיפרתי את הסיפור שלי, אולי הייתי מקבל על זה לפחות משהו של הטבה ממנה...
ברכות על שקראתם דברי, אך כמודמני שעשיתי חסד עם כל קורא שחושש מנוכלים כעין המדובר בדברי הללו.
ברכות על דבריך ועדיין רוב הסיפור ארע אימתי שכבר כן:סיפור הזוי
יכול רק להגיד לך טיפ להבא גם אם נראה לך שחברה גונבת אותך הכי גרוע זה להתעלם ולא לשלם וכו
אתה חושב שאתה צודק תאיים עליהם בטלפון שאתה הולך למשפט וכו
לטמון את הראש בחול לא עוזר הם רק עושים מזה מטעמים בצורה של ריבית וכו וכו
בלית ברירה הסכמתי אלא ש...
כאילו היתה כאן הוראה שלא לאפשר לי לחזור.
הנציג בחברה טען שעלי לעשות את זה מול הסניף של החברה ישירות ובסניף של החברה- טען לי הנציג שעדיין לא הגיע לו האישור לכך ושעלי להמתין וכך המתנתי והמתנתי עד ההפתעה הבאה...
שוב דואר רשום מהחברה שמכיוון שלא שילמתי לבסוף את המחצית עליה ויתרו לי רק אם אשוב לחברה ולבסוף לא שבתי אליה- אז כעת עלי לשלם על כך ריביות וקנסות וכו' ורק אם אשוב כעת לחברה שלהם יוותרו לי על שליש מהסכום האגדי.
יש פה כמה דברים שלדעתי לא שמעת עליהם על מספר זמני שמעת עד שלא מאשרים ניוד ?רבותי, שווה קריאה!!!!
גם אני סבלתי מרורות מפרטנר ומה ש:
אז לשם השוואה:
הלכתי לסניף פרטנר וקניתי שני ניידים לי ולאשתי לא לפני שביקשתי מהמוכר שאני חפץ בניידים כמו אלו שהיו לי עד כעת והמוכר טען שהניידים הם אותו דבר מבפנים ורק כלפי חוץ הם שונים.
טוב, הטענתי שמונה שעות לפני השימוש הראשון כהוראת המוכר והנה לא רק שהניידים שונים לגמרי, אלא שהחל להישמע מהניידים רעש כמו של גנרטורים קטנים ולמפרע התברר שהניידים המשונים גם צלצלו מעצמם לאנשים שונים.
כמובן שמיד מיד חזרתי למוכר בטענה שזה לא כפי מה שביקשתי ממנו, אך המוכר ישב בנח כשהוא נשען על הכורסא צוהל ושמח ואומר לי 'אין החלפות' וכאשר לא הפסקתי להפציר- הוא אמר שהחברה אינה מאשרת לו להחליף.
צלצלתי פעם אחרי פעם לפרטנר והם טענו שזה התפקיד של המוכר, המוכר טען שזה התפקיד של החברה וככה חלף לו יום נוסף.
ביום למחרת, החברה טענה שאם הייתי פונה אליהם תוך 24 שעות- היה ניתן להחליף.
מה שבפועל היה ולא החליפו לי, אלא שהגילוי על השעות היה למפרע כמובן.
טוב, התברר שאין לי מה לעשות עם הניידים, אז לפחות ביקשתי לקנות ניידים אחרים והנה גם זה לא נתנו לי. כאילו אני כבול אליהם.
בלית ברירה כיבינו את שני הניידים וקנינו שני קווים מ'סלקום'.
פתאום מגיעים חשבונות עמוסים בטענות על שיחות מעבר לממוצע והניידים כבויים.
פניתי לחברה והאוזן אטומה.
כמובן שלא שילמתי כלום על מה שלא עשיתי והחברה כאילו שכחה ממני.
הכל כאילו בסדר. אין כלום.
חלפו להם חמש שנים והנה דואר רשום עם טענות סרק על שיחות עד אותה עת וקנסות ופיגורים וכו'.
מי לא ניסה את מזלו אז להעיל לי מולם ולא הצליח.
עד שהחברה טענה שאם אחזור אליהם ירדו לי מחצית מהקנסות, בלית ברירה הסכמתי אלא ש...
כאילו היתה כאן הוראה שלא לאפשר לי לחזור.
הנציג בחברה טען שעלי לעשות את זה מול הסניף של החברה ישירות ובסניף של החברה- טען לי הנציג שעדיין לא הגיע לו האישור לכך ושעלי להמתין וכך המתנתי והמתנתי עד ההפתעה הבאה...
שוב דואר רשום מהחברה שמכיוון שלא שילמתי לבסוף את המחצית עליה ויתרו לי רק אם אשוב לחברה ולבסוף לא שבתי אליה- אז כעת עלי לשלם על כך ריביות וקנסות וכו' ורק אם אשוב כעת לחברה שלהם יוותרו לי על שליש מהסכום האגדי.
ושוב כמובן כל מה שטענתי היה כקליפת השום מול הברנשים.
אך בלית ברירה שוב הסכמתי לשוב לחברה זו ושוב הנציג שלח אותי לחברה והחברה לנציג.
הפעם כבר קלטתי את העסק לגמרי אך לא ידעתי עדיין איך להיחלץ ממנו.
ראיתי לפתע מודעה בנוסח כמו 'רבותי, התפרנסו זה מזה. מוכר הימישע מאנ"ש של חברת פרטנר יגיע אליך עד הבית'.
נפלה בלבי כמו תקווה כשצלצלתי אליו עם הסיפור שקרה לי והוא מבטיח שהוא יסדר לי הכל כמובן עם המספרים הקודמים שלי בפרטנר.
אחרי הטענה של שמונת השעות אותם הוא לא שכח להורות לי לעשות, אני מצלצל לניידים והם סגורים.
איך?
עשיתי הפוך כמובן, צלצלתי מהניידים הקנויים והנה בניידים של סלקום אני רואה מספרים חדשים.
אני מצלצל אל המוכר ועד שהוא הואיל לבסוף לענות לי- הוא אומר לי 'אין לי מה לעשות בשבילך. זה הוראה של החברה.'
רבונו של עולם! אז למה פניתי אליו? כדי להסתבך בכפולות שתיים?
ואכן זה מה שכמובן קרה לי בהמשך (כשהחברה כנראה רשמה במחשב הראשי כלפי 'קונה פתי עם הצלחה מסחררת בשדידת כספים').
פניתי בלית ברירה לעורך דין.
אותו עורך דין גער בי;
מה לך ולחברות הסוללר?
למה 'בזק' לא מחתימים אותך כמנוי לחברה?
למה רק הם מחתימים אותך?
אתה לא יודע שכולם שם רמאים?
תבין, אני, בתור עורך דין ממולח וידוע שנים ע"ג שנים מפחד מהם כלפי עצמי.
יש לי נייד פשוט עם אותו מסלול כבר עשר שנים כדי לא להתעסק איתם.
עכשיו אין לי הרבה מה לעשות, רק להציע לך שכדאי לך רק טלפון בבית ולא בכיס, אבל אנסה לעשות בשבילך משהו.
הוא צלצל לחברה לידי ואמר 'שלום. כאן עורך דין...., אני מבקש מצד חוק העזר לאנשים במצוקה כלכלית להסיר את... מהרשימה אצלכם...' ועמד על כך בצורה נעימה כשהוא מזהיר אותי לא להתעסק יותר עם חברות הסוללר בחיים שלי.
והנה מה שנכתב ש:
אז הנה בפועל, היו לי הרי עוד שני ניידים של סלקום שקניתי בכל המצב הזה ובשיחות שדיברתי- עליתי על הסכום שהיה לי בבנק, הם שלחו לי 'התראה' ושוב פניתי לאותו עורך דין, עורך הדין הנ"ל הציע לכתוב מכתב של בקשה להבנה לחברה, החברה צלצלה חזרה בהודעה שהורידה לי את כל הקנסות כדי שאוכל לשלם את החוב ושאלו אותי מהחברה אם ארצה להמשיך להיות מנוי אצלם או להפוך את הניידים שלי ל'טוקמן'. ביקשתי להפוך את הניידים ל'טוקמן' כדי להיות יותר משוחרר ולחשוב אחרי זה, סלקום עשו מיד כבקשתי.
וזה שנראה שאולי הייתי כאן פתי כנראה גם גרם ל @זכריה התימני לכתוב:
ומבלי לפרט יותר.
כי מי שהיה נוכח במצבי- היה רואה שזה יכול לקרות לכל אחד.
ואפילו שהסקרנות שלי ושל עוד רבים כנראה היא לדעת מה היה גם לו.
בכל אופן, להסרת חשד של זיקה ל'סלקום', אכן חבל שחברת סלקום לא מודעת לכמה אנשים כבר סיפרתי את הסיפור שלי, אולי הייתי מקבל על זה לפחות משהו של הטבה ממנה...
ברכות על שקראתם דברי, אך כמודמני שעשיתי חסד עם כל קורא שחושש מנוכלים כעין המדובר בדברי הללו.
אכן. לא שמעתי. אבל חלופת המספרים נשארה לצמיתות.יש פה כמה דברים שלדעתי לא שמעת עליהם על מספר זמני שמעת עד שלא מאשרים ניוד ?
כאילו שאכן כנ"ל זה קיים רק בפרטנר. ובכן אני מבין מדבריך שהתחושה שהייתי באיזה סוג של שק היתה נכונה?ויש מושג שלקוח מסומן בפרטנר בשק אדום או שחור זה אומר שהוא בטיפול משפטי
הבנתי, אז מה בפועל עושים במצב כזה?ולכן הם לא יכולים להחזיר אותך לחברה
?לא אומר שהם בסדר
חיבו אותך על שיחות ספיציפיות או על חבילה חודשית?אכן. לא שמעתי. אבל חלופת המספרים נשארה לצמיתות.
כאילו שאכן כנ"ל זה קיים רק בפרטנר. ובכן אני מבין מדבריך שהתחושה שהייתי באיזה סוג של שק היתה נכונה?
הבנתי, אז מה בפועל עושים במצב כזה?
והם לא יכלו לפרט את סדר הדברים?
והם מבקשים לחזור כשאין לי לאן?
טוב, אז אולי לכן כתבת שזה
?
וגם שהמוזר ההתחלתי כאן היה מה שכבר בניידים הראשונים, כאמור בדברי, הם חייבו אותי בנוסף לקנסות גם על שיחות כשהניידים בכלל כבויים כבר חמש שנים.
אשריך שאתה לא מקשיבה לקווי הניעסלא מבין מה צריך כ"כ הרבה דקות
כשצמצמו את החבילות מ"ללא הגבלה" לחבילות דקות בדקתי בחשבוניות שלי שנתיים אחורה מה הממוצע שלנו בשיחות
לי היה באזור ה500 דקות בחודש, ולאשתי היה באזור ה900 בחודש
ומכיוון שכך ומכיוון שלא היה על מה לדבר איתם, לכן אמר לי עו"ד הנ"ל "אתה לא מבין למה מחתימים אותך? למה בבזק לא צריך חתימה ובסוללר כן? בדיוק למען השחיתות הזו?" וכך המשיך ונתן לי על הראש "אני בתור עו"ד ידוע מסתפק בסוללר ישן, נשאר עם אותו מסלול כבר עשר שנים ועדיין מפחד להסתבך איתם, אבל אתה מה? מה בכלל לך ולסוללר?"שיחות ספיציפיות
איך מבררים על החבילה הזאת?בגולן יש 7000 דקות ב19.9
מוזמן ליצור איתי קשראיך מבררים על החבילה הזאת?
התקשרתי בסוף לחברהמוזמן ליצור איתי קשר
th9934746*gmail.com
רק קח בחשבון עלות סים בגולן 49 ש"ח
לדעתי כבר יותר שוה הוט 5000 דקות ב20..
יש מגוון חברותמעוניין לדעת על חברת סלולר עם הכי הרבה דקות,
לא פרטנר!
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
18.11
י"ז חשוון
וובינר מרתק!
המדריך (הלא שלם) לסטוריטלינג
הרצאה ייחודית עם ירון פרל ממשרד הפרסום מקאן, על עולם הסטוריטלינג. מספרי סיפורים נולדים ככה או שאפשר ללמוד את זה? מה הופך סיפור אחד ל״תעירו אותי כשזה מסתיים״ ואחר ל״ספרו לי את זה שוב!״, והקשר לעולם הקריאייטיב.
הכניסה חופשית!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
19.11
י"ח חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכג
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יי אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יי חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים: