מהו שיטת העבודה בתהליך ייבוא (לאינדיזיין) קובץ מקודד מוורד

שיקול דעת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
עימוד ספרים
איך אמורים לזכור מה כל קוד מסמל?
האם זה פשוט עבודה של 'עט ונייר'. כלומר לכתוב בצד כל קוד מה זה אמור להיות, ואח"כ לפעול על פי זה. או שיש שיטה אחרת (קלה יותר)?
 

מאל"ף ועד תג

עריכה | הגהה | עימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עימוד ספרים
עריכה תורנית
יש 2 רעיונות כלליים:

א. אתה יכול להשתמש בקודים שתחילתם מזכירה לך על מה הם נסובים:
כל הקודים של הטקסט, יתחילו באות T באנגלית [Text=טקסט], כך שהקוד T1 שייך למילה ראשונה בטקסט, T2 מילה שניה וכו'.
כל הקודים הקשורים להערות יתחילו באות N באנגלית [Note=הערה]
קודים של הערות צד יתחילו באות S באנגלית
ניתן לרדת לרזולוציה של קודים לסוגריים [עם התחלה שתזכיר לך, באנגלית או בעברית], לכותרת, עיטורים מכל הסוגים.
[זו עצה ששמעתי ממעמד מפורסם מאוד, שסיפר לי, שכשעימד שו"ע מורכב השתמש במעל 1000 [!] קודים... כל מפרש קיבל אות שונה וכך הכל נהיה פשוט יותר].

ב. כל קידומת נסובה על תחום אחר:
0-10 כותרות
10-20 טקסט ראשי
20-30 הערות
וכן על זה הדרך...

כך אתה יודע על כל קוד לאיזה איזור הוא שייך, ומהר מאוד זוכרים בדיוק כל קוד.

מומלץ להשתמש באותם קודים בכל פעם, כך תתרגל לכל קוד בע"פ [גם אם המחבר קידד לך, תחליף לקודים שלך].

בהצלחה!!
 

שיקול דעת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
עימוד ספרים
יש 2 רעיונות כלליים:

א. אתה יכול להשתמש בקודים שתחילתם מזכירה לך על מה הם נסובים:
כל הקודים של הטקסט, יתחילו באות T באנגלית [Text=טקסט], כך שהקוד T1 שייך למילה ראשונה בטקסט, T2 מילה שניה וכו'.
כל הקודים הקשורים להערות יתחילו באות N באנגלית [Note=הערה]
קודים של הערות צד יתחילו באות S באנגלית
ניתן לרדת לרזולוציה של קודים לסוגריים [עם התחלה שתזכיר לך, באנגלית או בעברית], לכותרת, עיטורים מכל הסוגים.
[זו עצה ששמעתי ממעמד מפורסם מאוד, שסיפר לי, שכשעימד שו"ע מורכב השתמש במעל 1000 [!] קודים... כל מפרש קיבל אות שונה וכך הכל נהיה פשוט יותר].

ב. כל קידומת נסובה על תחום אחר:
0-10 כותרות
10-20 טקסט ראשי
20-30 הערות
וכן על זה הדרך...

כך אתה יודע על כל קוד לאיזה איזור הוא שייך, ומהר מאוד זוכרים בדיוק כל קוד.

מומלץ להשתמש באותם קודים בכל פעם, כך תתרגל לכל קוד בע"פ [גם אם המחבר קידד לך, תחליף לקודים שלך].

בהצלחה!!
נפלא ומאלף!!
תודה רבה!
 

גיוון

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
א. אתה יכול להשתמש בקודים שתחילתם מזכירה לך על מה הם נסובים:
כל הקודים של הטקסט, יתחילו באות T באנגלית [Text=טקסט], כך שהקוד T1 שייך למילה ראשונה בטקסט, T2 מילה שניה וכו'.
כל הקודים הקשורים להערות יתחילו באות N באנגלית [Note=הערה]
קודים של הערות צד יתחילו באות S באנגלית
ניתן לרדת לרזולוציה של קודים לסוגריים [עם התחלה שתזכיר לך, באנגלית או בעברית], לכותרת, עיטורים מכל הסוגים.
[זו עצה ששמעתי ממעמד מפורסם מאוד, שסיפר לי, שכשעימד שו"ע מורכב השתמש במעל 1000 [!] קודים... כל מפרש קיבל אות שונה וכך הכל נהיה פשוט יותר].
קודים עם אותיות באנגלית יוצרים בלאגן בוורד עלולים גם להפוך סוגריים וכדו'
לגבי העימוד של השו"ע הרבה יותר קל לתת לכל מפרש סגנון נפרד עם אותם קודים בדיוק לכל טקסט (אני מניח שעימד בתג)

ב. כל קידומת נסובה על תחום אחר:
0-10 כותרות
10-20 טקסט ראשי
20-30 הערות
וכן על זה הדרך...
זה הכי מומלץ והכי קל, למרות שלא הייתי מחלק בטקסט רגיל רק ברב טקסט או עם הערות.

ברב טקסט יש מספרי טקסטים אז כל מס' טקסט מקבל קידומת לקודים.

ולגבי אינדי' כתבתי בעבר שלדעתי חבל לעבוד עם קודים פי כמה יותר קל לעבוד עם צבעים. או שעובדים עם סגנונות ומחילים סגנונות כבר בייבוא (אישית לא אוהב)
אם תגדיר צבע מסויים על כל סגנן שונה בוורד
אחרי הייבוא לאינדי' תעשה חיפוש והחלפה ובחיפוש תחפש בצבעים תראה רשימה של צבעי וורד לפי הסדר שלהם בקובץ, ברגע שתחליף לסגנון מסויים והוא יאבד את הצבע הוא גם יימחק מהרשימה של הצבעים, כך תוכל לראות האם נותר לך משהו שלא סגננת.
 

שיקול דעת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
עימוד ספרים
ולגבי אינדי' כתבתי בעבר שלדעתי חבל לעבוד עם קודים פי כמה יותר קל לעבוד עם צבעים. או שעובדים עם סגנונות ומחילים סגנונות כבר בייבוא (אישית לא אוהב)
אם תגדיר צבע מסויים על כל סגנן שונה בוורד
אחרי הייבוא לאינדי' תעשה חיפוש והחלפה ובחיפוש תחפש בצבעים תראה רשימה של צבעי וורד לפי הסדר שלהם בקובץ, ברגע שתחליף לסגנון מסויים והוא יאבד את הצבע הוא גם יימחק מהרשימה של הצבעים, כך תוכל לראות האם נותר לך משהו שלא סגננת.
זכרתי בעמעום המלצה כזאת (מן הסתם ראיתי כאן בפורום), אבל ניסיתי לעשות כן, ובתור נסיון צבעתי כל הפניות להערות שוליים בכחול, ומשום מה בייבוא נצבעו עוד טקסטים אחרים מהפניה הראשונה והלאה, וגם נהפכו ל-superscript. לכן חשבתי שזה לא שיטה טובה.
אם אתה אומר שזה אמור לעבוד חלק, אני ינסה עוד פעם.
 

שיקול דעת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
עימוד ספרים
גם להפניה להערה לא צריך קוד או צבע
זהו אם אני מייבא כל הקובץ ביחד עם ההערות שוליים.
אבל אם אני מפרידם לשני קבצים (כדי להתגמש יותר טוב עם ההערות שוליים באינדיזיין) אני כן צריך.
 

מאל"ף ועד תג

עריכה | הגהה | עימוד
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עימוד ספרים
עריכה תורנית

גיוון

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
לסוגריים כמובן לא צריך קודים.
בשונה מהתוכנה המתחרה...
ברור! גם לא צריך קודים לעוד אלף דברים שתג צריך
דברתי באופן כללי על הרעיון, שהרי מי שמעמד בשתי התוכנות ויתרגל לעבוד בצרוה הזאת יכול להיות לו בעייה בקידוד באנגלית כשמייבא לתג.
 

אלף-בית-גימל

א. ב. ג.
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
לא זכור לי שהפרדתי את הערות השוליים ביבוא לאינדי'...
אחרי הייבוא, במקרה שהערות שוליים הם בשתי טורים,
(למי שלא רכש את הסקריפט הערות שוליים של אריאל וולדן),
 

אברהם

מהמשתמשים המובילים!
עיצוב גרפי DIP
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
D I G I T A L
עימוד ספרים
אחרי הייבוא, במקרה שהערות שוליים הם בשתי טורים,
(למי שלא רכש את הסקריפט הערות שוליים של אריאל וולדן),
גם מי שלא רכש יכול להמיר את ההערות להערות סיום ואז לעבוד עליהם ידנית בשתי טורים
 

צח מלול

עימוד מקצועי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית

סנץ

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עימוד ספרים
סליחה על הבורות
למה לא להתחיל לבנות את הסגנונות במגביל באינדזיין אפי' בלי כל ההגדרות (שיעשה אחרי היבוא) רק לתת שם ואיזה הגדרה כגון גופן וגודל ואחרי היבוא והחלפה לעצב את הסגנון כמו שרוצים
 

צח מלול

עימוד מקצועי
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
עריכה תורנית
הה"ד - קידוד.
 

שיקול דעת

משתמש סופר מקצוען
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עריכה תורנית
עימוד ספרים
אבל גם במקרה של הערות שוליים בטור אחד, עדיין א"א לשלוט על הרווח שבין ההערות, כי זה מתיישר באופן אוטומטי לשוליים התחתוניים (גם אם מוגדר בסגנון אובייקט 'למעלה').
 

hamefoar

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
לסוגריים כמובן לא צריך קודים.
אני מעדיף לעשות קודים לסוגריים גם באינדיזיין, באשר בכזו צורה ניתן אח"כ לעבוד על הפיסקה עם הסקריפט פלטת עזר לעימוד של @eliezer ולעשות לפיסקה התאמות כמעט בדומה לעבודה עם fit_7.
אם בפיסקה יש סוגריים שלא מעוצבים עם סגנון ישיר אלא עם גרפ פנימי של הפיסקה, א"א לעבוד עליהם עם הסקריפט הנ"ל.
 

eliezer

מהנדס בינה מלאכותית
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
אם עובדים עם קודים. וגם עם עובדים בשיטה אחרת. לא עקרוני.
יש ליצור מקרא מפה.
אני מבקשו מהלקוח.
כתוב לי: מה כל דבר בקובץ מבטה?
נניח:
ירוק כהה: כותרת רצה
@01 כותרת משנה

וכ'
איך אמורים לזכור מה כל קוד מסמל?
האם זה פשוט עבודה של 'עט ונייר'. כלומר לכתוב בצד כל קוד מה זה אמור להיות, ואח"כ לפעול על פי זה. או שיש שיטה אחרת (קלה יותר)?
 

eliezer

מהנדס בינה מלאכותית
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
עימוד ספרים
הנדסת תוכנה
D I G I T A L
אם עובדים עם קודים. וגם עם עובדים בשיטה אחרת. לא עקרוני.
יש ליצור מקרא מפה.
אני מבקשו מהלקוח.
כתוב לי: מה כל דבר בקובץ מבטא?
נניח:
ירוק כהה: כותרת רצה
@01 כותרת משנה

וכ'
איך אמורים לזכור מה כל קוד מסמל?
האם זה פשוט עבודה של 'עט ונייר'. כלומר לכתוב בצד כל קוד מה זה אמור להיות, ואח"כ לפעול על פי זה. או שיש שיטה אחרת (קלה יותר)?
 

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קכג

א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת אֵלֶיךָ נָשָׂאתִי אֶת עֵינַי הַיֹּשְׁבִי בַּשָּׁמָיִם:ב הִנֵּה כְעֵינֵי עֲבָדִים אֶל יַד אֲדוֹנֵיהֶם כְּעֵינֵי שִׁפְחָה אֶל יַד גְּבִרְתָּהּ כֵּן עֵינֵינוּ אֶל יְהוָה אֱלֹהֵינוּ עַד שֶׁיְּחָנֵּנוּ:ג חָנֵּנוּ יְהוָה חָנֵּנוּ כִּי רַב שָׂבַעְנוּ בוּז:ד רַבַּת שָׂבְעָה לָּהּ נַפְשֵׁנוּ הַלַּעַג הַשַּׁאֲנַנִּים הַבּוּז לִגְאֵיוֹנִים:
נקרא  13  פעמים

לוח מודעות

למעלה