בטחוני מבצע "שומר החומות"

מצב
הנושא נעול.

צדיק וטוב לו

משתמש צעיר
אזעקה (15:01:13 11/05/2021):
איזורי התרעה: ניר עוז, מגן
---------------------
יישובים: ניר עוז, מגן

נשלח דרך כומתה - צבע אדום
 

שלוומי

משתמש מקצוען
צילום מקצועי
כואב לשמוע, נמשיך להתפלל על אחים שלנו ,מייחל לבשורות טובות.
 

הני מושקוביץ

מהמשתמשים המובילים!
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
צילום מקצועי

צדיק וטוב לו

משתמש צעיר
אזעקה (15:08:01 11/05/2021):
איזורי התרעה: כפר עזה, סעד, זמרת ושובה, נחל עוז
---------------------
יישובים: זמרת ושובה, כפר עזה, נחל עוז, סעד

נשלח דרך כומתה - צבע אדום
 

צדיק וטוב לו

משתמש צעיר
אזעקה (15:08:01 11/05/2021):
איזורי התרעה: כפר עזה, סעד, זמרת ושובה, נחל עוז, אזור תעשייה הדרומי אשקלון, נתיבות, כפר מימון ותושיה, שוקדה, בארי, עלומים
---------------------
יישובים: אזור תעשייה הדרומי אשקלון, כפר מימון ותושיה, זמרת ושובה, כפר עזה, נחל עוז, נתיבות, עלומים, שוקדה, בארי, סעד

נשלח דרך כומתה - צבע אדום
 

צדיק וטוב לו

משתמש צעיר
אזעקה (15:12:50 11/05/2021):
איזורי התרעה: ניר עוז
---------------------
יישובים: ניר עוז

נשלח דרך כומתה - צבע אדום
 

צדיק וטוב לו

משתמש צעיר
אזעקה (15:12:50 11/05/2021):
איזורי התרעה: ניר עוז, כיסופים
---------------------
יישובים: ניר עוז, כיסופים

נשלח דרך כומתה - צבע אדום
 

אני וביתי

משתמש מקצוען
ההסלמה מול חמאס נכנסת ליממה השנייה ומאז שעות הערב אמש (שני), צה"ל תוקף יעדים של חמאס והג'יהאד האיסלאמי ברצועת עזה.
לפי דיווחים פלסטיניים, בתקיפת חיל האוויר ברצועה בשעה האחרונה שכוונה לדירה בתוך בניין אלג'נדי אלמג'הול במרכז העיר עזה, נהרגו שלושה פעילי טרור המשויכים ככל הנראה לארגון הג'יהאד האיסלאמי.


מקורות עיתונאיים לא רשמיים מהרצועה מדווחים כי אחד משלושת ההרוגים בתקיפה הישראלית הוא מחמד אבו אלעטא - אחיו של בהא אבו אלעטא שחוסל ע"י ישראל ב-2019 במבצע 'חגורה שחורה'.
שני הרוגים נוספים בתקיפה הם כמאל קריקע וסאמח אלממלוכ שנחשבים לבכירים בזרוע הצבאית של הג'האד האסלאמי.
לפי פרשנים לענייני ערבים מדובר בחיסול המשמעותי ביותר בתקופה האחרונה בעזה זה זמן רב, מה שמסביר אולי את האיומים המשוגרים בדקות האחרונות כלפי ישראל.
גדודי עז אדין אלקסאם הודיעו כי, "האויב תקף מטרה בה נמצאו חלק מפעילינו הצבאיים במסגרת כוננותם. יש לנו הרוגים ונעדרים".
בתוך כך, הרמטכ"ל הנחה להמשיך בתקיפת אתרי ייצור ואחסון אמצעי לחימה של חמאס והג'יהאד האסלאמי כפי שבוצע לאורך הלילה, לצד הרחבת התקיפות ליעדים נוספים. כמו כן, יתגברו כוחות נוספים לאוגדת עזה, לצד המשך היערכות מוגברת של יחידות הגנה אווירית, מודיעין ואוויר.

בחדרי חרדים
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai

ממשש

משתמש צעיר
גם זה קורה עכשיו -

יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ יצחק פינדרוס וח"כ אליהו ברוכי יחד בסיור בחפ"ק של עיריית אשקלון יחד עם ראש העיר תומר גלאם
 

אלעזר 1

צוות הנהלה
מנהל
מנוי פרימיום
בוגר/תלמיד פרוג
עיצוב גרפי
כתיבה ספרותית
עיצוב פונטים
מוזיקה ונגינה
UX UI
D I G I T A L
יוצרי ai
אפשר לצטט לחסומים?

נתניהו לבן גביר: אם לא תעזוב את שייח ג'ראח – יירו טילים על ירושלים
בסביבת רה"מ לא אהבו את הלשכה שהקים בן גביר בלב העימותים בין יהודים לערבים בבירה והפצירו בו: "יש לנו התרעות ממוקדות לגבי שייח ג'ראח. אם לא תצא משם - זה יכול להיגמר בירי של חמאס על ישראל בטווח הזמן המיידי". בן גביר הסכים לעזוב רק כשנענתה דרישתו לנוכחות משטרתית קבועה במקום


נתניהו ובן גביר // צילום: פלאש 90 - עיבוד: אבי וולפסון - המחדשנתניהו ובן גביר // צילום: פלאש 90 - עיבוד: אבי וולפסון - המחדש
חבר הכנסת איתמר בן גביר שהעביר את לשכתו לשכונת שייח ג'ראח בירושלים, בסביבתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו איימו על חה"כ בן גביר כי אם לא יעזוב את המקום מיידית, חמאס ישגר טילים על ירושלים – כך פורסם ב'חדשות 12'.
חה"כ בן גביר הקים ביום חמישי לשכה מאולתרת בשכונת שייח ג'ראח בירושלים, בלב העימותים בין יהודים לערבים בבירה. לאורך כל הלילה היו מגעים בינו לבין לשכת ראש הממשלה שהפצירה בו לעזוב את המקום, עד כדי כך שהועבר מסר שאומר: "יש לנו התרעות ממוקדות לגבי שייח ג'ראח. אם לא תצא משם – זה יכול להיגמר בירי של חמאס על ישראל בטווח הזמן המיידי".
בן גביר שמע את הדברים והמשיך לדרוש נוכחות משטרתית קבועה במקום, כדי לספק אבטחה צמודה ומענה לתושבים היהודיים בשכונת שמעון הצדיק. בלשכת ראש הממשלה בדקו עם המשטרה, שאמרה תחילה שהיא תתגבר את הכוחות. בן גביר לא הסכים גם לזה משום שלא מדובר בהבטחה קונקרטית אלא מעורפלת, ובבוקר יום שישי קיבל שיחה מאנשיו של נתניהו שאמרו לו: "תהיה שם נוכחות קבועה – צא משם כמה שיותר מהר".
 
מצב
הנושא נעול.

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קד

א בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי יי אֱלֹהַי גָּדַלְתָּ מְּאֹד הוֹד וְהָדָר לָבָשְׁתָּ:ב עֹטֶה אוֹר כַּשַּׂלְמָה נוֹטֶה שָׁמַיִם כַּיְרִיעָה:ג הַמְקָרֶה בַמַּיִם עֲלִיּוֹתָיו הַשָּׂם עָבִים רְכוּבוֹ הַמְהַלֵּךְ עַל כַּנְפֵי רוּחַ:ד עֹשֶׂה מַלְאָכָיו רוּחוֹת מְשָׁרְתָיו אֵשׁ לֹהֵט:ה יָסַד אֶרֶץ עַל מְכוֹנֶיהָ בַּל תִּמּוֹט עוֹלָם וָעֶד:ו תְּהוֹם כַּלְּבוּשׁ כִּסִּיתוֹ עַל הָרִים יַעַמְדוּ מָיִם:ז מִן גַּעֲרָתְךָ יְנוּסוּן מִן קוֹל רַעַמְךָ יֵחָפֵזוּן:ח יַעֲלוּ הָרִים יֵרְדוּ בְקָעוֹת אֶל מְקוֹם זֶה יָסַדְתָּ לָהֶם:ט גְּבוּל שַׂמְתָּ בַּל יַעֲבֹרוּן בַּל יְשׁוּבוּן לְכַסּוֹת הָאָרֶץ:י הַמְשַׁלֵּחַ מַעְיָנִים בַּנְּחָלִים בֵּין הָרִים יְהַלֵּכוּן:יא יַשְׁקוּ כָּל חַיְתוֹ שָׂדָי יִשְׁבְּרוּ פְרָאִים צְמָאָם:יב עֲלֵיהֶם עוֹף הַשָּׁמַיִם יִשְׁכּוֹן מִבֵּין עֳפָאיִם יִתְּנוּ קוֹל:יג מַשְׁקֶה הָרִים מֵעֲלִיּוֹתָיו מִפְּרִי מַעֲשֶׂיךָ תִּשְׂבַּע הָאָרֶץ:יד מַצְמִיחַ חָצִיר לַבְּהֵמָה וְעֵשֶׂב לַעֲבֹדַת הָאָדָם לְהוֹצִיא לֶחֶם מִן הָאָרֶץ:טו וְיַיִן יְשַׂמַּח לְבַב אֱנוֹשׁ לְהַצְהִיל פָּנִים מִשָּׁמֶן וְלֶחֶם לְבַב אֱנוֹשׁ יִסְעָד:טז יִשְׂבְּעוּ עֲצֵי יי אַרְזֵי לְבָנוֹן אֲשֶׁר נָטָע:יז אֲשֶׁר שָׁם צִפֳּרִים יְקַנֵּנוּ חֲסִידָה בְּרוֹשִׁים בֵּיתָהּ:יח הָרִים הַגְּבֹהִים לַיְּעֵלִים סְלָעִים מַחְסֶה לַשְׁפַנִּים:יט עָשָׂה יָרֵחַ לְמוֹעֲדִים שֶׁמֶשׁ יָדַע מְבוֹאוֹ:כ תָּשֶׁת חֹשֶׁךְ וִיהִי לָיְלָה בּוֹ תִרְמֹשׂ כָּל חַיְתוֹ יָעַר:כא הַכְּפִירִים שֹׁאֲגִים לַטָּרֶף וּלְבַקֵּשׁ מֵאֵל אָכְלָם:כב תִּזְרַח הַשֶּׁמֶשׁ יֵאָסֵפוּן וְאֶל מְעוֹנֹתָם יִרְבָּצוּן:כג יֵצֵא אָדָם לְפָעֳלוֹ וְלַעֲבֹדָתוֹ עֲדֵי עָרֶב:כד מָה רַבּוּ מַעֲשֶׂיךָ יי כֻּלָּם בְּחָכְמָה עָשִׂיתָ מָלְאָה הָאָרֶץ קִנְיָנֶךָ:כה זֶה הַיָּם גָּדוֹל וּרְחַב יָדָיִם שָׁם רֶמֶשׂ וְאֵין מִסְפָּר חַיּוֹת קְטַנּוֹת עִם גְּדֹלוֹת:כו שָׁם אֳנִיּוֹת יְהַלֵּכוּן לִוְיָתָן זֶה יָצַרְתָּ לְשַׂחֶק בּוֹ:כז כֻּלָּם אֵלֶיךָ יְשַׂבֵּרוּן לָתֵת אָכְלָם בְּעִתּוֹ:כח תִּתֵּן לָהֶם יִלְקֹטוּן תִּפְתַּח יָדְךָ יִשְׂבְּעוּן טוֹב:כט תַּסְתִּיר פָּנֶיךָ יִבָּהֵלוּן תֹּסֵף רוּחָם יִגְוָעוּן וְאֶל עֲפָרָם יְשׁוּבוּן:ל תְּשַׁלַּח רוּחֲךָ יִבָּרֵאוּן וּתְחַדֵּשׁ פְּנֵי אֲדָמָה:לא יְהִי כְבוֹד יי לְעוֹלָם יִשְׂמַח יי בְּמַעֲשָׂיו:לב הַמַּבִּיט לָאָרֶץ וַתִּרְעָד יִגַּע בֶּהָרִים וְיֶעֱשָׁנוּ:לג אָשִׁירָה לַיי בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:לד יֶעֱרַב עָלָיו שִׂיחִי אָנֹכִי אֶשְׂמַח בַּיהוָה:לה יִתַּמּוּ חַטָּאִים מִן הָאָרֶץ וּרְשָׁעִים עוֹד אֵינָם בָּרְכִי נַפְשִׁי אֶת יי הַלְלוּיָהּ:
נקרא  3  פעמים

אתגר AI

רגעים מכריעים בחיים • אתגר 116

לוח מודעות

למעלה