בקשת תפילה לקיים בנו חכמי ישראל: מרן הגרב"מ אזרחי-רבי ברוך מרדכי בן הינדא מלכה לרפו"ש

משה שולמן

משתמש מקצוען

אבינו שבשמיים רחם עלינו! עדכון יום שני י"ג אב תשפ"ג.​







AD_cMMRFe8zJNgPLnGgQf0w897qrkAkKpJjX5MEU4BVnt2q7Zg=s40-p

ברכת מרדכי​

יום ב׳, 31 ביולי, 21:18 ‎(לפני 14 שעות)‎
קבוצת






עדכון: בס"ד בזכות התפילות הרבות נמשכת מגמת השיפור במצבו של רבינו הגדול מרן ראש הישיבה שליט"א ומתאושש בהצלחה מהניתוח שעבר אתמול, רבינו שליט"א עדיין זקוק לתפילות עם ישראל והציבור מתבקש לא להרפות ולהמשיך להתחזק בתפילה ובתחנונים לפני אבינו שבשמיים עד לרפואתו השלימה במהרה של רבינו ברוך מרדכי בן הינדא מלכה לרפו"ש בתושח"י.
----
אבינו שבשמיים רחם עלינו! זעקת המשגיח הגאון הצדיק רבי חזקיהו מישקובסקי שליט"א אמש בעצרת החיזוק והתפילה בקו ברכת מרדכי:
הקדוש ברוך הוא נתן לו עוד ינובון בשיבה להגיד, שגם בשנות השיבה שלו עדיין כוחו היה במותניו, הוא מדברנא דאומתיה של עם ישראל, ורבים נאותו לאורו, וכעת בצרתו, קודם כל והלא בצרתם לו צר, וזה העיקר, זה צער של המקום, צער של תלמידי חכמים שהקב"ה מצטער בצערם, אבל אנחנו צריכים להבין יחלה עליו, זה הצער שלנו אנחנו צריכים אותו, הוא מוסיף ליקרא דאורייתא, הוא מוסיף את העולם של המתיקות והשמחה, יש לו את הייחודיות שהקב"ה זיכה אותו. וכעת שבעזר ה' יתברך בזכות תפילת רבים רואים שהקב"ה פתח עיניים לרופאים, ודבר שלא חלמו עליו בכלל מצאו פריצת דרך בניתוח שמרן ראש הישיבה עבר כעת, והרופאים אומרים שבעזרת ה' אם זה יצליח חלקים גדולים יוכל לחזור למה שהוא היה פעם, וזה נשואות עינינו בתפילה לאבינו שבשמיים, לרחם עלינו, תרחם על עולם התורה על בני התורה על עם ישראל בכל מקום, שהקב"ה יתן לנו אותו לאורך ימים ושנים בבריאות, שימשיך הלאה עם משאות הקודש שלו, להגיד, הינובון בשיבה יהיו המשך מתנה לכלל ישראל, לזכות את הרבים, להעמיד תלמידים, לחבב את התורה על לומדיה, ואנחנו תפילה עם כל אלה שמתחזקים ומתפללים לרפואתו שודאי ודאי הן קל כביר תפילת רבים לא ימאס, ונזכה יחד בסיעתא דשמיא במהרה עם מרן ראש הישיבה ושאר גדולי ישראל לצעוד לקראת משיח צדקנו ובנין בית מקדשנו ותפארתנו בבריאות הגוף וסיעתא דשמיא במהרה בימינו, אמן.
ניתן להאזין לדברים המלאים בשלוחה 1.
----
מתחזקים לרפואתו: הועלה לקו ברכת מרדכי 0723809228 בשלוחה 1 דברי חיזוק לרפואת רבינו שליט"א מתלמידו הגאון רבי ישעיה כהן שליט"א שנמסרו בשידור ישיר לקו.

--
בברכה
AIorK4y4gcgBhgK_Lt6FtpGDUcm4X8CTESe-cED8H_rdpXXobw5V_vW-6qcEdPeALjO6xBm3Y72c0RI
 

משה שולמן

משתמש מקצוען

להתפלל עד כלות הנפש ממש! עדכון יום שלישי י"ד אב תשפ"ג​




AD_cMMRFe8zJNgPLnGgQf0w897qrkAkKpJjX5MEU4BVnt2q7Zg=s40-p

ברכת מרדכי​

יום ג׳, 1 באוג׳, 18:58 ‎(לפני 16 שעות)‎


קבוצת






עדכון: ב"ה בזכות כח התפילות רבינו הגדול מרן ראש הישיבה שליט"א נמצא כעת בשלבי החלמה מהניתוח המורכב שעבר בתחילת השבוע בהצלחה גדולה, ובס"ד ישנה מגמת שיפור משמעותית בדרכי הנשימה. אך רבינו שליט"א עדיין זקוק לרחמי שמיים מרובים להחלמתו, והציבור מתבקש לא להרפות ולהמשיך להתחזק בתפילה ובתחנונים לפני אבינו שבשמיים שנזכה במהרה לשמוע את קול ה' בהדר בהרבצת התורה והיראה לעם ישראל, ולרפואתו השלימה במהרה של רבינו ברוך מרדכי בן הינדא מלכה לרפו"ש בתושח"י.
----
להתפלל עד כלות הנפש ממש! הועלה לקו ברכת מרדכי 0723809228 בשלוחה 1 דברי חיזוק לרפואת רבינו שליט"א מתלמידו הגאון רבי יהודה דרעי שליט"א רב העיר באר שבע שנמסרו בשידור ישיר לקו.

--
בברכה
AIorK4y4gcgBhgK_Lt6FtpGDUcm4X8CTESe-cED8H_rdpXXobw5V_vW-6qcEdPeALjO6xBm3Y72c0RI
 

משה שולמן

משתמש מקצוען

להתפלל על המיוחד בדור! עדכון יום רביעי ט"ו באב תשפ"ג.​


AD_cMMRFe8zJNgPLnGgQf0w897qrkAkKpJjX5MEU4BVnt2q7Zg=s40-p

ברכת מרדכי​

יום ד׳, 2 באוג׳, 20:59 ‎(לפני 13 שעות)‎


קבוצת






חסדי ה' כי לא תמנו! עדכון: ב"ה בזכות התפילות הרבות, הבוקר שיפור משמעותי נוסף במצב רבינו הגדול מרן ראש הישיבה שליט"א, וניכרת הצלחת הניתוח בס"ד, ב"ה ברוב שעות היממה רבינו שליט"א נושם ללא מכשיר ההנשמה חיצונית, אך עדיין צריך תפילות רבות להמשך השיפור הכללי ובדרכי הנשימה, ובימים אלו חשוב יותר מתמיד להתחזק בתפילה ובתחנונים לפני אבינו שבשמיים שנזכה במהרה לשמוע את קול ה' בהדר בהרבצת התורה והיראה לעם ישראל, ולרפואתו השלימה במהרה של רבינו ברוך מרדכי בן הינדא מלכה לרפו"ש בתושח"י.
----
להתפלל על המיוחד בדור! הועלה לקו ברכת מרדכי 0723809228 בשלוחה 1 דברי חיזוק לרפואת רבינו שליט"א מהגאון הגדול רבי נתן זוכובסקי שליט"א מראשי ישיבת גאון יעקב ויו"ר הוועדה הרוחנית של דגל התורה שנמסרו בשידור ישיר לקו.
----
תלמידו הגאון רבי יהודה דרעי רב העיר באר שבע בדברי חיזוק נוקבים אמש בקו ברכת מרדכי:
כולנו חייבים היום להרבות בתפילה ובתחנונים עד כלות הנפש ממש לרפואת רבינו הגדול מרן ראש הישיבה, לא רק זקן ראשי הישיבות, אלא ראש הישיבה במלא מובן המילה, ראש ישיבה שדאג לכל תלמיד ותלמיד, לא רק לתלמידיו אלא גם מסר שיעורים ודאג לכל כלל ישראל.
אנחנו זקוקים היום למרן ראש הישיבה יותר מתמיד, זקוקים להנהגה שלו, זקוקים לעצות שלו, שהרי הוא ניחון בחכמת חיים מופלאה נדירה בלתי נתפסת, כמה הדור שלנו במצב שלו היום צריך את העצות שלו ההנהגה שלו, הן לגבי הכלל והן לגבי הפרט, שלא לדבר על השיעורים המופלאים, והדרשות הנפלאות, למעשה הוא השופר העוצמתי הגדול של עולם הישיבות, בכישרון בחכמה בידע בעוצמות.
אנחנו אמנם מודים להקב"ה על כל מה שהוא עשה, על כל החסדים הגדולים ועל הניסים הגדולים שהיו בימים האחרונים מעל הטבע כפי שהרופאים מעידים, הן בניתוח המורכב והן בשיפור הנשימה, אבל אנחנו רוצים לראות את מלכינו, את ראש הישיבה עם כח הדיבור שהיה לו, אנחנו לא מוותרים על השיעורים שלו, לא מוותרים על הדרשות שלו, איך תראה השבת במחנה בני תורה היום בלי ראש ישיבה, בלי העוצמה של הקושיה שלו שהרטיטה את כל בית המדרש, ואת חדר האוכל במשך שעות, ובלי הדרשה המפורסמת בסעודה שלישית.
רבותי, כל זה הוא לא רק נוסטלגיה, אנחנו רוצים שיהיה מעשי גם היום, הדבר אפשרי ואפשרי, אין הדבר תלוי אלא בנו, אם כולנו נזעק להקב"ה שאנחנו זקוקים לו, ובוודאי לכל אחד יש את הזכויות שלו, יש את כוח התפילה שלו.
לכן אני קורא לכל הציבור בפרט לאלפי תלמידיו להתחבר היום לקו הזה לקבל לפחות שני פרקי התהילים שהם היום מציעים לכולם, לדעתי זה משהו סמלי שזה חובה.
אנחנו צריכים להרבות בכוח הדיבור של קדושה שיהיה מידה כנגד מידה, כי מה שצריך היום לראש הישיבה זה כוח הדיבור העוצמתי שהיה לו, הוא ב"ה בהכרה מלאה, ב"ה מתמצא ומבין בכל הענינים, אבל אנחנו צריכים את כח העוצמתי כח הדיבור, וזה יבוא במידה כנגד מידה רק אם נרבה בדיבור של קדושה דהיינו בלימוד תורה, בתפילה בקריאת תהילים, ובודאי ובודאי להישמר מדיבורים אסורים, כפי שראש הישיבה לימד אותנו באישיות שלו ובאצילות נפשו המיוחדת, לברוח ממחלוקות, לברוח מלשון הרע לברוח מרכילות, להיות מוקירי טובה, אני לא מכיר אדם שיש לו הכרת הטוב, מידות ואצילות נפש יותר מראש הישיבה, זה אחד הדברים שקיבלתי ממנו ב"ה.
לכן כולנו בעז"ה נרבה בכוח הדיבור של קדושה ולהתרחק מדיבורים אסורים, נקבל על עצמינו את הקבלה הגדולה הזאת, והן אל כביר לא ימאס תפילת רבים, אנחנו בטוחים ללא שום ספק שהקדוש ברוך הוא יוסיף לו עוד שנים רבות בשביל הציבור, ברוכים תהיו לה'.
ניתן להאזין לדברים המלאים בשלוחה 1.
--
בברכה
AIorK4y4gcgBhgK_Lt6FtpGDUcm4X8CTESe-cED8H_rdpXXobw5V_vW-6qcEdPeALjO6xBm3Y72c0RI
 

השמחה שבשמחה

משתמש מקצוען
מאתמול
עדכון: ב"ה נמשך מגמת השיפור, ובמהלך כל היום רבינו הגדול מרן ראש הישיבה שליט"א נושם בכוחות עצמו ורק בלילה נזקק עדיין להנשמה חיצונית, ובס"ד זכינו שרבינו יושב ומוסר מתורתו לתלמידים והחל בכתיבת חידושי תורה, ומקווים בקרוב לשיפור משמעותי נוסף בדרכי הנשימה כדי שנזכה שיוכל בקרוב לצאת ממחלקת טיפול נמרץ בו שוהה למעלה מחודש, ולכן כעת זה הזמן להתחזק ביתר שאת בתפילה ובתחנונים לפני אבינו שבשמיים שנזכה במהרה לשמוע את קול ה’ בהדר בהרבצת התורה והיראה לעם ישראל, ולרפואתו השלימה במהרה של רבינו ברוך מרדכי בן הינדא מלכה לרפו"ש בתושח"י.
 

גונן

משתמש מקצוען
היום תתקים עצרת תפילה וזעקה לרפואת מרן ראש הישיבה הגרב"מ אזרחי שליט"א בשעה 11 בלילה בהיכל ישיבתו עטרת ישראל. ישא דברים רב העיר מודיעין עילית הגאון ר' מאיר קסלר, ולאחמ"כ אמירת התהילים לפי סדר מרנא הנודע ביהודה
 

אין פאנץ'

מהמשתמשים המובילים!
כתיבה ספרותית
חלה אמש (שלישי) הידרדרות במצבו של מרן ראש ישיבת 'עטרת ישראל' הגאון רבי ברוך מרדכי אזרחי, זקן חברי מועצת גדולי התורה של 'דגל התורה', המאושפז בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים בחודשיים האחרונים.

בהמשך חלה התייצבות מסוימת אך בסביבת מרן ראש הישיבה, בן ה-94, מסרו כי המצב עדיין לא טוב והרב זקוק לרחמי שמיים מרובים.

הציבור מתבקש להמשיך להעתיר בתפילה ובתחנונים עבור מרן הגאון רבי ברוך מרדכי בן הינדא מלכה לרפואה שלמה בתוך שאר חולי ישראל.

אמרו עכשיו פרק תהלים לרפואתו השלמה של רבינו ברוך מרדכי בן הינדא מלכה בתושח''י​

 

משה שולמן

משתמש מקצוען

פרק תהילים אחד מעומק הלב יכול לחולל פלאות! עדכון יום שישי ט"ו אלול תשפ"ג.​


AD_cMMRFe8zJNgPLnGgQf0w897qrkAkKpJjX5MEU4BVnt2q7Zg=s40-p

ברכת מרדכי​

1 בספט׳ 2023, 12:54 (לפני יומיים)
קבוצת






עדכון: ב"ה בזכות התפילות והחיזוקים חל שיפור ניכר במצב בריאותו של רבינו הגדול מרן ראש הישיבה שליט"א, אך עדיין ראש הישיבה זקוק לתפילות ורחמי שמיים, והציבור מתבקש לא להרפות להמשיך להעתיר בתפילה ובתחינה ולהתחזק בלימוד התורה הקדושה לרפואת רבינו ברוך מרדכי בן הינדא מלכה לרפו"ש.
----
החזק במוסר! רבינו מרן ראש הישיבה שליט"א נשאל בימים האחרונים על ידי בני ישיבתו עטרת ישראל במה יתחזקו לרפואתו, והשיב: שיתחזקו בלימוד בסדרי המוסר שקיימים בישיבה באלול, בשני סדרי המוסר לפני מנחה ולפני מעריב. כמו כן הראו לראש הישיבה דף קבלות של חיזוקים של בני הישיבה שקיבלו לרפואתו, הראש ישיבה ראה בין החיזוקים קבלה שקיבל אחד מבני הישיבה על עצמו לא לקרוא עיתונים בחודש אלול, הראש ישיבה נהנה מהקבלה והביע התפעלותו.
----
להתפלל בצורה של ונצעק! הועלה בקו בשלוחה 1 דברי התעוררות לרפואת מרן שליט"א מהמגיד מישרים הרה"ג רבי שלמה מילר שליט"א כפי שנמסר בשידור ישיר לקו.
----
תלמידו הרב הגאון רבי שמואל גוטליב שליט"א מביא בדברים מיוחדים בקו בשלוחה 1 את תגובת מרן שליט"א לאחר עצרת תפילה לרפואתו בהיכל ישיבתו השבוע, וכן מביא דברים מתורתו ובמשנתו לחודש אלול.
----
עד עכשיו אני מרגיש את החיל ורעדה של אלול ששמעתי בשיחות הראש ישיבה בתשל"ז! הגאון רבי מאיר קסלר שליט"א רב העיר מודיעין עילית בעצרת החיזוק השבוע בהיכל ישיבתו עטרת ישראל:
אם היינו זוכים היינו שומעים את הבת קול שמנהמת כיונה בחודש אלול תשפ"ג, איפה האיש הזה שהחדיר בדור האחרון לבני הישיבות שלא גדלו על ברכי גדולי המוסר בדור הקודם, את המושג של חודש אלול, היינו שומעים שאלול צועקת מכאב איפה הוא האיש המופלא הזה שיש לו את הכוחות את הכישרון להאהיב את החודש הזה של ימי הרחמים והרצון על צעירים שלכאורה אין להם שייכות באופן טבעי לעולם הזה, עולם המושגים הרציני הקודם.
אני עוד זכיתי בשנים תשל"ז תשל"ח בבית וגן להשתתף בסדר העבודה הנפלא הזה בלילות שבת של חודש אלול אצל מרן ראש הישיבה בבית, אי אפשר לשחזר ולתאר איזה חויה היתה, כל השלוש שלבים של השיעורים השונים עם הסיום הדרמטי בשעת לילה מאוחרת ואז נאמרו דברי הכיבושים, שעד היום גם אם אני לא זוכר את התוכן, אבל אני מרגיש את החיל והרעדה שהיתה לנו אז.
אך עדיין אסור לנו להרים ידיים אסור לנו להתייאש, יש לנו חיובים ודינים, שחז"ל כיוונו אותנו, כתוב בגמרא (בברכות סוף פרק א') "כל שאפשר לו לבקש רחמים על חבירו ואינו מבקש נקרא חוטא", חבר שלו חולה, הוא יכול לבקש רחמים, אבל הוא לא מבקש אז נקרא חוטא, למה חוטא?, מסתמא הפשט הוא כי יש פה שאלה של לא תעמוד על דם רעך, אתה יודע שיש כח של תפילה להציל את השני אז למה אתה לא עושה משהו בשביל להציל אותו.
החזון איש באגרות כותב שאם אחד טובע בנהר, לא פחות ממה שהמציל שקופץ למים בשביל למשות את הטובע הוא פועל בשביל להציל אותו, אותו דבר האיש ההוא שעומד בצד על החוף ומתפלל באותו זמן, זה יותר מהמשתדל בעצמו, רק מדגיש כי על פי הלכה זה לא פוטר מלהשתדל, אבל הכח של התפילה זה להציל בן אדם, עוד דקה הוא עומד לטבוע רח"ל והוא לא מתפלל אז הוא נחשב חוטא.
אבל הגמרא ממשיכה אחר כך אמר רבא אם ת"ח הוא צריך שיחלה עצמו עליו, יש פה עוד דין שלא מספיק שיבקש רחמים, אדם צריך להיות במצב כזה שאם יש ת"ח אפילו שהוא לא קשור איתו, אלא עצם זה שהתורה נמצאת במצב של חולי, וסבל, זה מחייב כל אדם שיש לו קצת לב מרגיש להחליא עצמו, להיות במצב שזה יהפוך אותו להיות סובל, הרי יש פה תלמיד חכם אז התורה נמצאת בסבל, התורה הזאת של אותו תלמיד חכם היא איננה יכולה היום להאיר כפי שהיא האירה כשהוא היה בריא.
על אחת כמה וכמה שמדובר על תלמידים, ידועים דברי הרמב"ם [הראש ישיבה יהיה בריא ושלם מסתמא חזר ע"ז מאות פעמים על הרמב"ם הזה] לגבי תלמיד שגלה מגלין רבו עימו, אומר הרמב"ם: תלמיד שגלה לערי מקלט, מגלין רבו עימו: שנאמר וחי, עשה לו כדי שיחיה, וחיי בעלי חכמה ומבקשיה בלא תלמוד כמיתה חשובה. וכן הרב שגלה, מגלין ישיבתו עימו.
כשמדברים על הרב לא צריך שיחלה עצמו עליו, זו מציאות, כל היניקה שיש לתלמיד בכל התחומים זה מהרב, זה הדרך והצינור שדרכו הקב"ה מעביר שפע על התלמיד, ככה כתוב בנודע ביהודה.
על אחת כמה וכמה רב שיש לו כאלה כוחות נפש לפתוח צינורי הנפש כפי שהסטייפלער היה קורא לזה, וכמה נפשות חייבים את החיים שלהם לראש ישיבה, בחורים שהיו מיואשים לגמרי מהרוחני שלהם, או מהחיוב שלהם לשמוע בקול דברי חכמים והם חייבים את החיים שלהם לראש ישיבה, כל הגאונות שלו הראש ישיבה משקיע בשביל לפתוח לבן אדם את צינור הנפש כמו שהסטייפלער קורא, להחזיר אותו הרגש נפש, עם חשק ואנרגיות כאלו איתם זכה להצמיח אלפים ורבבות של תלמידי חכמים למדנים שמחדשים בתורה.
דבר פשוט כי אם היה לנו קצת יותר אמונה שכוח התפילה יכול לחולל פלאות, אני חושב שהיו מתפללים אחרת, והיינו מרגישים את מה שחז"ל תובעים מאיתנו להרגיש, זה לא רק ענין של להשתתף בצער שלו, זה שאלה מה יהיה איתנו מה קורה איתנו היום, זה הזדמנות, אפילו פרק תהילים אחד אבל לצעוק באמת מעומק הלב מקירות הלב, ולהבין שהתפילה הזאת עכשיו ברגע הזה יכולה לחולל פלאות, גם אם אני לא מרגיש את עצמי מאן דאמר גדול.
אבל איך אמר פעם ר' חיים מבריסק, פעם בא מישהו לבקש ממנו ברכה, הוא אמר לו תלך למרחץ ביום שישי תעמוד שם בחוץ ותבכה על הצרה שלך, ואם מכל היהודים שיוצאים ונכנסים לשם יהיה בן אדם אחד ולא משנה מי הוא ויברך אותך מעומק הלב אז אתה תיוושע, ככה אמר ר' חיים מבריסק, שטיקל תורה של ר' חיים, הוא לא אמר רק בשביל להתחמק מלברך אותו, אם הוא אמר את זה, אז הוא האמין שזה כך, אחד שמזדמן באקראי, אנחנו לא יודעים אפילו מי הוא אם הוא יברך אותך מעומק הלב אז אתה תיוושע, להגיד פרק תהילים אחד מעומק הלב ולהבין שזה יכול לחולל פלאות, אתם יכולים לזכות על ידי זה לישועה.
ה' יעזור שנזכה לראות את הראש ישיבה חוזר לאיתנו משמיע דבריו חוצבים להבות אש, שיזכה הלאה להשפיע פה בישיבה הקדושה עד ביאת גואל צדק, אמן.
ניתן להאזין לדברים בקו בשלוחה 1.
----
בהוראת הרבנים! הציבור נקרא להקדים שבת ולפרוש ממלאכה זמן קודם השקיעה לרפואתו השלימה של רבינו שליט"א, וזכות שמירת השבת תעמוד לו לרפואה שלימה במהרה.

--
בברכה
AIorK4y4gcgBhgK_Lt6FtpGDUcm4X8CTESe-cED8H_rdpXXobw5V_vW-6qcEdPeALjO6xBm3Y72c0RI
 

משה שולמן

משתמש מקצוען

עשה למען שמך! עדכון יום שני י"ח אלול תשפ"ג. הערב עצרת מרכזית ב23:00 בכותל המערבי!​



AD_cMMRFe8zJNgPLnGgQf0w897qrkAkKpJjX5MEU4BVnt2q7Zg=s40-p

ברכת מרדכי​

10:09 ‎(לפני 21 דקות)‎


קבוצת






עקב מצבו של רבינו הגדול מרן ראש הישיבה שליט"א המאושפז למעלה מחודשיים במח' טיפול נמרץ בהדסה עין כרם כאשר הוא זקוק לרחמי שמיים מרובים. תערך הערב עצרת תפילה וזעקה בשריד בית מקדשינו הכותל המערבי בשעה 23:00. בתחינה ובתפילה לה' יתברך שישוב מהרה לאיתנו למען כלל בית ישראל.
והן קל כביר לא ימאס תפילת רבים!


--
בברכה
AIorK4y4gcgBhgK_Lt6FtpGDUcm4X8CTESe-cED8H_rdpXXobw5V_vW-6qcEdPeALjO6xBm3Y72c0RI
 

משה שולמן

משתמש מקצוען

בת עמי לא תחשה! עדכון יום רביעי כ' אלול תשפ"ג.​


ברכת מרדכי​

יום ד׳, 6 בספט׳, 23:23 ‎(לפני 11 שעות)‎
קבוצת
עדכון: רבינו הגדול מרן ראש הישיבה שליט"א זקוק לרחמי שמיים, הציבור מתבקש להתחזק בתפילה ובתחינה לרפואת רבינו ברוך מרדכי בן הינדא מלכה בתושח"י, ובפרט בימים מסוגלים אלו ימי הרחמים והסליחות זמן המסוגל לקבלת התפילות, ניתן לקבל פרקי תהילים בקו ברכת מרדכי בשלוחה 2 או במס' הישיר 02-301-1321.
----
ולא תשקוט בזעקה! מחר יום חמישי תערך עצרת חיזוק והתעוררות לרפואתו בהיכל ישיבתו עטרת ישראל בשעה 12:30 לפנה"צ, שם ישא דברים המשגיח הגה"צ רבי חזקיהו מישקובסקי שליט"א.
----
מתחזקים במשנתו! הועלה בשלוחה 1 הדרכה בלימוד המוסר במשנתו של מרן ראש הישיבה שליט"א כפי שנמסר בשידור ישיר לקו ע"י הגאון רבי שמואל ברוורמן שליט"א משגיח ישיבת עטרת ישראל.
----
להתפלל בהכנעה כמו עני! הועלה בקו בשלוחה 1 דברי התעוררות לרפואת מרן שליט"א מתלמידו הגאון רבי ראובן כהן שליט"א ראש הכולל בביהכנ"ס המרכזי במודיעין עילית.

--
בברכה
 
פרק קכא:
א) שִׁיר לַמַּעֲלוֹת אֶשָּׂא עֵינַי אֶל הֶהָרִים מֵאַיִן יָבֹא עֶזְרִי: ב) עֶזְרִי מֵעִם ד' עֹשֵׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ: ג) אַל יִתֵּן לַמּוֹט רַגְלֶךָ אַל יָנוּם שֹׁמְרֶךָ: ד) הִנֵּה לֹא יָנוּם וְלֹא יִישָׁן שׁוֹמֵר יִשְׂרָאֵל: ה) ד' שֹׁמְרֶךָ ד' צִלְּךָ עַל יַד יְמִינֶךָ: ו) יוֹמָם הַשֶּׁמֶשׁ לֹא יַכֶּכָּה וְיָרֵחַ בַּלָּיְלָה: ז) ד' יִשְׁמָרְךָ מִכָּל רָע יִשְׁמֹר אֶת נַפְשֶׁךָ: ח) ד' יִשְׁמָר צֵאתְךָ וּבוֹאֶךָ מֵעַתָּה וְעַד עוֹלָם:
• • • • • •
לתשומת לבכם, אשכול זה נועד לבקשות תפילה בלבד. פטפטת ודיונים עלולים לגרום לנעילת האשכול או חסימת המשתמש. בברכת רפואה שלימה!

אולי מעניין אותך גם...

הפרק היומי

הפרק היומי! כל ערב פרק תהילים חדש. הצטרפו אלינו לקריאת תהילים משותפת!


תהילים פרק קמו

א הַלְלוּיָהּ הַלְלִי נַפְשִׁי אֶת יְהוָה:ב אֲהַלְלָה יְהוָה בְּחַיָּי אֲזַמְּרָה לֵאלֹהַי בְּעוֹדִי:ג אַל תִּבְטְחוּ בִנְדִיבִים בְּבֶן אָדָם שֶׁאֵין לוֹ תְשׁוּעָה:ד תֵּצֵא רוּחוֹ יָשֻׁב לְאַדְמָתוֹ בַּיּוֹם הַהוּא אָבְדוּ עֶשְׁתֹּנֹתָיו:ה אַשְׁרֵי שֶׁאֵל יַעֲקֹב בְּעֶזְרוֹ שִׂבְרוֹ עַל יְהוָה אֱלֹהָיו:ו עֹשֶׂה שָׁמַיִם וָאָרֶץ אֶת הַיָּם וְאֶת כָּל אֲשֶׁר בָּם הַשֹּׁמֵר אֱמֶת לְעוֹלָם:ז עֹשֶׂה מִשְׁפָּט לָעֲשׁוּקִים נֹתֵן לֶחֶם לָרְעֵבִים יְהוָה מַתִּיר אֲסוּרִים:ח יְהוָה פֹּקֵחַ עִוְרִים יְהוָה זֹקֵף כְּפוּפִים יְהוָה אֹהֵב צַדִּיקִים:ט יְהוָה שֹׁמֵר אֶת גֵּרִים יָתוֹם וְאַלְמָנָה יְעוֹדֵד וְדֶרֶךְ רְשָׁעִים יְעַוֵּת:י יִמְלֹךְ יְהוָה לְעוֹלָם אֱלֹהַיִךְ צִיּוֹן לְדֹר וָדֹר הַלְלוּיָהּ:
נקרא  18  פעמים

ספירת העומר

לוח מודעות

למעלה