בשבילי זה גם מעוות לחלוטין(ואל תוציא את דברי מהקשרם)אוקיי בשבילך הרבה שכל .... מעוות !!!!
ותודה על ההסבר
אבל אני פשוט יודע מאיפה בדיוק נובע השיבוש
החכמה תמיד לזהות איפה השכל ומאיפה השיבוש נולד
בשבילי זה גם מעוות לחלוטין(ואל תוציא את דברי מהקשרם)אוקיי בשבילך הרבה שכל .... מעוות !!!!
ותודה על ההסבר
בזה אתה לגמרי צודק .... מסכים איתך ...החכמה תמיד לזהות איפה השכל ומאיפה השיבוש נולד
שורפים פחים לש"ש?אצל אלה שמתכוונים לשם שמים, צריך למסור על זה נפש (כלשונם).
ואי אפשר להכליל את כולם בגלל כמה בודדים שאוהבים אקשןשורפים פחים לש"ש?
מכירה קנאים מקרוב, והרבה.
מי שעושה לש"ש לא שורף פחים. לא נוגע בנשים. לא זורק אבנים בשבת.
בתוך אותם קהילות אמיתיות וכנות שזו הדרך שלהם ויש להם רבנים וכו'..
יש הרבה שאוהבים אקשן.
הרבנים שלהם לא שורפים פחים.
לגמרי.ואי אפשר להכליל את כולם בגלל כמה בודדים שאוהבים אקשן
אייגענע בויך ווייטאג.
זה אייגנא
ר' אדא בר אהבה שהעיד על עצמו שלא כעס מעולם הוא יכול לעשות מעשה שכזה, אך אחר שעושה כך הוא קוף וגרוע מכך.
ומסתמא קנאי ממוצע אשתו מעריכה אותו אפילו פחות ממה שהשוטר מעריך אותו.
ברור!שורפים פחים לש"ש?
מכירה קנאים מקרוב, והרבה.
מי שעושה לש"ש לא שורף פחים. לא נוגע בנשים. לא זורק אבנים בשבת.
בתוך אותם קהילות אמיתיות וכנות שזו הדרך שלהם ויש להם רבנים וכו'..
יש הרבה שאוהבים אקשן.
הרבנים שלהם לא שורפים פחים.
החוק לא קיים בארץ כפי הבנתיאם ההרשעה צודקת מסתבר שזה היה שווה למה להצדיק עבריינים?
אם כי אני יכול להסכים שזה עלול להשחית את מערכת החקירה אם אין את החוק הזה
אבל החוק הזה קיים חלקית בישראל לא?
אייגענע בויך ווייטאג.
מי ששיבח בזה את ר' אדא בר אהבה לא שיבח אותו על זה שהוא לא כעס מעולם, אלא על זה שכשהיה צריך לפי דעתו, על אף שהוא טעה!!!, הוא קפץ ועשה מעשה בלי לחשוב פעמיים!
וזה הגדולה בסיפור, לא שהוא קרע כרבלתא מיהודיה, שהוא קרע כרבלתא ברגע שהוא ראה מעשה שלא ראוי ליהודיה, בלי לבדוק אפילו אם זו יהודיה או גויה, שזה אכן היה גויה.
ואת הטעות הזו חז"ל משבחים "קא מסרי נפשייהו אקדושת השם".
יש להם רבנים!
והם אומרים את אותו הדבר עליך.
כתוב שלעתיד לבוא הקב"ה יושב והצדיקים מסביבו במעגל.
דווקא מעגל.
והסיבה היא, שאע"פ שלכל אחד יש דרך שונה לאלוקים, בכל זאת כולם הגיעו לאותה קרבה לאלוקים, אפי' שזה מדרכיםץות
לצערנו הרב כמעט ואין בנמצא קהילה שאין בה מחלוקת. וכמו שבכל צד יש רבנים שבוודאי מתנהגים כמו שאלוקים דורש מהם, כך ישנם כאלה מקבוצתם שששו על המחלוקת כמוצאי שלל רב ולא התנהגו ע"פ חוקי התורה (אם נשתמש בלשון מכובדת...).גם לתלמידי קרח היה רבנים.
(ולדרוך על השני לשם שמיים זה לא קרבה לאלוקים)
לצערנו הרב כמעט ואין בנמצא קהילה שאין בה מחלוקת. וכמו שבכל צד יש רבנים שבוודאי מתנהגים כמו שאלוקים דורש מהם, כך ישנם כאלה מקבוצתם שששו על המחלוקת כמוצאי שלל רב ולא התנהגו ע"פ חוקי התורה (אם נשתמש בלשון מכובדת...).
האם בגלל זה נפסול את כל הקבוצה?
בדקת אם הרבנים שלהם אמרו להם לשרוף פחים???
בדקת אם הרבנים שלהם צעקו נאצי???
אני לא אכנס לפרטיך האישיים, אבל שנינו יודעים שיש במגזר שלך כמו בשלי כאלה שדרכו גם דרכו על אחרים (וכמובן ששם שמים נישא על פיהם.), ובכל זאת לא פסלת את קבוצתך משום אותם פורעים.
האם הרבנים שלהם מגנים אותם ויוצאים כנגדם במודעות רחוב כדרכם בכל דבר שמפריע להם מאד ?
ובמגזר שלי לומדים מוסר ומשתדלים מאד לא לפגוע בשני בגזל זמן ובגזל ממון ובכל דבר שגורם לשני אי נוחות.
ראה שבית המקדש נחרב בשל שנאת חינם (וכן בגלל שאהבו יותר מדי כסף) וזה הדווקא הנקודה שצריך לתקן, ואם יש מגזר שרבים ממנו "מצטיינים" בהתנהגות לא הולמת סדירה כלפי הזר וכלפי מי שלא מאנ"ש הדבר אומר דרשני !
בתור בחור למדתי באיזור מאה שערים והייתי נוכח בהתנהגויות לא הולמות בלשון המעטה כנגד תיירים שנכנסו בטעות לאיזור, ורק להזכר בפחד שהיה להם בעיניים עד היום זה לא עושה לי טוב. משהו מרבניהם יצא כנגד הדבר ? או רק מציינים את עצמם כאילו הם בצד הנפגע כאילו מקלקלים אותם.
ורק אספר שהחברותא שלי היה שם לא מזמן בשבת ובחורה צעירה חילונייה נכנסה לשם בטעות עם הרכב בשבת, והקיפו את הרכב עשרות אנשים והוא תיאר לי שכמעט היה שם לינצ' עד שהוא פינה אותם ועזר לה להיחלץ משם.
האם זה יגרום לה לאהוב את הדת ? את הדתיים ? להתקרב למסורת ?
בתקוה להבנה שהקצנה לא טובה באף מקום.
מאיר היקר!
האם הרבנים שלהם מגנים אותם ויוצאים כנגדם במודעות רחוב כדרכם בכל דבר שמפריע להם מאד ?
ובמגזר שלי לומדים מוסר ומשתדלים מאד לא לפגוע בשני בגזל זמן ובגזל ממון ובכל דבר שגורם לשני אי נוחות.
ראה שבית המקדש נחרב בשל שנאת חינם (וכן בגלל שאהבו יותר מדי כסף) וזה הדווקא הנקודה שצריך לתקן, ואם יש מגזר שרבים ממנו "מצטיינים" בהתנהגות לא הולמת סדירה כלפי הזר וכלפי מי שלא מאנ"ש הדבר אומר דרשני !
בתור בחור למדתי באיזור מאה שערים והייתי נוכח בהתנהגויות לא הולמות בלשון המעטה כנגד תיירים שנכנסו בטעות לאיזור, ורק להזכר בפחד שהיה להם בעיניים עד היום זה לא עושה לי טוב. משהו מרבניהם יצא כנגד הדבר ? או רק מציינים את עצמם כאילו הם בצד הנפגע כאילו מקלקלים אותם.
ורק אספר שהחברותא שלי היה שם לא מזמן בשבת ובחורה צעירה חילונייה נכנסה לשם בטעות עם הרכב בשבת, והקיפו את הרכב עשרות אנשים והוא תיאר לי שכמעט היה שם לינצ' עד שהוא פינה אותם ועזר לה להיחלץ משם.
האם זה יגרום לה לאהוב את הדת ? את הדתיים ? להתקרב למסורת ?
בתקוה להבנה שהקצנה לא טובה באף מקום.
כועס?מה אתה כועס שאומרים דברי אמת.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
19.11
י"ח חשוון
פתיחת
קורס בינה מלאכותית - חדשנות ב AI
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת
קורס פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
26.11
כ"ה חשוון
אירוע שיתופים ייחודי
בוטים מספרים על עצמם
בואו לשמוע בוגרים מובילים שלנו משתפים אתהסיפור מאחורי הבוטים הייחודיים שהם פיתחו.הצצה מרתקת לעולמות האוטומציה, החדשנות והפתרונות החכמים,עם הזדמנות ללמוד איך גם אתם יכולים לקחת חלק במהפכה הטכנולוגית.
הכניסה חופשית!
27.11
כ"ו חשוון
נפתחה ההרשמה!
קורס צילום חוץ, אירועים וסטודיו - עם בינה מלאכותית!
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת
קורס פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קכו
א שִׁיר הַמַּעֲלוֹת בְּשׁוּב יי אֶת שִׁיבַת צִיּוֹן הָיִינוּ כְּחֹלְמִים:ב אָז יִמָּלֵא שְׂחוֹק פִּינוּ וּלְשׁוֹנֵנוּ רִנָּה אָז יֹאמְרוּ בַגּוֹיִם הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִם אֵלֶּה:ג הִגְדִּיל יי לַעֲשׂוֹת עִמָּנוּ הָיִינוּ שְׂמֵחִים:ד שׁוּבָה יי אֶת (שבותנו) שְׁבִיתֵנוּ כַּאֲפִיקִים בַּנֶּגֶב:ה הַזֹּרְעִים בְּדִמְעָה בְּרִנָּה יִקְצֹרוּ:ו הָלוֹךְ יֵלֵךְ וּבָכֹה נֹשֵׂא מֶשֶׁךְ הַזָּרַע בֹּא יָבוֹא בְרִנָּה נֹשֵׂא אֲלֻמֹּתָיו: