גם וגם וגםמה זה אומר, שהסמינרים מצליחים יותר מהישיבות או שפשוט להיות בחורה טובה לא כ"כ קשה כמו להיות בחור טוב, או גם וגם.
זה לא רק הישיבות.
זה מתחיל מהחיידר ומסתים בכולל.
ולבת זה מתחיל עם לימודים מהן עד עבודה מחייבת.
זה מעצב את האישיות אחרת.
גם וגם וגםמה זה אומר, שהסמינרים מצליחים יותר מהישיבות או שפשוט להיות בחורה טובה לא כ"כ קשה כמו להיות בחור טוב, או גם וגם.
בקיצור בת לא צריכה להשקיע בכלום כדי להיות טובה, היא צריכה להשקיע הרבה כדי להיות מוצלחתגם וגם וגם
זה לא רק הישיבות.
זה מתחיל מהחיידר ומסתים בכולל.
ולבת זה מתחיל עם לימודים מהן עד עבודה מחייבת.
זה מעצב את האישיות אחרת.
מי אמר שכל בחורה חייבת לקבל מישהו שיישב וילמד כל היום?הפוך
בגלל שיש הרבה בנות טובות לכן לכל בן יש יותר אופציות משא"כ לבנות אין מספיק בנים ולכן קשה להם
כלומר כל בת מתמודדת על יותר בנים
וד,ל
מסכים לגמרי עם העיקרוןמי אמר שכל בחורה חייבת לקבל מישהו שיישב וילמד כל היום?
מה הבעיה לחיות כמו שהיו כל הדורות חצי עיבדים חצי לןמדים?
רבי יוחנן הסנדלר ורבי יצחק נפחא, והאור החיים הקדוש והבעל שם טוב וכו'...
בבקשה שהבנות תפסקנה לדרוש דרישות מוזרות של בחור שיישב וילמד כל היום וגם יפרנס בית במצב הכלכלי הקשה ששורר בימינו...
בית נכון ויציב הוא כזה שהבעל דואג לפרנסה ולא האשה, כך קבעה התורה הקדושה, ועיינו במסכת אבות וברמבם את הדברים המפחידים שכתוב על בעלים שלא עוסקים במלאכה.
זה בוודאי דרישה לא לגיטימית שכל בחור יתחייב לשבת וללמוד אחרי החתונה, וזה הרבה יותר רצוי שייצא וישתפשף ויביא פרנסה וכמובן יעסוק גם בתורה כמה שעות ביום, ויצא שגם יש פרנסה, גם תורה, ועל זה נאמר אורך ימים בימינה ובשמאלה וכו'...
לא זה מה שאמרתי בכלל. להפך , זה קורה בגלל שהיא משקיעה המון מיום היוולדהבקיצור בת לא צריכה להשקיע בכלום כדי להיות טובה, היא צריכה להשקיע הרבה כדי להיות מוצלחת
ממש אבל ממש לא נכוןבקיצור בת לא צריכה להשקיע בכלום כדי להיות טובה, היא צריכה להשקיע הרבה כדי להיות מוצלחת
את אומרת את זה לבעלך? (או שהוא לא למד במסגרת חרדית).נוצרים פערים מנטליים בין בחור לבחורה שלומדים במסגרות החרדיות.
ואני לא מחלקת ציונים של טוב ורע . אלא הרבה בחורות יתקשו למצוא בחור שמתאים להן ברמת הביצועים וגם זה משליך להם על החיים במקרה של קשיים. לבחורה טובה מבית טוב יותר קל לעמוד באתגרים מבחור מרקע זהה.
הוא אומר את זה בעצמואת אומרת את זה לבעלך? (או שהוא לא למד במסגרת חרדית).
אני ממש לא רואה את זה ככה.הוא אומר את זה בעצמו
למד גם למד במסגרת חרדית
ממש ממש נכון וזה אחת הבעיות אם לא המרכזית בשידוכים היוםלפי דעתי יש הרבה השפעה של ההורים או של הבחור /בחורה ל"כמות הקושי" ובמידה מסוימת זה די בידיים שלהם....
אם אנשים יתחילו לחפש שידוך שמתאים לבן או לבת שלהם לפי מה שהם, ולא לפי המעמד החברתי /כלכלי/ יוקרתי של המחותנים ופחות יתייחסו לסטיגמות ולמעמד וכו'
לכולם - גם בנים וגם בנות יהיה הרבה יותר קל הרבה יותר פשוט ועם הרבה פחות אכזבה...
למעשה ברוב המקרים השאלה למי יותר קל לא תלויה בבנים או בנות אלא בדרישות שלהם.
לא יקרהברגע שהתמחור הזה ירד
אוטומטית השוק יהיה הרבה יותר רווי
מצחיק הנתונים הללו95כמו"כ יש יותר בחורות טובות מאשר בחורים טובים, ייתכן שבשל הקושי הגדול יותר להשאר בחור לומד ושמור,
מה שיוצר מצב של פחות בחורים מאד טובים מאשר בחורות, כלומר יש יותר ביקוש לבחורים ברמה גבוהה מאשר היצע.
לוח לימודים
מסלולי לימוד שאפשר לההצטרף
אליהם ממש עכשיו:
26.09
כ"ג אלול
עברנו לזום!
הרצאת פתיחה חגיגית בזום לקורס מאסטר בשיווק דיגיטלי
הרצאה מרתקת עם מנדי נאבול, מנכ"ל "פיפול דיגיטל" ואיש פרסום ויח"צ.
היום!!!
26.09
כ"ג אלול
פתיחת מסלול
מאסטר בשיווק דיגיטלי
מלגות גבוהות!
19.11
י"ח חשוון
פתיחת מסלול
חדשנות AI ובינה מלאכותית
קורס מקוצר
25.11
כ"ד
פתיחת מסלול
פרסום קופי+
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
פיתוח בוטים ואוטומציות עסקיות
מלגות גבוהות!
27.11
כ"ו חשוון
פתיחת מסלול
עיצוב גרפי ודיגיטל - בסילבוס חדש ומטורף!
מלגות גבוהות!
תהילים פרק קה
א הוֹדוּ לַיי קִרְאוּ בִּשְׁמוֹ הוֹדִיעוּ בָעַמִּים עֲלִילוֹתָיו:ב שִׁירוּ לוֹ זַמְּרוּ לוֹ שִׂיחוּ בְּכָל נִפְלְאוֹתָיו:ג הִתְהַלְלוּ בְּשֵׁם קָדְשׁוֹ יִשְׂמַח לֵב מְבַקְשֵׁי יי:ד דִּרְשׁוּ יי וְעֻזּוֹ בַּקְּשׁוּ פָנָיו תָּמִיד:ה זִכְרוּ נִפְלְאוֹתָיו אֲשֶׁר עָשָׂה מֹפְתָיו וּמִשְׁפְּטֵי פִיו:ו זֶרַע אַבְרָהָם עַבְדּוֹ בְּנֵי יַעֲקֹב בְּחִירָיו:ז הוּא יי אֱלֹהֵינוּ בְּכָל הָאָרֶץ מִשְׁפָּטָיו:ח זָכַר לְעוֹלָם בְּרִיתוֹ דָּבָר צִוָּה לְאֶלֶף דּוֹר:ט אֲשֶׁר כָּרַת אֶת אַבְרָהָם וּשְׁבוּעָתוֹ לְיִשְׂחָק:י וַיַּעֲמִידֶהָ לְיַעֲקֹב לְחֹק לְיִשְׂרָאֵל בְּרִית עוֹלָם:יא לֵאמֹר לְךָ אֶתֵּן אֶת אֶרֶץ כְּנָעַן חֶבֶל נַחֲלַתְכֶם:יב בִּהְיוֹתָם מְתֵי מִסְפָּר כִּמְעַט וְגָרִים בָּהּ:יג וַיִּתְהַלְּכוּ מִגּוֹי אֶל גּוֹי מִמַּמְלָכָה אֶל עַם אַחֵר:יד לֹא הִנִּיחַ אָדָם לְעָשְׁקָם וַיּוֹכַח עֲלֵיהֶם מְלָכִים:טו אַל תִּגְּעוּ בִמְשִׁיחָי וְלִנְבִיאַי אַל תָּרֵעוּ:טז וַיִּקְרָא רָעָב עַל הָאָרֶץ כָּל מַטֵּה לֶחֶם שָׁבָר:יז שָׁלַח לִפְנֵיהֶם אִישׁ לְעֶבֶד נִמְכַּר יוֹסֵף:יח עִנּוּ בַכֶּבֶל (רגליו) רַגְלוֹ בַּרְזֶל בָּאָה נַפְשׁוֹ:יט עַד עֵת בֹּא דְבָרוֹ אִמְרַת יי צְרָפָתְהוּ:כ שָׁלַח מֶלֶךְ וַיַּתִּירֵהוּ מֹשֵׁל עַמִּים וַיְפַתְּחֵהוּ:כא שָׂמוֹ אָדוֹן לְבֵיתוֹ וּמֹשֵׁל בְּכָל קִנְיָנוֹ:כב לֶאְסֹר שָׂרָיו בְּנַפְשׁוֹ וּזְקֵנָיו יְחַכֵּם:כג וַיָּבֹא יִשְׂרָאֵל מִצְרָיִם וְיַעֲקֹב גָּר בְּאֶרֶץ חָם:כד וַיֶּפֶר אֶת עַמּוֹ מְאֹד וַיַּעֲצִמֵהוּ מִצָּרָיו:כה הָפַךְ לִבָּם לִשְׂנֹא עַמּוֹ לְהִתְנַכֵּל בַּעֲבָדָיו:כו שָׁלַח מֹשֶׁה עַבְדּוֹ אַהֲרֹן אֲשֶׁר בָּחַר בּוֹ:כז שָׂמוּ בָם דִּבְרֵי אֹתוֹתָיו וּמֹפְתִים בְּאֶרֶץ חָם:כח שָׁלַח חֹשֶׁךְ וַיַּחְשִׁךְ וְלֹא מָרוּ אֶת (דבריו) דְּבָרוֹ:כט הָפַךְ אֶת מֵימֵיהֶם לְדָם וַיָּמֶת אֶת דְּגָתָם:ל שָׁרַץ אַרְצָם צְפַרְדְּעִים בְּחַדְרֵי מַלְכֵיהֶם:לא אָמַר וַיָּבֹא עָרֹב כִּנִּים בְּכָל גְּבוּלָם:לב נָתַן גִּשְׁמֵיהֶם בָּרָד אֵשׁ לֶהָבוֹת בְּאַרְצָם:לג וַיַּךְ גַּפְנָם וּתְאֵנָתָם וַיְשַׁבֵּר עֵץ גְּבוּלָם:לד אָמַר וַיָּבֹא אַרְבֶּה וְיֶלֶק וְאֵין מִסְפָּר:לה וַיֹּאכַל כָּל עֵשֶׂב בְּאַרְצָם וַיֹּאכַל פְּרִי אַדְמָתָם:לו וַיַּךְ כָּל בְּכוֹר בְּאַרְצָם רֵאשִׁית לְכָל אוֹנָם:לז וַיּוֹצִיאֵם בְּכֶסֶף וְזָהָב וְאֵין בִּשְׁבָטָיו כּוֹשֵׁל:לח שָׂמַח מִצְרַיִם בְּצֵאתָם כִּי נָפַל פַּחְדָּם עֲלֵיהֶם:לט פָּרַשׂ עָנָן לְמָסָךְ וְאֵשׁ לְהָאִיר לָיְלָה:מ שָׁאַל וַיָּבֵא שְׂלָו וְלֶחֶם שָׁמַיִם יַשְׂבִּיעֵם:מא פָּתַח צוּר וַיָּזוּבוּ מָיִם הָלְכוּ בַּצִּיּוֹת נָהָר:מב כִּי זָכַר אֶת דְּבַר קָדְשׁוֹ אֶת אַבְרָהָם עַבְדּוֹ:מג וַיּוֹצִא עַמּוֹ בְשָׂשׂוֹן בְּרִנָּה אֶת בְּחִירָיו:מד וַיִּתֵּן לָהֶם אַרְצוֹת גּוֹיִם וַעֲמַל לְאֻמִּים יִירָשׁוּ:מה בַּעֲבוּר יִשְׁמְרוּ חֻקָּיו וְתוֹרֹתָיו יִנְצֹרוּ הַלְלוּיָהּ: